Ze zouden gewoon weer moeten beginnen met Lola's uit te zenden, die VPRO.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Oeh over de VPRO gesproken, jullie zouden die loladamusica docu's eens in een box moeten uitbrengen, zaten juweeltjes tussen
ja inderdaad, ik vraag me trouwens af of er ook veel lola mensen aan de kleine top2000 a-go-go specials werken, sommige hebben heel erg dezelfde 'feel'quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze zouden gewoon weer moeten beginnen met Lola's uit te zenden, die VPRO.
Het is toch moelijk te geloven dat van alle publieke omroepen de TROS nu de beste muziek programma's levert op tv?
Ja met Jan-Douwequote:Op donderdag 15 maart 2012 16:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tot een jaar of 10 geleden had je soortgelijke minidocu's ook nog wel eens bij de maandaguitzending van Pinkpop, helaas ook al niet meer.
En Bram "what Machine are you Against?"van Splunteren.quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Oeh over de VPRO gesproken, jullie zouden die loladamusica docu's eens in een box moeten uitbrengen, zaten juweeltjes tussen
Ja zie : [TV-TIP] Jimi Hendrix-Electric ladyland. Vanavond NED-3.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:42 schreef Raoul_VPRO het volgende:
Heeft er iemand van jullie naar ' Classic Albums: Jimi Hendrix' gekeken afgelopen zaterdag? Wat vonden jullie van de aflevering?
Bedankt! Voor iedereen die de aflevering nog zou willen zien staat hij nu op Uitzending Gemist: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1244121quote:Op maandag 19 maart 2012 10:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja zie : [TV-TIP] Jimi Hendrix-Electric ladyland. Vanavond NED-3.
Oh maar t/m 31 maart dat is wel handig om er bij te weten, ik ga hem misschien nog wel even kijkenquote:Op maandag 19 maart 2012 11:30 schreef Raoul_VPRO het volgende:
[..]
Bedankt! Voor iedereen die de aflevering nog zou willen zien staat hij nu op Uitzending Gemist: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1244121
Enerzijds vind ik Classic Albums vrij leuk omdat het door de keuze voor één album vrij grondig is en echt over de totstandkoming gaat. Anderzijds wordt het daardoor wel heel erg 1 voor 1 alle nummers bespreken. Daardoor mis ik juist aandacht voor het album als meer dan een verzameling losse nummers en ook wel wat context van de band en wat die betekende voor de muziek en wat vernieuwend was. Ik zou zeggen, hang het verhaal van zo'n album op aan een paar meest invloedrijke nummers in onderling verband en in context met de muziekwereld van die tijd, en behandel de meeste nummers niet individueel. Maar goed, die opzet heeft ook voordelen.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:42 schreef Raoul_VPRO het volgende:
Heeft er iemand van jullie naar ' Classic Albums: Jimi Hendrix' gekeken afgelopen zaterdag? Wat vonden jullie van de aflevering?
[TV-TIP] Jimi Hendrix-Electric ladyland. Vanavond NED-3.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:42 schreef Raoul_VPRO het volgende:
Heb hem vandaag gekocht, en meteen gekeken. Leuk, 2 DVD's. DVD 1 bevat het verhaal over de frontman van Motorhead, DVD 2 bevat de opnames die geknipt gebruikt zijn voor DVD 1. Zoals bijvoorbeeld het hele gesprek tussen Dave Grohl en Lemmy, terwijl dus in de film daar alleen 5 minuten uit te zien zijn etc.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Net de woodstock film gekeken ook erg leuk
iemand trouwens Lemmy al gezien documentaire over lemmy kilmister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |