Je kipfiletjes?quote:
Lesliearmpjes.quote:
Ligt er maar aan welke je bedoeldquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:08 schreef Blistering het volgende:
[..]
Je kipfiletjes?
* Blistering rent weg
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:08 schreef Blistering het volgende:
[..]
Je kipfiletjes?
* Blistering rent weg
Was ik je toch voor.quote:
Ok moederquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
![]()
Strafwerk voor Blistering: Verplicht 12 uur achter elkaar naar Leslie luisteren...
Die kan inmiddels aardig wapperen ja...quote:
And Walk and walk.....quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:11 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ok moeder. Dan weet ik in ieder geval zeker dat ik nooit meer Miles ga doen!
Ik fok vanaf mobiel en dat is mijn excuus om geen nieuwe topics, voor deze reeks, te openenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Was ik je toch voor.Sorry
...soms ben ik toch sneller dan ik dacht.
Mooi, hoef ik me niet schuldig te voelen dat ik haantje de voorste was.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:13 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik fok vanaf mobiel en dat is mijn excuus om geen nieuwe topics, voor deze reeks, te openen
Irritant he. Ik zie op de iPad ook geen smileys en ik kan vaak ook niet typen onder een lange quote. Ik zit toch t liefst achter de pc, maar dan kan ik niet tegelijkertijd met de kat op mn buik naar The 4400 kijkenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:13 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik fok vanaf mobiel en dat is mijn excuus om geen nieuwe topics, voor deze reeks, te openen
Wit vruchtvlees, wat grappig! Dat is helemaal niet des perziks, waar koop je die dingen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:21 schreef RandomMoron het volgende:
http://smaak.blogo.nl/2008/07/09/platte-wilde-of-bos-perziken/
De platte perzik
He bah, dat klinkt waardeloos. Is er helemaal niets dat je kunt doen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
Ik blijf meelezen. Helaas lukt het hier niet, mag ook totaal niet sporten en het liefst ook niet bewegen
Sporten kan ik nog bedenken maar waarom zou je niet mogen bewegenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
Ik blijf meelezen. Helaas lukt het hier niet, mag ook totaal niet sporten en het liefst ook niet bewegen
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Trusten peepz, ik ga morgen half Rotterdam leegkopen. Hoop ik. Ik kan niet op vakantie met slechts 5 shirts en 1 beha dus ik ga er voor!
Van jouw ontbijtjes valt mijn mond altijd open. Zit ik hier met mijn zemelen, lijnzaad, eiwit sojamelkshake en koffie. Vooral de mosterd bij het worstenbroodjequote:Op woensdag 15 juni 2011 08:05 schreef MalaCocinera het volgende:
Goedemorgen miles matties en non miles matties, ik heb er 2 mile opzitten. Nu een worstenbroodje met moster en een kop koffie
Nee man, mijn ontbijt was 50 gram meusli met 75 ml volle melk, die had ik op voor de miles. Worstenbroodje is dagelijks snackjequote:Op woensdag 15 juni 2011 08:20 schreef seasushi het volgende:
[..]
Van jouw ontbijtjes valt mijn mond altijd open. Zit ik hier met mijn zemelen, lijnzaad, eiwit sojamelkshake en koffie. Vooral de mosterd bij het worstenbroodje
Jouw snackies zouden er hier voor zorgen dat mijn achterwerk weer zou groeien tot ongekende proportiesquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:22 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nee man, mijn ontbijt was 50 gram meusli met 75 ml volle melk, die had ik op voor de miles. Worstenbroodje is dagelijks snackje
Mijn lijstje als ik thuis ben:quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:51 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Jouw snackies zouden er hier voor zorgen dat mijn achterwerk weer zou groeien tot ongekende proporties
Hoe kom jij aan maar 1850 calorieën per dag ? (geen kritiek, gewoon een vraag) In een worstenbroodje alleen zitten er al volgens mij zo'n 200 tot 300 calorieën...
Ik ben overigens na veel problematische weken weer terug op 22kg gewicht kwijt nu.. ben ik best blij mee..
Dat valt erg mee inderdaad (eerder te weinig zelfs). Ik probeer zelf tussen de 1200 en 1500 calorieën te zitten. Ik heb gemerkt dat cal's tellen voor mij inderdaad het beste werkt. Soms laat ik dingen staan gewoon omdat ze zo vreselijk veel cals bevatten dat ik het maar niet opeetquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:13 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Mijn lijstje als ik thuis ben:
Ontbijt:
50 gram meusli (de variatie zit em in de diverse dorsetjes)
75 ml volle melk
Lunch:
75 gram bulgur
75 gram groente (hier varieer ik in qua groente)
10 tot 15 gram
1 eetlepel arachide olie
bouillion (ook hier varieer ik in)
Avondeten is vaak hetzelfde als lunch, tenzij afhaal, uit eten etc. Ik ben gek op bulgur
Toetje is 1 sinaasappel.
Verder leef ik op water en koffie.
Dit alleen is maar 1225 kcal, dus ik kan een snackje erbij hebben.
Ben ik op werk dan, eet ik zes boterhammen met vet beleg en een bak grote salade. Dan kom met bulgur als avond eten rond de 1750 kcal en dan snack ik niet(Tenzij er getrakteerd wordt op het werk).
Als ik geen schransdag hebquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:16 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat valt erg mee inderdaad (eerder te weinig zelfs). Ik probeer zelf tussen de 1200 en 1500 calorieën te zitten. Ik heb gemerkt dat cal's tellen voor mij inderdaad het beste werkt. Soms laat ik dingen staan gewoon omdat ze zo vreselijk veel cals bevatten dat ik het maar niet opeet
Ik zou bij zo'n worstenbroodje zelf hebben dat ik liever iets meer eet van de gezonde dingen, denk ik. Zou ik een wat minder leeg gevoel in de maag hebben.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:23 schreef Ender_W het volgende:
Houden jullie ook bij wat jullie verbranden met sporten (i.g.v. de calo-tellers)?? Ik tel de calorieën niet, maar met sporten heb ik meestal een hartslagmeter om welke ook de calotjes telt... .(Zodoende heb ik er gisteren met hardlopen weer 550 laten verdwijnen. Ik heb niet gekeken welke deel daarvan "puur vet" was.
Hai LL!quote:
Is dat zo? Worstenbroodjes vallen i.t.t. saucijzenbroodjes wel mee hoor volgens mij. Ik eet ze altijd in het weekend i.p.v. brood 's avonds (zaterdag = brood dag in huize Blistering). Beetje m'n guilty pleasure die dingenquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:51 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Jouw snackies zouden er hier voor zorgen dat mijn achterwerk weer zou groeien tot ongekende proporties
Hoe kom jij aan maar 1850 calorieën per dag ? (geen kritiek, gewoon een vraag) In een worstenbroodje alleen zitten er al volgens mij zo'n 200 tot 300 calorieën...
Ik ben overigens na veel problematische weken weer terug op 22kg gewicht kwijt nu.. ben ik best blij mee..
worstenbroodjes... daar kan ik alleen maar van dromenquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:43 schreef MalaCocinera het volgende:
De worstenbroodjes die ik heb zijn 200 kcal per stuk, komen uit de diepvries van het AH huismerk. Per twee verpakt
Same herequote:Op woensdag 15 juni 2011 09:26 schreef MalaCocinera het volgende:
Nee ik tel alleen calorieen omdat bij mij het gevaar bestaat dat ik te weinig kcal naar binnen krijg.
hoe hou je het vol?quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:43 schreef Muks het volgende:
Hier weer op de weegschaal geweest bij de consulent : -28 kgOp naar de 30.
Nog 20 te gaan dus het eind komt (ergens ver weg) in zicht !
quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
Same here![]()
Als je suikerloos eet moet je vreselijk je best doen wat dat betreft.
Wat goed! Congratz! Ik wil dit jaar nog 17 kilo afgevallen zijn. Ben benieuwd of 't gaat lukken, met een kilo per week moet het gaanquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:43 schreef Muks het volgende:
Hier weer op de weegschaal geweest bij de consulent : -28 kgOp naar de 30.
Nog 20 te gaan dus het eind komt (ergens ver weg) in zicht !
Gewoon omdat ik een totaal voeding gebruik waarin alles zit wat ik nodig heb, er voldoende bij drink en omdat ik in ketose zit. Energie zat, niets geen duizeligeheid of slap gevoel, inmiddels overweeg ik de miles te gaan doen omdat ik energie over heb naast het dagelijks bewegen op mijn werk (ik loop veel) het fietsen, nordic walking (7-8 km uur), zwemmen, tafeltennissen en badmintonnenquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoe hou je het vol?
Ik bedoel als ik zo weinig calorieen binnenkrijg word ik slapjes en duizelig...
Gister merkte ik dat ook wel weer, ik reed terug naar huis en allemaal vlekjes aan de zijkant van mijn ogen.. ik heb het doosje autodrop maar opgegeten bij gebrek aan dextro in de auto en pas toen ik bijna thuis was ging het wel...
Suikerspiegel dus compleet van de rel, en gevolgd door een migraine aanval (wat de laatste tijd wel vaker voorkomt sinds ik meer op mijn eten let)
Eet je dan niet gewoon te weinig? Te weinig voedingsstoffen wat je binnenkrijgt. (Al mag ik niet teveel zeggen. Door een combinatie van (veel) slaapgebrek en redelijk op het eten letten heb ik nog weleens het gevoel dat mijn hart in mijn ogen klopt, heel raar)quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoe hou je het vol?
Ik bedoel als ik zo weinig calorieen binnenkrijg word ik slapjes en duizelig...
Gister merkte ik dat ook wel weer, ik reed terug naar huis en allemaal vlekjes aan de zijkant van mijn ogen.. ik heb het doosje autodrop maar opgegeten bij gebrek aan dextro in de auto en pas toen ik bijna thuis was ging het wel...
Suikerspiegel dus compleet van de rel, en gevolgd door een migraine aanval (wat de laatste tijd wel vaker voorkomt sinds ik meer op mijn eten let)
Ik heb, weer, een hernia. Moet dus echt rust nemen. En ik merk dat het met lopen minder gaat, dus dat liever ook niet meer.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Sporten kan ik nog bedenken maar waarom zou je niet mogen bewegen
Ik eet niet bewust suikerloos, ik eet wat ik lekker vind, als er op het werk taart van Maison Kelder is dan offer ik me op om de grootste punt op te etenquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
Same here![]()
Als je suikerloos eet moet je vreselijk je best doen wat dat betreft.
Ik vind het knap hoor...quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:10 schreef Muks het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik een totaal voeding gebruik waarin alles zit wat ik nodig heb, er voldoende bij drink en omdat ik in ketose zit. Energie zat, niets geen duizeligeheid of slap gevoel, inmiddels overweeg ik de miles te gaan doen omdat ik energie over heb naast het dagelijks bewegen op mijn werk (ik loop veel) het fietsen, nordic walking (7-8 km uur), zwemmen, tafeltennissen en badmintonnen
Ik eet voor mijn doen gewoon normaal...quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:11 schreef Ender_W het volgende:
[..]
Eet je dan niet gewoon te weinig? Te weinig voedingsstoffen wat je binnenkrijgt. (Al mag ik niet teveel zeggen. Door een combinatie van (veel) slaapgebrek en redelijk op het eten letten heb ik nog weleens het gevoel dat mijn hart in mijn ogen klopt, heel raar)
Hoe lang ben jij?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:22 schreef Tink89 het volgende:
Zo, door vriendjelief afgezet op de markt, maar terug hard gelopen met zware tassen...
Geen stroopwafels, kibbeling of vette kaas gekocht, alleen wat bakjes aardbeien, 3 komkommers, geweldige stof (1,50/m) voor een zomerjurk, fournituren voor daarbij en 3 paar sokken voor m'n zusje. Al met al dus een prima ochtend.
Vanmiddag komt een vriendinnetje een cake bakken, maar zij krijgen minstens de helft mee naar huis en vriendjelief kan het hebben, dus ik hou het bij één stuk.
Zometeen maar even iets van lunch regelen, denk dat het aardbei-meloen-salade wordt. Met wat Turkse yoghurt voor m'n zuivel van vandaag.
Goed bezig allemaalEn als ik 1400 kcalorieën per dag zou binnenkrijgen, zou ik continue van m'n graatje gaan. Ik mag er +- 1750 en dan val ik langzaam af en is het vol te houden...
Xx!
Vooral doenquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:41 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik eet niet bewust suikerloos, ik eet wat ik lekker vind, als er op het werk taart van Maison Kelder is dan offer ik me op om de grootste punt op te eten
Ben je van jezelf een zoetekauw? Lijkt me vreselijk als je dan van de suiker moet blijvenquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:27 schreef lezzer het volgende:
[..]
Vooral doen![]()
Ik kan er zelf gewoon niet tegen is gebleken.
Nog niet zo zeer dat ik er van aan kom (wat ook niet leuk is), maar wel dat ik er gewoon ziek van word. Ik blaas op vakantie ook altijd vreselijk op omdat ik dan wel aan de zoetigheid ga.
Neequote:Op woensdag 15 juni 2011 11:30 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ben je van jezelf een zoetekauw? Lijkt me vreselijk als je dan van de suiker moet blijven
We kunnen elkaar de hand schuddenquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee
Ik ben vooral een chipseter. En daar word ik niet ziek van![]()
1,70...quote:
Had ik vanmorgen !! Hoe goddelijkquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:10 schreef Tink89 het volgende:
Ukkie
*mjum, boterham yoghurt met aardbeien*
Met cambridge dieet weet ik dat je niet meer als 460 kcal per dag naar binnen werkt, dat is zeg maar een kwart van wat een normaal persoon eet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:16 schreef ymme het volgende:
Hoeveel kcal zou je per dag moeten eten om af te vallen?
(ik ga overigens niet aan het tellen hoor).
(oh en gisteren uitslag gekregen, dat ik een traag werkende schildklier heb, dat verklaard een hele hoop morgen naar het ziekenhuis).
En dan komt het beruchte Jojo-effect om de hoek kijken, want als je dat een tijd goed vol houdt, val je zeker af... Maar ga dan maar weer eens een kcal of 1700/1800 per dag eten. Hoewel dat minder is dan "normaal" kom je dan wel bij. Niet zo handig dus...quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:24 schreef wolferl het volgende:
[..]
Met cambridge dieet weet ik dat je niet meer als 460 kcal per dag naar binnen werkt, dat is zeg maar een kwart van wat een normaal persoon eet.
Ik denk dat ik zou omvallenquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:24 schreef wolferl het volgende:
[..]
Met cambridge dieet weet ik dat je niet meer als 460 kcal per dag naar binnen werkt, dat is zeg maar een kwart van wat een normaal persoon eet.
Ik ook...quote:
Dat is nou het mooie van cambridge, als jij op je streefgewicht bent, of dicht in de buurt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:27 schreef Tink89 het volgende:
[..]
En dan komt het beruchte Jojo-effect om de hoek kijken, want als je dat een tijd goed vol houdt, val je zeker af... Maar ga dan maar weer eens een kcal of 1700/1800 per dag eten. Hoewel dat minder is dan "normaal" kom je dan wel bij. Niet zo handig dus...
Ik snap het systeem wel, maar ik heb al zo vaak dieeten gevolg met "opbouwweken" en "eetweken" en dat soort dingen en elke keer is m'n stofwisseling zo van de wap af dat ik gewoon weer aankom. Ook als ik calorieën tel en onder de 2000 blijfquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:34 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat is nou het mooie van cambridge, als jij op je streefgewicht bent, of dicht in de buurt.
Dan ga je afbouwen/opbouwen, doormiddel van elke week een shake minder en iets meer kcal. Daarom hoor je nauwelijks dat mensen na cambridge aankomen, tenzij je weer in je oude eetpatroon valt. En natuurlijk moet je gezond blijven eten, met hier en daar een dag zondigen.
Dat kan, soms ligt het bepaalde mensen niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:38 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik snap het systeem wel, maar ik heb al zo vaak dieeten gevolg met "opbouwweken" en "eetweken" en dat soort dingen en elke keer is m'n stofwisseling zo van de wap af dat ik gewoon weer aankom. Ook als ik calorieën tel en onder de 2000 blijf
Xx
Ik val onder die categorie jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:40 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat kan, soms ligt het bepaalde mensen niet.
Ben ik niet met je eens, want om de 6 weken moet je eetweek inplannen, en toen leerde ik gezond eten waarderen. Ik eet nu elke dag gezond.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:42 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik val onder die categorie ja
Dus nu gewoon goed opletten... met gezond verstand en mezelf een gezond patroon aanleren kom ik (maar da's persoonlijk he) verder dan met heel streng een shakes/poeders/repen-dieet volgen. Ik denk dat je dan nog niet leert wat eigenlijk normaal is op een dag namelijk![]()
Xx
Knap van je hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:43 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, want om de 6 weken moet je eetweek inplannen, en toen leerde ik gezond eten waarderen. Ik eet nu elke dag gezond.
Ik eet ook gezond.. en gevarieerd... maar ik val niet af.. ergens gaat er iets mis lijkt mij danquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:43 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, want om de 6 weken moet je eetweek inplannen, en toen leerde ik gezond eten waarderen. Ik eet nu elke dag gezond.
Hmmmm.. Bij ernstig overgewicht is het wel een mooie start. Dan gaat het in eerste instantie helemaal niet om een gezond eetpatroon, maar snel kilo,s verliezen, omdat dat veel gezonder isquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:50 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Knap van je hoor, ik zeg ook niet dat je gezond weken niet leert waarderen
Ik zeg alleen dat als je echt verkeerd eet, je ook moet leren wat wel normaal en gezond is.
Mijn moeder gaat naar voedingsconsulent.eu en ik vind dat allemaal zoveel logischer en gezonder klinken dat een paar weken/maanden crash-dieeten...
Maar ieder z'n ding hoor, respect dat jij het zo kunt volhouden![]()
Xx!
Ik ''mag'' dagelijks 1825 kcal en dan val ik nog af, maar met dit weer is het lastig om eraan te komen. In de winter daarintegenquote:
Ik denk dat jij als lange man zeker wel op 2000 kcal mag zittenquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:56 schreef Blistering het volgende:
Ik weet niet eens hoeveel ik mag. Ik ben 1.87, maar zorg gewoon dat ik voldoende beweeg en genoeg water drink. Als ik de 1500kcal haal op een dag is het veel.
Gister was een uitzondering![]()
Pfft, daarvoor moet ik nog 15 kilo kwijt... Betwijfel momenteel even of ik dat uberhaupt ooit ga halen. *Tink zit er even doorheen*quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:15 schreef trovey het volgende:
We doen ons best.Nog 3-4 kilo en mijn BMI zit onder de 30...reden voor een feestje
![]()
![]()
5ft 7inquote:
Ik neem aan dat je er ook een lading groenten bij eet?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:27 schreef Audreyoot het volgende:
Low carb hoeft zeer zeker niet vet te zijn
Ik eet ook geen koolhydraten en het is echt geen vet eten(ik eet ook geen vet erbij). Echt alleen salade, kip, bief, vis, nootjes, ei en shakes en dan zit je geloof ik rond de 500 calorieen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind het lekker, opgeklopt in de koffie enz. Het is een beetje zoeter dan gewone melk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:17 schreef RandomMoron het volgende:
ik heb net een pak sojamelk gehaald, en ik vind het best lekker zolang ik loslaat dat het melk is. Maar zodra ik ga bedenken dat het melk is vind ik t vies. Raar...
dat had ik ook vroeger met garnalen. Het ging allemaal prima als ik gewoon at, maar op een gegeven moment kwam de realisatie dat het een garnaal was en toen ging het fout en was ik gelijk klaar met eten
Ja, tot vervelens aan toequote:Op woensdag 15 juni 2011 17:38 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je er ook een lading groenten bij eet?
Go feebs, go feebsquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bon. De eetlijst van vandaag.
O: 2 boterhammen, yoghurt, appel
T: appel
T: plak ontbijtkoek
L: 2 boterhammen, yoghurt, banaan
D: Gehaktbal (omnomnomnom) sprietsje ketchup, lepel mayo, aardappeltjes, groenten
T: WS nog iets van yoghurt met grapefruit
Genoeg gedronken. An sich niet ontevreden.
Jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Batsen fokje?
Ben je geband weer eens?
Doe het gewoon op m'n blote voetenquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:02 schreef kwakz0r het volgende:
hej, dat milen doen jullie dat met schoenen aan? ik zit er over te denken om t ook te proberen, maar twijfel over schoeisel (heb binnen zelden schoenen aan)
ik kijk net naar mn linkervoet, zit de sok er nog om die ik kwijt was - de andere is al in de was. heb overal lopen zoeken*gaaarrrr*
Als ik er meerdere doe wel jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:02 schreef kwakz0r het volgende:
hej, dat milen doen jullie dat met schoenen aan? ik zit er over te denken om t ook te proberen, maar twijfel over schoeisel (heb binnen zelden schoenen aan)
ik kijk net naar mn linkervoet, zit de sok er nog om die ik kwijt was - de andere is al in de was. heb overal lopen zoeken*gaaarrrr*
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:02 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb het net op 1 gewone en 1 skisok gedaanquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:10 schreef Blistering het volgende:
[..]
Doe het gewoon op m'n blote voeten.
Omdat ik gewoon met normaal eten wil afvallen en niet na de afvalperiode weer helemaal moet omschakelen en nog niet weet wat ik nou eigenlijk had moeten veranderen in mijn voedingspatroon.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:08 schreef nz1900 het volgende:
Wat ik me wel eens afvraag, waarom doen jullie geen low-carb dieet b.v het atkinsdieet.
Dan hoef je geen calorieen te tellen en je mag lekker vet eten.
quote:
Zit jij nou stiekem te suggerereren dat de rest dat wel doet? Hmmm?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:22 schreef trovey het volgende:
Gewoo blote voeten op de vloerbedekking, ik sta niet te stampn als een olifant.![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Zit jij nou stiekem te suggerereren dat de rest dat wel doet? Hmmm?
Ehm die niet mod. Oneindig.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bahahahaha! Door wie, waarom en hoe lang nu weer?
Gewoon doorgaanquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:49 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Pfft, daarvoor moet ik nog 15 kilo kwijt... Betwijfel momenteel even of ik dat uberhaupt ooit ga halen. *Tink zit er even doorheen*
Gelukkig is vriendjelief over een uurtje thuis, dan kan ik even zeuren en te horen krijgen dat het hem niks uitmaakt, dattie toch wel van me houdt, maar dattie zo graag wilt dat ik 100 word
En dan gaat het vanzelf weer beter
Xx!
Nie stiekum! Ik stamp als een olifant! (heb daarom ook schoenen aan.)quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Zit jij nou stiekem te suggerereren dat de rest dat wel doet? Hmmm?
Ik moet sokken aan anders glibber ik van de mat af met die zweetpoten van mequote:Op woensdag 15 juni 2011 19:20 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Op blote voeten ookmaar wel met een exercise mat eronder voor de nodige demping.
Over zweten gesproken....i heb met gewichten van 1 kilo die Miles gedaan...althans de eerste....bj de tweede Mile gleden me de gewichten door de zweethandjes uit de handen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:34 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik moet sokken aan anders glibber ik van de mat af met die zweetpoten van me
Ik vraag me eerlijk gezegd af of dat verstandig is voor iemand met artrose in de nek en rug.........quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Over zweten gesproken....i heb met gewichten van 1 kilo die Miles gedaan...althans de eerste....bj de tweede Mile gleden me de gewichten door de zweethandjes uit de handen.Eens kijken of er bij de Kringloop nog polsgewichtjes en wellicht enkelgewichten opduiken...die blijven )hopelijk) wel zitten.
Wat zj zegt, zeker als je gelijk begint met 1kg gewichten. Beter dan eerst een pond ofzo..quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:41 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik vraag me eerlijk gezegd af of dat verstandig is voor iemand met artrose in de nek en rug.........
Misschien eerst overleggen met een professional?
Ik sta niet als een idioot te slingeren met die gewrichten hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:41 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik vraag me eerlijk gezegd af of dat verstandig is voor iemand met artrose in de nek en rug.........
Misschien eerst overleggen met een professional?
500 gram gewichten had ik al eerder in gebruik bij "Nederland in beweging". dit is al stapje 2...en verder zal ik ook wel niet komen met een maximale til/draagkracht van 1 chihuahua van 3 kilo.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:49 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Wat zj zegt, zeker als je gelijk begint met 1kg gewichten. Beter dan eerst een pond ofzo..![]()
Overigens heb ik zojuist voor het eerst de lang run op de Wii zonder te stoppen uit kunnen rennen(jaja, 6 minuten achter elkaar kunnen rennen, is voor mietjes, maar ik ben toch blij dat ik het kan nu zonder daarna aan het zuurstof te hoeven
)
Chihuahua's!quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:53 schreef trovey het volgende:
[..]
500 gram gewichten had ik al eerder in gebruik bij "Nederland in beweging". dit is al stapje 2...en verder zal ik ook wel niet komen met een maximale til/draagkracht van 1 chihuahua van 3 kilo.
Hmmm, it's your body!quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik sta niet als een idioot te slingeren met die gewrichten hoor. luister heel goed naar mijn lichaam want dat geeft heel snel aan dat het geen zin heeft in iets...b.v. de armen steeds boven het hoofd doen zoals in de miles gedaan wordt,,,die doe ik dus niet want dat vinden mijn armen en schouders niet leuk, ook niet zonder gewichtjes
....ik krijg dan na een keer of drie armen als lood dus laat Leslie dan lekker wapperen..
Mijn fysio zegt altijd ""Alles met mate, luister naar je lichaam, het geeft wel aan wanneer het iets zat is"
Was ook alleen maar een idee hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:58 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Hmmm, it's your body!
Ik wil nog aangeven dat zeker bij enkelgewichten kans op slijtage in de heupgewricht erg groot is met gevaar voor overstrekking. Nu ken ik het ziekte verloop van artrose niet, maar wel handig om in je achterhoofd te houden, want deze slijtage van heupgewricht gaat vaak ongemerkt...
Tevens bruikbaar als gewichten bij de fitnessquote:
Ik zie me al Leslie'n met het arme beest..quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Tevens bruikbaar als gewichten bij de fitness, zeker met een tuigje om.
Ik verhuur ze voor liefhebbers....ik kan niet garanderen dat ze, als ze het zat zijn, je niet kelen.
Ik heb er tweequote:Op woensdag 15 juni 2011 20:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik zie me al Leslie'n met het arme beest..
Zo jij bent fanatiek!quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:31 schreef Blistering het volgende:
En de 2 avondmiles er ook weer opzitten.
Valt wel mee toch? 2 miles 's morgens (en als dat niet lukt 's middags) en 2 's avonds. En alle 5 op Zaterdag. (is een voornemen dan, of 't me lukt is een 2dequote:
Ik vind rond de 3 miles wel zat eigenlijk op een dagquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:35 schreef Blistering het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? 2 miles 's morgens (en als dat niet lukt 's middags) en 2 's avonds. En alle 5 op Zaterdag. (is een voornemen dan, of 't me lukt is een 2de)
Haha, was echt vies weer vandaag ja. Wou naar fitness fietsen, maar zelfs dat kon ik niet opbrengen met dat plakweerquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:36 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had het vandaag al zo vies benauwd, dus ik ben gestopt na 1 mileMisschien straks de tweede nog
Ik hoef in principe niets meer kwijt, maar wil nog 4 kilo kwijt. Dan weeg ik 80 en ben ik 26 kilo kwijt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:38 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik vind rond de 3 miles wel zat eigenlijk op een dagIk weet niet hoeveel jij kwijt moet, ik moet nu nog 11 kilo kwijt en dan zit ik op een gezond bmi (25).
Respectquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:39 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik hoef in principe niets meer kwijt, maar wil nog 4 kilo kwijt. Dan weeg ik 80 en ben ik 26 kilo kwijt.
Oeh, the long runquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:49 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Wat zj zegt, zeker als je gelijk begint met 1kg gewichten. Beter dan eerst een pond ofzo..![]()
Overigens heb ik zojuist voor het eerst de lang run op de Wii zonder te stoppen uit kunnen rennen(jaja, 6 minuten achter elkaar kunnen rennen, is voor mietjes, maar ik ben toch blij dat ik het kan nu zonder daarna aan het zuurstof te hoeven
)
Mja, heb nu toch de tweede maar gedaan en ik kan wel stellen dat een douche me niet zou misstaan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:38 schreef Blistering het volgende:
[..]
Haha, was echt vies weer vandaag ja. Wou naar fitness fietsen, maar zelfs dat kon ik niet opbrengen met dat plakweer.
Niceee!! En inderdaad, niets lekkerder dan een douche daarna.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mja, heb nu toch de tweede maar gedaan en ik kan wel stellen dat een douche me niet zou misstaan.
Dat klopt niet, de cholesterolwaarden gaan juist omlaag. Tekort vetten eten kan leiden tot een heel scala van klachten zoals haaruitval, galaanvallen, depressie, altijd koud hebben etc. en je lichaam gaat ook nog op de spaarstand.quote:Het probleem met die diëten waarbij je veel eiwitten en vetten moet eten vind ik dat het zo slecht is voor je cholesterolwaarden. En laten mensen met overgewicht daar nou al veel sneller last van hebben. Het voelt voor mij als olie op het vuur gooien. Ik val liever af door op mijn vetten te letten.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bon. De eetlijst van vandaag.
O: 2 boterhammen, yoghurt, appel
T: plak ontbijtkoek
L: 2 boterhammen, yoghurt, banaan
D: Gehaktbal (omnomnomnom) sprietsje ketchup, lepel mayo, aardappeltjes, groenten
T: WS nog iets van yoghurt met grapefruit Euhm. Ja Cheesecake dus. Soms overkomt het je gewoon
Genoeg gedronken. An sich niet ontevreden.
Goed begin van de dag! Ik heb er geen tijd voor, misschien doe ik er 1 zo maar dan moet ik echt weg. Door de regen ook nog 'nsquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:32 schreef MalaCocinera het volgende:
Zo heb de miles er weer op zitten voor vandaag (2 stuks), nu koffie en worstenbroodje met mosterd
Eerder opstaan luie donder, bovendien ben je van suiker gemaakt ofzoquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:19 schreef Blistering het volgende:
[..]
Goed begin van de dag! Ik heb er geen tijd voor, misschien doe ik er 1 zo maar dan moet ik echt weg. Door de regen ook nog 'ns
Ik was door m'n eerste wekker heengeslapen!quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:29 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Eerder opstaan luie donder, bovendien ben je van suiker gemaakt ofzo![]()
*stiekem zit gniffelen omdat ze vandaag niet naar buiten hoeft
Phoebs! Goed van je!quote:Op donderdag 16 juni 2011 06:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMG jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
En vanmorgen op de weegschaal het bewijs dat wanneer je overall eet- en beweegpatroon gewoon in orde is je je echt wel een stukje cheesecake kunt veroorloven want het 1e korte termijndoel is bereikt!!!
Korte termijndoel 1: onder gewicht X uitkomen
Korte termijndoel 2: Weer op de -25 uitkomen (en het mooie is, dat zal een hele andere -25 zijn, dan die van vorig jaar, omdat ik nu, met nog 2 kilo te gaan, al merk dat de samenstelling van dat gewicht zo veel anders is. Er is echt al veel vet af en veel spier bij. Dus deze -25 wordt nog zoveel fijner dan de oorspronkelijke -25!!) (Nog 2 kilo te gaan overigens!)
Uiteindelijke doel: -30 Denk ik.
Ik ben nog nooit minder dik geweest dan nu, dus ik kan niet zo goed beoordelen wat haalbaar, realistisch en nog mooi is. Ik denk dat ik wel curvy wil blijven anders ben ik een stokje met van die baarheupen, dan maar beter curvy denk ik. Ach, eerst maar weer focussen op KTD 2
Zit ons niet lekker te maken met die worstenbroodjes joh...quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:32 schreef MalaCocinera het volgende:
Zo heb de miles er weer op zitten voor vandaag (2 stuks), nu koffie en worstenbroodje met mosterd
Dat steps stelt natuurlijk helemaal niets voorquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:57 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Oeh, the long runDe korte hield ik al vol, maar da's met moeite... Best vreemd, het lange steps-programma hou ik wel vol en dan kan ik makkelijk nog kung-fuën en hoolahoop en superhoolahoop doen... Rennen is gewoon echt niet mijn ding :p
Morgenvroeg zwemmen van 7 tot 8! Applaus voor mij![]()
Xx!
Ik ken het gevoel, ik weet niet hoe lang je al bezig bent (ik was meer dan een half jaar bezig, voordat de dip toesloeg), maar soms heb je even een pauze nodig om dan weer fris verder te gaanquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
DancingPhoebe goed bezig meis![]()
PB ook eenvoor jou
Ik ben een beetje mijn motivatie kwijt aan het raken, desondanks hou ik vast aan gezond en gevarieerd eten..
volhouden is mijn slechtste punt.. elke teleurstelling gebruik ik om het maar te laten gaan...quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel, ik weet niet hoe lang je al bezig bent (ik was meer dan een half jaar bezig, voordat de dip toesloeg), maar soms heb je even een pauze nodig om dan weer fris verder te gaan
Inderdaadquote:
het weer denk ik, ik had ook last van mijn meniére.. lang leve de cinnarizinne inderdaadquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:50 schreef Purdey het volgende:
Gister twee broodjes met roomboter en hagelslag, en 4 ons afgevallen![]()
Gisteravond wel steeds heel duizelig en misselijk als ik had gebukt om iets op te pakken van de grond. Toch had ik, zeker daarvoor, aardig gegeten. Nu heb ik wel last van evenwichtsstoornissen waar ik ook af en toe Cinazerine voor slik. Maar het kan ook het weer geweest zijn
Sterkte, lijkt me heel vervelend dit. Goed dat je gezond blijft etenquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volhouden is mijn slechtste punt.. elke teleurstelling gebruik ik om het maar te laten gaan...
bewegen is nu gewoon not done.volgende week moet ik weer terug naar de dokter en ga ik even overleggen....
Ik stond er middeninquote:
Jij hebt geen last van die ontelbare squats die je moet doen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:06 schreef RandomMoron het volgende:
aawh.. handdoekje, warme douche...?
ik heb net de dvd van walk on to weight loss aangezet, en ik geloof dat ik mijn armen beter moet trainendie doen nu zeer
Meer wapperen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:06 schreef RandomMoron het volgende:
aawh.. handdoekje, warme douche...?
ik heb net de dvd van walk on to weight loss aangezet, en ik geloof dat ik mijn armen beter moet trainendie doen nu zeer
Ik heb geen last van squats, ik haat ze gewoonquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:18 schreef RandomMoron het volgende:
squats gaan primaik heb blijkbaar sterke bovenbenen. Ik deed al veel squats en lunges..t zijn die armdingen die zeer gaan doen
ik wapper me gek
Jij mag lekker gaan fietsen met dit weerquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:43 schreef MalaCocinera het volgende:
Mensen die met de auto naar de sportschool gaan![]()
Wel netjes die resulataten
Supertof zulke resultaten!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:32 schreef Blistering het volgende:
Net voor het eerst sinds paar maanden gewogen bij fitness, 12 kilo vet kwijt![]()
. Instructeur was ook helemaal blij en trots, hij vroeg hoe ik 't zo snel voor elkaar heb gekregen.
Is dat nou een verwensing?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:49 schreef Blistering het volgende:
[..]
Jij mag lekker gaan fietsen met dit weer
Nee hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:54 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Is dat nou een verwensing?
Ben je arm of was het een bijzonder shirt dat je er helemaal voor terugging? Ik bedoel het is maar een shirt hoor
Dat wel maar of het interessanter isquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:09 schreef Purdey het volgende:
Daarstraks bij bol.com een fitness dvd van Claudia Schiffer gekocht, de 'upper body workout' Eens kijken of dat uitdagender is dan de hometrainer
De andere dvd is de lower body work outquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat wel maar of het interessanter is....ja, ik heb beide dvd's
Hoe raad je het?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:22 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
De andere dvd is de lower body work out?
Niets voor mij met mijn kwaaltjes maar wellicht wel voor een ander.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:33 schreef Purdey het volgende:
Je gaat door voor de koelkast Mala![]()
Vind jij het niks Trovey?
2x vangen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:33 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat zijn dan twee aparte dvd's
Nice, 2 miles om de dag mee te beginnen is altijd lekker!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:49 schreef MalaCocinera het volgende:
Zo kippiesheb mijn dagelijkse portie 2 miles erop zitten. Nu koffie met worstenbroodje met mosterd
Dat douchen erna, wat ik nu ga doenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:12 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nice, 2 miles om de dag mee te beginnen is altijd lekker!
Hier net weekend!Zometeen eventjes vieren met 2 miles
.
Mooi hoor!quote:
Dat is vocht. Door het 'trauma' van flink sporten houden je spieren vocht vast.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:10 schreef Ender_W het volgende:
vanmorgen bleek dat ik er weer een kilo bij hebwaarvan, beats me. Nou ja, nu gewoon deze week weer mijn best doen. Maar het is wel frustrerend..... zeker na gisteren, eerst een half uur/5km hardlopen en daarna anderhalf uur zaalvoetballen (zonder wissels -> spierpijn ;{) Had ik het toch wel positiever ingeschat.
Ik zal wel vocht vasthouden ofzo.... vanavond de racefiets maar weer eens pakken.... wie weet helpt dat.
Hoe doe je dat dan? Is dat ook met filmpjes of ga je daarvoor de deur uitquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:38 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat is vocht. Door het 'trauma' van flink sporten houden je spieren vocht vast.
Bovendien moet je 7 dagen lang elke dag 1000 kcal EXTRA eten om een kilo vet aan te komen.
Hier gaat ie lekker, ik doe elke dag aan sport, ofwel 2-3 miles ofwel een uurtje Callanetics.
Dat laatste werkt verbazend goed. Na zo'n 9 sessies is mijn kont een paar cm hoger en ronder en heb ik een strakkere buik en bovenarmen. Ik kan een oude jeans weer aan, mijn '<70 kilo jeans' terwijl ik niet verder ben afgevallen!
Het paarsbeestje, zal reageren nadat ik het uit d'r kooi heb gehaald, gevoederd heb, geborsteld heb en het uitgelaten hebquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:20 schreef ymme het volgende:
Ik wil ook aan de miles
Het paarsbeestje (zo heet ze toch) al gepmd.
Ik heb geen verstand van torrent en downloaden en branden enzoMaar wil wel graag thuis trainen!
*rammelt tevergeefs aan het deurtje*quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:05 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Het paarsbeestje, zal reageren nadat ik het uit d'r kooi heb gehaald, gevoederd heb, geborsteld heb en het uitgelaten heb![]()
Kolere, als ik naar die foto's kijk zou ik met een paar maanden callanetics superslank zijnquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:38 schreef RandomMoron het volgende:
http://www.lowcarbfriends.com/bbs/exercise-board/446399-callanetics-before-after-photos.html
zo.. een url-etje waarin jullie mijn lichaam-bekijken van andere mensen kunnen delen
Dit soort foto's op het internet plempenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:38 schreef RandomMoron het volgende:
http://www.lowcarbfriends.com/bbs/exercise-board/446399-callanetics-before-after-photos.html
zo.. een url-etje waarin jullie mijn lichaam-bekijken van andere mensen kunnen delen
Dat doe ik ook thuis! Je hebt daar niks bij nodig, misschien een matje.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Is dat ook met filmpjes of ga je daarvoor de deur uit
Heb 't boek gehaald bij de bieb. Ik kende alle oefeningen nog. Halverwege de jaren 80 en begin jaren 90 was het ongelooflijk populair en thuis hadden we dat boek ook.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:26 schreef RandomMoron het volgende:
hihi, gegoogled op callanatics, en na alle voor en na foto's heb ik ook een video ge-piratenbaait'
Het klopt eigenlijk wel, die claim. Niet dat ik er nu 10 kilo lichter uit zie, maar wel 3 ofzo. Mijn spijkerbroek bewijst het.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:59 schreef RandomMoron het volgende:
ja hetien uur callanetics en ze zien er tien kilo lichter uit
maar ik vind het allang prima, geeft me hoop dat mijn billen een keer niet naar de grond wijzen maar naar ehm.. achteren. Ofzoiets
Moet je eens op zoek gaan naar Leslie's eerdere video's (op VHS) die kleding, die make upquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:46 schreef RandomMoron het volgende:
't is idd wel erg 80-iesk vind de outfits ook net even iets te
Haha, gewoon kantelen, bekken naar voren en omhoog drukken. Bij de beenoefeningen zie je het goed.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:35 schreef Harajuku. het volgende:
Oh god, en nu je pelvis naar voren drukken, ik weet niet eens hoe dat moet
Ik heb het nu tot de lower back stretch gedaan, heb even een breather nodigquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:55 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Haha, gewoon kantelen, bekken naar voren en omhoog drukken. Bij de beenoefeningen zie je het goed.
Ik zou er trouwens ook niet uit willen zien als Ms. Spaghettisliert nee. Ze is veel te dun, zit geen vorm an.
Dat was het gekke, vetmassa was lager, vochtpercentage hetzelfde als anders. En zelfs de spiermassa was iets hoger (maar dat kan ik thuis nog wel nakijken) Maar dan zal ik morgen ook eens wegen. Dan zou het vocht weg moeten zijn toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:38 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat is vocht. Door het 'trauma' van flink sporten houden je spieren vocht vast.
Bovendien moet je 7 dagen lang elke dag 1000 kcal EXTRA eten om een kilo vet aan te komen.
Hier gaat ie lekker, ik doe elke dag aan sport, ofwel 2-3 miles ofwel een uurtje Callanetics.
Dat laatste werkt verbazend goed. Na zo'n 9 sessies is mijn kont een paar cm hoger en ronder en heb ik een strakkere buik en bovenarmen. Ik kan een oude jeans weer aan, mijn '<70 kilo jeans' terwijl ik niet verder ben afgevallen!
Ik zou me er niet zo druk over maken, dat vocht verdwijnt vanzelf weer...geloof me, ik ben een afgestudeerde spons.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:37 schreef Ender_W het volgende:
[..]
Dat was het gekke, vetmassa was lager, vochtpercentage hetzelfde als anders. En zelfs de spiermassa was iets hoger (maar dat kan ik thuis nog wel nakijken) Maar dan zal ik morgen ook eens wegen. Dan zou het vocht weg moeten zijn toch?
Als de spiermassa hoger is is het toch ook niet zo raar dat je iets aankomt? En dan nog, ik sport al maanden en val bijna niets afquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:37 schreef Ender_W het volgende:
[..]
Dat was het gekke, vetmassa was lager, vochtpercentage hetzelfde als anders. En zelfs de spiermassa was iets hoger (maar dat kan ik thuis nog wel nakijken) Maar dan zal ik morgen ook eens wegen. Dan zou het vocht weg moeten zijn toch?
Inderdaad ik wilde namelijk nog eerder opstaan, wekkertje was om 6 uur gezetquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:14 schreef Muks het volgende:
Eet smakelijk ! Hier een lekker bakkie thee !
Wat een weer hé, die regen en wind maken dat mijn lijf denkt dat het herfst is.
Bwahahahahha!!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo, dat waren 3 dagen dieethorror. Gelukkig heb ik er amper bij bewogen...
Maar goed het was geanticipeerd, dus geen ramp. Zo lekker sporten. Jammer dat ik korte termijn doel 1 opnieuw zal moeten bereiken....
Dank je Mala-dear!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo. Net gedouchet en zo lekker naar de sportschool voor anderhalf uur cardio *snore*I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Overigens wel gewoon ontbeten om 9:00 uur hoor, beetje late post
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het punt is een beetje dat ik intussen aardig wat kilo's kwijt ben, dus mijn omtrek is gekrompen. Doordat m'n borsten even groot blijven en de cupmaat bepaald wordt door het verschil tussen omtrek en bovenwijdte wordt m'n cup dus steeds groter... Niet echt handig.
Heb sowieso besloten om, als ik structureel afgevallen ben en m'n borsten zo groot blijven, ik ze laat verkleinen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Ennuh, waar koop jij je bh's? Want er zijn een aantal grote-maten lingeriezaken waar ik toch wel erg gelukkig van wordquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:55 schreef Lonaa het volgende:
Ach, Tink, mijn boezem past nergens in.
Bij de lingeriewinkel (die ook grote maten heeft) had ik een bh gepast. Zegt dat meisje: kan ik je helpen?
Dus ik zeg: hij past niet, heb je hem groter? Uh, nee zegt ze. Dan kan ik je niet helpen.
![]()
Oi, tell me about it.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:24 schreef RandomMoron het volgende:
ik overleefde de buikspieroefeningen van callanetics amper
Er zit hier in de buurt een grote maten lingerie winkel, maar ben altijd opzoek naar nieuwe adressen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:16 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ennuh, waar koop jij je bh's? Want er zijn een aantal grote-maten lingeriezaken waar ik toch wel erg gelukkig van word
Ik ben van E naar D gegaan en er gaat een hele BH-wereld voor me openquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:52 schreef Harajuku. het volgende:
Jesus, ik moet met een D al mijn best doen voor een degelijke bh, maar dat is eigenlijk helemaal niets dus
Maar met D heb je die leuke dingen ook al niet waar de winkels mee volhangen. Vaak de maat sowieso al niet, en als ie er wel is zit het voor geen meterquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:54 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik ben van E naar D gegaan en er gaat een hele BH-wereld voor me openAlles wat boven de D zit is of spuuglelijk of 9 van de 10 keer niet meer te krijgen.
Ja, dat is het. En ik heb ook echt niet alles tot aan 50 of 100 meegedaan, maar ffs! ik voel nu dus echt wel spierpijn hè. Teken dat er wel iets gebeurt, denk ik dan maar.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Omg, wat is dat Callenetics verschrikkelijk zeg! Ik heb de video net binnen, ik ga het zo maar eens uitproberen.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:12 schreef Blistering het volgende:
Namens de hele mannen community wil ik graag eventjes mededelen dat er niets mis is met grote borsten.
Ik moet de computer van de ene kast naar de andere overzetten....met alle rotzooi die erbij hoort en de kabelspaghetti.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:23 schreef Muks het volgende:
Oh die mannen tochHier vandaag een aparte work-out : de schroten van het plafond in de keuken gesloopt. Nou ja manlief dan, ik heb ze in stukken gezaagd en weg gesjouwd. Zo nog ff naar de boekenbeurs dus genoeg beweging weer
lang leve de laptop !! manlief heeft als enige in huis nog een desktop (met bijbehorende spaghttiezooi idd)quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik moet de computer van de ene kast naar de andere overzetten....met alle rotzooi die erbij hoort en de kabelspaghetti.dus hier ook wel weer genoeg beweging.
Okquote:
Hahaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:12 schreef Blistering het volgende:
Namens de hele mannen community wil ik graag eventjes mededelen dat er niets mis is met grote borsten.
Succes!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:37 schreef trovey het volgende:
Ik ben een tijd(je) offline, computer overzettenen nee, dat is niet in 5 minuten gedaan.....computer + randapparatuur overzestten en weer aansluiten minus electra en modem en dan de oude kast leeghalen en afbreken
...ja, dat is het probleem....mijn hulpje daarvoor komt later pas.
![]()
Tot laterz luitjes!
Haha, mijnquote:
Uhmz, ja... er is dus ondertussen al dik 15 kilo af, maar helemaal niks veranderd aan mijn borsten. Ben benieuwd of ik het na nog eens 15 kilo wel ga merkenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:21 schreef MalaCocinera het volgende:
ik merk het pas na 10 kilo
Heb geduld
Ik denk dat jou start bmi hoger is dan de mijne was, en daarom er bij jou misschien meer afmoet voor je het merkt op voorgevel vlak zeg maarquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:10 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Uhmz, ja... er is dus ondertussen al dik 15 kilo af, maar helemaal niks veranderd aan mijn borsten. Ben benieuwd of ik het na nog eens 15 kilo wel ga merken
Mensen die aan de borrrel gaan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, goed idee. Ik koop een klein flesje rosé voor mezelf voor vanavond. Mijnis al voor de tweede zaterdag achter elkaar op een festival dus ik ben helemaal alleen. Dat vraagt om een borrel. Euhm ok, ik krijg dit niet goedgepraat maar ik ga het lekker wel doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |