Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Popje? DIe heb ik nog nooit gehoord.. Ik hoorde meteen dat het Knetter wasquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik dacht de eerste seconden dat het koelkast en popje waren
Het was na 3 seconden ook voorbijquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Popje? DIe heb ik nog nooit gehoord.. Ik hoorde meteen dat het Knetter was
Uh nee, niet melden is wij gaan doorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Knetter liefje, wil je even een smsje sturen rond 22:45? Ik ben even tv kijken/gamen
Iedere seconde die jij later bent draaien wij doorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Knetter liefje, wil je even een smsje sturen rond 22:45? Ik ben even tv kijken/gamen
ANDERS!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:52 schreef Karzai het volgende:
Ja ik hoor het nu, deze dj is een stuk beter dan Rob
Dat gefaal was echt epischquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:56 schreef -Datdus- het volgende:
Webhawk je draait nu een stuk beter... Meer muziek minder gefaal!
Hij is niet alleen hequote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:56 schreef -Datdus- het volgende:
Webhawk je draait nu een stuk beter... Meer muziek minder gefaal!
Trutquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Uh nee, niet melden is wij gaan doorzet zelf maar een wekker
Mooi Wark!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:58 schreef robdriessen het volgende:
In totaal ander nieuws: Scriptje heeft al heel veel dubbelen uit Guppie gevist, nu van 33000 naar 25000 tracks.
Zij wel jij iets minder.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
Even vraagje, is knetter goed te verstaan?
Knetter..iets harder praten meisquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
Even vraagje, is knetter goed te verstaan?
Het moest een foto van jezelf zijn, dus, je moest hem zelf gemaakt hebben. Je hoeft er niet op te staan.quote:
De rest is verdacht stilquote:
Je interpreteert het verkeerd denk ik..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het moest een foto van jezelf zijn, dus, je moest hem zelf gemaakt hebben. Je hoeft er niet op te staan.
Of interpreteer ik de woorden nu verkeerd? "
een pakje condoomsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Er zijn 3 echte prijzenKom op mensen
Een duim is ook jezelf. Meerdere users die dezelfde foto posten is valsspelen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het moest een foto van jezelf zijn, dus, je moest hem zelf gemaakt hebben. Je hoeft er niet op te staan.
Of interpreteer ik de woorden nu verkeerd? "
Beiden fout.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:05 schreef 129383 het volgende:
[..]
een pakje condooms
of een kraslot zeker
Eej WTquote:
Die post van Outpost is de enigste met hun post samen toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
En hoeveel tijdens mijn uurtjes? Kun je dat nog zien?quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jaaa.. gelukt!
Beetje groot dus spoiler.Jij hebt de neppe, niet de nieuwe posts!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Dat maakte niet uit..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij hebt de neppe, niet de nieuwe posts!
ik zie niksquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wutt?
Ik zie posts van knetter en Webhawk en mijn oor.
is ontvangenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Adres gezien? @ Knetter en Hawk Dan ben ik nu ECHT pleite..
Nu ineens welquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:30 schreef Outpost76 het volgende:
Oh die miauw! Ja die kende ik al knetter!
Ik zie er niet uit als 5 heurquote:
... maaaaarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zie er niet uit als 5 heur
quote:
wat flauwquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]ik gedraag me wel als 5
dat is mijn charme
dat is heul niet flauw, dat is lief en af en toe raarquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is heul niet flauw, dat is lief en af en toe raar
Dat komt omdat Duitse muziekquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:48 schreef 129383 het volgende:
[..]
nein !
maar die muziek wordt vaker gedrAaid dan ik lief heb
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:50 schreef 129383 het volgende:
dan ben ik niet goed meer..kijk ik schimmel al
Ik weet van niks?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Straks gaan ze Pe Daalemmer en Rooie Rinus draaien
Ik heb heul veul african bluesquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:02 schreef Watertornado het volgende:
Dit is wel een chill nummer truowens, retegroot opgenomen maar desondanks tof.
Ik zal even inloggenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Baas
Gamertag: Schroefdop
Even games met je comparen
Je bedoelt die van de xbox?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2011 22:07:48 ]
jij hebt gears 2 uitgespeelt op insanequote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Je moet Gears nog uitspelen op Insane zie ik
Zomers ook ok???quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Verzoekjes kunnen in de dm van webhawk gedaan worden
het mag gek, het mag hard het mag mooi het mag fantastisch.
Aanvragen mensen
Ik was in co-op bij de hoofdbaas, maar we kregen hem maar niet dood geloof ikquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Je moet Gears nog uitspelen op Insane zie ik
Knetter en Ik zijn de surprise. Sorry.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij bufferde na het moment: wat was de surprise
Ohnee, ik zie dat ik nog helemaal geen achievements heb op insanequote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik was in co-op bij de hoofdbaas, maar we kregen hem maar niet dood geloof ik![]()
wat een supersurprise *!@O!*#quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Knetter en Ik zijn de surprise. Sorry.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat een supersurprise *!@O!*#
Tuurlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jij hebt gears 2 uitgespeelt op insane?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik was in co-op bij de hoofdbaas, maar we kregen hem maar niet dood geloof ik![]()
mwa heb het kennelijk niet zo veel gespeeld als jijquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
TuurlijkWat is daar
aan?
[..]Hij is makkelijk
Jij op insane de ander op Easy![]()
Met de sniper (perfect reload) op hem schieten
ja die eindbaas van deel 1 is pussyquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
TuurlijkWat is daar
aan?
[..]Hij is makkelijk
Zo deed ik het ook jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
TuurlijkWat is daar
aan?
[..]Hij is makkelijk
Tuurlijk heb ik de Beta gespeeldquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mwa heb het kennelijk niet zo veel gespeeld als jij
heb je de GoW 3 beta gedaan?
Bijna alle???quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zo deed ik het ook ja
Wel stoer dat je ook bijna alle GHs hebt
Ja die nieuwe wapens zijn geweldigquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik de Beta gespeeld
Damn ik kan niet wachten
Jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heb je mijn verzoekjen WebHawkjuh?
Ah, dan own ik je iig met GHquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bijna alle???
Volgens mij heb ik ze allemaal
Ik ben wel slecht hoorEasy alles perfect, maar medium lukt me niet, mijn handjes zijn te klein
Ik ben echt een vrouw jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja die nieuwe wapens zijn geweldig
Maar je bent dus wel echt vrouw he, niet omgebouwd
tuurlijk welquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben echt een vrouw ja
Ik kleed me ook wel vrouwelijk, maar wat ik vanmiddag als zei: Ik sta net zo graag op het voetbalveld, met de schaafwonden op mijn benen
(wat dan erg charmant is de vlgende dag als ik mijn rokje/jurkje aan heb)
hierna nog 1 nr en danquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
komtie zo of is er een lange wachtrij
eerst aankondigen op de radio dan!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:18 schreef WebHawkjuh het volgende:
Foto's van trieste gitaarfalers posten mensen! (foto's van mij zijn geen geldige inzending)
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:18 schreef WebHawkjuh het volgende:
Foto's van trieste gitaarfalers posten mensen! (foto's van mij zijn geen geldige inzending)
Je GT werkt nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
tuurlijk wel![]()
geeft aan dat je sexy doch stoer bent..
maar add me als xbox vriend: arnxx
ik heb maar 2 vrienden!!
Vrouwen die gamenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
tuurlijk wel![]()
geeft aan dat je sexy doch stoer bent..
maar add me als xbox vriend: arnxx
ik heb maar 2 vrienden!!
tot elf daarna is tha midgetquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
Tot hoelaat draaien jullie? Mijn bad is bijna vol
Heb hey koud
misschien ligt mijn aantal vrienden daaraanquote:
ik wou dat mijn vriendin gamede, ze vind er niks aan, een groot gemis om niet samen te gamenquote:
Dan wacht ik nog 8 minutenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tot elf daarna is tha midget
Hmmzzz daar moet ik over nadenkenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wel moet je nog even Battlefield gaan kopen, Angel
Voeg mij toe danquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
misschien ligt mijn aantal vrienden daaraan?
[..]
ik wou dat mijn vriendin gamede, ze vind er niks aan, een groot gemis om niet samen te gamen
Wel eens vor elkaar gekregen rollercoaster tycoon te spelen maar veel verder niet
hoop op verandering nu ik LA noir heb
Dat heeft me nooit weerhoudenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb ook drank nodig
Maar morgen weer werken helaas
viva pinata, is dat doenbaar voor een absolute non-gamer, tuintjes inrichten enzo tochquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan wacht ik nog 8 minuten
[..]
Hmmzzz daar moet ik over nadenken
[..]
Voeg mij toe dan
IDK Faithy
Koop voor je vriendin Harry Potter ofzo, of Viva Pinata
mij welquote:
Ik vind het echt wel een meisje-gamequote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
viva pinata, is dat doenbaar voor een absolute non-gamer, tuintjes inrichten enzo toch!?
Dit ja!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zet de muziek eens harder joh, klinkt zo zacht!
Welke foto's?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wij hebben een prijs gewonnen door die foto's
Ja ok maar die had jij toch gewonnen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wij hebben een prijs gewonnen door die foto's
En nu?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm. met mic of zonder.. Ik ben best moe en heb niets te vertellen eigenlijk..
Ja, 3, dus de 3 snelsten.. JIj, ik en WT..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ok maar die had jij toch gewonnen?![]()
Dacht dat ze maar 3 prijzen hadden..
4 in totaalquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ok maar die had jij toch gewonnen?![]()
Dacht dat ze maar 3 prijzen hadden..
Geen idee ik had ze te zacht staan kon nog net mn eigen naam er uit vissen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:32 schreef Viro het volgende:
Ik hoorde net mijn naam op de radio, wat is er met mij?
Ok ik ben benieuwd wat ik nou weer krijg!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
4 in totaal
worden opgestuurd naar de mensen waarvan we de adres gegevens hebben
Dus als WT geen adres opgeeft dan krijgen Outpost en ik er beiden 2?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
4 in totaal
worden opgestuurd naar de mensen waarvan we de adres gegevens hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |