Feliquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:58 schreef Chance het volgende:
Geslaagd!![]()
Niveau vmbo kbl
Peter - Economie - 7.8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gefeliquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:58 schreef Chance het volgende:
Geslaagd!![]()
Niveau vmbo kbl
Peter - Economie - 7.8
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:45 schreef tomaat52 het volgende:
VMBO KB Metalectro
tomaat52> Kevin verfuurden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VAN HARTE!!
![]()
![]()
de rest van de geslaagde natuurlijk ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Merci.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:20 schreef BunnyCookii het volgende:
VMBO geslaagd.
VMBO TL
Marielle, Economie, 6,5
Hoe kunnen zequote:Op woensdag 15 juni 2011 20:07 schreef emzor1994 het volgende:
Ik weet het godverdomme pas morgen om 20.00 uur
Nee, Havo en Vwo krijgen het morgen te horenquote:
okequote:Op woensdag 15 juni 2011 21:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, Havo en Vwo krijgen het morgen te horen
Helleu KlinkerBotsing.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gefeliciteeerd!![]()
![]()
![]()
wist niet eens dat je examens deed joh!
99% van fok is juist havo/vwo'er.. je kan morgen mooi de lijst van vmbo met havo/vwo vergelijkenquote:
Ja of het slagingspercentage ligt gewoon veel hoger bij havo/vwoquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:04 schreef Natrium het volgende:
[..]
99% van fok is juist havo/vwo'er.. je kan morgen mooi de lijst van vmbo met havo/vwo vergelijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk mag ik vanmiddag mijn naam er ook bij zetten
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
ow shit, dus je mag geen havo doen , omdat je 0,1 punt te kort hebt? Of mag je gwn havo doen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:04 schreef ericosman het volgende:
ericosman Real name : Eric Osman
VMBO!
Nederlands --- 6
Engels --- 7
Wiskunde - --6
Natuurkunde ---6
Economie --- 7
Economie 6.4
Ow Vavo zeker?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:07 schreef emzor1994 het volgende:
Ik weet het godverdomme pas morgen om 20.00 uur
dankjequote:Op donderdag 16 juni 2011 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
De eerste van vandaag! Gefeliciteerd!
Ik ga geen havo doenquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:56 schreef extorminator126 het volgende:
[..]
ow shit, dus je mag geen havo doen , omdat je 0,1 punt te kort hebt? Of mag je gwn havo doen?
20uur?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:01 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Jezus wat weet jij het vroeg.. ik weet het pas om 20.00 uur.
Ik wist het 2 jaar terug ook pas om 20:00. Iedereen al helemaal blij enzoquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
20uur?_!!
Ben je zo'n beetje de laatste.
Ja kut school.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik wist het 2 jaar terug ook pas om 20:00. Iedereen al helemaal blij enzo![]()
VAVO
Formatquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:09 schreef Joosterd het volgende:
Niveau:Havo
Wie: Joosterd
Profiel: E&M
Geslaagd: Jaaah.!
GS 8
Bio 7
rest 6en want FOK!
Echte bazen doen 2 profielenquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:19 schreef strontboer het volgende:
Yeah geslaagd![]()
VWO
Strontboer - N&T/N&G - weet ik fucking nog niet
tnxquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:23 schreef Velma het volgende:
[..]
Echte bazen doen 2 profielenWell done man!
Bedankt motorbloempjequote:Op donderdag 16 juni 2011 18:56 schreef motorbloempje het volgende:
en weer bijgewerkt![]()
gefeliciteerd allen!
haha sorry overheen gelezen..quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:02 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Geslaagd
Trinitrobenzeen - NG/NT - ?, hoor ik over halfuur
Havo, sorryquote:
7,3, netjes hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:34 schreef emzor1994 het volgende:
Nou mensen.. volgens mij ben ik echt de laatste van heel FOK die het weet, maar ik ben geslaagd
VWO/Gymnasium
Emma - CM - 7.3
Sta er al tussen, maar nu weet ik m'n gemiddelde wel: 6,8quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:01 schreef Moira. het volgende:
HAVO
Moira. - C&M - ??
Gemiddelde weet ik dus niet
YES YES GESLAAAGD! Ben zo blij nu![]()
Tenzij de methode verandert is sinds ik Mavo-D examen heb gedaan, 10 jaar geleden, is een 6,4 genoeg (5,5 als je het om gaat rekenen).quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:56 schreef extorminator126 het volgende:
[..]
ow shit, dus je mag geen havo doen , omdat je 0,1 punt te kort hebt? Of mag je gwn havo doen?
Like a Boss.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:22 schreef computerprobleem het volgende:
Havo
Computerprobleem - E&M - 8.0
Ik neem hierbij het gemiddelde van de 6 vakken van het centraal examen, vakken als levensbeschouwing/maatschappijleer etc. tel ik niet mee.
Dat lijkt me ook wel logisch inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:40 schreef OverRated het volgende:
Ik ben trouwens uitgegaan van de vakken in het vrije deel + profieldeel + gemeenschappelijk deel + combinatiecijfer (maatschappijleer, profielwerkstuk en anw)
Je hebt dan ook nog beoordelingen voor CKV en gym, maar die heb ik buiten beschouwing gelaten
Ik had 9 eindexamenvakken en combi cijferquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:22 schreef computerprobleem het volgende:
Havo
Computerprobleem - E&M - 8.0
Ik neem hierbij het gemiddelde van de 6 vakken van het centraal examen, vakken als levensbeschouwing/maatschappijleer etc. tel ik niet mee.
Mijn PWS cijfer was véél te laag (7). Dat met 60 pagina's, elke pagina zelfde lay out, geen spellings/grammatica fouten e.d. Terwijl mensen met 10 pagina's over de Nederlandse inval of over de waternoodsramp een 9 kregenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:11 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik had 9 eindexamenvakken en combi cijfer
Ik snap niet hoe dit een reactie is op mijn post.. waarom je mij quote?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:16 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Mijn PWS cijfer was véél te laag (7). Dat met 60 pagina's, elke pagina zelfde lay out, geen spellings/grammatica fouten e.d. Terwijl mensen met 10 pagina's over de Nederlandse inval of over de waternoodsramp een 9 kregen
Ze geloofden niet dat het van ons zelf was omdat het ''zo goed'' was, maar omdat ze twijfelden toch nog een 7.0 gegeven. Een beetje zielig, maar ja.. wat doe je eraan. Van leraren win je het niet..
Hoe weet je dat er geen spel- en grammaticafouten in zaten?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:16 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Mijn PWS cijfer was véél te laag (7). Dat met 60 pagina's, elke pagina zelfde lay out, geen spellings/grammatica fouten e.d. Terwijl mensen met 10 pagina's over de Nederlandse inval of over de waternoodsramp een 9 kregen
Ze geloofden niet dat het van ons zelf was omdat het ''zo goed'' was, maar omdat ze twijfelden toch nog een 7.0 gegeven. Een beetje zielig, maar ja.. wat doe je eraan. Van leraren win je het niet..
Omdat jij reageert op mijn post en het hebt over je combinatiecijfer, je combinatiecijfer bestaat o.a. uit je cijfer voor je PWS en ik geef gewoon extra toelichting op mijn behaalde PWS cijfer?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:20 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe dit een reactie is op mijn post.. waarom je mij quote?
Dat weet ik niet, ik heb slechts een sterk vermoeden. I.i.g. weinig fouten, want door 2 personen laten controleren, waaronder een docent Nederlands en de GS docenten zeiden ook al dat het qua spelling en grammatica heel goed in elkaar zat.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hoe weet je dat er geen spel- en grammaticafouten in zaten?
Hm.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:30 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik heb slechts een sterk vermoeden. I.i.g. weinig fouten, want door 2 personen laten controleren, waaronder een docent Nederlands en de GS docenten zijden ook al dat het qua spelling en grammatica heel goed in elkaar zat.
Sta zelf een 8.0 voor Nederlands, afgerond net geen 9, dus het zal wel een beetje kloppen.
Op het forum zou je het soms misschien niet verwachten, maar alle berichten hier typ ik snel en dus zonder te controleren. Bij mijn nieuwsberichten in Film kun je het wel een beetje terugzien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:31 schreef Laarizzmarley het volgende:
VMBO TL
Laarizzmarley - Economie - 6,9
Word mogelijk hoger, ik herkans Geschiedenis.Succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |
Het is helemaal geen reactie op mijn post.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:28 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Omdat jij reageert op mijn post en het hebt over je combinatiecijfer, je combinatiecijfer bestaat o.a. uit je cijfer voor je PWS en ik geef gewoon extra toelichting op mijn behaalde PWS cijfer?
Weet je zeker dat je dit jaar eindexamen hebt gedaan?
Wat is onduidelijk?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:20 schreef Keauning het volgende:
Vwo
Keauning - C&M - welke cijfers???
beetje onduidelijk dit.
Mijn gemiddelde (8.0) is nog niet ingevuld.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:38 schreef Maraca het volgende:
Lijst tot hier bijgewerkt. Slowchat mogen jullie doen in de EXA SC, niet hier.
Aangepast. Door je format dacht ik dat je er nog niet instond.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:52 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Mijn gemiddelde (8.0) is nog niet ingevuld.
Waar van het gemiddelde?quote:
Ik 6.6 gemiddeld, staat er ook nog niet bij.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:46 schreef motorbloempje het volgende:
dat gemiddelde is niet verplicht... dus maak je niet druk.
Geslaagdt?quote:Op maandag 20 juni 2011 08:23 schreef blaffende_visjes het volgende:
geslaagdt voor me havo
blaffende_visjes -EM- 6,6
Me is nog gewoon spreektaalquote:Op maandag 20 juni 2011 11:58 schreef blaffende_visjes het volgende:
[..]
Dat is bedoeld als grap, waarom anders ook "me"...
Geslaagdt is onderhand een FOK! woordje geworden rond deze tijdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
zie je die smatje, emzor? zij is me bitch.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat is het godzijdank niet. Het is tokkie/aso/lowlife taal, dat wel.
Jajquote:
quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:00 schreef feyenoordfan92 het volgende:
fijn dat ik niet in de lijst sta, terwijl ik wel gepost heb.
Nog een keertje dan:
VWO
feyenoordfan92 - C&M/E&M - 6.5
quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:00 schreef toetsenbordridder het volgende:
MBO Niveau 3
Toetsenbordridder - ICT - 6,5
quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:41 schreef HappyGirl91 het volgende:
Mag ik ook in het lijstje?
VWO
Happygirl91 - N&G - ?
quote:
Wij willen ook in 't lijssiequote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:59 schreef vandermar het volgende:
Havo
vandermar - E&M - 6.9
Better let as net
Dan werk ik het lijstje toch even bij lieverdquote:Op zondag 10 juli 2011 19:14 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wij willen ook in 't lijssie![]()
Haha is niet ergquote:Op zondag 10 juli 2011 19:26 schreef Maraca het volgende:
Bijgewerkt tot hierAlleen MBO even overgeslagen
Dan krijg je een felicitatie-kusjequote:Op zondag 10 juli 2011 23:28 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Haha is niet erg, was toen heel blij dat ik geslaagd was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |