Je kipfiletjes?quote:
Lesliearmpjes.quote:
Ligt er maar aan welke je bedoeldquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:08 schreef Blistering het volgende:
[..]
Je kipfiletjes?
* Blistering rent weg
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:08 schreef Blistering het volgende:
[..]
Je kipfiletjes?
* Blistering rent weg
Was ik je toch voor.quote:
Ok moederquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
![]()
Strafwerk voor Blistering: Verplicht 12 uur achter elkaar naar Leslie luisteren...
Die kan inmiddels aardig wapperen ja...quote:
And Walk and walk.....quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:11 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ok moeder. Dan weet ik in ieder geval zeker dat ik nooit meer Miles ga doen!
Ik fok vanaf mobiel en dat is mijn excuus om geen nieuwe topics, voor deze reeks, te openenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Was ik je toch voor.Sorry
...soms ben ik toch sneller dan ik dacht.
Mooi, hoef ik me niet schuldig te voelen dat ik haantje de voorste was.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:13 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik fok vanaf mobiel en dat is mijn excuus om geen nieuwe topics, voor deze reeks, te openen
Irritant he. Ik zie op de iPad ook geen smileys en ik kan vaak ook niet typen onder een lange quote. Ik zit toch t liefst achter de pc, maar dan kan ik niet tegelijkertijd met de kat op mn buik naar The 4400 kijkenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:13 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik fok vanaf mobiel en dat is mijn excuus om geen nieuwe topics, voor deze reeks, te openen
Wit vruchtvlees, wat grappig! Dat is helemaal niet des perziks, waar koop je die dingen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:21 schreef RandomMoron het volgende:
http://smaak.blogo.nl/2008/07/09/platte-wilde-of-bos-perziken/
De platte perzik
He bah, dat klinkt waardeloos. Is er helemaal niets dat je kunt doen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
Ik blijf meelezen. Helaas lukt het hier niet, mag ook totaal niet sporten en het liefst ook niet bewegen
Sporten kan ik nog bedenken maar waarom zou je niet mogen bewegenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
Ik blijf meelezen. Helaas lukt het hier niet, mag ook totaal niet sporten en het liefst ook niet bewegen
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Trusten peepz, ik ga morgen half Rotterdam leegkopen. Hoop ik. Ik kan niet op vakantie met slechts 5 shirts en 1 beha dus ik ga er voor!
Van jouw ontbijtjes valt mijn mond altijd open. Zit ik hier met mijn zemelen, lijnzaad, eiwit sojamelkshake en koffie. Vooral de mosterd bij het worstenbroodjequote:Op woensdag 15 juni 2011 08:05 schreef MalaCocinera het volgende:
Goedemorgen miles matties en non miles matties, ik heb er 2 mile opzitten. Nu een worstenbroodje met moster en een kop koffie
Nee man, mijn ontbijt was 50 gram meusli met 75 ml volle melk, die had ik op voor de miles. Worstenbroodje is dagelijks snackjequote:Op woensdag 15 juni 2011 08:20 schreef seasushi het volgende:
[..]
Van jouw ontbijtjes valt mijn mond altijd open. Zit ik hier met mijn zemelen, lijnzaad, eiwit sojamelkshake en koffie. Vooral de mosterd bij het worstenbroodje
Jouw snackies zouden er hier voor zorgen dat mijn achterwerk weer zou groeien tot ongekende proportiesquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:22 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nee man, mijn ontbijt was 50 gram meusli met 75 ml volle melk, die had ik op voor de miles. Worstenbroodje is dagelijks snackje
Mijn lijstje als ik thuis ben:quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:51 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Jouw snackies zouden er hier voor zorgen dat mijn achterwerk weer zou groeien tot ongekende proporties
Hoe kom jij aan maar 1850 calorieën per dag ? (geen kritiek, gewoon een vraag) In een worstenbroodje alleen zitten er al volgens mij zo'n 200 tot 300 calorieën...
Ik ben overigens na veel problematische weken weer terug op 22kg gewicht kwijt nu.. ben ik best blij mee..
Dat valt erg mee inderdaad (eerder te weinig zelfs). Ik probeer zelf tussen de 1200 en 1500 calorieën te zitten. Ik heb gemerkt dat cal's tellen voor mij inderdaad het beste werkt. Soms laat ik dingen staan gewoon omdat ze zo vreselijk veel cals bevatten dat ik het maar niet opeetquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:13 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Mijn lijstje als ik thuis ben:
Ontbijt:
50 gram meusli (de variatie zit em in de diverse dorsetjes)
75 ml volle melk
Lunch:
75 gram bulgur
75 gram groente (hier varieer ik in qua groente)
10 tot 15 gram
1 eetlepel arachide olie
bouillion (ook hier varieer ik in)
Avondeten is vaak hetzelfde als lunch, tenzij afhaal, uit eten etc. Ik ben gek op bulgur
Toetje is 1 sinaasappel.
Verder leef ik op water en koffie.
Dit alleen is maar 1225 kcal, dus ik kan een snackje erbij hebben.
Ben ik op werk dan, eet ik zes boterhammen met vet beleg en een bak grote salade. Dan kom met bulgur als avond eten rond de 1750 kcal en dan snack ik niet(Tenzij er getrakteerd wordt op het werk).
Als ik geen schransdag hebquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:16 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat valt erg mee inderdaad (eerder te weinig zelfs). Ik probeer zelf tussen de 1200 en 1500 calorieën te zitten. Ik heb gemerkt dat cal's tellen voor mij inderdaad het beste werkt. Soms laat ik dingen staan gewoon omdat ze zo vreselijk veel cals bevatten dat ik het maar niet opeet
Ik zou bij zo'n worstenbroodje zelf hebben dat ik liever iets meer eet van de gezonde dingen, denk ik. Zou ik een wat minder leeg gevoel in de maag hebben.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:23 schreef Ender_W het volgende:
Houden jullie ook bij wat jullie verbranden met sporten (i.g.v. de calo-tellers)?? Ik tel de calorieën niet, maar met sporten heb ik meestal een hartslagmeter om welke ook de calotjes telt... .(Zodoende heb ik er gisteren met hardlopen weer 550 laten verdwijnen. Ik heb niet gekeken welke deel daarvan "puur vet" was.
Hai LL!quote:
Is dat zo? Worstenbroodjes vallen i.t.t. saucijzenbroodjes wel mee hoor volgens mij. Ik eet ze altijd in het weekend i.p.v. brood 's avonds (zaterdag = brood dag in huize Blistering). Beetje m'n guilty pleasure die dingenquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:51 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Jouw snackies zouden er hier voor zorgen dat mijn achterwerk weer zou groeien tot ongekende proporties
Hoe kom jij aan maar 1850 calorieën per dag ? (geen kritiek, gewoon een vraag) In een worstenbroodje alleen zitten er al volgens mij zo'n 200 tot 300 calorieën...
Ik ben overigens na veel problematische weken weer terug op 22kg gewicht kwijt nu.. ben ik best blij mee..
worstenbroodjes... daar kan ik alleen maar van dromenquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:43 schreef MalaCocinera het volgende:
De worstenbroodjes die ik heb zijn 200 kcal per stuk, komen uit de diepvries van het AH huismerk. Per twee verpakt
Same herequote:Op woensdag 15 juni 2011 09:26 schreef MalaCocinera het volgende:
Nee ik tel alleen calorieen omdat bij mij het gevaar bestaat dat ik te weinig kcal naar binnen krijg.
hoe hou je het vol?quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:43 schreef Muks het volgende:
Hier weer op de weegschaal geweest bij de consulent : -28 kgOp naar de 30.
Nog 20 te gaan dus het eind komt (ergens ver weg) in zicht !
quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
Same here![]()
Als je suikerloos eet moet je vreselijk je best doen wat dat betreft.
Wat goed! Congratz! Ik wil dit jaar nog 17 kilo afgevallen zijn. Ben benieuwd of 't gaat lukken, met een kilo per week moet het gaanquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:43 schreef Muks het volgende:
Hier weer op de weegschaal geweest bij de consulent : -28 kgOp naar de 30.
Nog 20 te gaan dus het eind komt (ergens ver weg) in zicht !
Gewoon omdat ik een totaal voeding gebruik waarin alles zit wat ik nodig heb, er voldoende bij drink en omdat ik in ketose zit. Energie zat, niets geen duizeligeheid of slap gevoel, inmiddels overweeg ik de miles te gaan doen omdat ik energie over heb naast het dagelijks bewegen op mijn werk (ik loop veel) het fietsen, nordic walking (7-8 km uur), zwemmen, tafeltennissen en badmintonnenquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoe hou je het vol?
Ik bedoel als ik zo weinig calorieen binnenkrijg word ik slapjes en duizelig...
Gister merkte ik dat ook wel weer, ik reed terug naar huis en allemaal vlekjes aan de zijkant van mijn ogen.. ik heb het doosje autodrop maar opgegeten bij gebrek aan dextro in de auto en pas toen ik bijna thuis was ging het wel...
Suikerspiegel dus compleet van de rel, en gevolgd door een migraine aanval (wat de laatste tijd wel vaker voorkomt sinds ik meer op mijn eten let)
Eet je dan niet gewoon te weinig? Te weinig voedingsstoffen wat je binnenkrijgt. (Al mag ik niet teveel zeggen. Door een combinatie van (veel) slaapgebrek en redelijk op het eten letten heb ik nog weleens het gevoel dat mijn hart in mijn ogen klopt, heel raar)quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoe hou je het vol?
Ik bedoel als ik zo weinig calorieen binnenkrijg word ik slapjes en duizelig...
Gister merkte ik dat ook wel weer, ik reed terug naar huis en allemaal vlekjes aan de zijkant van mijn ogen.. ik heb het doosje autodrop maar opgegeten bij gebrek aan dextro in de auto en pas toen ik bijna thuis was ging het wel...
Suikerspiegel dus compleet van de rel, en gevolgd door een migraine aanval (wat de laatste tijd wel vaker voorkomt sinds ik meer op mijn eten let)
Ik heb, weer, een hernia. Moet dus echt rust nemen. En ik merk dat het met lopen minder gaat, dus dat liever ook niet meer.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Sporten kan ik nog bedenken maar waarom zou je niet mogen bewegen
Ik eet niet bewust suikerloos, ik eet wat ik lekker vind, als er op het werk taart van Maison Kelder is dan offer ik me op om de grootste punt op te etenquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
Same here![]()
Als je suikerloos eet moet je vreselijk je best doen wat dat betreft.
Ik vind het knap hoor...quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:10 schreef Muks het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik een totaal voeding gebruik waarin alles zit wat ik nodig heb, er voldoende bij drink en omdat ik in ketose zit. Energie zat, niets geen duizeligeheid of slap gevoel, inmiddels overweeg ik de miles te gaan doen omdat ik energie over heb naast het dagelijks bewegen op mijn werk (ik loop veel) het fietsen, nordic walking (7-8 km uur), zwemmen, tafeltennissen en badmintonnen
Ik eet voor mijn doen gewoon normaal...quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:11 schreef Ender_W het volgende:
[..]
Eet je dan niet gewoon te weinig? Te weinig voedingsstoffen wat je binnenkrijgt. (Al mag ik niet teveel zeggen. Door een combinatie van (veel) slaapgebrek en redelijk op het eten letten heb ik nog weleens het gevoel dat mijn hart in mijn ogen klopt, heel raar)
Hoe lang ben jij?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:22 schreef Tink89 het volgende:
Zo, door vriendjelief afgezet op de markt, maar terug hard gelopen met zware tassen...
Geen stroopwafels, kibbeling of vette kaas gekocht, alleen wat bakjes aardbeien, 3 komkommers, geweldige stof (1,50/m) voor een zomerjurk, fournituren voor daarbij en 3 paar sokken voor m'n zusje. Al met al dus een prima ochtend.
Vanmiddag komt een vriendinnetje een cake bakken, maar zij krijgen minstens de helft mee naar huis en vriendjelief kan het hebben, dus ik hou het bij één stuk.
Zometeen maar even iets van lunch regelen, denk dat het aardbei-meloen-salade wordt. Met wat Turkse yoghurt voor m'n zuivel van vandaag.
Goed bezig allemaalEn als ik 1400 kcalorieën per dag zou binnenkrijgen, zou ik continue van m'n graatje gaan. Ik mag er +- 1750 en dan val ik langzaam af en is het vol te houden...
Xx!
Vooral doenquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:41 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik eet niet bewust suikerloos, ik eet wat ik lekker vind, als er op het werk taart van Maison Kelder is dan offer ik me op om de grootste punt op te eten
Ben je van jezelf een zoetekauw? Lijkt me vreselijk als je dan van de suiker moet blijvenquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:27 schreef lezzer het volgende:
[..]
Vooral doen![]()
Ik kan er zelf gewoon niet tegen is gebleken.
Nog niet zo zeer dat ik er van aan kom (wat ook niet leuk is), maar wel dat ik er gewoon ziek van word. Ik blaas op vakantie ook altijd vreselijk op omdat ik dan wel aan de zoetigheid ga.
Neequote:Op woensdag 15 juni 2011 11:30 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ben je van jezelf een zoetekauw? Lijkt me vreselijk als je dan van de suiker moet blijven
We kunnen elkaar de hand schuddenquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee
Ik ben vooral een chipseter. En daar word ik niet ziek van![]()
1,70...quote:
Had ik vanmorgen !! Hoe goddelijkquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:10 schreef Tink89 het volgende:
Ukkie
*mjum, boterham yoghurt met aardbeien*
Met cambridge dieet weet ik dat je niet meer als 460 kcal per dag naar binnen werkt, dat is zeg maar een kwart van wat een normaal persoon eet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:16 schreef ymme het volgende:
Hoeveel kcal zou je per dag moeten eten om af te vallen?
(ik ga overigens niet aan het tellen hoor).
(oh en gisteren uitslag gekregen, dat ik een traag werkende schildklier heb, dat verklaard een hele hoop morgen naar het ziekenhuis).
En dan komt het beruchte Jojo-effect om de hoek kijken, want als je dat een tijd goed vol houdt, val je zeker af... Maar ga dan maar weer eens een kcal of 1700/1800 per dag eten. Hoewel dat minder is dan "normaal" kom je dan wel bij. Niet zo handig dus...quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:24 schreef wolferl het volgende:
[..]
Met cambridge dieet weet ik dat je niet meer als 460 kcal per dag naar binnen werkt, dat is zeg maar een kwart van wat een normaal persoon eet.
Ik denk dat ik zou omvallenquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:24 schreef wolferl het volgende:
[..]
Met cambridge dieet weet ik dat je niet meer als 460 kcal per dag naar binnen werkt, dat is zeg maar een kwart van wat een normaal persoon eet.
Ik ook...quote:
Dat is nou het mooie van cambridge, als jij op je streefgewicht bent, of dicht in de buurt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:27 schreef Tink89 het volgende:
[..]
En dan komt het beruchte Jojo-effect om de hoek kijken, want als je dat een tijd goed vol houdt, val je zeker af... Maar ga dan maar weer eens een kcal of 1700/1800 per dag eten. Hoewel dat minder is dan "normaal" kom je dan wel bij. Niet zo handig dus...
Ik snap het systeem wel, maar ik heb al zo vaak dieeten gevolg met "opbouwweken" en "eetweken" en dat soort dingen en elke keer is m'n stofwisseling zo van de wap af dat ik gewoon weer aankom. Ook als ik calorieën tel en onder de 2000 blijfquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:34 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat is nou het mooie van cambridge, als jij op je streefgewicht bent, of dicht in de buurt.
Dan ga je afbouwen/opbouwen, doormiddel van elke week een shake minder en iets meer kcal. Daarom hoor je nauwelijks dat mensen na cambridge aankomen, tenzij je weer in je oude eetpatroon valt. En natuurlijk moet je gezond blijven eten, met hier en daar een dag zondigen.
Dat kan, soms ligt het bepaalde mensen niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:38 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik snap het systeem wel, maar ik heb al zo vaak dieeten gevolg met "opbouwweken" en "eetweken" en dat soort dingen en elke keer is m'n stofwisseling zo van de wap af dat ik gewoon weer aankom. Ook als ik calorieën tel en onder de 2000 blijf
Xx
Ik val onder die categorie jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:40 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat kan, soms ligt het bepaalde mensen niet.
Ben ik niet met je eens, want om de 6 weken moet je eetweek inplannen, en toen leerde ik gezond eten waarderen. Ik eet nu elke dag gezond.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:42 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik val onder die categorie ja
Dus nu gewoon goed opletten... met gezond verstand en mezelf een gezond patroon aanleren kom ik (maar da's persoonlijk he) verder dan met heel streng een shakes/poeders/repen-dieet volgen. Ik denk dat je dan nog niet leert wat eigenlijk normaal is op een dag namelijk![]()
Xx
Knap van je hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:43 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, want om de 6 weken moet je eetweek inplannen, en toen leerde ik gezond eten waarderen. Ik eet nu elke dag gezond.
Ik eet ook gezond.. en gevarieerd... maar ik val niet af.. ergens gaat er iets mis lijkt mij danquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:43 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, want om de 6 weken moet je eetweek inplannen, en toen leerde ik gezond eten waarderen. Ik eet nu elke dag gezond.
Hmmmm.. Bij ernstig overgewicht is het wel een mooie start. Dan gaat het in eerste instantie helemaal niet om een gezond eetpatroon, maar snel kilo,s verliezen, omdat dat veel gezonder isquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:50 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Knap van je hoor, ik zeg ook niet dat je gezond weken niet leert waarderen
Ik zeg alleen dat als je echt verkeerd eet, je ook moet leren wat wel normaal en gezond is.
Mijn moeder gaat naar voedingsconsulent.eu en ik vind dat allemaal zoveel logischer en gezonder klinken dat een paar weken/maanden crash-dieeten...
Maar ieder z'n ding hoor, respect dat jij het zo kunt volhouden![]()
Xx!
Ik ''mag'' dagelijks 1825 kcal en dan val ik nog af, maar met dit weer is het lastig om eraan te komen. In de winter daarintegenquote:
Ik denk dat jij als lange man zeker wel op 2000 kcal mag zittenquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:56 schreef Blistering het volgende:
Ik weet niet eens hoeveel ik mag. Ik ben 1.87, maar zorg gewoon dat ik voldoende beweeg en genoeg water drink. Als ik de 1500kcal haal op een dag is het veel.
Gister was een uitzondering![]()
Pfft, daarvoor moet ik nog 15 kilo kwijt... Betwijfel momenteel even of ik dat uberhaupt ooit ga halen. *Tink zit er even doorheen*quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:15 schreef trovey het volgende:
We doen ons best.Nog 3-4 kilo en mijn BMI zit onder de 30...reden voor een feestje
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |