quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb geen idee, ik breng hem geen koffie he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Waar zijn die pics van die autisten met de schutting op de stoep?quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
TTDat is wel een goeie CLASH waard Pgr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hajee
![]()
Oh veeg me opquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waar zijn die pics van die autisten met de schutting op de stoep?
Vuurkorf, ik zeg doenquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waar zijn die pics van die autisten met de schutting op de stoep?
quote:
Het is nog 10 keer mooier dan ik dachtquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik zweer het, van woensdagavond tot en met zondag zijn ze ermee bezig geweest.
En hijs niet eens gelakt of zo
WTF? Je liep niet te shittenquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh wacht, die schutting.
Ja heb ik!
Hard werken woensdagavond of donderdagavond:
[ afbeelding ]
Schijtpauze:
[ afbeelding ]
En zaterdag was die schutting nog niet af![]()
[ afbeelding ]
Booooooooh smoeilijk jonguh!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hijs nu af.
En nu zitten dr in dat piepkleine "tuintje " de godganse dag 3 honden, een koter, en 4 rokende volwassenen en een baby
quote:
Ik ga echt stuk hier. Wat een mongolenquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Nee een schutting want nu hebben ze een tuin
Het zijn ook altijd diezelfde sneuneuzen die dan boven de baby staan te paffenquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal vanavond of zo nog es een mooie af foto maken.
Gisteren hebben een vriendin en ik ons echt bijna staan te bepissen op mn balkon, over hoe ze erbij zaten![]()
Op de eettafelstoelen, allemaal shaggies rokend, bier drinkend, met die kefhonden, en die huilbaby, en die peuter weer tot 22.30 ook![]()
Speelgoed op de grond, die honden deden niks als tegen dat speelgoed pissen
Oh joh, ze is al 10 dagen oud hoor, en ze zitten dr lekker mee buitenquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd diezelfde sneuneuzen die dan boven de baby staan te paffen
Ja woonkamers beneden allemaalquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:00 schreef Pisces29 het volgende:
Wat voor kamers zitten daar aan die kant van de schutting? Je zal je woonkamer er maar hebben als buurvrouw ernaast, dan kijk je uit het raam naar de schutting de hele dag
Lekker bezopen met je kids bezig zijn, toppie joppiequote:Op woensdag 15 juni 2011 11:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh joh, ze is al 10 dagen oud hoor, en ze zitten dr lekker mee buiten
quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:50 schreef pgrferrari het volgende:
Meh, er lukt echt niks vandaagOok weer iets waardoor ik me gekwetst voel
omfg, die tokkies maken hun eigen filter sigaretten ook nog?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:07 schreef oh-oh het volgende:
Komt vanzelf wel goed met die VVE gestapo van ons hoor
![]()
Kindje van twee kreeg gisteren een tik want ze mocht mejaar niet met de filterhulzen spelen
Neequote:Op woensdag 15 juni 2011 11:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik lees het nu pas.
Kunnen we je opbeuren met een fijne clash?
*proest*quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:10 schreef oh-oh het volgende:
Je denkt toch niet dat die echte sigaretten kunnen betalen?
Hij werkt bij de MTB en zij zit in de ziektewet
Wtf?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:12 schreef oh-oh het volgende:
Zijn zus is nog erger, das de moeder van dat joch wat wel es bij me logeert, jeweets?
Zij werkt bij de Aldi en zit in de schuldsanering en haar nieuwe vriend is ontslagen bij de MTB![]()
Helemaal het toppunt van knap toch?
Hoe was Pinkpop?quote:
Even een bammetje gaan eten of een bakkie halen/doen, is dat een optie?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:20 schreef pgrferrari het volgende:
Godverdegodver. Ik ben al sinds 9 uur bezig aan een stuk codering.
En het wil niet lukken, ik word er gek van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |