Nein!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:50 schreef belsen het volgende:
Daar ga ik niet nog 10 minuten op wachten, ik doe het morgenochtend wel.
Gedraagt iedereen zich een beetje?
Dit is nu nacht bagger, gedragen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:50 schreef belsen het volgende:
Daar ga ik niet nog 10 minuten op wachten, ik doe het morgenochtend wel.
Gedraagt iedereen zich een beetje?
Alstu.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:57 schreef PiRANiA het volgende:
Als iemand [NB] in de TT zet wordt dit de nachtbagger.
Thanks. Al een wallpaper uitgezocht? http://kexx.net/Wallpapers/quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oki! Ik wil ook naar Lowlands.
[..]
Ok, gefeliciteerd allemaal
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:02 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Thanks. Al een wallpaper uitgezocht? http://kexx.net/Wallpapers/
Hier kun je over alles lullen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:02 schreef gerard223 het volgende:
kunnen we hier veel chatten wat over niet een ding gaat zodat ik niet steeds hoef te kijken ergens
hoi gerardquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:02 schreef gerard223 het volgende:
kunnen we hier veel chatten wat over niet een ding gaat zodat ik niet steeds hoef te kijken ergens
Welterusten meisjequote:Op woensdag 15 juni 2011 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jaa, maar ik ga NU weg.
Laters veel plezier in deze NB dit dat alles !![]()
Jij bent mijn held Gerard.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:08 schreef gerard223 het volgende:
ik heb te veel materiaal voor mijn filmpje dus moet ik het op splitsen ik ben erg veel topics hier over tegen gekomen vandaag waar ik over kan praten ik heb dingen uitgezocht maar ik moet nu slapen mijn moeder was net al boos dus ik ga zo off line
Slaap lekker he!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:08 schreef gerard223 het volgende:
ik heb te veel materiaal voor mijn filmpje dus moet ik het op splitsen ik ben erg veel topics hier over tegen gekomen vandaag waar ik over kan praten ik heb dingen uitgezocht maar ik moet nu slapen mijn moeder was net al boos dus ik ga zo off line
vanaf morgen geef ik niewe vlogs over dingen die gezet zijn op fok ik heb favorieten nu gemaakt van topics waarover morgen een filmpje komtquote:
Jij baggert liever in de middag als alle andere Fok!ers serieus willen zijn?quote:
En voor mensen die een mooi muurpapier zoeken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:11 schreef Grigori het volgende:
is dit het topic voor zure arbeiders met nachtdienst of slaap problemen?
Ja.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:11 schreef Grigori het volgende:
Of studenten, of klaplopers zonder baan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:11 schreef Grigori het volgende:
SPEMquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
En voor mensen die een mooi muurpapier zoeken.
Het is net als je op een feestje zit en er komen mensen binnen, maar niemand zegt gedag. Doet pijn.quote:
Of die trailers kijken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
En voor mensen die een mooi muurpapier zoeken.
hoi gerard maak een fiklmje over fokquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:10 schreef gerard223 het volgende:
[..]
vanaf morgen geef ik niewe vlogs over dingen die gezet zijn op fok ik heb favorieten nu gemaakt van topics waarover morgen een filmpje komt
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is net als je op een feestje zit en er komen mensen binnen, maar niemand zegt gedag. Doet pijn.
Aha, een gesprekspartner.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:12 schreef TWP het volgende:
[..]
![]()
Dan kom ik nu gezellig naast je zitten.
Ja studenten, ben er ook één, maar het is tuigquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Of studenten, of klaplopers zonder baan.
Of mensen die gewoon een avond/nacht persoon zijn en tegen weinig slaap kunnen!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Of studenten, of klaplopers zonder baan.
Toppie.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:14 schreef TWP het volgende:
[..]
Het kan een stuk beter, maar niet echt te klagen hoor. Met u?
Hoi Dimens.quote:
Ik ben zo iemand die juist naast iemand als jou zou gaan zitten, uit medelijden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is net als je op een feestje zit en er komen mensen binnen, maar niemand zegt gedag. Doet pijn.
Allebei de zijdens zijn nu gevuld, ik voel mij vereerd deze twee heren naast mij te mogen hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die juist naast iemand als jou zou gaan zitten, uit medelijden.
Hoi.
mag ik voor je zitten, als oceaan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Allebei de zijdens zijn nu gevuld, ik voel mij vereerd deze twee heren naast mij te mogen hebben.
haha nee die weet niet eens hoe een computer werkt ze zegt wel eens dat ik vierkante ogen krijg van het beeld scherm maar ik zeg altijd doordat ik voetbal worden mijn ogen weer ronder en dan zegt ze niks meerquote:
Dat is prima, gaat uw gang.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
mag ik voor je zitten, als oceaan?
Haha, goed argument!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:18 schreef gerard223 het volgende:
[..]
haha nee die weet niet eens hoe een computer werkt ze zegt wel eens dat ik vierkante ogen krijg van het beeld scherm maar ik zeg altijd doordat ik voetbal worden mijn ogen weer ronder en dan zegt ze niks meer
Haha die vind ik goed!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:18 schreef gerard223 het volgende:
[..]
haha nee die weet niet eens hoe een computer werkt ze zegt wel eens dat ik vierkante ogen krijg van het beeld scherm maar ik zeg altijd doordat ik voetbal worden mijn ogen weer ronder en dan zegt ze niks meer
Ja maar nu ga ik slapen. Morgen om 9 uur werken en 's middags komt mijn PS3.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:19 schreef TWP het volgende:
[..]
Lindgren ook aanwezig.
Goede line-up zo dacht ik zo zo.
PS3quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja maar nu ga ik slapen. Morgen om 9 uur werken en 's middags komt mijn PS3.
Van harte weltrusten!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja maar nu ga ik slapen. Morgen om 9 uur werken en 's middags komt mijn PS3.
haha och... best laat.. om 11 uur meestal maar soms ook later en in het week end mag ik zelf beslissen hoe laat maar ik moet zondag ochtend wel mee op visite naar mijn omaquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:19 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Haha, goed argument!
Hoelaat moet je normaal gaan slapen dan?
Kan ik mee leven.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:23 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Nee, noem het eerder een wapenstilstan, heb al genoeg oorlog gehad vannacht
Trouwens wat vind je van het nieuwe uitshirt van ONS PSV?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:23 schreef gerard223 het volgende:
[..]
haha och... best laat.. om 11 uur meestal maar soms ook later en in het week end mag ik zelf beslissen hoe laat maar ik moet zondag ochtend wel mee op visite naar mijn oma
Slaaplekker.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:24 schreef Dimens het volgende:
Dames en heren, ik moet dit feest verlaten. Nog een hele fijne avond toegewenst.
schommelstoel en TWP, het was fijn met jullie naast mij.
Oceaan, bedankt voor het mooie uitzicht.
Kuskus.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:24 schreef Dimens het volgende:
Dames en heren, ik moet dit feest verlaten. Nog een hele fijne avond toegewenst.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:24 schreef Dimens het volgende:
Trustenn, goed gezelschapquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:24 schreef Dimens het volgende:
niet mooi met die blauwe blokken het zijn net lego poppenquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:24 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Trouwens wat vind je van het nieuwe uitshirt van ONS PSV?
Gerard jij bent echt een held. Ik heb op je geabonneerd, als een van de eersten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:25 schreef gerard223 het volgende:
[..]
niet mooi met die blauwe blokken het zijn net lego poppen
Goeden nachtrust!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:24 schreef Dimens het volgende:
Ja inderdaad, maar ga het denk ik als fan toch kopen. Blijft toch je club hequote:Op woensdag 15 juni 2011 00:25 schreef gerard223 het volgende:
[..]
niet mooi met die blauwe blokken het zijn net lego poppen
Die meekreunende buren hoeven er van mij niet bij hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:26 schreef friekin_ het volgende:
Piepende luchtbedden. Meekreunende buren.
ha lindgren bedankt voor elke fokker zoals ik zei vermeld ik die abone word op mij een naam zeg ik in mijn volgende film pje over jou dus ik noem je dan als je hier mee akkoord gaadtquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gerard jij bent echt een held. Ik heb op je geabonneerd, als een van de eersten.
Natuurlijk, eckte baas!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:28 schreef gerard223 het volgende:
[..]
ha lindgren bedankt voor elke fokker zoals ik zei vermeld ik die abone word op mij een naam zeg ik in mijn volgende film pje over jou dus ik noem je dan als je hier mee akkoord gaadt
ja die hebben wat weg van een nike shirt wel mooiquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:27 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar ga het denk ik als fan toch kopen. Blijft toch je club he
Heb je die nieuwe van Chelsea trouwens gezien? die is ook met blokken maar vind ik veel mooier.
Gezelligheid juist, hoe meer zielen,...quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:28 schreef TWP het volgende:
[..]
Die meekreunende buren hoeven er van mij niet bij hoor.
vreugdquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Gezelligheid juist, hoe meer zielen,...
Hoe meer vrouwenzielen!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Gezelligheid juist, hoe meer zielen,...
Mannen laten vrouwen in hun waan dat te denkenquote:
Ik zal eens kijken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:33 schreef gerard223 het volgende:
mensen willen jullie nog een leuke kanaal reactie achter laten dan kan ik daar wat leuks mee doen bedankt
Say what?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:33 schreef gerard223 het volgende:
mensen willen jullie nog een leuke kanaal reactie achter laten dan kan ik daar wat leuks mee doen bedankt
waar ik zie het nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:35 schreef gerard223 het volgende:
[..]
de link in mijn bericht onder de stippel lijntjes
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:33 schreef TWP het volgende:
[..]Ik ben heul geen tiener meer sinds kort he! Maar vergeleken met jou nog een brookie ja.
Ik spin in de avond meestal de Friends verslaving daarom ook aan.quote:
Ah, we hebben er een nieuw kloontje bijquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:36 schreef gerard223 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/gerard233
Ik houd niet zo van Nederlandse zangers, Geer.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:37 schreef gerard223 het volgende:
we kunnen praten over favoriete zangers dit zijn mijne in het filmpje maar juollie mogen wel typen
geeft niet er zijn ook buiten landse zangers die je leuk mag vindenquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:38 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van Nederlandse zangers, Geer.
Welke buiten landse zanger vindt jij leuk?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:38 schreef gerard223 het volgende:
[..]
geeft niet er zijn ook buiten landse zangers die je leuk mag vinden
Beetje gay, die poster. Of ben je dat ook?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:38 schreef gerard223 het volgende:
[..]
geeft niet er zijn ook buiten landse zangers die je leuk mag vinden
niet zoveel want ik hou van nederlandse muziek maar ik vind sommige muziek van "cold play "wel leukquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:39 schreef TWP het volgende:
[..]
Welke buiten landse zanger vindt jij leuk?
Ik heb het niet zo met rijpe vrouwen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:37 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Blijf jij niet elke nacht op voor die heerlijke rijpe vrouwen die je meteen moet bellen?
Coldplay is wel tof ja. En verder 90% van Lowlandsquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:39 schreef gerard223 het volgende:
[..]
niet zoveel want ik hou van nederlandse muziek maar ik vind sommige muziek van "cold play "wel leuk
Een autist als jij zou zonder fouten moeten typenquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:39 schreef gerard223 het volgende:
[..]
niet zoveel want ik hou van nederlandse muziek maar ik vind sommige muziek van "cold play "wel leuk
Beter niet te haten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Een autist als jij zou zonder fouten moeten typen
Van die uitgeholde wijvenquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:41 schreef UnitedStates het volgende:
W
[..]
Was maar een voorbeeld, wat dacht je van jonge tienermeiden die NU op je wachten?
Uiteraard niet!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:41 schreef gerard223 het volgende:
op dit filmpje van af 42 seconden geef ik uitleg over mijn beperking ik hoop niet dat jullie dit erg vinden
Juist goed dat jij er eerlijk over spreektquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:41 schreef gerard223 het volgende:
op dit filmpje van af 42 seconden geef ik uitleg over mijn beperking ik hoop niet dat jullie dit erg vinden
Ditquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Juist goed dat jij er eerlijk over spreekt
Die zou ik best in de kast willen hebben, niet dat ik hem zomaar zou dragen, maar tochquote:
qquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:49 schreef Penisbaard het volgende:
Gerard233 is groot; ik weet dat Hij
Hoger is dan alle goon.
Onze Gerard233 voert heerschappij,
Hij beheerst van Zijnen troon
Hemel, afgrond, zee en aard':
Gerard233 is aller hulde waard.
nouseg mot weer zo gaan ;squote:Op woensdag 15 juni 2011 00:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik ga wel weg hoor als je mooi weer wilt ;s xd (h)
ja had een keer deze gemaaktquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:52 schreef UnitedStates het volgende:
Gerard, ben je ook van plan om ooit shirts te laten bedrukken die abonnees dan kunnen kopen?
Prachtig dit, meteen opgeslagen en gebruikt als bureaubladachtergrond als een eckte fanquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:56 schreef gerard223 het volgende:
[..]
ja had een keer deze gemaakt
<a href="http://imgur.com/5OIXw" title="Hosted by imgur.com">http://imgur.com/5OIXw.jpg</a>
die vond ik mooi dus ik heb mijn zelf erin gemaakt maar ik kan nog niet zo goed photo soppen
Misschien zal ik binnenkort wel wat voor je photoshoppenquote:
nicequote:Op woensdag 15 juni 2011 00:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Misschien zal ik binnenkort wel wat voor je photoshoppen
Maar, leuk gedaan hoor.
bedankt kun je mij ook met een mooie vrouw maken voor mijn achter grond van computer ik heb als beeldscherm groote 1440 keer 900 (1440x900)quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Misschien zal ik binnenkort wel wat voor je photoshoppen
Maar, leuk gedaan hoor.
Samen met een mooie vrouw?quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:00 schreef gerard223 het volgende:
[..]
bedankt kun je mij ook met een mooie vrouw maken voor mijn achter grond van computer ik heb als beeldscherm groote 1440 keer 900 (1440x900)
dat moet ik even kijken hoe het moet maar ik doe mijn best met hetquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Samen met een mooie vrouw?
Shit, nou krijg ik nog opdrachten ook
Als jij zorgt dat je mij een foto stuurt via fok. dus in mijn inbox op fok.
Dan moet het wel lukken
Ik vraag het me ook af. Maar we weten het pas als er echt een FOK! filmpje is gemaakt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:03 schreef schommelstoel het volgende:
Ik krijg toch een kloongehalte gevoel...
Het is dan wel een verdomd goede kloonquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:03 schreef schommelstoel het volgende:
Ik krijg toch een kloongehalte gevoel...
Tim-elzinga was anders ook een geniale kloon.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:04 schreef gamezz het volgende:
[..]
Het is dan wel een verdomd goede kloon
EIGENLIJK HETZELFDE, MORGEN WEER SCHOOL, EN JIJ?quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:03 schreef TWP het volgende:
[..]
GAAT WEL KAN BETER MAAR NIKS TE KLAGEN MET JOU
Doe waar je goed in bent.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:05 schreef vaasinbloem het volgende:
ik weet niet waar jullie het over hebben maa rik bagger maar ff mee
WELKOMquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:05 schreef vaasinbloem het volgende:
ik weet niet waar jullie het over hebben maa rik bagger maar ff mee
Nee, 'leren' voor tentamensquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:04 schreef Floxcie het volgende:
[..]
EIGENLIJK HETZELFDE, MORGEN WEER SCHOOL, EN JIJ?
Lucky you, allemaal vakken van kut leraren morgen.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:07 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Lucky you, allemaal vakken van kut leraren morgen.
Ja, ik heb hem, en jij hebt een bericht terugquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:07 schreef gerard223 het volgende:
heb je de foto ontvangen schommelstoel
Trusten!quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:10 schreef gerard223 het volgende:
nou mensen tot morgen ik ga nu slapen slaap lekker alvast
Zekerquote:
Weltrusten Gerard!quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:10 schreef gerard223 het volgende:
Slaapze!quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:10 schreef gerard223 het volgende:
Blijkbaar moet er iets ontgroend worden..quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:34 schreef Boterbartje het volgende:
waarom slaapt iedereen al? en waarom geen nachtbagger in onz?
is het weer niet goed? gooi het in de groep dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:34 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Blijkbaar moet er iets ontgroend worden..
Not my idea.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
is het weer niet goed? gooi het in de groep dan?
quote:
Ok, no importa señor EEUUquote:
Slaap lekker chickie! dan ga ik ook wel even in m'n eentje casual doen hierquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:39 schreef monkyyy het volgende:
Saai hier, ik ga iets anders doen. Doei.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:39 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Slaap lekker chickie! dan ga ik ook wel even in m'n eentje casual doen hier
tot sinas! ik ga denk ik een film kijken! tips?!quote:
More than a game.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
tot sinas! ik ga denk ik een film kijken! tips?!
lafquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:39 schreef monkyyy het volgende:
Had ik ook verwacht hahaquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:48 schreef Boterbartje het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1286821/ ?
Lijkt me dus geen klap aan, sorry man!
jij plaaggeest!quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:04 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Had ik ook verwacht haha
Daarom zei ik het namelijk ook
koop een bever en frituur hem, omnomnomquote:
tja dan ben je wel zielig als je geen oplader standaard achter je bed hebt zitten.. leven duidelijk niet begrepenquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:20 schreef vaasinbloem het volgende:
Zit op ipod. Maar accu gaat leeg dus moet nu wel slapen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |