Ah, thanks!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:22 schreef zapato61 het volgende:
nee is huis van haar zus, ga ervanuit dat ze er wel vaker komt
Ah nice, kan ik mooi nog even kijken voor de wedstrijd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:01 schreef pberends het volgende:
Uitzending Welcome Home van dinsdag 26 juni 2012 (Harderwijk):
http://us.rtl.nl/rtlxl/ne(...)13a-8750d4e1edcd.mp4
Weer een nieuwe aflevering, twee voorgaande waren herhalingen (zeker ivm het EK).
Beetjequote:Op woensdag 6 maart 2013 20:45 schreef D. het volgende:
Is het ook een soort "Help, mijn man is klusser"?
He?quote:
quote:
Ik denk dat dat is omdat er ook voor tienduizenden euro's gratis bouwmateriaal verstrekt wordt via het programmaquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:30 schreef lady-wrb het volgende:
ja ik weet het niet zo eigenlijk. ik heb een beetje een dubbel gevoel bij dit programma.
het is alsof je alleen in aanmerking komt als je één of meer kinderen hebt die minimaal bijna overleden zijn. en altijd hebben ze zo een enorme groep mensen om zich heen die niet of nauwelijks op de foto passen. waarom helpen die dan niet zonder dat programma?
je ziet nou nooit eens mensen die nauwelijks klushulpjes om zich heen hebben.
Dat dus ja.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:30 schreef lady-wrb het volgende:
ja ik weet het niet zo eigenlijk. ik heb een beetje een dubbel gevoel bij dit programma.
het is alsof je alleen in aanmerking komt als je één of meer kinderen hebt die minimaal bijna overleden zijn. en altijd hebben ze zo een enorme groep mensen om zich heen die niet of nauwelijks op de foto passen. waarom helpen die dan niet zonder dat programma?
je ziet nou nooit eens mensen die nauwelijks klushulpjes om zich heen hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |