Welterusten meisjequote:Op woensdag 15 juni 2011 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jaa, maar ik ga NU weg.
Laters veel plezier in deze NB dit dat alles !![]()
Jij bent mijn held Gerard.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:08 schreef gerard223 het volgende:
ik heb te veel materiaal voor mijn filmpje dus moet ik het op splitsen ik ben erg veel topics hier over tegen gekomen vandaag waar ik over kan praten ik heb dingen uitgezocht maar ik moet nu slapen mijn moeder was net al boos dus ik ga zo off line
Slaap lekker he!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:08 schreef gerard223 het volgende:
ik heb te veel materiaal voor mijn filmpje dus moet ik het op splitsen ik ben erg veel topics hier over tegen gekomen vandaag waar ik over kan praten ik heb dingen uitgezocht maar ik moet nu slapen mijn moeder was net al boos dus ik ga zo off line
vanaf morgen geef ik niewe vlogs over dingen die gezet zijn op fok ik heb favorieten nu gemaakt van topics waarover morgen een filmpje komtquote:
Jij baggert liever in de middag als alle andere Fok!ers serieus willen zijn?quote:
En voor mensen die een mooi muurpapier zoeken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:11 schreef Grigori het volgende:
is dit het topic voor zure arbeiders met nachtdienst of slaap problemen?
Ja.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:11 schreef Grigori het volgende:
Of studenten, of klaplopers zonder baan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:11 schreef Grigori het volgende:
SPEMquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
En voor mensen die een mooi muurpapier zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |