abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 15 maart 2012 @ 14:45:39 #151
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109130549
Oeh over de VPRO gesproken, jullie zouden die loladamusica docu's eens in een box moeten uitbrengen, zaten juweeltjes tussen :Y

[ Bericht 1% gewijzigd door Bosbeetle op 15-03-2012 15:06:47 ]
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_109131167
Die waren altijd erg goed ja.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  donderdag 15 maart 2012 @ 15:33:37 #153
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_109132125
quote:
2s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Oeh over de VPRO gesproken, jullie zouden die loladamusica docu's eens in een box moeten uitbrengen, zaten juweeltjes tussen :Y
Ze zouden gewoon weer moeten beginnen met Lola's uit te zenden, die VPRO.
Het is toch moelijk te geloven dat van alle publieke omroepen de TROS nu de beste muziek programma's levert op tv?
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
  Moderator donderdag 15 maart 2012 @ 15:51:47 #154
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109132726
quote:
7s.gif Op donderdag 15 maart 2012 15:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Ze zouden gewoon weer moeten beginnen met Lola's uit te zenden, die VPRO.
Het is toch moelijk te geloven dat van alle publieke omroepen de TROS nu de beste muziek programma's levert op tv?
ja inderdaad, ik vraag me trouwens af of er ook veel lola mensen aan de kleine top2000 a-go-go specials werken, sommige hebben heel erg dezelfde 'feel'
  donderdag 15 maart 2012 @ 16:06:18 #155
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_109133263
Tot een jaar of 10 geleden had je soortgelijke minidocu's ook nog wel eens bij de maandaguitzending van Pinkpop, helaas ook al niet meer.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
  Moderator donderdag 15 maart 2012 @ 16:07:34 #156
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109133308
quote:
7s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tot een jaar of 10 geleden had je soortgelijke minidocu's ook nog wel eens bij de maandaguitzending van Pinkpop, helaas ook al niet meer.
Ja met Jan-Douwe :Y
  donderdag 15 maart 2012 @ 16:11:06 #157
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_109133432
quote:
2s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:07 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ja met Jan-Douwe :Y
En Bram "what Machine are you Against?"van Splunteren.
Voor de tijd met Isabel, Dolf en Marco was het nog wel wat.

Weet je trouwens wie het ook nog eens een jaartje gedaan heeft? Goed kijken op het einde! :D
  Moderator donderdag 15 maart 2012 @ 16:13:07 #158
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109133516
:X mart smeeds :X

ik dacht dat die meer in de hoek van Johan Derksen zat kwa muziek :D

ja ik vond marco ook altijd wel leuk :D die paste er wel :P
pi_109138236
Mart Smeets steekt niet onder stoelen of banken dat hij wel wat heeft met Neil Young en Pearl Jam bijvoorbeeld.
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi.
pi_109139242
Iets onder stoelen of banken steken is überhaupt geen sterk punt van Mart Smeets.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 15 maart 2012 @ 19:32:08 #161
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_109140078
Niet echt een docu, maar wat ik trouwens ook erg vermakelijk vond om te zien waren die kleine itemtjes "De platenkast van..." met Jan Rot:

Lijkt me best tof om dit zoiets nieuw leven in te blazen... :)
Robert Moog died for our synths
pi_109157309
quote:
2s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:45 schreef Bosbeetle het volgende:
:Y

Al zal dat wel een crime zijn om te regelen qua rechten enzo
pi_109266196
Heeft er iemand van jullie naar ' Classic Albums: Jimi Hendrix' gekeken afgelopen zaterdag? Wat vonden jullie van de aflevering?
Persvoorlichting VPRO
  Moderator maandag 19 maart 2012 @ 10:43:21 #164
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109266223
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 10:42 schreef Raoul_VPRO het volgende:
Heeft er iemand van jullie naar ' Classic Albums: Jimi Hendrix' gekeken afgelopen zaterdag? Wat vonden jullie van de aflevering?
Ja zie : [TV-TIP] Jimi Hendrix-Electric ladyland. Vanavond NED-3. :D
pi_109267600
quote:
Bedankt! Voor iedereen die de aflevering nog zou willen zien staat hij nu op Uitzending Gemist: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1244121
Persvoorlichting VPRO
  Moderator maandag 19 maart 2012 @ 11:37:20 #166
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109267836
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 11:30 schreef Raoul_VPRO het volgende:

[..]

Bedankt! Voor iedereen die de aflevering nog zou willen zien staat hij nu op Uitzending Gemist: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1244121
Oh maar t/m 31 maart dat is wel handig om er bij te weten, ik ga hem misschien nog wel even kijken :)
  maandag 19 maart 2012 @ 11:42:54 #167
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_109268034
aangekochte series blijven nooit zo lang op uitzendinggemist staan.
pi_109419850
quote:
Enerzijds vind ik Classic Albums vrij leuk omdat het door de keuze voor één album vrij grondig is en echt over de totstandkoming gaat. Anderzijds wordt het daardoor wel heel erg 1 voor 1 alle nummers bespreken. Daardoor mis ik juist aandacht voor het album als meer dan een verzameling losse nummers en ook wel wat context van de band en wat die betekende voor de muziek en wat vernieuwend was. Ik zou zeggen, hang het verhaal van zo'n album op aan een paar meest invloedrijke nummers in onderling verband en in context met de muziekwereld van die tijd, en behandel de meeste nummers niet individueel. Maar goed, die opzet heeft ook voordelen.

Overigens vind ik de serie vooral leuk bij albums die je niet zo heel goed kent. Ik ken ELL al meer dan 20 jaar en allerlei anekdotes over Hendrix zijn ook niet meer zo interessant voor mij. Ik weet het meeste al en het interesseert me ook niet zoveel meer. Ik vind beeld en verhalen er omheen minder interessant worden naarmate ik de muziek beter vind, dan gaat het gewoon meer om luisteren en leidt de rest alleen maar af.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Trouwste user 2022 vrijdag 23 maart 2012 @ 10:51:00 #169
7889 tong80
Spleenheup
pi_109421255
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 23 maart 2012 @ 10:54:45 #170
7889 tong80
Spleenheup
pi_109421385
quote:
[TV-TIP] Jimi Hendrix-Electric ladyland. Vanavond NED-3.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_109531553
In april zijn er speciale uitzendingen van Classic Albums over Bettie Serveert, Caro Emerald en Shocking Blue.

Bettie Serveert - Palomine (7 april)
Dit jaar is het twintig jaar geleden dat Palomine verscheen. Gitaarband Bettie Serveert (vernoemd naar tennisspeelster Betty Stöve) maakt in 1992 met het album een vliegende start. Zowel de Nederlandse als de buitenlandse pers komt superlatieven tekort om het unieke geluid van het kwartet te prijzen. De rauwe, maar toch melodieuze nummers, de bitterzoete stem van Carol van Dyk en het meanderende gitaarwerk van Peter Visser maken Palomine tot een moderne klassieker en een ijkpunt in de Nederlandse popmuziek.
Op de vleugels van hun debuut toeren de Betties door Europa, Canada en de Verenigde Staten. Met name Amerika is dol op de band: Bettie Serveert speelt er veelvuldig en met veel succes. In 1993 staat Bettie Serveert op Pinkpop, het jaar daarop op Lowlands en Roskilde. De groep bestaat nog steeds, maar Palomine blijft haar meesterwerk.
Regie: Walter Stokman

Caro Emerald - Deleted scenes from the cutting room floor (14 april)
Het is een sprookje, het succesverhaal van Caro Emerald en het debuutalbum, Deleted scenes from the cutting room floor. In een tijd dat veel mensen geen platen meer kopen maar downloaden, verkocht Caro Emerald in een jaar tijd meer platen dan alle Nederlandse artiesten bij elkaar. De plaat werd een hit in Duitsland, Italië en Polen en ze bereikte goud en platina (meer dan 300.000 verkochte exemplaren) in Engeland. “Ik ben gewoon de tel kwijt geraakt”, zegt ze zelf over al de prijzen die ze in ontvangst nam de afgelopen periode.
Zo’n vier jaar gelden kwam Vincent Degorigio, traveling songwriter uit Canada, in contact met producer David Schreurs. Samen schreven ze een aantal liedjes, muziek met een jazz-sound, gemaakt van oude samples moderne beats. Een universeel geluid en geschikt voor alle leeftijden.
Hiphop-producer Jan van Wieringen vroeg Carolien Esmeralda van der Leeuw om de demo voor Back it up in te zingen. Zo is Caro Emerald geboren, in een piepkleine studio in de Amsterdamse pijp, waar Jan en David nachten achtereen de liedjes perfectioneerden en hun eigen label begonnen. Want de platenmaatschappijen zagen het in eerste plaats niet zo zitten die Latin-popliedjes.
Caro Emerald lijkt Engeland nu te hebben veroverd en dan kan Amerika niet uitblijven.

Shocking Blue - At home (21 april)

Meer info volgt
Persvoorlichting VPRO
pi_109608078
En hier meer info over de uitzending over Shocking Blue van 21 april:

Classic Albums is een documentaireserie over pop- en rockalbums, die worden beschouwd als de beste of meest opmerkelijke albums van een bekende band, of die een periode in de muziekgeschiedenis markeren. Muzikanten, producers en geluidstechnici ontleden de muziek en geven zo inzicht in de manier hoe het album is ontstaan.

Shocking Blue werd eind jaren zestig opgericht door Robbie van Leeuwen, die een groep in de steigers wilde zetten waarmee hij internationaal kon doorbreken. Uiteindelijk slaagde hij in zijn missie: met zangeres Mariska Veres als blikvanger behaalde Shocking Blue in 1970 als eerste Nederlandse band de bovenste plaats in de Billboard Hot 100 met de single Venus.

Venus speelt een belangrijke rol in de aflevering van Classic Albums die is gewijd aan At Home, de belangrijkste plaat van Shocking Blue. Op At Home staat eveneens Love Buzz, een nummer dat een cultstatus heeft bereikt in Japan en Amerika omdat Nirvana het als eerste single heeft uitgebracht.
Sinds de jaren negentig heeft Robbie van Leeuwen, bijgenaamd The Genius, de pers gemeden. Speciaal voor Classic Albums verbreekt hij het stilzwijgen. In de aflevering komen ook manager Cees van Leeuwen, platenbaas Willem van Kooten, fotograaf Ronnie Hertz en diverse muzikanten aan het woord.

Regie: Dirk-Jan Roeleven

Uitzending: zaterdag 21 april, 22.15 uur op Nederland 3
Persvoorlichting VPRO
  zondag 15 april 2012 @ 22:16:52 #173
108913 Godshand
guide4you
pi_110372922
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Net de woodstock film gekeken ook erg leuk :)

iemand trouwens Lemmy al gezien documentaire over lemmy kilmister

Heb hem vandaag gekocht, en meteen gekeken. Leuk, 2 DVD's. DVD 1 bevat het verhaal over de frontman van Motorhead, DVD 2 bevat de opnames die geknipt gebruikt zijn voor DVD 1. Zoals bijvoorbeeld het hele gesprek tussen Dave Grohl en Lemmy, terwijl dus in de film daar alleen 5 minuten uit te zien zijn etc. :)

Blijft toch apart, dat een man die nog Roadie van Jimmy Hendrix geweest is, nog steeds optreedt :) Alsof er een brontosaurus tussen de zoogdieren rond loopt :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_110528713
Zaterdag de Classic Albums aflevering over Shocking Blue's album At Home.
Gisteren werd het al besproken in De Wereld Draait Door.
Voor wie het gemist heeft;

http://omroep.vara.nl/media/92135

Zaterdag om 21.25 op Nederland 2.

Shocking Blue stond met Venus als eerste Nederlandse band op nummer 1 in Amerika. Oprichter Robbie van Leeuwen leek de afgelopen jaren van de aardbodem verdwenen. In Classic albums doorbreekt hij het stilzwijgen.

Classic albums plaats bijzondere artiesten en hun albums op een voetstuk. Deze week gaat het programma over Shocking Blue, opgericht in de jaren zestig door Robbie van Leeuwen. De band leverde een bijzondere prestatie: in 1970 stond Shocking Blue als eerste Nederlandse band op de bovenste plaats in de Billboard Hot 100, de belangrijkste hitlijst in Amerika.

Venus
Dat gebeurde met het nummer Venus, afkomstig van het album At Home. Op diezelfde plaat staat ook Love Buzz, een nummer dat een cultstatus in Japan en Amerika bereikte omdat Nirvana het als eerste single heeft uitgebracht.

Wereldprimeur
Ondanks deze successen heeft Robbie van Leeuwen de afgelopen jaren zelden met de pers gepraat. Dat hij dat nu wel doet in Classic albums, is dan ook bijzonder. In De wereld draait door vertelde Dirk Jan Roeleven, de maker van deze documentaire, al over zijn ontmoeting met Robbie. “Ik besef nu pas hoe bijzonder het is.” Roeleven verleidde hem ook tot het opnieuw vasthouden van zijn gitaar, iets wat hij al 27 jaar niet had gedaan. “Wereldprimeur”, glimlacht hij in De wereld draait door. Kijkers zien zaterdag of Robbie van Leeuwen het nog kan.
Persvoorlichting VPRO
  Moderator donderdag 19 april 2012 @ 13:29:17 #175
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_110528927
Grappig om te horen idd, leuk interview ook trouwens bij dwdd :D
  Moderator donderdag 19 april 2012 @ 13:30:20 #176
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_110528965
quote:
10s.gif Op zondag 15 april 2012 22:16 schreef Godshand het volgende:

[..]

Heb hem vandaag gekocht, en meteen gekeken. Leuk, 2 DVD's. DVD 1 bevat het verhaal over de frontman van Motorhead, DVD 2 bevat de opnames die geknipt gebruikt zijn voor DVD 1. Zoals bijvoorbeeld het hele gesprek tussen Dave Grohl en Lemmy, terwijl dus in de film daar alleen 5 minuten uit te zien zijn etc. :)

Blijft toch apart, dat een man die nog Roadie van Jimmy Hendrix geweest is, nog steeds optreedt :) Alsof er een brontosaurus tussen de zoogdieren rond loopt :P
Staat er op DVD2 ook een grotere compilatie foto's van lemmy in korte broek :')
pi_110551983
Ik ben nu deze aan het kijken:
http://en.wikipedia.org/wiki/Metal_Evolution
  Moderator vrijdag 20 april 2012 @ 10:09:35 #178
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_110552827
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 09:37 schreef bartrid het volgende:
Ik ben nu deze aan het kijken:
http://en.wikipedia.org/wiki/Metal_Evolution
Oh daar ben ik wel benieuwd naar die a headbangers journey was ook wel de moeite waard nl.
pi_110553001
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 april 2012 10:09 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Oh daar ben ik wel benieuwd naar die a headbangers journey was ook wel de moeite waard nl.
Ja, het is van dezelfde gozer die headbangers journey gemaakt heeft. Dit is iets professioneler gedaan. Niet echt groundbreaking op zich maar wel leuk om eens een Amerikaanse kijk op metal te zien.
  Moderator vrijdag 20 april 2012 @ 10:26:36 #180
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_110553274
Classic albums is nu ook weer bezig met een Nederlandse reeks: klik

Caro Emerald had ik vorige week gezien, maar daar kreeg ik het niet warm of koud van, vooral de berekenende verhalen waren eerder vervelend dan zinnenprikkelend. Palomin van Bettie Serveert moet ik nog kijken. Zaterdag Shocking blue met At home, maar dat zal denk voor 90% over Venus gaan.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_110553892
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 april 2012 10:26 schreef belsen het volgende:
Classic albums is nu ook weer bezig met een Nederlandse reeks: klik

Caro Emerald had ik vorige week gezien, maar daar kreeg ik het niet warm of koud van, vooral de berekenende verhalen waren eerder vervelend dan zinnenprikkelend. Palomin van Bettie Serveert moet ik nog kijken. Zaterdag Shocking blue met At home, maar dat zal denk voor 90% over Venus gaan.
classic albums en dan hebben ze een aflevering over caro emerald????? 8)7 wtf :') :|W
  Moderator vrijdag 20 april 2012 @ 10:51:51 #182
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_110554023
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 10:47 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

classic albums en dan hebben ze een aflevering over caro emerald????? 8)7 wtf :') :|W
Die discussie kan beter in dit topic :D, ik zal even de titel aanpassen :) Hulde aan de VPRO. Dit post een VPRO-medewerker net in een ander topic
  Moderator vrijdag 20 april 2012 @ 10:58:05 #183
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_110554255
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 10:47 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Geheel eens, maar even verder in: VPRO classic albums documentaires
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_110587711
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 10:16 schreef bartrid het volgende:

[..]

Ja, het is van dezelfde gozer die headbangers journey gemaakt heeft. Dit is iets professioneler gedaan. Niet echt groundbreaking op zich maar wel leuk om eens een Amerikaanse kijk op metal te zien.
De grunge aflevering was leuk totdat het over Creed en Nickelback ging, en de power en hair metal afleveringen sla ik denk ik maar over.
pi_110587782
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 11:00 schreef bartrid het volgende:

[..]

De grunge aflevering was leuk totdat het over Creed en Nickelback ging, en de power en hair metal afleveringen sla ik denk ik maar over.
:'( ;(
  zaterdag 21 april 2012 @ 12:32:26 #186
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_110589816
quote:

[..]

Nouja die zijn beide wel te bestempelen als post-grunge en hebben verschikkelijk succes gehad, dus op zich wel logisch dat ze er in voor komen. Hoe waardeloos ze ook klinken :P
pi_110589926
quote:

Creed en Nickelback
Corporate rock still sucks.
pi_110589972
The decline of the western civilization serie zou wel eens mogen worden uitgezonden. Zeker deel één.

en

Hated: GG Allin & The Murder Junkies.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2012 12:39:53 ]
pi_110596627
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 12:36 schreef Ulx het volgende:

[..]

Corporate rock still sucks.
Als ik echt moet kiezen tussen de twee kies ik dan toch zeker Creed.
  Moderator zondag 22 april 2012 @ 16:47:05 #190
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_110636925
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 12:39 schreef Ulx het volgende:
The decline of the western civilization serie zou wel eens mogen worden uitgezonden. Zeker deel één.

Ik wist niet dat daar meerdere afleveringen van waren, vond dat wel een goed film ook met the germs wat een ontzettende bagger band is dat en daardoor gelijk briliant :D
  Trouwste user 2022 zondag 22 april 2012 @ 16:49:21 #191
7889 tong80
Spleenheup
pi_110637013
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 12:39 schreef Ulx het volgende:

Hated: GG Allin & The Murder Junkies.

Voor het verhaal.....niet voor de muziek.

:P
pi_110638002
Korte docu over Charly Lownoise:

Ook zijn nieuwe documentaire "Zonder wrijving geen glans" is een aanrader.
  Moderator zondag 22 april 2012 @ 19:17:45 #193
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_110642468
quote:

[..]

Heb alflevering 1 gezien en ik snap de 'gespeelde' verbazing niet. Metal heeft zijn roots in klassiek, jazz, blues en rock'n'roll :o erm duh!
  zondag 22 april 2012 @ 19:41:24 #194
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_110643486
quote:
2s.gif Op zondag 22 april 2012 19:17 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Heb alflevering 1 gezien en ik snap de 'gespeelde' verbazing niet. Metal heeft zijn roots in klassiek, jazz, blues en rock'n'roll :o erm duh!
hehe klopt :P

maar ik vind ze wel leuk om te kijken, ben nu bij episode 5 (Glam) die lijkt me dan weer minder, gewoon omdat ik zelf vrijwel niets met glam-metal heb ;)

Wel tof om the horen dat het riffje van het nummer 'Black Sabbath' gewoon rechtstreeks uit Holst (componist) komt :)
  Moderator zondag 22 april 2012 @ 19:45:45 #195
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_110643648
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:41 schreef Gehenna het volgende:

[..]

maar ik vind ze wel leuk om te kijken, ben nu bij episode 5 (Glam) die lijkt me dan weer minder, gewoon omdat ik zelf vrijwel niets met glam-metal heb ;)

Wel tof om the horen dat het riffje van het nummer 'Black Sabbath' gewoon rechtstreeks uit Holst (componist) komt :)

ja dat was wel tof idd :D
pi_110646198
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:41 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Ja dat was leuk ja. Ik heb vandaag de glam aflevering gekeken en ik wist gelijk weer waarom ik het van die kutmuziek vind :) Net als de prog trouwens. Dream Theater en Rush :r
pi_110647027
quote:
Net als de prog trouwens. Dream Theater en Rush
haten op prog :')
Al moet ik erbij zeggen dat ik DT tegenwoordig ook niet veel meer vind
Dat was waarschijnlijk ook trouwens de enige documentaire ooit waarin ik zowel Miles Davis als Death voorbij heb zien komen in dezelfde episode.

[ Bericht 8% gewijzigd door Poespas op 22-04-2012 21:21:13 ]
  Moderator zondag 22 april 2012 @ 22:20:25 #198
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_110653397
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 20:35 schreef bartrid het volgende:

[..]

Ja dat was leuk ja. Ik heb vandaag de glam aflevering gekeken en ik wist gelijk weer waarom ik het van die kutmuziek vind :) Net als de prog trouwens. Dream Theater en Rush :r
Die eerste aflevering over pre-metal (aflevering 2) die is wel heel erg 'netjes' motherfucker wegbliepen en het drugsgebruik van earosmith werd wel genoemd maar heel weggemoffeld :P

Maarja het is natuurlijk een tv docu dan moeten dat soort dingen...

Sowieso zou in zo'n soort docu de invloed van drugs niet eens zo raar zijn, speed voor de trashers en wiet voor de doomers :P
  Moderator donderdag 26 april 2012 @ 11:54:57 #199
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_110808508
De hairmetal aflevering was eigenlijk nog best leuk vooral door de insteek, ik snap dit niet vind de muziek kut maar het moet... De trashmetal vond ik minder juist omdat je daar gewoon een fanboy ziet, hij probeert er ook minder nieuwswaarde uit te halen omdat het voor hem gesneden koek is.

En het slayer had make-up op gebeuren is ook wel een beetje zielig.

maarja dat was hetzelfde als steve harris, met zn nee we hebben niks met punk, nooit naar geluisterd, overbodig etc etc.
pi_110809733
Ja op zich is die insteek best leuk, ook om het feit dat ie aan het einde toch toegeeft dat ook die muziek een plaats verdient in de geschiedenis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')