Ik zie het al voor me met een dronken Marcus en een woedende Nick.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar zijn terug keer zou echt geweldig zijn. Moet je voorstellen dat hij met Nick een bedrijf heeft en dan alles verkloot. De gedachten alleen al doen me grinniken.
Dronken Marcusquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me met een dronken Marcus en een woedende Nick.![]()
Echt te onrealistisch, hij hoort haar naar iemands naam vragen: 1) Gaat er direct vanuit dat zij zich als diegene voordoet 2) Zaagt er onnatuurlijk lang over door. Als er niet iets aan de hand geweest was had ie helemaal niet zo doorgevraagdquote:
Och zo ging het in eerdere seizoenen ook en andere soaps gebruiken dit ook heel vaak, vind ik nog wel kunnen. Beter dan zo een einde waarbij iemand alleen emotioneel in de camera kijkt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:32 schreef James1988 het volgende:
Ja hoor, te toevallig weer. Ludo die Lorena betrapt
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hier is zelfs een naam voor: SORAS en is op zich binnen elke soap wel aanwezig, maar het blijft inderdaad maf in bepaalde gevallen.
Jack heeft iets gehad met Anita, die 18 jaar was toen hij nog geboren moest worden en later met Janine, die al een vrouw van midden 20 was toen hij nog een baby was
[..]Blij dat ik geen last heb van SORAS, ondanks dat mn leven soms spannender is dan het script van GTSTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het zou mij niks verbazen als Stefano straks even terugkomt voor het huwelijk van Nina. De band tussen Stefano en Nina is altijd wel okay geweest.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:54 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Nog iemand die ik weer terug wil zien in GTST, Stefano Sanders!
[ afbeelding ]
Ik weet het, alweer iemand van de Sanders clan, maar dat zijn ook de leukste personages.
Lijkt me ook leuk dat Stefano gaat vaderen over Lucas.
Lucas heeft wel een leuke rol, maar sinds hij met Edwin samen is, is ie toch minder boeiend geworden.
Nog wel af en toe een scherpe opmerking.
The Sanders family
Toch benieuwd wat er nu gebeurt. Als Lorena bekent en Ludo wil meedoen kan het nog leuk worden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:32 schreef James1988 het volgende:
Ja hoor, te toevallig weer. Ludo die Lorena betrapt
vraag ik me toch af wat vind je dan wel interessant op dit moment in gtst ?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:45 schreef miss_dynastie het volgende:
3/4 doorgespoeld, dat hele bruiloftsgezeik en Lorenagedoe boeit me niks
Ja, de wraakactie op Frederik lijkt me toch best interessant.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
vraag ik me toch af wat vind je dan wel interessant op dit moment in gtst ?
Dat vond ik juist erg boeiend.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:45 schreef miss_dynastie het volgende:
3/4 doorgespoeld, dat hele bruiloftsgezeik en Lorenagedoe boeit me niks
Nou eh, de Bouwhuisjes?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
vraag ik me toch af wat vind je dan wel interessant op dit moment in gtst ?
Maar werken die ogen ook bij Ludo?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kan Lorena niet goed uitstaan, met d'r onschuldige Bambi-ogen... en dan helemaal niet hoe ze d'r moeder emotioneel chanteert
Och je hoeft je alleen je eigen filmpje te bekijken om het antwoord daarop te weten:quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Och je hoeft je alleen je eigen filmpje te bekijken om het antwoord daarop te weten:
Ludo's ogen hadden in ieder geval wel een uitwerking op haar
Nieuwe set, neem ik aan. De tijd van het ombouwen van decors is wel voorbij denk ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:11 schreef Frey het volgende:
Eens kijken wat ze met het huis van de Bouwhuisjes gaan doen. Nieuwe set of bouwen ze het gewoon om?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |