Gewoon even uitrekenen: gemiddeld 2 balonnen per seconde? Op het laatst zal het immers niet zo snel gaanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:00 schreef zovty het volgende:
Hoelang zijn ze nou bezig geweest met prikken? En heb je daar ook een filmpje van? Van het totaal?
Door die muziek is het niet te bekijken in Belgiëquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:05 schreef Karina het volgende:
Oh die arme manEn volgens mij ging je moeder gewoon op de trap zitten en de post doornemen
![]()
Klein puntje van kritiek op de muziek in het filmpje, jammer dat je niet de originele 99 Luftballons hebt gebruikt![]()
Of de Toy Dolls versie.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:05 schreef Karina het volgende:
Klein puntje van kritiek op de muziek in het filmpje, jammer dat je niet de originele 99 Luftballons hebt gebruikt![]()
Dit dusquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:12 schreef dr_Pieters het volgende:
Shit, kan het filmpje niet kijken vanuit het buitenland...
Ik welquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:12 schreef dr_Pieters het volgende:
Shit, kan het filmpje niet kijken vanuit het buitenland...
Van uit België nietquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hahaha, prachtig.Wat een held ben jij SSB!
Je gaat je daar aan houden ja?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn vader heeft alleen gezegd dat hij vanaf nu geen grappen meer wil hebben![]()
Tof, weet je al wat?quote:De volgende die aan de beurt is, is mijn zusje en haar vriend.
Die hebben alleen nog maar meegeholpen met een grap maar nog nooit iets gehad in hun huis / kamer
Nja morgen krijg ik te horen of ik het huisje krijg waar ik zaterdag langs ben geweest.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je gaat je daar aan houden ja?
[..]
Tof, weet je al wat?
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:35 schreef Hendroit het volgende:
TS heb jij niet een keer op dumpert gestaan?
Ik kon niet op het Engelse woord komenquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
Briljant
Alleen een beetje dom dat je Engels en Nederlands door elkaar gebruikt in je filmpje
We deden vrijdag avond een stukje, toen had ik burritos met knoflooksaus gegeten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:53 schreef 2NutZ het volgende:
Hahaha tof!
Na het klappen van de ballonen gelijk weer teut door de alcohol lucht van het blazen
Volgens mij mp4, flv, avi enzo.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Weet iemand trouwens wat voor extensies van filmpjes Dumpert.nl allemaal accepteert?
Voor zijn wat?quote:
Ik zal dit even mailen naar ja paashaas..!quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
God, ik smeek u.
Wilt u er aub voor zorgen dat mijn zoon nooit, maar dan ook nooit de topics van SopSopBaby vinden/lezen!
Wanneer ga jij op vakantie ssb?
8 juliquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
God, ik smeek u.
Wilt u er aub voor zorgen dat mijn zoon nooit, maar dan ook nooit de topics van SopSopBaby vinden/lezen!
Wanneer ga jij op vakantie ssb?
Don't even think about itquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:08 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ik zal dit even mailen naar ja paashaas..!
Maar ik las dat je misschien voor die tijd het huis al uit bentquote:
Ik hoop het ook, ik hoor het morgen voor 17:00 als het goed is.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Don't even think about it
[..]
Maar ik las dat je misschien voor die tijd het huis al uit bent
De FPquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat een stelletje negatieve achterlijke mongolen op die FP trouwens
Laat je wat weten als je het filmpje op dumpert plaatst? Ik kan het niet zien op youtube, bedankt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Weet iemand trouwens wat voor extensies van filmpjes Dumpert.nl allemaal accepteert?
Je moet die vrouw ook mee naar Nederland nemen, niet de hele tijd heen en weer reizenquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:28 schreef KNAK het volgende:
This video contains content from SME, who has blocked it in your country on copyright grounds.
Sorry about that.![]()
![]()
Kan het niet zien hier in Thailand
Hehehequote:Op woensdag 15 juni 2011 15:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je moet die vrouw ook mee naar Nederland nemen, niet de hele tijd heen en weer reizen
Onder der 16 jaar mag ze het land nog niet uitquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je moet die vrouw ook mee naar Nederland nemen, niet de hele tijd heen en weer reizen
Joepiequote:Op woensdag 15 juni 2011 20:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga nu proberen het filmpje te converten naar mp4 voor op Dumpert
Ik ben benieuwd of ze wel serieus kijken naar de inzendingen en of ze hem wel leuk genoeg vinden om te plaatsenquote:Uploaden
Je upload is succesvol verlopen en de redactie is op de hoogte gebracht van je inzending.
En of ze t niet erg vinden dat t al op FOK! staat.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze wel serieus kijken naar de inzendingen en of ze hem wel leuk genoeg vinden om te plaatsen
En weer en paar vrienden erbijquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga het vanavond wel even uploaden naar Dumpert
Ja, ik heb het gekregenquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:36 schreef morgane het volgende:
Hehe toffe actie!!
Weet je al iets over je huis ondertussen?
Super!! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja, ik heb het gekregen
Ik krijg volgende week de sleutel als het goed is
Want FOK! denk ik. Dan posten ze t niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Die stakkers van Dumpert hebben niet eens mijn filmpje geplaatst op hun website
Hoe zouden ze moeten weten dat het van FOK! is danquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Want FOK! denk ik. Dan posten ze t niet.
Ah, we zien volgende week een beter filmje van jou?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:32 schreef Nietmijneigennaam het volgende:
wat een kut filmpje.. geeneens hd filmen
Niet eens kunnen lezenquote:Op maandag 20 juni 2011 16:32 schreef Nietmijneigennaam het volgende:
wat een kut filmpje.. geeneens hd filmen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |