deadmau5 rustig? ik weet niet waar jij stond, maar volgens mij stond de hele tent stampvol met mensen, waar ik stond in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:05 schreef TripleP het volgende:
Vond dit het saaiste festival ever. Zelfs bij deadmau5 bleef het rustig, terwijl het onmogelijk was om de tent in te komen in den beginne. ??!!?!?!
Tot nevah
Ik wilde net zeggen. Bovendien heb ik waar ik stond niemand gezien die stil stond.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:20 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
deadmau5 rustig? ik weet niet waar jij stond, maar volgens mij stond de hele tent stampvol met mensen, waar ik stond in ieder geval wel.
Ik vond zowel de entourage een beetje laf als het optreden zelf. Al kunnen ze daar zelf niks aan doen omdat ze gewoon (nog) heel weinig nummers hebben waar het publiek los op kan gaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:24 schreef robuust89 het volgende:
Mini-review!
-Scouting for girls: Tof! Enthousiaste zanger, kreeg het publiek leuk meeWas nog vrij rustig toen.
-Kaiser Chiefs: best goed! Leuk repertoire![]()
Als je m'n post had afgelezen, had je gelezen dat ik dat niet bedoelde. Niemand (heel weinig mensen iig) ging los bij deadmau5. En dan bij de foo fighters ineens wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:20 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
deadmau5 rustig? ik weet niet waar jij stond, maar volgens mij stond de hele tent stampvol met mensen, waar ik stond in ieder geval wel.
Nee, als je van electronische muziek houdt, dan is pinkpop inderdaad je festival niet. dat is ook mijn probleemquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:42 schreef TripleP het volgende:
[..]
Als je m'n post had afgelezen, had je gelezen dat ik dat niet bedoelde. Niemand (heel weinig mensen iig) ging los bij deadmau5. En dan bij de foo fighters ineens wel.
Het is mijn festival gewoon niet denk ik
De Pinkpop-zaterdag van 2008 niet eens?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb in de 8 jaar dat ik nu ben geweest niet zo'n briljante afsluiter gezien als Foo Fighters gisteren
Toen waren ze niet DE afsluiter, en bovendien een stukje minder goed dan gisterenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:54 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
De Pinkpop-zaterdag van 2008 niet eens?
Ik hou ook heel veel van gitaarmuziek, maar de bands waren erg gewoontjes. Niks speciaals. Gewoon leuk. Heb wel lekker gechilled en geld verdiend dus dat maakt dit weekend dan weer geslaagd.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:46 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Nee, als je van electronische muziek houdt, dan is pinkpop inderdaad je festival niet. dat is ook mijn probleem
maar toch ging het binnen, voorin de tent, wel echt los, met bravo-achtige taferelen.
Of het moet al Rage Against The Machine zijn van een paar jaar geleden. Maar stiekem vond ik dit nog net iets vetterquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb in de 8 jaar dat ik nu ben geweest niet zo'n briljante afsluiter gezien als Foo Fighters gisteren
Jij was ook een van die zielige mensen ouder dan 6 die bekers ging rapen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:57 schreef TripleP het volgende:
Heb wel lekker gechilled en geld verdiend dus dat maakt dit weekend dan weer geslaagd.
Zeker niet. Ik stond op de markt voor death fresh.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:37 schreef theKiD het volgende:
[..]
Jij was ook een van die zielige mensen ouder dan 6 die bekers ging rapen?![]()
![]()
Dat volk moeten ze echt de nek omdraaien, wat een zielige vertoning, als je ouder dan 6 bent en bekers gaat rapenGa dan niet naar een festival als je het eigenlijk niet kunt betalen..
Ah dan heb je mn vriend zon roze gorilla shirt verkocht denk ikquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:39 schreef TripleP het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik stond op de markt voor death fresh.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:39 schreef TripleP het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik stond op de markt voor death fresh.
Hahahaha, is dat bij Pinkpop ook zo? Die mensen hebben inderdaad geen zelfrespectquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:37 schreef theKiD het volgende:
[..]
Jij was ook een van die zielige mensen ouder dan 6 die bekers ging rapen?![]()
![]()
Dat volk moeten ze echt de nek omdraaien, wat een zielige vertoning, als je ouder dan 6 bent en bekers gaat rapenGa dan niet naar een festival als je het eigenlijk niet kunt betalen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |