OT: Foo Fighters, leuke show, zeker als je hen erg waardeert, maar ik heb lekker van de zijkant genoten en een beetje op de muziek bewogen.quote:
tis wel een beetje een hipster, dus wie weet.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:51 schreef TWP het volgende:
Maar zou toch wat zijn, Anne Soldaat die z'n haar grijs verft en z'n make-up oranje laat doen
Geefk je wel gelijk in, maar vermaakt heb ik me zeker welquote:Op maandag 13 juni 2011 23:52 schreef frankerdt het volgende:
Was Jared Leto niet meer bezig met zijn uiterlijk en het publiek dan met de show dan? Net als de afgelopen 3 shows die ik gezien heb van hem
Aaah, ik snapte het al niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:56 schreef alors het volgende:
[..]
nu gitarist van Tim Knol, maar hij heeft wel meer gedaan daarvoor.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat ze niet kan zingen en kutmuziek maaktquote:
niks mis met haar zangquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet kan zingen en kutmuziek maakt
Als je het ook over Eliza Doolittle hebt, dat vind ik nog wel meevallen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Één van de betere vrouwelijke singer/songwriters van het moment, maar heb er ook helemaal niks mee eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
quote:
Dan heb ik die hype terecht gemist gelukkigquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Één van de betere vrouwelijke singer/songwriters van het moment, maar heb er ook helemaal niks mee eigenlijk.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:11 schreef Tourniquet het volgende:
LOL, Dave Grohl met de cd van De Staat in z'n hand.
http://lockerz.com/s/110457004
Daar zitten gewoon prijswinnaars van 3fm inquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:20 schreef Pino112 het volgende:
De Limo staat in de file op A76, nu @ 3FM.
quote:
Dat zou ook wel kunnen idd jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:20 schreef alors het volgende:
[..]
Daar zitten gewoon prijswinnaars van 3fm in
Hoe hij ook relaxed met Corton staat te praten. Hij is echt zo een type van Ooh, cool bearded man! Lets talk to him.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:11 schreef Tourniquet het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:45 schreef Lon3 het volgende:
lol kotsende vriendin hier... Moesten de bonnen op maken en zij negeerde mijn advies om fris te pakken in plaats van alcohol....
Zucht....
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoe hij ook relaxed met Corton staat te praten. Hij is echt zo een type van Ooh, cool bearded man! Lets talk to him.
Terwijl inderdaad een band zoals KoL denkt Aah strangers, go away!
Jij spreek zelf Sam uit met een A in het midden, op zijn Nederlands? Je weet dat het nummer in het engels wordt gezongen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Die Tim Knol zingt zo raar, "Sam's" zingt hij echt als "sems", zo lelijk. En dat nummer is ook zo onorigineel, ik dacht eerst dat het een cover was van Sam's Town van The Killers, maar toen bleef hij die zin maar herhalen en herhalen en herhalen![]()
Bijzonder boeiend.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Die Tim Knol zingt zo raar, "Sam's" zingt hij echt als "sems", zo lelijk. En dat nummer is ook zo onorigineel, ik dacht eerst dat het een cover was van Sam's Town van The Killers, maar toen bleef hij die zin maar herhalen en herhalen en herhalen![]()
O.a. van een van de beste Nederlandse bands:quote:Op maandag 13 juni 2011 23:57 schreef Elusive het volgende:
[..]
één van de beste gitaristen uit Nederland
WM was opzich wel vet tochquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:04 schreef searchanddestroy het volgende:
Vond Tim Knol, Eliza Doolittle en Wolfmother niks aan.
wat een heldquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:11 schreef Tourniquet het volgende:
1maal raden van wie 'ie die opgedrongen heeft gekregenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:11 schreef Tourniquet het volgende:
Same here met die verbrande kop. Mijn zonnebril lijkt wel op mijn kop geschilderd haha.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:37 schreef mieknok het volgende:
Mijn hoogtepunten:
Foo Fighters
Alter Bridge
Avenged Sevenfold
Hurts
Volbeat
Wolfmother
Tegenvallers van Pinkpop 2011:
Versaemerge, volgens programmaboekje veelbelovend, maar na paar nummers begon ik me aan de zangeres te ergeren...
Tim Knol, iedereen vind hem geweldig, dus denk, ga ook kijken, maar vond er niks aan.
Ach smaken verschillen, ben lekker gaan eten![]()
Dieptepunt:
Door een een of andere sago zeiksnol van 17 jaar ´stom wijf´ genoemd worden... Keek haar met net iets teveel opgetrokken wenkbrauw aan toen ze over vanalles aan het zeiken was. Detail: haar naam stond op haar vrijwilligersbandje, dusse, sorry mevrouw van Boekel... Zal niet meer zo raar kijken![]()
Pinkpop 2011 was gewoon weer tof en geweldig, het weer was ook goed, heb weer een heerlijk verbrande kop.
Op naar rockwerchter, yeah!!!
Ooit wel eens in een programmaboekje zien staan:quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:37 schreef mieknok het volgende:
Tegenvallers van Pinkpop 2011:
Versaemerge, volgens programmaboekje veelbelovend, maar na paar nummers begon ik me aan de zangeres te ergeren...
Nee schat, zo lees ik programmaboekjes nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ooit wel eens in een programmaboekje zien staan:
Dit is niks, niet gaan kijken, het gaat je tegenvallen. Hoor je hierna ook nooit meer wat van.
?
Het programmaboekje was anders toch niet echt lovend over Hanson hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ooit wel eens in een programmaboekje zien staan:
Dit is niks, niet gaan kijken, het gaat je tegenvallen. Hoor je hierna ook nooit meer wat van.
?
Waar was dat eigenlijk? ik had van te voren al gehoord dat ze zouden komen, maar op pinkpop zelf kon ik er geen info over vinden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:34 schreef tdrone het volgende:
en nog een speciaal plaatsje voor garden of love dat was supervet!!
Deadmau5, dat was pas drukquote:
Volgens mij zondagmorgen in de tent.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:50 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Waar was dat eigenlijk? ik had van te voren al gehoord dat ze zouden komen, maar op pinkpop zelf kon ik er geen info over vinden.
Hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:02 schreef theKiD het volgende:
Komt die pipo die op camping B een ontplofte petfles in zijn gezicht en buik heeft gehad hier toevallig ook op fok? Je stortte iig voor onze tent in elkaar..![]()
Gewoon de stukken plastic nog in zn gezicht..![]()
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe t nu met zijn gehoor is...
Zoals het verhaal rondging, was de fles gevuld met fris en stikstof, als je die maar vaak genoeg gooit of schopt, dan word de drukzo hoog, dat ie boem zegt.. En dat was een beste klap eigenlijk..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:04 schreef mieknok het volgende:
[..]
Hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen?
Lekker stom.... Ben benieuwd hoe hij de andere dagen doorgekomen is. Ik had buren die de gasfles open hadden laten staan, gelukkig was er oplettende beveiliging.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:05 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zoals het verhaal rondging, was de fles gevuld met fris en stikstof, als je die maar vaak genoeg gooit of schopt, dan word de drukzo hoog, dat ie boem zegt.. En dat was een beste klap eigenlijk..
Zo oplettend was die bevlieging gisteren anders nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:10 schreef mieknok het volgende:
[..]
Lekker stom.... Ben benieuwd hoe hij de andere dagen doorgekomen is. Ik had buren die de gasfles open hadden laten staan, gelukkig was er oplettende beveiliging.
Wow, das lekker kut, gelukkig is er niks verdwenen. Ik neem ook altijd alles van waarde mee naar het terrein. Echt achterlijk dat er elk jaar op elk festival weer mensen zijn die de tenten afstruinen... Afschieten die bende. Als beveiliging is het denk ik wel moeilijk in de gaten houden, want wie zegt dat die tent niet van jou is? Toch blijft het jammerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:13 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zo oplettend was die bevlieging gisteren anders nietIk kom gisteravond terug bij de tent, en zie de "deur" open staan.. Heel de tent overhoop gehaald, alle rugzakken waren leeggehaald
Maar zo op t eerste zicht, is er niks verdwenen. Alles van waarde hadden we toch mee naar t terrein.. Stelletje klootviolen! Ze kunnen gewoon niet van andermans spullen afblijven..
![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:38 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat een relaxt weekend
Hoogtepunten:
Hurts
Deadmau5 (een vriend van mij hing op een gegeven moment in een touw omdat het zo druk was. Uiteindelijk toch redelijk dicht bij het podium weten te komen)
Elbow
White Lies (en ze ontmoeten, jammer genoeg leek mijn haar die dag op een ontplofte rat dus ik schrok best wel van de foto)
Enige minpuntje was iemand die iets niet zo vriendelijks zei over mijn huidskleur, maar dat had niet zo veel met pinkpop zelf te maken.Verder echt super tijd gehad.
Ik lees dat soort dingen toch niet. Het gaat mij toch meer om mijn eigen beleving en hoe ik het ervaar. Dat een of andere pipo van een krant er geen ruk aan vond mag hij zelf weten. Ook veel gelezen dat KoL niet echt goed was en saai op het podium stond. Heb ik zelf amper wat van gemerkt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:36 schreef ErikT het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ie-van-Pinkpop.dhtml
Is het zo raar dat ik dat iets minder vond?quote:
Het was meerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:47 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Is het zo raar dat ik dat iets minder vond?Ben namelijk wel wat gewend maar dit werd niet zo aardig gebracht.
KoL waren idd een stel zoutzakken op het podiumquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:39 schreef wise het volgende:
[..]
Ik lees dat soort dingen toch niet. Het gaat mij toch meer om mijn eigen beleving en hoe ik het ervaar. Dat een of andere pipo van een krant er geen ruk aan vond mag hij zelf weten. Ook veel gelezen dat KoL niet echt goed was en saai op het podium stond. Heb ik zelf amper wat van gemerkt.![]()
Ochja recensenten zeggen ieder jaar dat de huidige pinkpop editie de zwakste in jaren is heb ik het idee. In het beste geval is het een niet opvallende editie. Heb vaak het gevoel dat zulke recensenten hun opinie te veel laten leiden door nostalgische en sentimentele gevoelens die hun objectieve blik dan ook teveel beinvloeden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:36 schreef ErikT het volgende:
Alleen gisteren geweest. Vreemd, festival zonder kamperen, vooral als je dan al die tentjes ziet.
Foo Fighters vond ik heel erg goed. Knetterstrak, vol improvisaties en veel goede nummers natuurlijk. Zo hoort een rock concert te zijn. Zeker in de top 10 van de beste optredens die ik ooit gezien heb, waarschijnlijk wel top 5.
Verder vond ik het eigenlijk vrij zwak allemaal. Beatsteaks vond ik entertainend, Two Door Cinema Club en Go Back to the Zoo op de achtergrond was wel fijn. Kaiser Chiefs, dat ken ik nu wel. De nieuwe nummers deden me weinig to niks. En wat was Volbeat? Wat moet dat voorstellen? Het lijkt wel een tributeband van alle soorten muziek die er zijn, in ieder rifje of riedeltje hoorde ik een andere band. Van The Gaslight Anthem heb ik de helft gezien, dat vond ik eigenlijk ook saai. Volgens 3voor12 was dit een goed optreden, dus misschien had ik moeten blijven staan.
Al met al lijkt het erop dat de Volkskrant de spijker op de kop slaat: al het geld naar 3 bands, en de rest van de dag is het eigenlijk een beetje behelpen. Dat was in 2006 wel anders. Voor Coldplay en KoL kom ik ook niet echt m'n tent uit, dus vandaar voor het eerst maar één dagje naar een meerdaags festival.
De festival sfeer is nog steeds goed, en het was fijn weer ff rond te banjeren, maar het viel me op dat het wel erg duur is geworden op het terrein. 2.5 euro voor een biertje? In 2007 (toen was ik er voor het laatst) was het nog 3 voor 5 euro. Toen sprak ik nog Belgen die kwamen omdat Pinkpop zo lekker goedkoop is. Die zullen nu wel naar Werchter gaan dan. Net als ik
deadmau5 rustig? ik weet niet waar jij stond, maar volgens mij stond de hele tent stampvol met mensen, waar ik stond in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:05 schreef TripleP het volgende:
Vond dit het saaiste festival ever. Zelfs bij deadmau5 bleef het rustig, terwijl het onmogelijk was om de tent in te komen in den beginne. ??!!?!?!
Tot nevah
Ik wilde net zeggen. Bovendien heb ik waar ik stond niemand gezien die stil stond.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:20 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
deadmau5 rustig? ik weet niet waar jij stond, maar volgens mij stond de hele tent stampvol met mensen, waar ik stond in ieder geval wel.
Ik vond zowel de entourage een beetje laf als het optreden zelf. Al kunnen ze daar zelf niks aan doen omdat ze gewoon (nog) heel weinig nummers hebben waar het publiek los op kan gaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:24 schreef robuust89 het volgende:
Mini-review!
-Scouting for girls: Tof! Enthousiaste zanger, kreeg het publiek leuk meeWas nog vrij rustig toen.
-Kaiser Chiefs: best goed! Leuk repertoire![]()
Als je m'n post had afgelezen, had je gelezen dat ik dat niet bedoelde. Niemand (heel weinig mensen iig) ging los bij deadmau5. En dan bij de foo fighters ineens wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:20 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
deadmau5 rustig? ik weet niet waar jij stond, maar volgens mij stond de hele tent stampvol met mensen, waar ik stond in ieder geval wel.
Nee, als je van electronische muziek houdt, dan is pinkpop inderdaad je festival niet. dat is ook mijn probleemquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:42 schreef TripleP het volgende:
[..]
Als je m'n post had afgelezen, had je gelezen dat ik dat niet bedoelde. Niemand (heel weinig mensen iig) ging los bij deadmau5. En dan bij de foo fighters ineens wel.
Het is mijn festival gewoon niet denk ik
De Pinkpop-zaterdag van 2008 niet eens?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb in de 8 jaar dat ik nu ben geweest niet zo'n briljante afsluiter gezien als Foo Fighters gisteren
Toen waren ze niet DE afsluiter, en bovendien een stukje minder goed dan gisterenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:54 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
De Pinkpop-zaterdag van 2008 niet eens?
Ik hou ook heel veel van gitaarmuziek, maar de bands waren erg gewoontjes. Niks speciaals. Gewoon leuk. Heb wel lekker gechilled en geld verdiend dus dat maakt dit weekend dan weer geslaagd.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:46 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Nee, als je van electronische muziek houdt, dan is pinkpop inderdaad je festival niet. dat is ook mijn probleem
maar toch ging het binnen, voorin de tent, wel echt los, met bravo-achtige taferelen.
Of het moet al Rage Against The Machine zijn van een paar jaar geleden. Maar stiekem vond ik dit nog net iets vetterquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb in de 8 jaar dat ik nu ben geweest niet zo'n briljante afsluiter gezien als Foo Fighters gisteren
Jij was ook een van die zielige mensen ouder dan 6 die bekers ging rapen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:57 schreef TripleP het volgende:
Heb wel lekker gechilled en geld verdiend dus dat maakt dit weekend dan weer geslaagd.
Zeker niet. Ik stond op de markt voor death fresh.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:37 schreef theKiD het volgende:
[..]
Jij was ook een van die zielige mensen ouder dan 6 die bekers ging rapen?![]()
![]()
Dat volk moeten ze echt de nek omdraaien, wat een zielige vertoning, als je ouder dan 6 bent en bekers gaat rapenGa dan niet naar een festival als je het eigenlijk niet kunt betalen..
Ah dan heb je mn vriend zon roze gorilla shirt verkocht denk ikquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:39 schreef TripleP het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik stond op de markt voor death fresh.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:39 schreef TripleP het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik stond op de markt voor death fresh.
Hahahaha, is dat bij Pinkpop ook zo? Die mensen hebben inderdaad geen zelfrespectquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:37 schreef theKiD het volgende:
[..]
Jij was ook een van die zielige mensen ouder dan 6 die bekers ging rapen?![]()
![]()
Dat volk moeten ze echt de nek omdraaien, wat een zielige vertoning, als je ouder dan 6 bent en bekers gaat rapenGa dan niet naar een festival als je het eigenlijk niet kunt betalen..
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Speelde Foo Fighters ook Tie Your Mother Down van Queen?
Gaafquote:
Deadmau5 rustig?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:05 schreef TripleP het volgende:
Vond dit het saaiste festival ever. Zelfs bij deadmau5 bleef het rustig, terwijl het onmogelijk was om de tent in te komen in den beginne. ??!!?!?!
Tot nevah
Volbeat is 1 van de grootst rijzende sterren in metalland. Stonden een jaar of 5/6 geleden nog in een bijna lege Helling in Utrecht en tegenwoordig verkopen ze makkelijk de HMH uit. Best aardig voor een metalband. Ze hebben inderdaad veel verschillende invloeden en pakkende riffjes. Daarnaast heeft de zanger een zwak voor Johnny Cash en een beetje iets Elvis-achtigs in zijn stem.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:36 schreef ErikT het volgende:
Alleen gisteren geweest. Vreemd, festival zonder kamperen, vooral als je dan al die tentjes ziet.
Foo Fighters vond ik heel erg goed. Knetterstrak, vol improvisaties en veel goede nummers natuurlijk. Zo hoort een rock concert te zijn. Zeker in de top 10 van de beste optredens die ik ooit gezien heb, waarschijnlijk wel top 5.
Verder vond ik het eigenlijk vrij zwak allemaal. Beatsteaks vond ik entertainend, Two Door Cinema Club en Go Back to the Zoo op de achtergrond was wel fijn. Kaiser Chiefs, dat ken ik nu wel. De nieuwe nummers deden me weinig to niks. En wat was Volbeat? Wat moet dat voorstellen? Het lijkt wel een tributeband van alle soorten muziek die er zijn, in ieder rifje of riedeltje hoorde ik een andere band. Van The Gaslight Anthem heb ik de helft gezien, dat vond ik eigenlijk ook saai. Volgens 3voor12 was dit een goed optreden, dus misschien had ik moeten blijven staan.
Al met al lijkt het erop dat de Volkskrant de spijker op de kop slaat: al het geld naar 3 bands, en de rest van de dag is het eigenlijk een beetje behelpen. Dat was in 2006 wel anders. Voor Coldplay en KoL kom ik ook niet echt m'n tent uit, dus vandaar voor het eerst maar één dagje naar een meerdaags festival.
De festival sfeer is nog steeds goed, en het was fijn weer ff rond te banjeren, maar het viel me op dat het wel erg duur is geworden op het terrein. 2.5 euro voor een biertje? In 2007 (toen was ik er voor het laatst) was het nog 3 voor 5 euro. Toen sprak ik nog Belgen die kwamen omdat Pinkpop zo lekker goedkoop is. Die zullen nu wel naar Werchter gaan dan. Net als ik
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nog niet op 3voor12 gekeken maar ik gok dat Volbeat weer is neergesabeld?
Ach ik vind het typisch dat 3voor12 bepaalde bands altijd neersabelt terwijl er weinig mis was met het optreden zelf... en bepaalde artiesten zouden altijd nog een 9 krijgen al zouden ze een muzikale drol op het podium leggenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:43 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
![]()
Ik vond er ook geen reet aan, maar dat ligt misschien meer aan mij.
*checkt fobo*quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:38 schreef shinydiscoball het volgende:
Enige minpuntje was iemand die iets niet zo vriendelijks zei over mijn huidskleur, maar dat had niet zo veel met pinkpop zelf te maken.
Dat is standaard zo.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach ik vind het typisch dat 3voor12 bepaalde bands altijd neersabelt terwijl er weinig mis was met het optreden zelf... en bepaalde artiesten zouden altijd nog een 9 krijgen al zouden ze een muzikale drol op het podium leggen
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
*checkt fobo*
is niet groen of paars, dus weinig reden toe.
Nou ik vind de script anders ook aardig een 3fm bandje...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat is standaard zo.
En alles wat ze op 3FM zo nodig moeten promoten is geweldig.
Hoezo marketing?
30stm, Volbeat en Deadmau5 mochten niet gefilmt worden, vandaar dat die niet worden uitgezonden A7x heb ik geen idee over.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Volbeat is 1 van de grootst rijzende sterren in metalland. Stonden een jaar of 5/6 geleden nog in een bijna lege Helling in Utrecht en tegenwoordig verkopen ze makkelijk de HMH uit. Best aardig voor een metalband. Ze hebben inderdaad veel verschillende invloeden en pakkende riffjes. Daarnaast heeft de zanger een zwak voor Johnny Cash en een beetje iets Elvis-achtigs in zijn stem.
Ik ben het eerlijk gezegd redelijk eens met de Volkskrant. Alleen ben ik het niet eens met de stelling dat er alleen maar rock muziek was, want die was er bijna niet. Je kunt bandjes als Go Back To The Zoo, White Lies of Lifehouse geen rockbands noemen. Niet alles waar een gitaar in zit is toevallig ook nog rockmuziek.
Jammer genoeg heb ik alleen op de tv gekeken en dus nooit alles van alle bands meegekregen, maar ik vond Foo Fighters vrij sterk en ondanks de zwakke review van de Volkskrant en het feit dat het niet mijn ding is vond ik Coldplay toch best sterk. Alleen Kings of Leon waren te zwak voor een headliner, maar dat was vorige week op Rock am Ring mij ook al duidelijk geworden.
Btw, iemand een idee waarom Avenged Sevenfold, 30 Seconds To Mars en Volbeat niet bij de hoogtepunten van Pinkpop zaten? Ik vind sowieso dat de televisie en radio alleen maar voor de bekende bandjes gaan die ze al maanden aanprijzen via megahit noteringen en andere onzin.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het was meervoor de gasten die daarmee schelden/beledigen. Triest.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
*checkt fobo*
is niet groen of paars, dus weinig reden toe.
Mijn god, wat een zure reactie van die recensent van de Volkskrant. Als ik toch zo een festival moest beleven, dan maakte ik mezelf van kant... Zeuren dat er geen hiphop wasquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:36 schreef ErikT het volgende:
Haha, Ring of Fire! Gasten uit die tent hebben het echt drie dagen volgehouden, geniaal! Stonden er zon 20 meter vanaf.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:56 schreef Gitaarmat het volgende:
En weer thuis.
The Bloody Fucking Beetroots!!
Camping B
Feesttent Camping B(aas)
Ring of Fire
In die container van 3fm worden altijd akoestische sessies gehouden, die van de FF moest je kaartjes voor winnen op de radio als ik me niet vergisquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:58 schreef Pizzabodem het volgende:
Zo, ben ook weer thuis. Was mijn eerste keer Pinkpop, en zeker weten niet de laatste!
Zaterdag om 7:30 ofzo aangekomen en geparkeerd tegenover camping B bij Mondo Verde, geen tassen controle en totaal geen rij. Rond 9 uur gingen we naar de supermarkt met onze boodschappenkar, en daarna hebben we 2 uur moeten wachten voordat we weer bij onze tent waren.
Was er soms een ingang voor mensen die al een bandje hadden, en dat wij die totaal hebben gemist?
Coldplay en Kings of Leon vond ik echt super. Foo Fighters was ik nooit fan van, maar nu wel![]()
Simple Plan was een echte verrassing, want ik stond er vooral omdat iemand van m'n vriendengroep ze graag wilde zien, maar vond dat ze er een leuke show van maakten.
Kaiser Chiefs blijven gewoon vet, net als Tim Knol *Kuch*
En dan natuurlijk de drum solo bij Garden of Love![]()
Grote tegenvallers: Go Back To The Zoo, 30STM en The Script.
Ik hoorde Mr.Pinkpop iets zeggen over het concert van Coldplay, uitzenden en goedkeuring. Al wat meer bekend? Ik kan alleen een 3fm uitzending vinden, maar de complete show gaat ook uitgezonden worden?
En een akoestische sessie van Foo Fighters?? heb ik blijkbaar gemist.
Ik kwam er steeds langs ja, maar volgens mij heb ik Walk the Line ook nog gehoordquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:07 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Haha, Ring of Fire! Gasten uit die tent hebben het echt drie dagen volgehouden, geniaal! Stonden er zon 20 meter vanaf.
Ja, maar lang niet zo vaak als Ring of Fire. Het meest vette vond ik de actie van de security vanochtend. Die maakten die jongens in de tent wakker door de megafoon met hun eigen nummer.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik kwam er steeds langs ja, maar volgens mij heb ik Walk the Line ook nog gehoord
Haha ik stond daar ook bij ja. Jammer dat het geen echt roelstoelfiguur wasquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:09 schreef Gitaarmat het volgende:
Toch ook wel blij dat ik m'n gitaar mee had. Leuke avonden gehad.
Die rolstoelcrowdsurf bij Volbeat
http://3voor12.vpro.nl/tv/#/41129661/44834597/0quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:18 schreef Pizzabodem het volgende:
Is ergens terug te vinden wat er allemaal is uitgezonden op TV, en zouden er herhalingen komen?
Lijkt me wel maar er is nog meer of er komt nog meer bij denk ik? Er mist nog veel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:20 schreef wise het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/tv/#/41129661/44834597/0
bedoel je dat¿
ja niet iedereen wil dat het opgenomen werd. In het vorige topic staat wie enz.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:25 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Lijkt me wel maar er is nog meer of er komt nog meer bij denk ik? Er mist nog veel.
Het lijkt er wel op! Kan de filmpjes nu niet afspelen, omdat die site vrij traag is nu.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:20 schreef wise het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/tv/#/41129661/44834597/0
bedoel je dat¿
site is indd freaking traag. Daarom gewoon op youtube zoeken. Is meestal nog van betere kwaliteit en van yt kan je rippen/downloadenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:30 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op! Kan de filmpjes nu niet afspelen, omdat die site vrij traag is nu.
Helaas nog geen volledig Coldplay concert....
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:09 schreef Gitaarmat het volgende:
Toch ook wel blij dat ik m'n gitaar mee had. Leuke avonden gehad.
Die rolstoelcrowdsurf bij Volbeat
Same. Al maakt het laatste kwartier een hoop goed. Iedereen die op die twee nummers wacht. Coldplay vond ik welquote:
Ik snap al dat negatieve over het optreden van de Kings of Leon ook totaal niet. Ben zelf een groot fan en ze spelen praktisch altijd goede concerten, dus waar je dit vandaan haalt is me een raadsel. De kritiek die je vaak hoort is dat het allemaal té strak is en wel wat speelser mag. Je wilt immers niet naar een cd luisteren, maar die gasten live aan het werk zien. Daarom vond ik dit optreden ook leuk. Ze zijn er niet naar om te slijmen tegenover het publiek, dus wanneer ze zeggen dat het een goed publiek is vinden ze dat ook echt. Dat kon ik tenminste aan alles zien. Ben in 2009 naar een afgeladen Ahoy geweest. Dat concert liep een beetje jammer af. Ik was daarom ook blij om te zien dat ze dit keer wel enthousiast waren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:46 schreef 1shot1kill het volgende:
Ik ben ook net 3 uur geleden terug gekomen van mijn eerste Pinkpop, wat een geweldig weekend zeg, met een fantastische afsluiter. De Foo Fighters hebben een geweldige show gegeven en ik stond in het linker voorste vak helemaal uit mijn dak te gaan, helemaal geweldig.
Go Back to The Zoo en Kings of Leon hebben ook mijn verwachtingen overtroffen, vooral Kings of Leon die wel vaker live niet geweldig schijnen te zijn deden een spetterende show. Manic Street Preachers vond ik ook geweldig, die hebben het na al die jaren nog steeds.
Maar vooral de Foo Fighters hebben weer eens bewezen dat ze de beste rockband van de wereld zijn, briljant gewoon.
Wij stonden bij KoL en FF in het voorste vak aan de linkerkant, moesten we al 2 uur van te voren voor in de rij gaan staan om er nog in te komen, bij Coldplay waren we veel te laat. Maar Kings Of Leon waren zeker erg goed ja, eerste optreden waar ik echt uit mijn dak ging, maar nog niet zoveel als bij de Foo Fighters, daar heb ik het laatste beetje energie verbruikt en het laatste beetje stem wat ik nog had weggezongen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap al dat negatieve over het optreden van de Kings of Leon ook totaal niet. Ben zelf een groot fan en ze spelen praktisch altijd goede concerten, dus waar je dit vandaan haalt is me een raadsel. De kritiek die je vaak hoort is dat het allemaal té strak is en wel wat speelser mag. Je wilt immers niet naar een cd luisteren, maar die gasten live aan het werk zien. Daarom vond ik dit optreden ook leuk. Ze zijn er niet naar om te slijmen tegenover het publiek, dus wanneer ze zeggen dat het een goed publiek is vinden ze dat ook echt. Dat kon ik tenminste aan alles zien. Ben in 2009 naar een afgeladen Ahoy geweest. Dat concert liep een beetje jammer af. Ik was daarom ook blij om te zien dat ze dit keer wel enthousiast waren.
Daarnaast snap ik niet waarom het publiek als tam wordt betiteld? Ik stond net achter het voorste vak in het midden en voor mijn gevoel ging het op 2/3 van het optreden helemaal los. Zelfs toen we op camping B aankwamen (toch een goede 25 minuten voor je goed en wel van het festival-terrein zelf bent en door de ingang vd camping loopt) waren de mensen nog nummers van de kings aan het zingen.
Tot zover mijn verbazing...
Snap hierdoor ook niet waarom mensen dit optreden (of welk optreden dan ook van ze) als een pluspunt zien..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:10 schreef MidnightB00m het volgende:
Minpunten:
- 30 Seconds to Mars, Jared Leto heeft aardige stem (tegen verwachting in), maar muziek raakte me niet, doordat hij constant het publiek/fans laat zingen en allerlei fratsen uithaalt. Volgens mij heeft hij geen enkele nummer volledig gezongen;
Idd...ga dan maar lekker naar de TMF-awards waar je je muziek in hapklare brokjes voorgeschoteld krijgt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:23 schreef frankerdt het volgende:
Iedereen die na Use Somebody en Sex on Fire van KOL afdruipt bij ieder optreden
ditquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap al dat negatieve over het optreden van de Kings of Leon ook totaal niet. Ben zelf een groot fan en ze spelen praktisch altijd goede concerten, dus waar je dit vandaan haalt is me een raadsel. De kritiek die je vaak hoort is dat het allemaal té strak is en wel wat speelser mag. Je wilt immers niet naar een cd luisteren, maar die gasten live aan het werk zien. Daarom vond ik dit optreden ook leuk. Ze zijn er niet naar om te slijmen tegenover het publiek, dus wanneer ze zeggen dat het een goed publiek is vinden ze dat ook echt. Dat kon ik tenminste aan alles zien. Ben in 2009 naar een afgeladen Ahoy geweest. Dat concert liep een beetje jammer af. Ik was daarom ook blij om te zien dat ze dit keer wel enthousiast waren.
Daarnaast snap ik niet waarom het publiek als tam wordt betiteld? Ik stond net achter het voorste vak in het midden en voor mijn gevoel ging het op 2/3 van het optreden helemaal los. Zelfs toen we op camping B aankwamen (toch een goede 25 minuten voor je goed en wel van het festival-terrein zelf bent en door de ingang vd camping loopt) waren de mensen nog nummers van de kings aan het zingen.
Tot zover mijn verbazing...
Pluspunten:
Foo Fighters (incl. regenboog)Wát een show.
BeatsteaksLeuke verassing
White Lies![]()
Ring of FireZe hielden het écht tot het allerlaatste vol.
De sanitaire voorzieningen op camping B
De tent op camping B
De Schot in het stukje bos net voor de tent.
Minpunten:
Het gigantische tokkievolk wat op zaterdag rondliep in combinatie met de typische Coldplay-fan die het festival met z'n North-face regenjasje en bergwandelschoenen kwam terroriseren. Nog nooit zo'n droevige bende bij elkaar gezien.
De drukte bij Deadmau5. De tent stond al stampvol toen de Kaiser Chiefs nog bezig waren. Niet uit te houden.
Buren die met geluidmakende speelgoed-dinosaurussen en varkensneusjes grappig denken te zijn.
'Volwassen' mensen die de camping afstruinen op dinsdagochtend om alles wat nog heel is kapot te maken.Grow up.
Amen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:46 schreef Pino112 het volgende:
Vooraf was ik wat cynisch over de Foo Fighters, omdat ze nogal gebashed worden in het 3FM-topic, maar ik was meteen om![]()
![]()
Wat een fucking vette show was dat zeg![]()
Ik had geen tas bij me, maar ben wel twee keer gefouilleerd bij de ingang. Ze moesten zelfs m'n hele portemonnee open hebben, alle pasjes er uit, alle vakjes bekijken (Zo ontdekte ze dus nog een vakje waarvan ik zelf niet eens wist dat die er was)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:38 schreef Apotheose het volgende:
ik vond die tassencontrole wel wat sullig. Ok, het kost idd veel tijd om uitgebreid alles te checken. True. Maar ze duwden alleen ff wat spullen vaagjes opzij en that was it
drugggsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:43 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Ik had geen tas bij me, maar ben wel twee keer gefouilleerd bij de ingang. Ze moesten zelfs m'n hele portemonnee open hebben, alle pasjes er uit, alle vakjes bekijken (Zo ontdekte ze dus nog een vakje waarvan ik zelf niet eens wist dat die er was)
Al m'n broekzakken leegmaken, alles op tafel leggen, en gewoon alles mee mogen nemen (Rollen snoep)
Geen idee waarom dat weer allemaal moest.
Door die show is een vriend van me die vooral van matige gitaarpunkbandjes houdt, redelijk omgegaan en luistert nu ook met plezier naar Coldplay.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:08 schreef Dennism het volgende:
Coldplay vond ik echt tegenvallen voor de duurste band ooit, miste de beleving bij de band, ze begonnen 20 min te laat en ook nog eens niet echt een show weggeven. In mijn beleving was 2 jaar geleden op werchter een veel betere show.
dan lag het dus aan degene die bij de poortjes stond. Want bij ons was t zo gepiept. Mn broer had ook geen tas bij zich en mocht gewoon doorlopenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:43 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Ik had geen tas bij me, maar ben wel twee keer gefouilleerd bij de ingang. Ze moesten zelfs m'n hele portemonnee open hebben, alle pasjes er uit, alle vakjes bekijken (Zo ontdekte ze dus nog een vakje waarvan ik zelf niet eens wist dat die er was)
Al m'n broekzakken leegmaken, alles op tafel leggen, en gewoon alles mee mogen nemen (Rollen snoep)
Geen idee waarom dat weer allemaal moest.
Daar lag het denk ik ook echt aan.. Maandag kon ik zo doorlopen, maar de andere 2 dagen werd alles gecontroleerd..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:52 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dan lag het dus aan degene die bij de poortjes stond. Want bij ons was t zo gepiept. Mn broer had ook geen tas bij zich en mocht gewoon doorlopen
Ja, waarschijnlijk. Want ik heb ook een paar keer gewoon door kunnen lopen. Alleen net de keren dat ik gefouilleerd werd had ik een zonnebril op, misschien lijk je daardoor eerder verdacht ofzo (al draagt bijna iedereen een zonnebril)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:52 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dan lag het dus aan degene die bij de poortjes stond. Want bij ons was t zo gepiept. Mn broer had ook geen tas bij zich en mocht gewoon doorlopen
Hahahaaa fucking vet toch!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:02 schreef Cowwithmilk het volgende:
Even iets compleet anders, zijn er hier nog mensen die aanwezig waren naast de feesttent vannacht? jackass was er niks bij haha.
Ja, no shit Sherlockquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:19 schreef ioko het volgende:
[..]
Jij spreek zelf Sam uit met een A in het midden, op zijn Nederlands? Je weet dat het nummer in het engels wordt gezongen?
deadmau5 op camping A? lijkt me sterk? gingen ze naar de afterparty ofzo?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:42 schreef Gitaarmat het volgende:
Vrienden van me schijnen deadmau5 gezien te hebben op camping A.![]()
Dit soort reacties haat ik zo erg he.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:01 schreef kapiteintje het volgende:
Minpunten:
Het gigantische tokkievolk wat op zaterdag rondliep in combinatie met de typische Coldplay-fan die het festival met z'n North-face regenjasje en bergwandelschoenen kwam terroriseren. Nog nooit zo'n droevige bende bij elkaar gezien.
Deadmau5 speelde op maandag en maandag was er geen afterparty in de grote tenten op de campings A en B... Lijkt me idd sterk.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:59 schreef Guitar93 het volgende:
[..]
deadmau5 op camping A? lijkt me sterk? gingen ze naar de afterparty ofzo?
Heeft iemand wolfmother nog zien random zien lopen?
Ben er ook een paar keer voorbij gelopen jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:07 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Haha, Ring of Fire! Gasten uit die tent hebben het echt drie dagen volgehouden, geniaal! Stonden er zon 20 meter vanaf.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:49 schreef TheVulture het volgende:
Oh ik heb toch maar even gekeken: Lifehouse en Scouting for Girls neersabelen terwijl die 2 juist wel degelijk het veld meekregen bij hun optredens...
maar het is waarschijnlijk elitairder om de charismatische zak hooi die Tim Knol heet plus aanverwante muurbloempjes als band een 8 te geven
Met z'n politieke geneuzelquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:10 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Heerlijk festival... van genoten! Wel jammer dat Smeeds continue liep te zeiken op het podium
Misschien is het gewoon niet echt jouw bandquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:09 schreef Atmosphere82 het volgende:
Jared Leto is een vreselijke ijdeltuit die meer praat (en dan om de 10 seconden 'fuck' of 'fucking' uitbrengt), dan dat ie samen met z'n emo-schreeuwrockband speelt!
Jammer, best jammer. Vier jaar geleden was het nog leuker met hen op Pinkpop vond ik...
Waarom loop je dan niet gewoon even de camping op, gaat daar een bandje halen en gaat weer terug. Was je zo klaarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Wat ik overigens wel schandalig slecht geregeld vond was het systeem om een bandje te verkrijgen zaterdag. 3 stands met 10 man personeel voor 60.000 mensen die een bandje willen is echt belachelijk weinig... gewoon anderhalf uur in de rij moeten staan en vervolgens nog eens drie kwartier om binnen te komen. waardoor we De Staat en de Manic Street Preachers compleet misten...
Wat is er op tegen om het terrein al om een uur of 11 open te gooien op die eerste dag en een stuk of 10 stands neer te zetten met 100 man personeel om iedereen snel een bandje te geven... belachelijk!
Werden 5 miljoen gratis bekertjes water uitgedeeld. Kan je ook makkelijk je handen mee wassen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:25 schreef kikoooooo het volgende:
Wat ik trouwens echt wel een gigantisch minpunt vond was het gebrek aan punten om godverdomme normaal je handen te kunnen wassen na toiletbezoek.
Die stomme voetpompdingen op het festivalterrein waren na 2 uur al leeg. Waardeloos.
Dat wordt zo helemaal niet gepromoot... er wordt gezegd dat als je als niet campinggast je bandje vooraan moet halen... toen ik het eenmaal door had dat er ook op de campings bandjes werden uitgedeeld waren we al ongeveer aan de beurt...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Waarom loop je dan niet gewoon even de camping op, gaat daar een bandje halen en gaat weer terug. Was je zo klaar
Bandjes had je beter bij de camping kunnen halen. Tenminste, dat kon in camping Dquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Wat ik overigens wel schandalig slecht geregeld vond was het systeem om een bandje te verkrijgen zaterdag. 3 stands met 10 man personeel voor 60.000 mensen die een bandje willen is echt belachelijk weinig... gewoon anderhalf uur in de rij moeten staan en vervolgens nog eens drie kwartier om binnen te komen. waardoor we De Staat en de Manic Street Preachers compleet misten...
Wat is er op tegen om het terrein al om een uur of 11 open te gooien op die eerste dag en een stuk of 10 stands neer te zetten met 100 man personeel om iedereen snel een bandje te geven... belachelijk!
Je bent het niet met me eens?quote:
Dat ga ik volgend jaar zeker doenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:23 schreef Guitar93 het volgende:
[..]
Bandjes had je beter bij de camping kunnen halen. Tenminste, dat kon in camping D
http://www.volkskrant.nl/(...)ie-van-Pinkpop.dhtmlquote:Maar als Coldplay zaterdagavond dan twintig minuten te laat eindelijk het podium opkomt en er na één liedje al heel megalomaan vuurwerk de lucht in geknald wordt, vraag je je echt af wat de band bijzonder maakt. De setlist biedt op de juiste momenten plaats voor een hit, maar te vaak vallen er dodelijke stiltes. Zanger Chris Martin doet geen enkele moeite de op den duur dodelijke routine te doorbreken, en het blijft een raadsel wat precies de kwaliteiten zijn van het kleurloze stel muzikanten om hem heen. Coldplay speelt in de festival modus, met iedere paar minuten een meeklapmoment
Ik mag toch vinden dat er gigantisch veel debielen rondliepen op dat terrein? De 2e en 3e dag waren ze ineens verdwenen en op de camping heb ik ze ook niet gezien. Heeft niks met short-minded te maken, er waren gewoon een groot aantal mensen waarbij dequote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dit soort reacties haat ik zo erg he.
Ongelofelijk hoe short-minded je kunt zijn.
Eng he, dat er mensen zijn die anders zijn dan jij
Je blijft volgend jaar thuis?
Als je hierover al klaagt hoop ik des te meer dat er volgend jaar 2x zoveel van die mensen op Pinkpop af komen.
Die lange rijen voor de ingang waren ook eigenlijk alleen op zaterdag een probleem.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wordt zo helemaal niet gepromoot... er wordt gezegd dat als je als niet campinggast je bandje vooraan moet halen... toen ik het eenmaal door had dat er ook op de campings bandjes werden uitgedeeld waren we al ongeveer aan de beurt...
en sowieso... die rij voor de ingang om het terrein op te komen is gewoon veel te lang... ze moeten de boel gewoon nog meer spreiden door ruimere openingstijden van het veld te nemen... alleen maar positief voor hun eigen omzet
Ik misquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:27 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Godverdomme, wat heb ik die vaak gehoord!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:16 schreef senderrr het volgende:
Het was voor mij de eerste keer, ik vond het geweldig!
Voor de camping B gangers:
Die krijg ik de komende 3 weken dus niet meer uit mn kop...
Inderdeed ik had 7 flessen sterke drank in mijn bagage. Alleen mijn polsbandje werd gecheckt. overigens, bij camping D rookt de beveiliging gewoon wiet op, en bij een man werd 2 flessen jack daniels in beslag genomen waarna ze naar een kwartier aan de jack daniels zaten. Hoe sneuquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:33 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die lange rijen voor de ingang waren ook eigenlijk alleen op zaterdag een probleem.
Controle bij de camping stelde inderdaad ook niet zoveel voor.Beveiliging wilde mij wel controleren, maar eigenlijk had ik totaal geen zin om mijn hele stapel af te gaan bouwen, zeker niet omdat ik sowieso helemaal niks verboden in mijn tas had zitten. Heb er eigenlijk ook niet aan meegewerkt en na wat voelen aan de tas liet ze me gewoon door. Terwijl ik de rugzak met alle drank (alleen blikken) gewoon op mijn rug had hangen zonder dat er gecontroleerd werd.
Niet serieus te nemen. Alles word neergesabeld...wat een zure mannetjes zijn die recensenten toch altijd.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:27 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Volkskrantquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:27 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Geen idee of ik jou heb gezien, maar zoals je je hier uitlaat ben je zelf een debiel hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik mag toch vinden dat er gigantisch veel debielen rondliepen op dat terrein? De 2e en 3e dag waren ze ineens verdwenen en op de camping heb ik ze ook niet gezien. Heeft niks met short-minded te maken, er waren gewoon een groot aantal mensen waarbij devanuit mijn kleine tenen kwam. Er is gewoon een bepaalde ondergrens...ook bij mij.
Maargoed, ik snap dat je die ondergrens voor een hartstochtelijk 30STM-fan met een vergrootglas moet zoeken.
Die recensie van het nieuwe album van Foo Fighters daar ook: alleen maar geklaag dat het geen Nirvana isquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet serieus te nemen. Alles word neergesabeld...wat een zure mannetjes zijn die recensenten toch altijd.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Godverdomme, wat heb ik die vaak gehoord!Desalniettemin was camping B een supertoffe camping waar ik volgend jaar zeker terugkom, ditmaal met eigen tent!
Hiiii!quote:
ze hebben volkomen gelijk m.i. In dit gevalquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet serieus te nemen. Alles word neergesabeld...wat een zure mannetjes zijn die recensenten toch altijd.
Je was erbij? Of kom je zelfs hier de trollturk uithangen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
ze hebben volkomen gelijk m.i. In dit geval
ik was er niet bij, heb m'n contacten en volg het uiteraard intensief. Maar om het hiermee eens te zijn, hoef je er toch niet bij geweest zijn?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je was erbij? Of kom je zelfs hier de trollturk uithangen?
Prima vent...ik heb het in eerste instantie helemaal niet over de kleding van mensen, maar gewoon op de indruk die ze maken in die 5 seconden dat je ze ziet. Ik ben echt genoeg gewend qua alternatieve figuren en wazige tokkies, maar na 100 mensen met t-shirts met van die quasi-grappige teksten van het kaliber:"100% aftrekbaar" kan ik mijnquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Volkskrant_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[..]
Geen idee of ik jou heb gezien, maar zoals je je hier uitlaat ben je zelf een debiel hoor
Maargoed, alles wat anders is dan jij is zo te lezen eng in jouw ogen.
Moet toch zwaar voor je zijn.
Waar zie je trouwens dat ik een hartstochtelijke 30STM-fan ben? Coldplay waren de helden van Pinkpop in mijn ogen. 30STM deden het leuk. Maar vertel eens, wat heeft dat te maken met jouw haat jegens andersgekleden?
Ik had trouwens een shirt, korte broek en nikes aan, dus je vooroordeel over mij gaat jammerlijk voor jou niet op.
Nogal matig om een oordeel te hebben over iets wat je niet zelf hebt meegemaakt, hmm?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:46 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
ik was er niet bij, heb m'n contacten en volg het uiteraard intensief. Maar om het hiermee eens te zijn, hoef je er toch niet bij geweest zijn?kritiek op je feestje is direct trollen? Verder tof dat je je zo hebt vermaakt dit weekend, geen probleem.
Wil je dat andersom aub ook niet doen? En anders blijf je volgend jaar weg uit Landgraaf. Denk dat weinig mensen je gaan missenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Prima vent...ik heb het helemaal niet over de kleding van mensen. Ik ben echt genoeg gewend qua alternatieve figuren, maar na 100 mensen met t-shirts met van die quasi-grappige teksten van het kaliber:"100% aftrekbaar" kan ik mijn-gezicht echt niet inhouden. Wil je mij a.u.b. niet jouw wansmaak opdringen?
Serieus? bij 1 van die huizen heb ik gepist.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
Camping D
Voordat je het bruggetje overgaat naar rechts en je loopt zo ongeveer mijn straat in
Bij elke albumrecensie zijn de recensenten ook bij de gehele opname geweest?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nogal matig om een oordeel te hebben over iets wat je niet zelf hebt meegemaakt, hmm?
Sterker nog, ik kom volgend jaar gewoon weer terug. Ik snap je probleem sowieso niet echt. Ik zeg enkel dat ik het pauper-gehalte redelijk hoog vond op de eerste dag. Als jij je daardoor aangevallen voelt moet je misschien maar eens bij jezelf te rade gaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nogal matig om een oordeel te hebben over iets wat je niet zelf hebt meegemaakt, hmm?
[..]
Wil je dat andersom aub ook niet doen? En anders blijf je volgend jaar weg uit Landgraaf. Denk dat weinig mensen je gaan missen
Hmm, ik post teveel hier
Zo ongeveerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:48 schreef Guitar93 het volgende:
[..]
Serieus? bij 1 van die huizen heb ik gepist.
woon je dus tegen over een veldje met wat bomen?
Dan gaat het om het album. Hier gaat het om de sfeer, de impressie, wat je van de organisatie vond, hoe je de bands vond klinken. Sfeer proeven kan je niet via via te horen krijgen, via TV ook niet. Een recensie over een festival terwijl je er niet geweest ben is dan ook onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bij elke albumrecensie zijn de recensenten ook bij de gehele opname geweest?
Wat een kromme vergelijking. Een festival bestaat gewoon uit live-performances, de sfeer in het publiek e.d. Dat is niet alleen te beoordelen op basis van camera-shots. Als ik het terugkijk ziet het er ook veel tammer uit dan toen ik er zelf tussen stond. Wie heeft er dan gelijk?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bij elke albumrecensie zijn de recensenten ook bij de gehele opname geweest?
Ik stopte toen ik de link van nu.nl zag.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:53 schreef Piger het volgende:
Als je de review's van nu ziet, valt die van volkskrant erg mee:
zie recensie's als dit:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)dverbandreclame.html
Ik voel me niet aangesproken, maar ik vind het gewoon scheef dat je anderen zo door het slijk haalt omdat ze niet voldoen aan jouw gewenste profiel. Je denkwijze stoort me. Dat is al wat ik zegquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sterker nog, ik kom volgend jaar gewoon weer terug. Ik snap je probleem sowieso niet echt. Ik zeg enkel dat ik het pauper-gehalte redelijk hoog vond op de eerste dag. Als jij je daardoor aangevallen voelt moet je misschien maar eens bij jezelf te rade gaan.
Nee, ik zag wel een groep halfnaakte gasten zichzelf helemaal de tering in zuipen en elkaar constant over het publiek heen duwen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:52 schreef Beaudelaire het volgende:
Hebben mensen tijdens Kings of Leon nog een dronken oude man enorm op zijn bek zien gaan?
Geloof me...ik ben niet zoals je hier schetst. Maar wanneer ik 5.000 van dit soort figuren heb gezien trek ik het gewoon niet. Die mensen hebben gewoon zo'n essentieel andere, banale levensinstelling dat ik er op geen enkele wijze affiniteit mee heb of kan krijgen. Daarmee bedoel ik niet dat ze niet menswaardig zijn...ik vind het gewoon paupers. Ik kan er niet meer van maken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken, maar ik vind het gewoon scheef dat je anderen zo door het slijk haalt omdat ze niet voldoen aan jouw gewenste profiel. Je denkwijze stoort me. Dat is al wat ik zeg
leg uit dan? Ik snap het succes van Coldplay niet, de programmering niet, de kleurloze set van Coldplay niet, etc. Geen festival voor nodig hoor...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nogal matig om een oordeel te hebben over iets wat je niet zelf hebt meegemaakt, hmm? :'
Geen idee welke huis, ik was zaterdag echt lam, ik kwam van de partytent/gebouw van camping A.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zo ongeveer
Welk huis?
[..]
Dan gaat het om het album. Hier gaat het om de sfeer, de impressie, wat je van de organisatie vond, hoe je de bands vond klinken. Sfeer proeven kan je niet via via te horen krijgen, via TV ook niet. Een recensie over een festival terwijl je er niet geweest ben is dan ook onbegrijpelijk.
Het gaat om de muziek, voor zover je muziekrecensent bent. De sfeer is eigenlijk niet belangrijk voor hun werk. Niet dat ze het niet mee mogen nemen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dan gaat het om het album. Hier gaat het om de sfeer, de impressie, wat je van de organisatie vond, hoe je de bands vond klinken. Sfeer proeven kan je niet via via te horen krijgen, via TV ook niet. Een recensie over een festival terwijl je er niet geweest ben is dan ook onbegrijpelijk.
hoor wie het zegt. Een negatieve mening over Coldplay trek jij ook nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken, maar ik vind het gewoon scheef dat je anderen zo door het slijk haalt omdat ze niet voldoen aan jouw gewenste profiel. Je denkwijze stoort me. Dat is al wat ik zeg
Learn to Fly...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:57 schreef Guitar93 het volgende:
[..]
Geen idee welke huis, ik was zaterdag echt lam, ik kwam van de partytent van camping A.
was volgens mij een 2 onder 1 kap:P
Maar bij welke liedje verscheen die regenboog bij de foofighters ? Dat was echt geweldig
Er is geen gelijk, het zijn beide meningen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een kromme vergelijking. Een festival bestaat gewoon uit live-performances, de sfeer in het publiek e.d. Dat is niet alleen te beoordelen op basis van camera-shots. Als ik het terugkijk ziet het er ook veel tammer uit dan toen ik er zelf tussen stond. Wie heeft er dan gelijk?
Ah, daar. Daar woon ik nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:57 schreef Guitar93 het volgende:
[..]
Geen idee welke huis, ik was zaterdag echt lam, ik kwam van de partytent van camping A.
Maar bij welke liedje verscheen die regenboog bij de foofighters ? Dat was echt geweldig
Je moet hun muziek ten eerste kunnen waarderen. Ten tweede hebben ze een hele mooie show neergezet met leuke lichteffecten en vuurwerk in hun show. Ze waren een kwartier te laat, speelden ook een kwartier langer door. Het was een erg leuke setlist als je Coldplay's nummers kent en ze zongen kwalitatief goed.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:57 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
leg uit dan? Ik snap het succes van Coldplay niet, de programmering niet, de kleurloze set van Coldplay niet, etc. Geen festival voor nodig hoor...
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:57 schreef Guitar93 het volgende:
[..]
Geen idee welke huis, ik was zaterdag echt lam, ik kwam van de partytent/gebouw van camping A.
twitter:PinkpopBckstage twitterde op maandag 13-06-2011 om 21:33:57#davegrohl ziet voor het eerst tijdens een optreden een regenboog! Check het hier nog een keer!#PP11 @foofighters http://twitpic.com/5b59ap reageer retweet
Nu ben ik niet echt objectief wanneer het over Kings of Leon gaat, maar hun eerdere albums werden jaren geleden al helemaal opgehemeld in diverse toonaangevende muziektijdschriften als the Rolling Stone. Wie is die Gijsbert Kramer dan om vervolgens te zeggen dat die nummers middelmatige gruizige muziek is?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het gaat om de muziek, voor zover de muziekrecensent bent. De sfeer is eigenlijk niet belangrijk voor hun werk. Niet dat ze het niet mee mogen nemen.
Wat dat betreft kun je het best via andere wegen eens of oneens zijn met een recensie of zelfs recenseren. Het gaat om de kwalitiet van het optreden en de programmering en wat dat laatste betreft, ben ik het in grote mate ook wel eens met de recensie in de Volkskrant.
Dus lijkt me een genuanceerder stukje op z'n plaats, toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:59 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Er is geen gelijk, het zijn beide meningen.
de sfeer, zou die dan heel anders zijn bij een band die de helft van Coldplay kost?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
had hij een zwarte baard en was hij dik? Dan wel jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:52 schreef Beaudelaire het volgende:
Hebben mensen tijdens Kings of Leon nog een dronken oude man enorm op zijn bek zien gaan?
nee waarom? De schrijver ervaart het zo.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus lijkt me een genuanceerder stukje op z'n plaats, toch?
Iig de beste recensent die we momenteel hebben in dit land.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nu ben ik niet echt objectief wanneer het over Kings of Leon gaat, maar hun eerdere albums werden jaren geleden al helemaal opgehemeld in diverse toonaangevende muziektijdschriften als the Rolling Stone. Wie is die Gijsbert Kramer dan om vervolgens te zeggen dat die nummers middelmatige gruizige muziek is?
Die gast die hem zo baas vasthoudt bedoel je?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:01 schreef Sloeber94 het volgende:
Stond bij GBTTZ helemaal vooraan, super vet. Die gitarist is trouwens wel een 2de wunterslausch kapunska zeg (slash)
Metallica doet t godverdomme al jaren, en ik hoor niemand klagenquote:Volbeat is een grote festivalband. Een heavy rockgroep die al zo'n vijf jaar een vaste waarde is op de Europese festivalkalender en die je dus op bijna elk (middel-)groot festival had kunnen zien. Waarschijnlijk hebben aardig wat Pinkpoppers dat ook gedaan, want opvallend veel mensen kunnen meebrullen met de Denen.
CONCERT
Volbeat, Pinkpop Mainstage, maandag 13 juni 2011
MUZIEK
Heavy rock/metal met opvallende invloeden als rockabilly. Bestaand uit vier zware Deense boomstammen. Frontman Michael Poulsen paart een iconische rockstem (als een donkere Dee Snider van Twisted Sister) aan soulvolle Elvis-vocalen. De podiumopstelling is groots, op het megalomane af, met enorme stalen loopbruggen, die een snelle show en talloze voet-op-de-monitor momenten faciliteren.
PLUS
Volbeat is in tien jaar (van de huidige line-up is alleen lead-gitarist Thomas Bredahl er pas sinds 2007 bij) een strakke band geworden. Het beproefde recept van Volbeat bestaat uit tamelijk eendimensionale heavy rock, gekruid met wat punk, metal en/of rock-'n-roll, die voor iedereen te volgen en mee te blèren is, of anders toch zeker wel mee te neuriën. Merkt toch niemand, want deze muziek gaat er het best in na consumptie van enkele liters bier. Aftrappen met het loopje van 'The Beautiful People' is misschien niet origineel, het werkt wel. Met 'Heaven Nor Hell' hebben ze een nieuwe rockklassieker willen schrijven. Laten we eerlijk zijn: dat is aardig gelukt.
MIN
Totdat ze op driekwart die mondharmonica erin gooien! Dat is sowieso een beetje het probleem met Volbeat. Denk je net dat ze een goede song te pakken hebben, komt er een gruwelijke stijlbreuk voorbij die strafbaar zou moeten zijn. Wat moet je als respectabele heavy band in godsnaam met een akoestische gitaar op een fokking standaard?! Met wat moeite kunnen we twee nummers er uitlichten (ook 'Pool of Booze, Booze, Booze' is hard), maar eigenlijk bestaat de set uit een dozijn eendere songs. Als je het publiek vraagt wat ze willen horen en het antwoord luidt 'Foo Fighters' dan kun je niet volstaan met: 'Me too' en de belofte om je na afloop onder het publiek te mengen. En als ode aan Johnny Cash de bewerking 'Sad Man's Tongue' inzetten. De cover 'I Only Wanne Be With You' (Dusty Springfield) is helemaal jammerlijk. Een cover moet respectvol zijn, een toevoeging en anders is het gewoon een poging om creatieve armoe te verhullen.
CONCLUSIE
Volbeat is een strakke, maar geen opwindende live-band geworden. We zijn halverwege de set, de hoogtepunten zijn nog op één thumb down te tellen, en eigenlijk vinden we het wel genoeg zo. Niettemin gaat de set er in als platgestampte koek. Maar zoals het logo van de groep op twee gedachten hinkt (Blues Brothers en classic rock), zo tweeslachtig opereert Volbeat. Jazeker mensen: Volbeat rockt hard, maar het is bepaald geen Mastodon. Er wordt zelfs een reggaegitaar in de strijd geworpen en na een hele show is het aantal vraagtekens rond deze band verveelvoudigd. Een greep: hoe de neuk kom je erbij om Cash en Springfield te verkrachten en vooral: is dit niet een uit de hand gelopen tributeband? Dat ze dat circuit ontstegen zijn, is een regelrecht wonder.
CIJFER:
4,5
Omdat de schrijver recensent is bij een toonaangevende krant en men toch mag verwachten dat hij een relatief objectieve beschrijving van het festival en de acts geeft?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:01 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
nee waarom? De schrijver ervaart het zo.
Elke band trekt z'n eigen publiek en daarmee z'n eigen sfeer. Belangrijk is dat je het naar je zin hebt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:01 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
de sfeer, zou die dan heel anders zijn bij een band die de helft van Coldplay kost?
ja en dat vond jij. Ik en de schrijver dus niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
Je moet hun muziek ten eerste kunnen waarderen. Ten tweede hebben ze een hele mooie show neergezet met leuke lichteffecten en vuurwerk in hun show. Ze waren een kwartier te laat, speelden ook een kwartier langer door. Het was een erg leuke setlist als je Coldplay's nummers kent en ze zongen kwalitatief goed.
Volbeat wordt net als Lifehouse, Creed en Nickelback niet door 3voor12 gepruimd... al zouden ze een magistraal album afleverenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:02 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Wat een falerds bij 3voor12 zeg
[..]
Metallica doet t godverdomme al jaren, en ik hoor niemand klagen
Voor objectief en krant moet je maar journalist worden, dat is niet het werk voor een recensent.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat de schrijver recensent is bij een toonaangevende krant en men toch mag verwachten dat hij een relatief objectieve beschrijving van het festival en de acts geeft?
Jij, die er niet bij wasquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:03 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
ja en dat vond jij. Ik en de schrijver dus niet.
Gebruik al jaren lenzen, douche al jaren niet meer en nooit problemen gehad, hoewel mijn ogen nu wel rood wordenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:01 schreef mieknok het volgende:
Waar waren mijn hamburger klanten, ze waren heeeerlijk!! Gebakken ei in de morgen deed het ook goed![]()
Was wel blij toen ik vannacht op eigen bed lag, had het ondanks de alcohol en warme vriend toch best verrot koud snachts... En dat met 2 slaapzakken en een dik luchtbed...![]()
En normaal word ik heul vroeg wakker, en ga ik even douchen en weer verder slapen, nu iedere keer pas 9 uur wakker, dan ga ik echt niet meer in de rij staan. Maar kwam al een aardig eind met mijn frisdoekjes, en de jerrycan met water icm sanex. En op het festivalterrein zeepdoekjes en handgel, klinkt als smetvrees, maar heb lenzen, heb 1 keer kleine oogontsteking opgelopen...
Volgend jaar weer, nu al zin in
nee dat is een utopiequote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat de schrijver recensent is bij een toonaangevende krant en men toch mag verwachten dat hij een relatief objectieve beschrijving van het festival en de acts geeft?
Werd op zondag soort van uitgescholden door 1 of andere rare dagjes gast, lag achteraan op veld, Tim Knol trad op, wij vonden er niks aan dus gingen weg, dat ging niet snel genoeg schijnbaar, ik stond voor iemand zijn beeld. Was notabene helemaal achteraan op grasveld... Dit soort gasten bedoel jij denk ik...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geloof me...ik ben niet zoals je hier schetst. Maar wanneer ik 5.000 van dit soort figuren heb gezien trek ik het gewoon niet. Die mensen hebben gewoon zo'n essentieel andere, banale levensinstelling dat ik er op geen enkele wijze affiniteit mee heb of kan krijgen. Daarmee bedoel ik niet dat ze niet menswaardig zijn...ik vind het gewoon paupers. Ik kan er niet meer van maken.
Juistquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:05 schreef mieknok het volgende:
[..]
Werd op zondag soort van uitgescholden door 1 of andere rare dagjes gast, lag achteraan op veld, Tim Knol trad op, wij vonden er niks aan dus gingen weg, dat ging niet snel genoeg schijnbaar, ik stond voor iemand zijn beeld. Was notabene helemaal achteraan op grasveld... Dit soort gasten bedoel jij denk ik...
wat aardig ben je. Er waren toch gewoon beelden van? Heb ze overigens live gezien op festivals maar dat terzijde. Heb je de rest van de link gelezen? Zet je geen vraagtekens verder bij de programmering?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jij, die er niet bij wasJe mening is net zoveel waard als een emmer kots.
Hoe bedoel je 'programmering'?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:06 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
wat aardig ben je. Er waren toch gewoon beelden van? Heb ze overigens live gezien op festivals maar dat terzijde. Heb je de rest van de link gelezen? Zet je geen vraagtekens verder bij de programmering?
Gebruik ook al jaren lenzen, zeker 10 jaar. Ook tijden minder hygiënisch gedaan, tot die ontsteking. Blijven wel je ogen he, en heb al -9... Dus liever zekere voor het onzekerequote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:04 schreef frankerdt het volgende:
[..]
Gebruik al jaren lenzen, douche al jaren niet meer en nooit problemen gehad, hoewel mijn ogen nu wel rood worden
Nog zoiets:quote:
ja dit. De schrijver kwam ook niet om de sfeer te recenseren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..
Het gaat om de muziek, voor zover je muziekrecensent bent. De sfeer is eigenlijk niet belangrijk voor hun werk. Niet dat ze het niet mee mogen nemen.
Wat dat betreft kun je het best via andere wegen eens of
oneens zijn met een recensie of zelfs recenseren. Het gaat om
de kwaliteit van het optreden en de programmering en wat dat laatste betreft, ben ik het in grote mate ook wel eens met de recensie in de Volkskrant.
Ja moet denk ik een keer fout gaan voor ik 't besefquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:06 schreef mieknok het volgende:
[..]
Gebruik ook al jaren lenzen, zeker 10 jaar. Ook tijden minder hygiënisch gedaan, tot die ontsteking. Blijven wel je ogen he, en heb al -9... Dus liever zekere voor het onzekere
-9 tehfuck?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:06 schreef mieknok het volgende:
[..]
Gebruik ook al jaren lenzen, zeker 10 jaar. Ook tijden minder hygiënisch gedaan, tot die ontsteking. Blijven wel je ogen he, en heb al -9... Dus liever zekere voor het onzekere
Nee, je stelt me een vraag en verwacht dat ik een Volkskrant stuk ga lezenquote:
Ah dus nu ligt het aan de krant..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee, je stelt me een vraag en verwacht dat ik een Volkskrant stuk ga lezen
Hij geeft toch een recensie van het festival?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:07 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
ja dit. De schrijver kwam ook niet om de sfeer te recenseren.
Waarom niet? Dat is toch ook waarom je naar een festival gaat?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:07 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
ja dit. De schrijver kwam ook niet om de sfeer te recenseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |