Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Lekkerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:37 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
bitterbalen en kleine frikandelen
sorry kon niks bedenkenquote:
Zou hij die frikan delen? Of zou hij van de bitter balen?quote:
doe maar speciaal met zonder ui en met zonder ketchupquote:
Nu wel weer helemaal boven Jan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:39 schreef Viro het volgende:
ik heb behoorlijk wat gemist in de week dat ik ziek was en afgelopen weekend toen ik aan het feesten was
Vast dingetjes uit een kindersurprise danquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
De prijzen die overblijven daar gaan WH en ik mee spelen
oke sorryquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Uzumaki, je hoeft nergens meer aan te zitten, alleen titel veranderen!
Of juist voor volwassenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vast dingetjes uit een kindersurprise dan
Nah, gok op 't mijne.. Of weer vage prijzen zoals je eigen showquote:
Ik vind het wel opwindend als je me muts noemtquote:
Never gonna give you up, Friday... zat liedjesquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:41 schreef ValHallen het volgende:
hmm, 2 uur met internet en youtube classics lijkt ietwat teveel...
Weet er iemand onmisbare YT / Internet classics die ik donderdag kan draaien in m'n show?
ga je dat vanavond doenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:41 schreef ValHallen het volgende:
Weet er iemand onmisbare YT / Internet classics die ik donderdag kan draaien in m'n show?
Rickroll?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:41 schreef ValHallen het volgende:
Knetter en Webhawk zitten bij elkaar nu hoor hahaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ben ik weer
leuke show dit, mag van mij vaker zo'n duo show, ik wil wel een skeer een show met iemand doen, gaat via skype tocH?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:42 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wat heb ik daar in mijn leven vaak mn smoel aan verbrand
Lees eens, donderdag staat erquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ga je dat vanavond doen
top idee
Daar doe ik het voorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind het wel opwindend als je me muts noemt
Vandaar die 3 uur reizenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Knetter en Webhawk zitten bij elkaar nu hoor haha
Ik kan webhawk aanraken nuquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ben ik weer
leuke show dit, mag van mij vaker zo'n duo show, ik wil wel een skeer een show met iemand doen, gaat via skype tocH?
Heb ik, heb ik. Volgens mij heb ik de bekendste wel te pakken nu en zit net over een uur aan materiaal. Goddank hebben ze dubstepremixen uitgevondenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Never gonna give you up, Friday... zat liedjes
Die ene Nederlandse chick die via Youtube beroemd geworden is misschien?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:41 schreef ValHallen het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vandaar die 3 uur reizen
Ik slaap... How on earth ga ik dan foto's maken?quote:
esmee denters?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Die ene Nederlandse chick die via Youtube beroemd geworden is misschien?
ik kan wel langs komen om pics te maken en meerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik slaap... How on earth ga ik dan foto's maken?
Ontbijt maken?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:44 schreef Viro het volgende:
[..]
ik kan wel langs komen om pics te maken en meer![]()
Meer? Een schilderij? Standbeeld? Keramiek?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:44 schreef Viro het volgende:
[..]
ik kan wel langs komen om pics te maken en meer![]()
DOE OP CANVASquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meer? Een schilderij? Standbeeld? Keramiek?
Bier voor je pakkenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meer? Een schilderij? Standbeeld? Keramiek?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Valhallen
Rickroll
Chocolate rain
Moskau
NyanCat
Geddan
PATRICK ZONE
liedje van 2girlsonecup
zijn we nog steeds vriendjes danquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:38 schreef Viro het volgende:
[..]
Jou ken ik, had je een tijdje geleden toegevoegd aan mijn friendlist op XBL voor GoW1
Ah, hier zaten er nog een aantal bij die ik niet had. Je bedoelt moskau van dschinghis Khan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Valhallen
Rickroll
Chocolate rain
Moskau
NyanCat
Geddan
PATRICK ZONE
liedje van 2girlsonecup
ja natuurlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ah, hier zaten er nog een aantal bij die ik niet had. Je bedoelt moskau van dschinghis Khan?
denk het niet, ben een keer gehacked. Ben toen alle gamefriends kwijtgeraaktquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zijn we nog steeds vriendjes dan
Doe gewoon via internetquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
log even in op XBL en accepteer me even
Ik lig al in bed en Xbox 360 is beneden, morgen doe ik het okequote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
log even in op XBL en accepteer me even
Nee johquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij eet niet meer dan een beschuitje 's ochtends?
Nuhuh, jij ging mij ontbijt op bed makenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Aardbeien, daar doe ik het voor
oh en voor samzz
is dat leuk?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik lig al in bed en Xbox 360 is beneden, morgen doe ik het oke
Ga je ook BF3 spelen?
maar... maar... maar... aardbeienquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nuhuh, jij ging mij ontbijt op bed maken
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
webhawkjuh gaat nog wat meer witten vanavond
ik als dit na elkaar... the miquote:
You don't wanna know. Nee echt, moet nog 4 muren hier doen voor 't een beetje toonbaar is. De vorige bewoner rooktequote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
webhawkjuh gaat nog wat meer witten vanavond
Dit. Prachtige graphics en verder knallenquote:
Je bezoek ook, ik zou even wachten..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
You don't wanna know. Nee echt, moet nog 4 muren hier doen voor 't een beetje toonbaar is. De vorige bewoner rookte
hoop voor degene die samen met jou in een squad zitten dat friendly fire uitstaatquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dit. Prachtige graphics en verder knallen
Nou, kom er maar bij liggen dan, als je klaar bent met 't ontbijtje maken. Zal ik je aardbeien voerenquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, kom er maar bij liggen dan, als je klaar bent met 't ontbijtje maken. Zal ik je aardbeien voeren
Dat is ook 1x gebeurtquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:52 schreef Viro het volgende:
[..]
hoop voor degene die samen met jou in een squad zitten dat friendly fire uitstaat![]()
Ga je nou vreemd?!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, kom er maar bij liggen dan, als je klaar bent met 't ontbijtje maken. Zal ik je aardbeien voeren
Die rookt verplicht in de inloopvriezer in het pand van de buren!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bezoek ook, ik zou even wachten..
okquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
Voor Faithy, omdat ze voorderest geen Battlefield heeft gespeeld en wel CoD
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
450 euro, omdat het zo'n fantastisch spel is.
ja bedankt voor dat.. na 3 uur treinen jou gaan helpen met spul slepen.. daarna ben ik lief en aardig en moedig ik je aan bij het klussen, ik masseer je zelfs nog en dan nogquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Die rookt verplicht in de inloopvriezer in het pand van de buren!
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
450 euro, omdat het zo'n fantastisch spel is. Nu al.
Hier ongeveer 35 euro als je de code PREORDER20 gebruikt!quote:
Massage...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja bedankt voor dat.. na 3 uur treinen jou gaan helpen met spul slepen.. daarna ben ik lief en aardig en moedig ik je aan bij het klussen, ik masseer je zelfs nog en dan nog
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:54 schreef Viro het volgende:
[..]
ze probeert alleen een anderen gerecht op het menu
Strak plan, ik ga dr ook ene open trekken. Ben hele dag al zo duf als een konijn. miss word ik dan beetje fitquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, biertje pakken en klaar om te draaien
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hier ongeveer 35 euro als je de code PREORDER20 gebruikt!
http://www.bee.com/games/(...)3-limited-edition-1/
thxquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
thnx, ga gelijk preorderenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
We willen allemaal wel een keer met je spelen hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx
Wil je dan wel met mij spelen
Zo ben ik, betrouwbaarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik wist dat ik je kon vertrouwen
Tuurlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx
Wil je dan wel met mij spelen
quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
We willen allemaal wel een keer met je spelen hoor
In dat geval kan ik zonder schuldgevoel met Viro een beschuitje met aardbeien en slagroom etenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
We willen allemaal wel een keer met je spelen hoor
Van?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Draai je straks ook Black metal ist krieg?Zal ik die ff opsturen?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval kan ik zonder schuldgevoel met Viro een beschuitje met aardbeien en slagroom eten
Deal, voor 1 keertje danquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval kan ik zonder schuldgevoel met Viro een beschuitje met aardbeien en slagroom eten
Ik verheug me op je showquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dit is GEWELDIG
dit is wat x-raydio nodig heeft
leuke users ook en leuke samples allesssss
Niet aanwezig dusquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:59 schreef ToT het volgende:
Duoshow is cool!
@ Black metal ist krieg: volgens mij van Nargaroth.
ik kan niet bestellen omdat ik geen creditcard hebquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
trustequote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
Nu slapen, toedeloee
Liefde naar iedereen
En vooral naar Samzz natuurlijk
Iets wat jij niet leuk gaat vinden, Duitse Metal en Gothic..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat ga je draaien THA MIDGET
Trustequote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:01 schreef Samzz het volgende:
Peepz, I'm off to bed! 't Was fijn, dit soort shows vaker
Trusten allen![]()
Trusten Samzzjequote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:01 schreef Samzz het volgende:
Trusten allen![]()
Leuke show iddquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:01 schreef Samzz het volgende:
Trusten allen![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
Nu slapen, toedeloee
Liefde naar iedereen
En vooral naar Samzz natuurlijk
Bestel een creditcardquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:00 schreef Viro het volgende:
ik kan niet bestellen omdat ik geen creditcard heb
Trustenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:01 schreef Samzz het volgende:
Trusten allen![]()
metal kan te doen zijn, gothic ookquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iets wat jij niet leuk gaat vinden, Duitse Metal en Gothic..
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben nog niet eens begonnen en de luisteraars verdwijnen als sneeuw voor de zon!
Slaap lekker Samzzquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:01 schreef Samzz het volgende:
Trusten allen![]()
Lenen van iemand oid..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:00 schreef Viro het volgende:
[..]
ik kan niet bestellen omdat ik geen creditcard heb
Ik blijf nogwel ff luisterenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben nog niet eens begonnen en de luisteraars verdwijnen als sneeuw voor de zon!
Je hoort het vanzelfquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
metal kan te doen zijn, gothic ook
als het maar niet richting disturbed en dat soort shit gaat
[ [url=
http://cheezpictureisunre(...)e-cds.jpg]afbeelding[/url] ]
Van?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
As I lay dying, heb je dat
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zo. Dat was 'm! mijn x-ray ontmaagding!
vaker draaien jij!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
was een puike showquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
Was it as good for you as it was for us?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
nee amerikaans geloof ik, doe je alleen Duitse muziek?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is dus een nee
En dat is niet Duits volgensmij?
Nu Knetter en jezelf nog. Sla je slag!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
eigen faal lappie meequote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jullie zitten op een aparte computer?
Alleen Duits atmquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nee amerikaans geloof ik, doe je alleen Duitse muziek?
Ik heb geen Visaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
www.zavvi.comquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb geen Visa
Alleen een Masterard
Ik ga even op zoek naar een andere site
Pas 28-10?? Owquote:
Links de Flaptop van Knetter, ik herken d'r fok kleurtjes meteenquote:
Als je 'm meteen kunt zippysharen mocht ik hem niet hebben (kans is groot..).. Wel puur Duitse Metalquote:
Slaap lekker meidquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga de laptop afsluitenIk denk wel tot morgen
Was gezellig weer
Das easy hij stuurt ze naar mequote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:24 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik vind echt knap dat jij al die namen kent
Slaap lekker en tot morgen!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga de laptop afsluitenIk denk wel tot morgen
Was gezellig weer
Ik heb deze opgestuurd!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:24 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik vind echt knap dat jij al die namen kent
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijn ze Duits? Stuur dan wat naar me op als je wat hebt!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:27 schreef _Fanta het volgende:
Jofu heb je ook iets van Hammerfall? Vind ik zelf wel toffe band
Hehehe die zijn idd wel cool ja, maar zijn ze Duits?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:27 schreef _Fanta het volgende:
Jofu heb je ook iets van Hammerfall? Vind ik zelf wel toffe band
Nee Zweeds geloof ik..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe die zijn idd wel cool ja, maar zijn ze Duits?
Ik ken er wel een aantal, en er zitten echt pareltjes tussen hoor!quote:
Das toch geen metal man..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Duitse metal toch
tokio hotel?
Ej Fanta hoe is het?quote:
Wat hij zegtquote:
Nou.. dan zou ik toch echt Webhakwje uit je MI laten hoor..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik moet toch iets om te fappen
Stoomboot! Doe eens intunen!quote:
neejoh ik ben panseksueelquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou.. dan zou ik toch echt Webhakwje uit je MI laten hoor..
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:43 schreef _Fanta het volgende:
Kan gewoon niet op mijn stoel blijven zitten
Ja goede rock muziek nuquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:36 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah wel lekker he, aan het genieten van de muziek momenteel
Ej Tofu....Ben net ingetunned en Carool is ff nichtje helpen een flat verder op...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stoomboot! Doe eens intunen!
Carool moet ook luisteren!
Ahh.. ze had zoiets al gezegd jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:48 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Ej Tofu....Ben net ingetunned en Carool is ff nichtje helpen een flat verder op...
Nuclear Assault is toch metal?quote:
Ja dit klinkt beter net noemde ik het echt softrock hoorquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ahh.. ze had zoiets al gezegd ja
Ik wilde ook komen helpen, maar dat nichtje is getrouwd enzo
![]()
Dat dus.....quote:
Maestroquote:
Heej Fanta, kerelquote:
haha, zei ik tochquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heej Fanta, kerelHeb dat spel gespeeld man, alleen de graphics
Ik moest knetter beloven het nooit meer lang te laten groeien..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:57 schreef McSteamy het volgende:
Jammer vroeger had ik lang haar tot bijna aan mn kont....mis het headbangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |