Ik zal dit even mailen naar ja paashaas..!quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
God, ik smeek u.
Wilt u er aub voor zorgen dat mijn zoon nooit, maar dan ook nooit de topics van SopSopBaby vinden/lezen!
Wanneer ga jij op vakantie ssb?
8 juliquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
God, ik smeek u.
Wilt u er aub voor zorgen dat mijn zoon nooit, maar dan ook nooit de topics van SopSopBaby vinden/lezen!
Wanneer ga jij op vakantie ssb?
Don't even think about itquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:08 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ik zal dit even mailen naar ja paashaas..!
Maar ik las dat je misschien voor die tijd het huis al uit bentquote:
Ik hoop het ook, ik hoor het morgen voor 17:00 als het goed is.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Don't even think about it
[..]
Maar ik las dat je misschien voor die tijd het huis al uit bent
De FPquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat een stelletje negatieve achterlijke mongolen op die FP trouwens
Laat je wat weten als je het filmpje op dumpert plaatst? Ik kan het niet zien op youtube, bedankt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Weet iemand trouwens wat voor extensies van filmpjes Dumpert.nl allemaal accepteert?
Je moet die vrouw ook mee naar Nederland nemen, niet de hele tijd heen en weer reizenquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:28 schreef KNAK het volgende:
This video contains content from SME, who has blocked it in your country on copyright grounds.
Sorry about that.![]()
![]()
Kan het niet zien hier in Thailand
Hehehequote:Op woensdag 15 juni 2011 15:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je moet die vrouw ook mee naar Nederland nemen, niet de hele tijd heen en weer reizen
Onder der 16 jaar mag ze het land nog niet uitquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je moet die vrouw ook mee naar Nederland nemen, niet de hele tijd heen en weer reizen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |