Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Popje? DIe heb ik nog nooit gehoord.. Ik hoorde meteen dat het Knetter wasquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik dacht de eerste seconden dat het koelkast en popje waren
Het was na 3 seconden ook voorbijquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Popje? DIe heb ik nog nooit gehoord.. Ik hoorde meteen dat het Knetter was
Uh nee, niet melden is wij gaan doorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Knetter liefje, wil je even een smsje sturen rond 22:45? Ik ben even tv kijken/gamen
Iedere seconde die jij later bent draaien wij doorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Knetter liefje, wil je even een smsje sturen rond 22:45? Ik ben even tv kijken/gamen
ANDERS!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:52 schreef Karzai het volgende:
Ja ik hoor het nu, deze dj is een stuk beter dan Rob
Dat gefaal was echt epischquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:56 schreef -Datdus- het volgende:
Webhawk je draait nu een stuk beter... Meer muziek minder gefaal!
Hij is niet alleen hequote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:56 schreef -Datdus- het volgende:
Webhawk je draait nu een stuk beter... Meer muziek minder gefaal!
Trutquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Uh nee, niet melden is wij gaan doorzet zelf maar een wekker
Mooi Wark!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:58 schreef robdriessen het volgende:
In totaal ander nieuws: Scriptje heeft al heel veel dubbelen uit Guppie gevist, nu van 33000 naar 25000 tracks.
Zij wel jij iets minder.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
Even vraagje, is knetter goed te verstaan?
Knetter..iets harder praten meisquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
Even vraagje, is knetter goed te verstaan?
Het moest een foto van jezelf zijn, dus, je moest hem zelf gemaakt hebben. Je hoeft er niet op te staan.quote:
De rest is verdacht stilquote:
Je interpreteert het verkeerd denk ik..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het moest een foto van jezelf zijn, dus, je moest hem zelf gemaakt hebben. Je hoeft er niet op te staan.
Of interpreteer ik de woorden nu verkeerd? "
een pakje condoomsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Er zijn 3 echte prijzenKom op mensen
Een duim is ook jezelf. Meerdere users die dezelfde foto posten is valsspelen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het moest een foto van jezelf zijn, dus, je moest hem zelf gemaakt hebben. Je hoeft er niet op te staan.
Of interpreteer ik de woorden nu verkeerd? "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |