Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Lekkerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:37 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
bitterbalen en kleine frikandelen
sorry kon niks bedenkenquote:
Zou hij die frikan delen? Of zou hij van de bitter balen?quote:
doe maar speciaal met zonder ui en met zonder ketchupquote:
Nu wel weer helemaal boven Jan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:39 schreef Viro het volgende:
ik heb behoorlijk wat gemist in de week dat ik ziek was en afgelopen weekend toen ik aan het feesten was
Vast dingetjes uit een kindersurprise danquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
De prijzen die overblijven daar gaan WH en ik mee spelen
oke sorryquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Uzumaki, je hoeft nergens meer aan te zitten, alleen titel veranderen!
Of juist voor volwassenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vast dingetjes uit een kindersurprise dan
Nah, gok op 't mijne.. Of weer vage prijzen zoals je eigen showquote:
Ik vind het wel opwindend als je me muts noemtquote:
Never gonna give you up, Friday... zat liedjesquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:41 schreef ValHallen het volgende:
hmm, 2 uur met internet en youtube classics lijkt ietwat teveel...
Weet er iemand onmisbare YT / Internet classics die ik donderdag kan draaien in m'n show?
ga je dat vanavond doenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:41 schreef ValHallen het volgende:
Weet er iemand onmisbare YT / Internet classics die ik donderdag kan draaien in m'n show?
Rickroll?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:41 schreef ValHallen het volgende:
Knetter en Webhawk zitten bij elkaar nu hoor hahaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ben ik weer
leuke show dit, mag van mij vaker zo'n duo show, ik wil wel een skeer een show met iemand doen, gaat via skype tocH?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:42 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wat heb ik daar in mijn leven vaak mn smoel aan verbrand
Lees eens, donderdag staat erquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ga je dat vanavond doen
top idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |