Slaap lekkerquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:58 schreef Melting het volgende:
Mensen.... ik ga weer slapen!![]()
Trusten voor wie dat ook doet, en fijne avond nog, voor wie wakker blijft!
Trusten, dude!quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:58 schreef Melting het volgende:
Ook al had het wel zin. Ik heb geen zin het dubbele uit te geven aan een film waarbij het voor mij niks uit maakt of het nu dvd of blu ray is.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dan heeft het idd geen zin
[..]
Hehe er zijn idd rechtstreekse port van DVD naar Blu-ray die zijn slecht. Maar er zijn inmiddels ook genoeg blu-rays die veel beter zijn dan de DVD. Gelukkig zijn er forums op internet die dat bijhouden
stuur je DM als ik in kan tunen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:58 schreef Viro het volgende:
ik moet de laatste nummer afkappen, anders loop ik 5 minuten uit.
Trustenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:58 schreef Melting het volgende:
Trustenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:58 schreef Melting het volgende:
is goedquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
stuur je DM als ik in kan tunen?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:59 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb een thomson breedbeeld (philips dus), maar die heeft al een paar maand niet meer aan gestaan
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat doe je als je je verveelt... maak een blog over wat te doen als je je verveelt
Slaap lekker!quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:58 schreef Melting het volgende:
Valt mee hoor. Bij Amazon heb je ze voor 10 a 12 euroquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook al had het wel zin. Ik heb geen zin het dubbele uit te geven aan een film waarbij het voor mij niks uit maakt of het nu dvd of blu ray is.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:58 schreef Melting het volgende:
Vind ik het niet waard.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Bij Amazon heb je ze voor 10 a 12 euroAlleen om er echt wat aan te hebben moet je gewoon goede apparatuur hebben en dat kost je zeker een paar duizend euro..
Ieder z'n ding he! Ik wel en ik denk dat als je het hoort op echt topapparatuur dat je oordeel dan wel anders isquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik het niet waard.Ik geniet intens van mijn films, maar blu rays maken dat genieten niet intenser of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |