Slaap lekker he!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:08 schreef gerard223 het volgende:
ik heb te veel materiaal voor mijn filmpje dus moet ik het op splitsen ik ben erg veel topics hier over tegen gekomen vandaag waar ik over kan praten ik heb dingen uitgezocht maar ik moet nu slapen mijn moeder was net al boos dus ik ga zo off line
vanaf morgen geef ik niewe vlogs over dingen die gezet zijn op fok ik heb favorieten nu gemaakt van topics waarover morgen een filmpje komtquote:
Jij baggert liever in de middag als alle andere Fok!ers serieus willen zijn?quote:
En voor mensen die een mooi muurpapier zoeken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:11 schreef Grigori het volgende:
is dit het topic voor zure arbeiders met nachtdienst of slaap problemen?
Ja.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:11 schreef Grigori het volgende:
Of studenten, of klaplopers zonder baan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:11 schreef Grigori het volgende:
SPEMquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
En voor mensen die een mooi muurpapier zoeken.
Het is net als je op een feestje zit en er komen mensen binnen, maar niemand zegt gedag. Doet pijn.quote:
Of die trailers kijken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
En voor mensen die een mooi muurpapier zoeken.
hoi gerard maak een fiklmje over fokquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:10 schreef gerard223 het volgende:
[..]
vanaf morgen geef ik niewe vlogs over dingen die gezet zijn op fok ik heb favorieten nu gemaakt van topics waarover morgen een filmpje komt
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is net als je op een feestje zit en er komen mensen binnen, maar niemand zegt gedag. Doet pijn.
Aha, een gesprekspartner.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:12 schreef TWP het volgende:
[..]
![]()
Dan kom ik nu gezellig naast je zitten.
Ja studenten, ben er ook één, maar het is tuigquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Of studenten, of klaplopers zonder baan.
Of mensen die gewoon een avond/nacht persoon zijn en tegen weinig slaap kunnen!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Of studenten, of klaplopers zonder baan.
Toppie.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:14 schreef TWP het volgende:
[..]
Het kan een stuk beter, maar niet echt te klagen hoor. Met u?
Hoi Dimens.quote:
Ik ben zo iemand die juist naast iemand als jou zou gaan zitten, uit medelijden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is net als je op een feestje zit en er komen mensen binnen, maar niemand zegt gedag. Doet pijn.
Allebei de zijdens zijn nu gevuld, ik voel mij vereerd deze twee heren naast mij te mogen hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die juist naast iemand als jou zou gaan zitten, uit medelijden.
Hoi.
mag ik voor je zitten, als oceaan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Allebei de zijdens zijn nu gevuld, ik voel mij vereerd deze twee heren naast mij te mogen hebben.
haha nee die weet niet eens hoe een computer werkt ze zegt wel eens dat ik vierkante ogen krijg van het beeld scherm maar ik zeg altijd doordat ik voetbal worden mijn ogen weer ronder en dan zegt ze niks meerquote:
Dat is prima, gaat uw gang.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
mag ik voor je zitten, als oceaan?
Haha, goed argument!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:18 schreef gerard223 het volgende:
[..]
haha nee die weet niet eens hoe een computer werkt ze zegt wel eens dat ik vierkante ogen krijg van het beeld scherm maar ik zeg altijd doordat ik voetbal worden mijn ogen weer ronder en dan zegt ze niks meer
Haha die vind ik goed!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:18 schreef gerard223 het volgende:
[..]
haha nee die weet niet eens hoe een computer werkt ze zegt wel eens dat ik vierkante ogen krijg van het beeld scherm maar ik zeg altijd doordat ik voetbal worden mijn ogen weer ronder en dan zegt ze niks meer
Ja maar nu ga ik slapen. Morgen om 9 uur werken en 's middags komt mijn PS3.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:19 schreef TWP het volgende:
[..]
Lindgren ook aanwezig.
Goede line-up zo dacht ik zo zo.
PS3quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja maar nu ga ik slapen. Morgen om 9 uur werken en 's middags komt mijn PS3.
Van harte weltrusten!quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja maar nu ga ik slapen. Morgen om 9 uur werken en 's middags komt mijn PS3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |