Wat?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Schat ik weet dat het zo is, maar moet iedereen het nu meteen weten?
Dat je kan blijven kijken naar mequote:
Meid, ik maak je zo heet dat zelfs de Indische Buurt om water schreeuwt!quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat je de hele nacht naar me wil kijken
Mag jij dat zo zeggen? Ja dat mag jij zo zeggen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:56 schreef Karina het volgende:
Mag ik zeggen dat ik Beense verschrikkelijk vind
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Meid, ik maak je zo heet dat zelfs de Indische Buurt om water schreeuwt!
Pffff gelukkig, doe mij maar Hazes danquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mag jij dat zo zeggen? Ja dat mag jij zo zeggen.
ja hoor mag je zeggen, maar ik gooi er voor de buitenlui wel even een nummertje in die ze vast kunnen oefenenquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:56 schreef Karina het volgende:
Mag ik zeggen dat ik Beense verschrikkelijk vind
nou hahahahaa die heeft echt een moelijke tekst hequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:02 schreef Karina het volgende:
ik ken wel pikketanesie uit mijn hoofd zowat
Daaromquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou hahahahaa die heeft echt een moelijke tekst he
volgens mij leggen die jongere gasten het tegen ons afquote:
Die weten niet eens wat een pikketanesie isquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
volgens mij leggen die jongere gasten het tegen ons afwij kennen alles meeblerren tot in den treure
Ik slaap wel thuis, ik heb helaas geen plek voor slapers (maar 1 slaapkamer en een kleine bank).quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed, nu dan ook slaapplaatsen regelen![]()
Wie willen er allemaal in een hotel? Kunnen we van de week even zoekenFamiliekamers zijn het leukst natuurlijk
ik vind het facking eng!quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:27 schreef Bellatrix het volgende:
Dat ik dit nog ooit uit Miranda's mond zou horen.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:33 schreef PatriQue89 het volgende:
En nee.. Amsterdam.. Wil er dood niet gevonden worden! Dan maar geen meet!beetje zonder mij overleggenpffff slot er op!
Je wordt er ook levend gevonden dan hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:33 schreef PatriQue89 het volgende:
En nee.. Amsterdam.. Wil er dood niet gevonden worden! Dan maar geen meet!beetje zonder mij overleggenpffff slot er op!
Sowieso de plaats enzo ook...quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:33 schreef Kally het volgende:
Uhm moet de op lijst niet aangepast worden wie er mee gaan, Benny your turn
Ik spnak je verrot als we niet naar Amsterdam gaanquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Zeg.. Krijg ik geen dreigementen dat het in amsterdam moet, en anders spank ofzo... Grr.. TURN ME ON!
nu heb ik een stijfjenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik spnak je verrot als we niet naar Amsterdam gaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daarvoor kan hij terecht in de Warmoesstraatquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik spnak je verrot als we niet naar Amsterdam gaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |