Serieus? bij 1 van die huizen heb ik gepist.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
Camping D
Voordat je het bruggetje overgaat naar rechts en je loopt zo ongeveer mijn straat in
Bij elke albumrecensie zijn de recensenten ook bij de gehele opname geweest?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nogal matig om een oordeel te hebben over iets wat je niet zelf hebt meegemaakt, hmm?
Sterker nog, ik kom volgend jaar gewoon weer terug. Ik snap je probleem sowieso niet echt. Ik zeg enkel dat ik het pauper-gehalte redelijk hoog vond op de eerste dag. Als jij je daardoor aangevallen voelt moet je misschien maar eens bij jezelf te rade gaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nogal matig om een oordeel te hebben over iets wat je niet zelf hebt meegemaakt, hmm?
[..]
Wil je dat andersom aub ook niet doen? En anders blijf je volgend jaar weg uit Landgraaf. Denk dat weinig mensen je gaan missen
Hmm, ik post teveel hier
Zo ongeveerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:48 schreef Guitar93 het volgende:
[..]
Serieus? bij 1 van die huizen heb ik gepist.
woon je dus tegen over een veldje met wat bomen?
Dan gaat het om het album. Hier gaat het om de sfeer, de impressie, wat je van de organisatie vond, hoe je de bands vond klinken. Sfeer proeven kan je niet via via te horen krijgen, via TV ook niet. Een recensie over een festival terwijl je er niet geweest ben is dan ook onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bij elke albumrecensie zijn de recensenten ook bij de gehele opname geweest?
Wat een kromme vergelijking. Een festival bestaat gewoon uit live-performances, de sfeer in het publiek e.d. Dat is niet alleen te beoordelen op basis van camera-shots. Als ik het terugkijk ziet het er ook veel tammer uit dan toen ik er zelf tussen stond. Wie heeft er dan gelijk?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bij elke albumrecensie zijn de recensenten ook bij de gehele opname geweest?
Ik stopte toen ik de link van nu.nl zag.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:53 schreef Piger het volgende:
Als je de review's van nu ziet, valt die van volkskrant erg mee:
zie recensie's als dit:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)dverbandreclame.html
Ik voel me niet aangesproken, maar ik vind het gewoon scheef dat je anderen zo door het slijk haalt omdat ze niet voldoen aan jouw gewenste profiel. Je denkwijze stoort me. Dat is al wat ik zegquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sterker nog, ik kom volgend jaar gewoon weer terug. Ik snap je probleem sowieso niet echt. Ik zeg enkel dat ik het pauper-gehalte redelijk hoog vond op de eerste dag. Als jij je daardoor aangevallen voelt moet je misschien maar eens bij jezelf te rade gaan.
Nee, ik zag wel een groep halfnaakte gasten zichzelf helemaal de tering in zuipen en elkaar constant over het publiek heen duwen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:52 schreef Beaudelaire het volgende:
Hebben mensen tijdens Kings of Leon nog een dronken oude man enorm op zijn bek zien gaan?
Geloof me...ik ben niet zoals je hier schetst. Maar wanneer ik 5.000 van dit soort figuren heb gezien trek ik het gewoon niet. Die mensen hebben gewoon zo'n essentieel andere, banale levensinstelling dat ik er op geen enkele wijze affiniteit mee heb of kan krijgen. Daarmee bedoel ik niet dat ze niet menswaardig zijn...ik vind het gewoon paupers. Ik kan er niet meer van maken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken, maar ik vind het gewoon scheef dat je anderen zo door het slijk haalt omdat ze niet voldoen aan jouw gewenste profiel. Je denkwijze stoort me. Dat is al wat ik zeg
leg uit dan? Ik snap het succes van Coldplay niet, de programmering niet, de kleurloze set van Coldplay niet, etc. Geen festival voor nodig hoor...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nogal matig om een oordeel te hebben over iets wat je niet zelf hebt meegemaakt, hmm? :'
Geen idee welke huis, ik was zaterdag echt lam, ik kwam van de partytent/gebouw van camping A.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zo ongeveer
Welk huis?
[..]
Dan gaat het om het album. Hier gaat het om de sfeer, de impressie, wat je van de organisatie vond, hoe je de bands vond klinken. Sfeer proeven kan je niet via via te horen krijgen, via TV ook niet. Een recensie over een festival terwijl je er niet geweest ben is dan ook onbegrijpelijk.
Het gaat om de muziek, voor zover je muziekrecensent bent. De sfeer is eigenlijk niet belangrijk voor hun werk. Niet dat ze het niet mee mogen nemen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dan gaat het om het album. Hier gaat het om de sfeer, de impressie, wat je van de organisatie vond, hoe je de bands vond klinken. Sfeer proeven kan je niet via via te horen krijgen, via TV ook niet. Een recensie over een festival terwijl je er niet geweest ben is dan ook onbegrijpelijk.
hoor wie het zegt. Een negatieve mening over Coldplay trek jij ook nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken, maar ik vind het gewoon scheef dat je anderen zo door het slijk haalt omdat ze niet voldoen aan jouw gewenste profiel. Je denkwijze stoort me. Dat is al wat ik zeg
Learn to Fly...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:57 schreef Guitar93 het volgende:
[..]
Geen idee welke huis, ik was zaterdag echt lam, ik kwam van de partytent van camping A.
was volgens mij een 2 onder 1 kap:P
Maar bij welke liedje verscheen die regenboog bij de foofighters ? Dat was echt geweldig
Er is geen gelijk, het zijn beide meningen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een kromme vergelijking. Een festival bestaat gewoon uit live-performances, de sfeer in het publiek e.d. Dat is niet alleen te beoordelen op basis van camera-shots. Als ik het terugkijk ziet het er ook veel tammer uit dan toen ik er zelf tussen stond. Wie heeft er dan gelijk?
Ah, daar. Daar woon ik nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:57 schreef Guitar93 het volgende:
[..]
Geen idee welke huis, ik was zaterdag echt lam, ik kwam van de partytent van camping A.
Maar bij welke liedje verscheen die regenboog bij de foofighters ? Dat was echt geweldig
Je moet hun muziek ten eerste kunnen waarderen. Ten tweede hebben ze een hele mooie show neergezet met leuke lichteffecten en vuurwerk in hun show. Ze waren een kwartier te laat, speelden ook een kwartier langer door. Het was een erg leuke setlist als je Coldplay's nummers kent en ze zongen kwalitatief goed.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:57 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
leg uit dan? Ik snap het succes van Coldplay niet, de programmering niet, de kleurloze set van Coldplay niet, etc. Geen festival voor nodig hoor...
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:57 schreef Guitar93 het volgende:
[..]
Geen idee welke huis, ik was zaterdag echt lam, ik kwam van de partytent/gebouw van camping A.
twitter:PinkpopBckstage twitterde op maandag 13-06-2011 om 21:33:57#davegrohl ziet voor het eerst tijdens een optreden een regenboog! Check het hier nog een keer!#PP11 @foofighters http://twitpic.com/5b59ap reageer retweet
Nu ben ik niet echt objectief wanneer het over Kings of Leon gaat, maar hun eerdere albums werden jaren geleden al helemaal opgehemeld in diverse toonaangevende muziektijdschriften als the Rolling Stone. Wie is die Gijsbert Kramer dan om vervolgens te zeggen dat die nummers middelmatige gruizige muziek is?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het gaat om de muziek, voor zover de muziekrecensent bent. De sfeer is eigenlijk niet belangrijk voor hun werk. Niet dat ze het niet mee mogen nemen.
Wat dat betreft kun je het best via andere wegen eens of oneens zijn met een recensie of zelfs recenseren. Het gaat om de kwalitiet van het optreden en de programmering en wat dat laatste betreft, ben ik het in grote mate ook wel eens met de recensie in de Volkskrant.
Dus lijkt me een genuanceerder stukje op z'n plaats, toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:59 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Er is geen gelijk, het zijn beide meningen.
de sfeer, zou die dan heel anders zijn bij een band die de helft van Coldplay kost?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |