Hoe hij ook relaxed met Corton staat te praten. Hij is echt zo een type van Ooh, cool bearded man! Lets talk to him.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:11 schreef Tourniquet het volgende:
LOL, Dave Grohl met de cd van De Staat in z'n hand.
http://lockerz.com/s/110457004
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:45 schreef Lon3 het volgende:
lol kotsende vriendin hier... Moesten de bonnen op maken en zij negeerde mijn advies om fris te pakken in plaats van alcohol....
Zucht....
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoe hij ook relaxed met Corton staat te praten. Hij is echt zo een type van Ooh, cool bearded man! Lets talk to him.
Terwijl inderdaad een band zoals KoL denkt Aah strangers, go away!
Jij spreek zelf Sam uit met een A in het midden, op zijn Nederlands? Je weet dat het nummer in het engels wordt gezongen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Die Tim Knol zingt zo raar, "Sam's" zingt hij echt als "sems", zo lelijk. En dat nummer is ook zo onorigineel, ik dacht eerst dat het een cover was van Sam's Town van The Killers, maar toen bleef hij die zin maar herhalen en herhalen en herhalen![]()
Bijzonder boeiend.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 03:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Die Tim Knol zingt zo raar, "Sam's" zingt hij echt als "sems", zo lelijk. En dat nummer is ook zo onorigineel, ik dacht eerst dat het een cover was van Sam's Town van The Killers, maar toen bleef hij die zin maar herhalen en herhalen en herhalen![]()
O.a. van een van de beste Nederlandse bands:quote:Op maandag 13 juni 2011 23:57 schreef Elusive het volgende:
[..]
één van de beste gitaristen uit Nederland
WM was opzich wel vet tochquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:04 schreef searchanddestroy het volgende:
Vond Tim Knol, Eliza Doolittle en Wolfmother niks aan.
wat een heldquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:11 schreef Tourniquet het volgende:
1maal raden van wie 'ie die opgedrongen heeft gekregenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:11 schreef Tourniquet het volgende:
Same here met die verbrande kop. Mijn zonnebril lijkt wel op mijn kop geschilderd haha.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:37 schreef mieknok het volgende:
Mijn hoogtepunten:
Foo Fighters
Alter Bridge
Avenged Sevenfold
Hurts
Volbeat
Wolfmother
Tegenvallers van Pinkpop 2011:
Versaemerge, volgens programmaboekje veelbelovend, maar na paar nummers begon ik me aan de zangeres te ergeren...
Tim Knol, iedereen vind hem geweldig, dus denk, ga ook kijken, maar vond er niks aan.
Ach smaken verschillen, ben lekker gaan eten![]()
Dieptepunt:
Door een een of andere sago zeiksnol van 17 jaar ´stom wijf´ genoemd worden... Keek haar met net iets teveel opgetrokken wenkbrauw aan toen ze over vanalles aan het zeiken was. Detail: haar naam stond op haar vrijwilligersbandje, dusse, sorry mevrouw van Boekel... Zal niet meer zo raar kijken![]()
Pinkpop 2011 was gewoon weer tof en geweldig, het weer was ook goed, heb weer een heerlijk verbrande kop.
Op naar rockwerchter, yeah!!!
Ooit wel eens in een programmaboekje zien staan:quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:37 schreef mieknok het volgende:
Tegenvallers van Pinkpop 2011:
Versaemerge, volgens programmaboekje veelbelovend, maar na paar nummers begon ik me aan de zangeres te ergeren...
Nee schat, zo lees ik programmaboekjes nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ooit wel eens in een programmaboekje zien staan:
Dit is niks, niet gaan kijken, het gaat je tegenvallen. Hoor je hierna ook nooit meer wat van.
?
Het programmaboekje was anders toch niet echt lovend over Hanson hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ooit wel eens in een programmaboekje zien staan:
Dit is niks, niet gaan kijken, het gaat je tegenvallen. Hoor je hierna ook nooit meer wat van.
?
Waar was dat eigenlijk? ik had van te voren al gehoord dat ze zouden komen, maar op pinkpop zelf kon ik er geen info over vinden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:34 schreef tdrone het volgende:
en nog een speciaal plaatsje voor garden of love dat was supervet!!
Deadmau5, dat was pas drukquote:
Volgens mij zondagmorgen in de tent.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:50 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Waar was dat eigenlijk? ik had van te voren al gehoord dat ze zouden komen, maar op pinkpop zelf kon ik er geen info over vinden.
Hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:02 schreef theKiD het volgende:
Komt die pipo die op camping B een ontplofte petfles in zijn gezicht en buik heeft gehad hier toevallig ook op fok? Je stortte iig voor onze tent in elkaar..![]()
Gewoon de stukken plastic nog in zn gezicht..![]()
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe t nu met zijn gehoor is...
Zoals het verhaal rondging, was de fles gevuld met fris en stikstof, als je die maar vaak genoeg gooit of schopt, dan word de drukzo hoog, dat ie boem zegt.. En dat was een beste klap eigenlijk..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:04 schreef mieknok het volgende:
[..]
Hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen?
Lekker stom.... Ben benieuwd hoe hij de andere dagen doorgekomen is. Ik had buren die de gasfles open hadden laten staan, gelukkig was er oplettende beveiliging.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:05 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zoals het verhaal rondging, was de fles gevuld met fris en stikstof, als je die maar vaak genoeg gooit of schopt, dan word de drukzo hoog, dat ie boem zegt.. En dat was een beste klap eigenlijk..
Zo oplettend was die bevlieging gisteren anders nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:10 schreef mieknok het volgende:
[..]
Lekker stom.... Ben benieuwd hoe hij de andere dagen doorgekomen is. Ik had buren die de gasfles open hadden laten staan, gelukkig was er oplettende beveiliging.
Wow, das lekker kut, gelukkig is er niks verdwenen. Ik neem ook altijd alles van waarde mee naar het terrein. Echt achterlijk dat er elk jaar op elk festival weer mensen zijn die de tenten afstruinen... Afschieten die bende. Als beveiliging is het denk ik wel moeilijk in de gaten houden, want wie zegt dat die tent niet van jou is? Toch blijft het jammerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:13 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zo oplettend was die bevlieging gisteren anders nietIk kom gisteravond terug bij de tent, en zie de "deur" open staan.. Heel de tent overhoop gehaald, alle rugzakken waren leeggehaald
Maar zo op t eerste zicht, is er niks verdwenen. Alles van waarde hadden we toch mee naar t terrein.. Stelletje klootviolen! Ze kunnen gewoon niet van andermans spullen afblijven..
![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:38 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat een relaxt weekend
Hoogtepunten:
Hurts
Deadmau5 (een vriend van mij hing op een gegeven moment in een touw omdat het zo druk was. Uiteindelijk toch redelijk dicht bij het podium weten te komen)
Elbow
White Lies (en ze ontmoeten, jammer genoeg leek mijn haar die dag op een ontplofte rat dus ik schrok best wel van de foto)
Enige minpuntje was iemand die iets niet zo vriendelijks zei over mijn huidskleur, maar dat had niet zo veel met pinkpop zelf te maken.Verder echt super tijd gehad.
Ik lees dat soort dingen toch niet. Het gaat mij toch meer om mijn eigen beleving en hoe ik het ervaar. Dat een of andere pipo van een krant er geen ruk aan vond mag hij zelf weten. Ook veel gelezen dat KoL niet echt goed was en saai op het podium stond. Heb ik zelf amper wat van gemerkt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:36 schreef ErikT het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ie-van-Pinkpop.dhtml
Is het zo raar dat ik dat iets minder vond?quote:
Het was meerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:47 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Is het zo raar dat ik dat iets minder vond?Ben namelijk wel wat gewend maar dit werd niet zo aardig gebracht.
KoL waren idd een stel zoutzakken op het podiumquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:39 schreef wise het volgende:
[..]
Ik lees dat soort dingen toch niet. Het gaat mij toch meer om mijn eigen beleving en hoe ik het ervaar. Dat een of andere pipo van een krant er geen ruk aan vond mag hij zelf weten. Ook veel gelezen dat KoL niet echt goed was en saai op het podium stond. Heb ik zelf amper wat van gemerkt.![]()
Ochja recensenten zeggen ieder jaar dat de huidige pinkpop editie de zwakste in jaren is heb ik het idee. In het beste geval is het een niet opvallende editie. Heb vaak het gevoel dat zulke recensenten hun opinie te veel laten leiden door nostalgische en sentimentele gevoelens die hun objectieve blik dan ook teveel beinvloeden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:36 schreef ErikT het volgende:
Alleen gisteren geweest. Vreemd, festival zonder kamperen, vooral als je dan al die tentjes ziet.
Foo Fighters vond ik heel erg goed. Knetterstrak, vol improvisaties en veel goede nummers natuurlijk. Zo hoort een rock concert te zijn. Zeker in de top 10 van de beste optredens die ik ooit gezien heb, waarschijnlijk wel top 5.
Verder vond ik het eigenlijk vrij zwak allemaal. Beatsteaks vond ik entertainend, Two Door Cinema Club en Go Back to the Zoo op de achtergrond was wel fijn. Kaiser Chiefs, dat ken ik nu wel. De nieuwe nummers deden me weinig to niks. En wat was Volbeat? Wat moet dat voorstellen? Het lijkt wel een tributeband van alle soorten muziek die er zijn, in ieder rifje of riedeltje hoorde ik een andere band. Van The Gaslight Anthem heb ik de helft gezien, dat vond ik eigenlijk ook saai. Volgens 3voor12 was dit een goed optreden, dus misschien had ik moeten blijven staan.
Al met al lijkt het erop dat de Volkskrant de spijker op de kop slaat: al het geld naar 3 bands, en de rest van de dag is het eigenlijk een beetje behelpen. Dat was in 2006 wel anders. Voor Coldplay en KoL kom ik ook niet echt m'n tent uit, dus vandaar voor het eerst maar één dagje naar een meerdaags festival.
De festival sfeer is nog steeds goed, en het was fijn weer ff rond te banjeren, maar het viel me op dat het wel erg duur is geworden op het terrein. 2.5 euro voor een biertje? In 2007 (toen was ik er voor het laatst) was het nog 3 voor 5 euro. Toen sprak ik nog Belgen die kwamen omdat Pinkpop zo lekker goedkoop is. Die zullen nu wel naar Werchter gaan dan. Net als ik
http://www.volkskrant.nl/(...)ie-van-Pinkpop.dhtml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |