quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:17 schreef GSbrder het volgende:
Monopolie bestaat wel.
Het is zelfs een vrij leuk bordspel.
POL is dan ook geen vrije markt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:17 schreef dotCommunism het volgende:
Volgens mij is dit topic toch echt de monopolist op slowchats in POL.
Duurt altijd net een tikkie te lang.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:17 schreef GSbrder het volgende:
Monopolie bestaat wel.
Het is zelfs een vrij leuk bordspel.
Hoezo in FB kan je toch ook slowchatten? Dat is zelfs heel gebruikelijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:17 schreef dotCommunism het volgende:
Volgens mij is dit topic toch echt de monopolist op slowchats in POL.
Ja na 5-10 beurten is het wel duidelijk wie er heeft gewonnen maar moet je er nog 40 spelen...quote:
Dan begint het pasquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:21 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja na 5-10 beurten is het wel duidelijk wie er heeft gewonnen maar moet je er nog 40 spelen...
Het spijt mij dat ik zo'n vooruitziende blik heb. Dat is inherent aan het hebben van een visiequote:
Doe ik meestal ookquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:34 schreef Cerbie het volgende:
Spotnet, spotify? Gewoon handmatig opzoeken op binsearch.
ik gebruik daarvoor altijd nzbindex.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:34 schreef Cerbie het volgende:
Spotnet, spotify? Gewoon handmatig opzoeken op binsearch.
Owja anime over IRC-bots. Good ol' timesquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Doe ik meestal ook![]()
Nog steeds is IRC voor anime natuurlijk voor de echte l33tz0rz
Vanaf hiet begint het.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:37 schreef Zeeland het volgende:
[ afbeelding ]Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen wordt welkom geheten.
quote:
Niet meer dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:36 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Owja anime over IRC-bots. Good ol' times
Ik kijk eigenlijk geen anime meer. De laatste serie die ik heb gevolgd moet the melancholy of haruhi suzumiya zijn geweest (quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet meer dan?
Ik vind het nog steeds heel ideaal. Op usenet is niet echt alles te vinden..
Nerd.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:42 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk geen anime meer. De laatste serie die ik heb gevolgd moet the melancholy of haruhi suzumiya zijn geweest ()
Die is geniaal inderdaad, wel een beetje verwarrend.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:42 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk geen anime meer. De laatste serie die ik heb gevolgd moet the melancholy of haruhi suzumiya zijn geweest ()
Aren't we all.quote:
Ik moest even opzoeken wat deze term betekende. Bevestigt mijn "nerd" opmerking, welke nu -uiteraard- ook voor jou geldt.quote:
Kijken naar van die gare cartoons is wel het summum.quote:
Oke, dragonball Z keek ik ook wel eensquote:
Een leuk beginnetjequote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oke, dragonball Z keek ik ook wel eens
Newfag.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik moest even opzoeken wat deze term betekende. Bevestigt mijn "nerd" opmerking, welke nu -uiteraard- ook voor jou geldt.
Open je ogen en kijk wat ze nog meer te bieden hebbenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:53 schreef dotCommunism het volgende:
Het enige goede wat Japan qua animatie heeft voortgebracht is Alfred J. Kwak. En de originele transformers series wil ik ze ook nog wel gunnen, want die shit was tof.
Okay.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:53 schreef dotCommunism het volgende:
Het enige goede wat Japan qua animatie heeft voortgebracht is Alfred J. Kwak. En de originele transformers series wil ik ze ook nog wel gunnen, want die shit was tof.
Okay.quote:
De samenvatting:quote:
De markt wil het.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:00 schreef Monolith het volgende:
DBZ, wat een bagger is dat. 99% van de anime trouwens.
Dat is geen kwaliteitskeurmerk natuurlijk.quote:
Wat is kwaliteit?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:03 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat is geen kwaliteitskeurmerk natuurlijk.
quote:
okay.quote:
Boeiendquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:13 schreef Zeeland het volgende:
Het topic waarin ik het meest heb gepost:
[POLSC #1712] Waar Marcel Roele het loodje legt
Eerste uitspraak:
[..]
Okay. Niets dus.quote:
Gene Hackman speelt erg goedquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:28 schreef Tem het volgende:
Ah met natte krant Kevin Kotsner. Maar ook met Gene Hackman. Goede film
Ah, die ken ik ja. Goede film.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Klopt, hij speelt altijd goed een gemene rotzak. Ook in Unforgiven bijvoorbeeld.
Zijn huurders daar welkom dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:30 schreef Tem het volgende:
Ik heb je gemist bij de VVe vergadering Nautilus.
Was best leuk, Rocky huren op betamax enzo.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ah, die ken ik ja. Goede film.
No way out heeft een lekker 80's sound. Ik had in de 80's moeten leven
Gegeven mijn licht Amsterdamse tongval en mijn inschrijving in het bevolkingsregister aldaar, denk ik niet dat ik Gerards liefde zou kunnen winnen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:44 schreef Tem het volgende:
Sinds Tariq Ramadan heeft afgedaan ben ik inderdaad de meest geschikte kandidaat, al zou Gerard Cox het ook niet slecht doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |