quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb geen idee, ik breng hem geen koffie he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Waar zijn die pics van die autisten met de schutting op de stoep?quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
TTDat is wel een goeie CLASH waard Pgr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hajee
![]()
Oh veeg me opquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waar zijn die pics van die autisten met de schutting op de stoep?
Vuurkorf, ik zeg doenquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waar zijn die pics van die autisten met de schutting op de stoep?
quote:
Het is nog 10 keer mooier dan ik dachtquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik zweer het, van woensdagavond tot en met zondag zijn ze ermee bezig geweest.
En hijs niet eens gelakt of zo
WTF? Je liep niet te shittenquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh wacht, die schutting.
Ja heb ik!
Hard werken woensdagavond of donderdagavond:
[ afbeelding ]
Schijtpauze:
[ afbeelding ]
En zaterdag was die schutting nog niet af![]()
[ afbeelding ]
Booooooooh smoeilijk jonguh!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hijs nu af.
En nu zitten dr in dat piepkleine "tuintje " de godganse dag 3 honden, een koter, en 4 rokende volwassenen en een baby
quote:
Ik ga echt stuk hier. Wat een mongolenquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Nee een schutting want nu hebben ze een tuin
Het zijn ook altijd diezelfde sneuneuzen die dan boven de baby staan te paffenquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal vanavond of zo nog es een mooie af foto maken.
Gisteren hebben een vriendin en ik ons echt bijna staan te bepissen op mn balkon, over hoe ze erbij zaten![]()
Op de eettafelstoelen, allemaal shaggies rokend, bier drinkend, met die kefhonden, en die huilbaby, en die peuter weer tot 22.30 ook![]()
Speelgoed op de grond, die honden deden niks als tegen dat speelgoed pissen
Oh joh, ze is al 10 dagen oud hoor, en ze zitten dr lekker mee buitenquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd diezelfde sneuneuzen die dan boven de baby staan te paffen
Ja woonkamers beneden allemaalquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:00 schreef Pisces29 het volgende:
Wat voor kamers zitten daar aan die kant van de schutting? Je zal je woonkamer er maar hebben als buurvrouw ernaast, dan kijk je uit het raam naar de schutting de hele dag
Lekker bezopen met je kids bezig zijn, toppie joppiequote:Op woensdag 15 juni 2011 11:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh joh, ze is al 10 dagen oud hoor, en ze zitten dr lekker mee buiten
quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:50 schreef pgrferrari het volgende:
Meh, er lukt echt niks vandaagOok weer iets waardoor ik me gekwetst voel
omfg, die tokkies maken hun eigen filter sigaretten ook nog?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:07 schreef oh-oh het volgende:
Komt vanzelf wel goed met die VVE gestapo van ons hoor
![]()
Kindje van twee kreeg gisteren een tik want ze mocht mejaar niet met de filterhulzen spelen
Neequote:Op woensdag 15 juni 2011 11:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik lees het nu pas.
Kunnen we je opbeuren met een fijne clash?
*proest*quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:10 schreef oh-oh het volgende:
Je denkt toch niet dat die echte sigaretten kunnen betalen?
Hij werkt bij de MTB en zij zit in de ziektewet
Wtf?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:12 schreef oh-oh het volgende:
Zijn zus is nog erger, das de moeder van dat joch wat wel es bij me logeert, jeweets?
Zij werkt bij de Aldi en zit in de schuldsanering en haar nieuwe vriend is ontslagen bij de MTB![]()
Helemaal het toppunt van knap toch?
Hoe was Pinkpop?quote:
Even een bammetje gaan eten of een bakkie halen/doen, is dat een optie?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:20 schreef pgrferrari het volgende:
Godverdegodver. Ik ben al sinds 9 uur bezig aan een stuk codering.
En het wil niet lukken, ik word er gek van
Woah, dat is een clash voor gevorderdenquote:
oh-oh douche camquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:23 schreef oh-oh het volgende:
Pakketdienst, ik geloof dat mn nieuwe cam dr is
Lachen!quote:
Kutantwoordquote:
quote:
'Squirten kun je leren!'quote:
quote:
Ah toe nouquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die heeft al wat teveel geclasht met zn plat bakkes
quote:
Mooie grote stenen voor in muurtje?quote:
Als je over 7 minuten klaarstaat hier, prima, en niet kwijlen hea!quote:
Poeh, das een wekenplan, ik weet niet of ik daar tijd voor heb hoorquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je over 7 minuten klaarstaat hier, prima, en niet kwijlen hea!
Struinze!quote:
quote:
quote:
Wat is dr mis met Laura?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:38 schreef Pisces29 het volgende:
Jemig, een Roxette verkrachting als je in de wacht staat bij KPN, zeker weer ons pareltje Laura Jansen
Als eerste de verkrachting van KOLquote:
Zet maar snel Prince op, dan praten we nergens meer overquote:
Van Laura?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:43 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Oh, ik vond een gaaf optreden van t weekend , zien?
Van Prince natuurlijk troelalaquote:
Ik las 'ik vond het een..' ipv 'vond'. Sorry, zodra ik m'n bril op heb word ik nog scheler dan ik al wasquote:
Ik heb jou en Pgr al als keipoepig. Das meer dan genoegquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:48 schreef oh-oh het volgende:
Laura zag ik trouwens wel op tv op Pinkpop, keischetig vond ik dr
Ik weet niet of Bos het misschien leuk vindt?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Mijn hemel , ik kreeg een gratis boek bij het boek dat ik voor mn vader bestelde, dat lijkt me echt niks zeg. Dat kadoboekje van de maand van het spannende boek.
Kan ik daar iemand blij mee maken?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb jou en Pgr al als keipoepig. Das meer dan genoeg
Oh die kijk ik vanavond ffquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:49 schreef oh-oh het volgende:
Heel gaaf vond ik m , en Obama en Oprah vonden t ook leuk
Thanks, wat liefquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Heb je al in je fobo gekeken Pisces?
Veeg me op met dat muziekjequote:
Ja Madonna is begin 50.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Uhm, van t zelfde jaar als MJ en Madonna issie, die zijn allemaal ergens begin 50 nu toch?
Ja die is echt goed hequote:Op woensdag 15 juni 2011 14:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Veeg me op met dat muziekjeHoe krijg je het gevonden
Nog 23 nachtjesquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja Madonna is begin 50.
Hij ziet er nog wel top uit!
Ik zie Pgr al rijden in z'n Mini, met raampie open, en zo'n fluitend muziekje opquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die is echt goed he![]()
Je kan ze kiezen in het bewerkingsprogje van youtube zelf
quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie Pgr al rijden in z'n Mini, met raampie open, en zo'n fluitend muziekje op![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie Pgr al rijden in z'n Mini, met raampie open, en zo'n fluitend muziekje op![]()
quote:Zakenpartner stapt uit Pfaffs-café: "Nicolas deed alsof ik personeel was"
Is die reality dinges al opgenomen eigenlijk?quote:
Geen idee waar je t over hebt?quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is die reality dinges al opgenomen eigenlijk?
Expeditie dinges bedoelde ikquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee waar je t over hebt?
Bij ons komt mss Flikken
quote:
Ja diequote:
Kan ik inzoomenquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:34 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee![]()
Damn, 30 keer optische zoom, das echt heeeeeeeeel veel optische zoom
Goed, is gemaakt door de garagequote:Op woensdag 15 juni 2011 14:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe is het nou met dat tankklepje afgelopen?
Extragratisch?quote:
Goed. Het is een kwestie van afwachten na het afronden van de kuur donderdagmorgen. Hoe die dagen daarna verlopen.quote:
Ja dacht ik ook wel al hoor, maar kwist t niet meer zeker , mijn multitask skills zijn echt heel erg slecht deze week so farquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]had ik gisteren al tegen je gezegd
Maar nu is het wel weer normaal en kalm?quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Goed. Het is een kwestie van afwachten na het afronden van de kuur donderdagmorgen. Hoe die dagen daarna verlopen.
Oke, hopelijk de goeie kant op en immer grade aus!quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Goed. Het is een kwestie van afwachten na het afronden van de kuur donderdagmorgen. Hoe die dagen daarna verlopen.
Ja, af en toe wat dovig 's avonds, maar het ziet er uitstekend uit.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar nu is het wel weer normaal en kalm?
Normaal en kalmquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar nu is het wel weer normaal en kalm?
Niks geil en vurigquote:
Niet? Nou, op msn ben je anders haske geil en vurigquote:
Kwam ie door je neus?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet? Nou, op msn ben je anders haske geil en vurig
Fuck me. Dat deed best pijnquote:
Kloptquote:
Gimme?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klopt
De halve wereld hoor. Zo niet meer
In je oog is erger maar echt, door je neus zuigt ook zwaarquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fuck me. Dat deed best pijnDat prikte als een mofo
Net squirten, maar dan anders
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet? Nou, op msn ben je anders haske geil en vurig
In je oog is echt onwijs kut. Fucking hell, zaad in je oog bijt als een idiootquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In je oog is erger maar echt, door je neus zuigt ook zwaar![]()
Sorry dat ik zo leuk ben
Ga je de msn wereld kapotmaken?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klopt
De halve wereld hoor. Zo niet meer
Zonne grotuh msn virus, jonguh!quote:
Valt niks te lachen, tis haske waarquote:
Cola meisje, colaquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
In je oog is echt onwijs kut. Fucking hell, zaad in je oog bijt als een idioot
Ik vergeef je
Ik was het nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij zijn jullie allemaal geil en vurig, jullie zitten zelfs in het huishoud Action-topic te sloeren
Hooooooo ik ben nog nooit in die winkel geweest, laat mij dr buiten jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij zijn jullie allemaal geil en vurig, jullie zitten zelfs in het huishoud Action-topic te sloeren
Wuts de rieson? Zitten jullie te cammen?quote:
Ooh, cola in je oogquote:
Eksjon roelt best wel, ga eens kieken als je tied hebtquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hooooooo ik ben nog nooit in die winkel geweest, laat mij dr buiten ja
cammen met Qwea?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wuts de rieson? Zitten jullie te cammen?
Ik ook niet eigenlijk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, cola in je oog
Ik dacht zaad![]()
![]()
Cola in mn oog heb ik nog niet gehad
Nudgen op Msn is het nieuwe clashenquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijk.
Zaad is echt echt alsof het hellevuur brandt in je oog
Je maakt me bang.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijk.
Dat was saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai. De pleuris zegquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
cammen met Qwea?
Nou nee, ik heb dr wel ooit es een hele stapnacht op de webcam gevolgd though, als ik daar weer aan denk
Fuck me, understatement.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijk.
*kuch* Wekker *kuch*quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
Heb je van die slechte mikkers oh-oh of moeten we dit onderwerp ergens anders mee naar toe nemen?
Doe dr je voordeel mee, echt, tip van oma oh-oh, altijd de oogjes stijf dicht houden!quote:
quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Doe dr je voordeel mee, echt, tip van oma oh-oh, altijd de oogjes stijf dicht houden!
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nu dat wake up light, maar die zaadwekker staat ook nog gewoon in mn bed
Ik wilde iets zeggen, maar ik doe het nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Doe dr je voordeel mee, echt, tip van oma oh-oh, altijd de oogjes stijf dicht houden!
Kweenie, waar wou je dr mee heen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
Heb je van die slechte mikkers oh-oh of moeten we dit onderwerp ergens anders mee naar toe nemen?
Ze hebben vast wel duikbrillen bij de Action.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of echt met een rotklap vol tegen je huig aan in je strot.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kweenie, waar wou je dr mee heen?
Mond - oog, scheelt niet veel hoor.
Je hebt altijd van die lolbroeken die gewoon maar lukraak spuiten natuurlijk.
Neus is bijna even erg als oog.
Ja hey, ik ben een vrouw, ik hoef daar geen moeite voor te doenquote:
Moet ik je maar weer DM'en dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hey, ik ben een vrouw, ik hoef daar geen moeite voor te doen
Nou ja, of die ene niet kan mikken of dat jij iets anders stijf dicht hadquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kweenie, waar wou je dr mee heen?
Mond - oog, scheelt niet veel hoor.
Je hebt altijd van die lolbroeken die gewoon maar lukraak spuiten natuurlijk.
Neus is bijna even erg als oog.
Ja die werken preventief, als je die op zet is het zaadgevaar denk ik volledig gewekenquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze hebben vast wel duikbrillen bij de Action.
Het is ook erg lustopwekkend, zo'n duikbril.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die werken preventief, als je die op zet is het zaadgevaar denk ik volledig geweken
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die werken preventief, als je die op zet is het zaadgevaar denk ik volledig geweken
Ik moest keihard lachenquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze hebben vast wel duikbrillen bij de Action.
Nou, als je t dus per ongeluk in je neus hebt plakken, dan blijft t ook dagenlang aan je huig hangen, die smaak.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Of echt met een rotklap vol tegen je huig aan in je strot.
Woensdagmiddag is altijd een eigenaardig momentquote:
Nou ja, als het naar ananas smaakt is het niet zo'n probleem. Maar het zal maar zo'n gorige bittere rook smaak hebbenquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, als je t dus per ongeluk in je neus hebt plakken, dan blijft t ook dagenlang aan je huig hangen, die smaak.
De tijd dat het bij jullie over piem0ls ging, dat is al minstens een jaar geledenquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:39 schreef oh-oh het volgende:
Tyfus Qwea.
Volgens mij zitten we hier gewoon een stel hele onschuldige kinders te verzieken![]()
Oh en Pisces, maar die lurkt in die andere SC, dit kan voor haar niks nieuws zijn
Ja nog een tip, never nooit niet slikken na de shoarmaquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, als het naar ananas smaakt is het niet zo'n probleem. Maar het zal maar zo'n gorige bittere rook smaak hebben![]()
![]()
![]()
Ach, wij kunnen ze beter verzieken dan een Benno Lquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:39 schreef oh-oh het volgende:
Tyfus Qwea.
Volgens mij zitten we hier gewoon een stel hele onschuldige kinders te verzieken![]()
Oh en Pisces, maar die lurkt in die andere SC, dit kan voor haar niks nieuws zijn
Hahahahahaquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nog een tip, never nooit niet slikken na de shoarma
Ik ga dit topic uitprinten, iets zegt me dat dit ooit nog mijn leven gaat redden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh jezusquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ik heb het nou een poosje druk gehad met de verbouwingquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De tijd dat het bij jullie over piem0ls ging, dat is al minstens een jaar geleden
Nou, echt, dit zijn zulke nuttige tips.quote:
Ik meen het, doen, je gaat me ooit oh zo dankbaar zijn!quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ga dit topic uitprinten, iets zegt me dat dit ooit nog mijn leven gaat redden.
Slikken na een avondje doorzuipen wil je ook niet trouwensquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik heb het nou een poosje druk gehad met de verbouwingIk zal er voor zorgen dat het weer onder de aandacht komt aldaar
Ik zou bij voorbaat al bedanken, iemand die net shoarma gegeten heeft, die knoflookwalm, mohhhhhhquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, echt, dit zijn zulke nuttige tips.
Ik wou dat iemand mij die ooit gegeven had en dat ik niet door schade en schande wijs had moeten worden
Hangt dr vanaf wat ze gezopen hebbenquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Slikken na een avondje doorzuipen wil je ook niet trouwens
Tuurlijk. Daar is dat ding toch voor?quote:
Avondje alles door elkaar met als afsluiter het laatste uur tequila shottenquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hangt dr vanaf wat ze gezopen hebben![]()
Mensen die bier zuipen daar tong ik niet eens mee
Als je moet kiezen; knoflookwalm, bierwalm of tzazikiwalm, welke kies je dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Als je dat samen gegeten hebt dan valt dat best te doen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou bij voorbaat al bedanken, iemand die net shoarma gegeten heeft, die knoflookwalm, mohhhhhh![]()
![]()
Dat zei ik ook altijd tegen voormalig vriendje. En die dronk dan niet, hoe braaf.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hangt dr vanaf wat ze gezopen hebben![]()
Ruik je niks van als je hem aan het pijpen bent hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou bij voorbaat al bedanken, iemand die net shoarma gegeten heeft, die knoflookwalm, mohhhhhh![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou bij voorbaat al bedanken, iemand die net shoerme gegeten heeft, die knoflookwalm, mohhhhhh![]()
![]()
Wat is het verschil tussen a en c?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je moet kiezen; knoflookwalm, bierwalm of tzazikiwalm, welke kies je dan?
Nee maar dan moet je dus echt niet slikkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ruik je niks van als je hem aan het pijpen bent hoor
MM eet geen shoarmaquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee maar dan moet je dus echt niet slikken
Nou dan is je reuk ook niet meer wat het geweest is Qweaquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tzaziki is pure knoflookquote:
quote:
Dat is dan echt cheap ass fake tzazikiquote:
Wat denk je als die kerel staat te hijgen als een otter, dan ruik je niks in een kleine kamer?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Krijg je dr van met die nucleaire shit die ik op de plee produceerquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou dan is je reuk ook niet meer wat het geweest is Qwea
quote:
Qwea en binnen pijpen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat denk je als die kerel staat te hijgen als een otter, dan ruik je niks in een kleine kamer?
Bam jonguh!quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Krijg je dr van met die nucleaire shit die ik op de plee produceer
Wie pijpt er dan ook in een kleine kamerquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat denk je als die kerel staat te hijgen als een otter, dan ruik je niks in een kleine kamer?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Qwea en binnen pijpen?
Haha!
In de struiken of achter een fietsenstalling is dat best te doen hoor
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wie pijpt er dan ook in een kleine kamerpijpen doe je buiten
Jaaaaaa maar dan ben je toch buiten gekkerdquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Qwea en binnen pijpen?
Haha!
GMTAquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Qwea en binnen pijpen?
Haha!
Lekker los op Defqonquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wie pijpt er dan ook in een kleine kamerpijpen doe je buiten
Sex in de slaapkamer is overratedquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jaaaaaa maar dan ben je toch buiten gekkerd
Ik zit even gewoon in de slaapkamersfeer
Ze shit je niet, trust me on that one againquote:
Precies, broek uit, penis erin... hoppa. Beuken op die beat.quote:
Das alleen leuk als je daar toch toevallig ff was jaquote:
Precies. Niks om vaker te doen ofzo.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das alleen leuk als je daar toch toevallig ff was ja
Onmisbaar is ze hequote:Op woensdag 15 juni 2011 16:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jouw ondertitel krijgt ook ineens een heel andere lading.
Ik ben bezig met een instructie video. Binnenkort te downloadenquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jouw ondertitel krijgt ook ineens een heel andere lading.
ja niet met mijn nieuwe camera hequote:Op woensdag 15 juni 2011 16:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een instructie video. Binnenkort te downloaden
En dan is het godverdomme echt een klein vlak. Hell, je tieten zijn makkelijker te raken. En dan toch weten ze nog in je oog te spuitenquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:50 schreef oh-oh het volgende:
Unlike je oog.
Dat is niet onmisbaar, maar juist veel te makkelijk te raken soms
Nee,nee... wel in HD formaat natuurlijkquote:
Terrortempo, ff een vluggertjequote:Op woensdag 15 juni 2011 16:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Precies, broek uit, penis erin... hoppa. Beuken op die beat.
Zelfs als ze op je reet moeten spuiten he, dan willen ze het nog proberenquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
En dan is het godverdomme echt een klein vlak. Hell, je tieten zijn makkelijker te raken. En dan toch weten ze nog in je oog te spuiten
Psies. Bam,rag,bam. Klaar. Broek aan, zaad lekkenquote:
Maar in de winter ben je dus pijploos?quote:
Ja, dan is de wereld te kleinquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zelfs als ze op je reet moeten spuiten he, dan willen ze het nog proberen![]()
Tot ze es per ongeluk zelf zaad in hun oog krijgen!
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Precies, broek uit, penis erin... hoppa. Beuken op die beat.
Tuurlijk niet. Een echte die hard pijpt ook gewoon in de vrieskou buitenquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar in de winter ben je dus pijploos?
iets met leren pijpenquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar in de winter ben je dus pijploos?
Ja, je bent geil of je bent het niet hoorquote:
Ik DM je ff.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, je bent geil of je bent het niet hoor
Zit geen webcam functie op de DM hoorquote:
Het is jammer dat ik geen feesies meer bezoek, anders zou ik hem als sig nemenquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Psies. Bam,rag,bam. Klaar. Broek aan, zaad lekken
Copyrightquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is jammer dat ik geen feesies meer bezoek, anders zou ik hem als sig nemen
Ja gewoon als quote bedoelde ik ookquote:
Eerst squirten, dan heb je toestemming.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja gewoon als quote bedoelde ik ook
Ik zal hem opnemen met m'n HTC, krijg je extra gratiez en voor niks als je hem overkoopt, toppie!quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eerst squirten, dan heb je toestemming.
En filmpje van maken
Ho, deze heb ik net gemist.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zelfs als ze op je reet moeten spuiten he, dan willen ze het nog proberen![]()
Tot ze es per ongeluk zelf zaad in hun oog krijgen!
Is wel 1080p he?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zal hem opnemen met m'n HTC, krijg je extra gratiez en voor niks als je hem overkoopt, toppie!
Jij gore ransbakquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:19 schreef Qwea het volgende:
zo, heerlijk stukkie vlees naar binnen gewerkt![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij gore ransbak![]()
Bijna naar huis, ik hoop dat het droog blijft zodat ik ff met de nieuwe cam op pad kan
Fijn dat hij er zo blij mee was Bos! En natuurlijk gaat het om het gebaar.. Zo'n mooi cadeau eindigt toch vaker in de kast dan in de hand.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:52 schreef Bos81 het volgende:
Pa moest huilen om zijn kado, DOor mijn eigen stommiteit liet ik het gisteren nog vallen, waardoor er een barst in zit. Maar het gaat natuurlijk om het gebaar.
Ja hij is natuurlijk een grote steun geweest, en eigenlijk nog steeds. Maar toen het echt slecht met me ging was hij er voor mij, en ik niet voor hem, terwijl hij het ook niet leuk vond dat het niet met mij ging..quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Fijn dat hij er zo blij mee was Bos! En natuurlijk gaat het om het gebaar.. Zo'n mooi cadeau eindigt toch vaker in de kast dan in de hand.![]()
Hoi omie.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:10 schreef Qwea het volgende:
ooh fuck me hoor.
De tuinman isser... die doet dit ff tussendoor... omdat Mike zijn website maakt. Dus ze ruilen diensten.
Nu moet de tuinman ff tegels zagen en natuurlijk leggen. Hij is nog geen 10 min bezig of de buurvrouw hing uit het raam (diezelfde die ook al kwam zeiken toen we aan het verbouwen waren). Of het nog lang doorging, want zij had nachtdienst en ging *nu* naar bed.![]()
Dus ik : ja sorry maar het moet echt af
Zij op vet debiele toon: JA EN WAAROM DOET HIJ DIT 'S AVONDS DAN?
Ik : Omdat hij overdag ook andere klussen heeft.
Zij : NOU FIJN! WORDT EEN LEKKERE NACHT VOOR ME DAN
Ik : Ja, sorry maar we kunnen niet altijd rekening met je houden. Ik snap dat het vervelend is voor je....
En hoppa, met een bam dat raam dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |