Gewoon even uitrekenen: gemiddeld 2 balonnen per seconde? Op het laatst zal het immers niet zo snel gaanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:00 schreef zovty het volgende:
Hoelang zijn ze nou bezig geweest met prikken? En heb je daar ook een filmpje van? Van het totaal?
Door die muziek is het niet te bekijken in Belgiëquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:05 schreef Karina het volgende:
Oh die arme manEn volgens mij ging je moeder gewoon op de trap zitten en de post doornemen
![]()
Klein puntje van kritiek op de muziek in het filmpje, jammer dat je niet de originele 99 Luftballons hebt gebruikt![]()
Of de Toy Dolls versie.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:05 schreef Karina het volgende:
Klein puntje van kritiek op de muziek in het filmpje, jammer dat je niet de originele 99 Luftballons hebt gebruikt![]()
Dit dusquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:12 schreef dr_Pieters het volgende:
Shit, kan het filmpje niet kijken vanuit het buitenland...
Ik welquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:12 schreef dr_Pieters het volgende:
Shit, kan het filmpje niet kijken vanuit het buitenland...
Van uit België nietquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hahaha, prachtig.Wat een held ben jij SSB!
Je gaat je daar aan houden ja?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn vader heeft alleen gezegd dat hij vanaf nu geen grappen meer wil hebben![]()
Tof, weet je al wat?quote:De volgende die aan de beurt is, is mijn zusje en haar vriend.
Die hebben alleen nog maar meegeholpen met een grap maar nog nooit iets gehad in hun huis / kamer
Nja morgen krijg ik te horen of ik het huisje krijg waar ik zaterdag langs ben geweest.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je gaat je daar aan houden ja?
[..]
Tof, weet je al wat?
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:35 schreef Hendroit het volgende:
TS heb jij niet een keer op dumpert gestaan?
Ik kon niet op het Engelse woord komenquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
Briljant
Alleen een beetje dom dat je Engels en Nederlands door elkaar gebruikt in je filmpje
We deden vrijdag avond een stukje, toen had ik burritos met knoflooksaus gegeten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:53 schreef 2NutZ het volgende:
Hahaha tof!
Na het klappen van de ballonen gelijk weer teut door de alcohol lucht van het blazen
Volgens mij mp4, flv, avi enzo.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Weet iemand trouwens wat voor extensies van filmpjes Dumpert.nl allemaal accepteert?
Voor zijn wat?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |