ja doe maar, kijken of er nog leven in zitquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
AgossieIk wilde zeggen 'kusje erop?'. Maar dat komt allicht wat vreemd over
Zijn je muren van karton?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn schuinboven buren (enz enz) hebben er ook last van hoor!Mn subwoofer staat precies in een hoek. De trillingen gaan dus heel de flat rond
Welke trilogie mag dat zijn?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die eerste is een quote uit de beste film trilogie aller tijden. De tweede ooit eens ergens opgepikt
Praatjes vullen geen gaatjes maar mijn lul wel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Piemels bewijzen maar al te vaak geen goede raadgevers te zijn, dus of je daar blij mee moet zijn?
Matrix?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die eerste is een quote uit de beste film trilogie aller tijden. De tweede ooit eens ergens opgepikt
Als ik 'm beroer met m'n lippen zit daar echt wel leven inquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:46 schreef Viro het volgende:
[..]
ja doe maar, kijken of er nog leven in zit
Lord of the Rings, duidelijk!quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aiquote:
The Lord of the Rings natuurlijkquote:
Ja, mijn vinger ook. Your point being?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Praatjes vullen geen gaatjes maar mijn lul wel.
oh i don't mindquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik 'm beroer met m'n lippen zit daar echt wel leven inMaar dat doe ik niet. Dat is onzedelijk gedrag.
Die ene die hier ook wel eens was?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:48 schreef Viro het volgende:
Ik loop mijn piemel niet meer achterna, wil je bewijs?
Mijn ex is het bewijs
boven of onder de 40 euro?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:48 schreef ToT het volgende:
De extended versie van LOTR komt binnenkort eindelijk op Blu Ray uit!
Jaaaaaaaaa 28 juniquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:48 schreef ToT het volgende:
De extended versie van LOTR komt binnenkort eindelijk op Blu Ray uit!
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, mijn vinger ook. Your point being?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |