abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98165271
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 18:10 schreef MidnightB00m het volgende:

Minpunten:
- 30 Seconds to Mars, Jared Leto heeft aardige stem (tegen verwachting in), maar muziek raakte me niet, doordat hij constant het publiek/fans laat zingen en allerlei fratsen uithaalt. Volgens mij heeft hij geen enkele nummer volledig gezongen;
Snap hierdoor ook niet waarom mensen dit optreden (of welk optreden dan ook van ze) als een pluspunt zien..
pi_98165429
Iedereen die na Use Somebody en Sex on Fire van KOL afdruipt bij ieder optreden :')
w
pi_98165848
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 18:23 schreef frankerdt het volgende:
Iedereen die na Use Somebody en Sex on Fire van KOL afdruipt bij ieder optreden :')
Idd...ga dan maar lekker naar de TMF-awards waar je je muziek in hapklare brokjes voorgeschoteld krijgt. :W
pi_98165883
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 17:42 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_
Hahaha I missed this!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 18:44:21 #180
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_98166306
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 18:01 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik snap al dat negatieve over het optreden van de Kings of Leon ook totaal niet. Ben zelf een groot fan en ze spelen praktisch altijd goede concerten, dus waar je dit vandaan haalt is me een raadsel. De kritiek die je vaak hoort is dat het allemaal té strak is en wel wat speelser mag. Je wilt immers niet naar een cd luisteren, maar die gasten live aan het werk zien. Daarom vond ik dit optreden ook leuk. Ze zijn er niet naar om te slijmen tegenover het publiek, dus wanneer ze zeggen dat het een goed publiek is vinden ze dat ook echt. Dat kon ik tenminste aan alles zien. Ben in 2009 naar een afgeladen Ahoy geweest. Dat concert liep een beetje jammer af. Ik was daarom ook blij om te zien dat ze dit keer wel enthousiast waren.
Daarnaast snap ik niet waarom het publiek als tam wordt betiteld? Ik stond net achter het voorste vak in het midden en voor mijn gevoel ging het op 2/3 van het optreden helemaal los. Zelfs toen we op camping B aankwamen (toch een goede 25 minuten voor je goed en wel van het festival-terrein zelf bent en door de ingang vd camping loopt) waren de mensen nog nummers van de kings aan het zingen.

Tot zover mijn verbazing...

Pluspunten:

Foo Fighters (incl. regenboog) ^O^ Wát een show.
Beatsteaks :Y Leuke verassing
White Lies ^O^
Ring of Fire _O- Ze hielden het écht tot het allerlaatste vol.
De sanitaire voorzieningen op camping B
De tent op camping B
De Schot in het stukje bos net voor de tent.

Minpunten:
Het gigantische tokkievolk wat op zaterdag rondliep in combinatie met de typische Coldplay-fan die het festival met z'n North-face regenjasje en bergwandelschoenen kwam terroriseren. Nog nooit zo'n droevige bende bij elkaar gezien.

De drukte bij Deadmau5. De tent stond al stampvol toen de Kaiser Chiefs nog bezig waren. Niet uit te houden.

Buren die met geluidmakende speelgoed-dinosaurussen en varkensneusjes grappig denken te zijn. :')

'Volwassen' mensen die de camping afstruinen op dinsdagochtend om alles wat nog heel is kapot te maken. :') Grow up.
dit _O_
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 14 juni 2011 @ 18:46:38 #181
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_98166421
Vooraf was ik wat cynisch over de Foo Fighters, omdat ze nogal gebashed worden in het 3FM-topic, maar ik was meteen om _O_ _O_
Wat een fucking vette show was dat zeg ^O^ ^O^
pi_98167265
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 18:46 schreef Pino112 het volgende:
Vooraf was ik wat cynisch over de Foo Fighters, omdat ze nogal gebashed worden in het 3FM-topic, maar ik was meteen om _O_ _O_
Wat een fucking vette show was dat zeg ^O^ ^O^
Amen.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 19:07:41 #183
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_98167304

Een blije Queenfan :D

Goede versie hoor _O_
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_98168697
Wie het optreden van KOL wil terugkijken op youtube kan dat overigens beter niet via de 3FM filmpjes doen. Er staan veel betere HQ versies zónder een half scherm dat gevuld wordt door die belachelijke twitter-balk.
  Moderator dinsdag 14 juni 2011 @ 19:33:30 #185
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_98168722
Net the decline of western civilisation gekeken met daarin een piepjonge pat smear (toen hij bij de germs zat) die zegt dat hij vast veel meisjes gestompt heeft omdat hij ze toch maar stom vind :')

Briliante docu/film trouwens
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_98169002
ik vond die tassencontrole wel wat sullig. Ok, het kost idd veel tijd om uitgebreid alles te checken. True. Maar ze duwden alleen ff wat spullen vaagjes opzij en that was it :P
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_98169276
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 19:38 schreef Apotheose het volgende:
ik vond die tassencontrole wel wat sullig. Ok, het kost idd veel tijd om uitgebreid alles te checken. True. Maar ze duwden alleen ff wat spullen vaagjes opzij en that was it :P
Ik had geen tas bij me, maar ben wel twee keer gefouilleerd bij de ingang. Ze moesten zelfs m'n hele portemonnee open hebben, alle pasjes er uit, alle vakjes bekijken (Zo ontdekte ze dus nog een vakje waarvan ik zelf niet eens wist dat die er was)
Al m'n broekzakken leegmaken, alles op tafel leggen, en gewoon alles mee mogen nemen (Rollen snoep)
Geen idee waarom dat weer allemaal moest.
.
  Moderator dinsdag 14 juni 2011 @ 19:45:37 #188
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_98169415
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 19:43 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Ik had geen tas bij me, maar ben wel twee keer gefouilleerd bij de ingang. Ze moesten zelfs m'n hele portemonnee open hebben, alle pasjes er uit, alle vakjes bekijken (Zo ontdekte ze dus nog een vakje waarvan ik zelf niet eens wist dat die er was)
Al m'n broekzakken leegmaken, alles op tafel leggen, en gewoon alles mee mogen nemen (Rollen snoep)
drugggs
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_98169694
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 14:08 schreef Dennism het volgende:
Coldplay vond ik echt tegenvallen voor de duurste band ooit, miste de beleving bij de band, ze begonnen 20 min te laat en ook nog eens niet echt een show weggeven. In mijn beleving was 2 jaar geleden op werchter een veel betere show.
Door die show is een vriend van me die vooral van matige gitaarpunkbandjes houdt, redelijk omgegaan en luistert nu ook met plezier naar Coldplay.

Vond het op TV trouwens best goed, veel ook van de oudere albums en dat zijn wel echte meesterwerkjes.
pi_98169782
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 19:43 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

dan lag het dus aan degene die bij de poortjes stond. Want bij ons was t zo gepiept. Mn broer had ook geen tas bij zich en mocht gewoon doorlopen :P
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_98169907
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 19:52 schreef Apotheose het volgende:

[..]

dan lag het dus aan degene die bij de poortjes stond. Want bij ons was t zo gepiept. Mn broer had ook geen tas bij zich en mocht gewoon doorlopen :P
Daar lag het denk ik ook echt aan.. Maandag kon ik zo doorlopen, maar de andere 2 dagen werd alles gecontroleerd..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_98169914
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 19:52 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Ja, waarschijnlijk. Want ik heb ook een paar keer gewoon door kunnen lopen. Alleen net de keren dat ik gefouilleerd werd had ik een zonnebril op, misschien lijk je daardoor eerder verdacht ofzo (al draagt bijna iedereen een zonnebril)
.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 20:02:01 #193
312527 Cowwithmilk
'De Witte Motor'
pi_98170381
Even iets compleet anders, zijn er hier nog mensen die aanwezig waren naast de feesttent vannacht? jackass was er niks bij haha.
pi_98170682
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:02 schreef Cowwithmilk het volgende:
Even iets compleet anders, zijn er hier nog mensen die aanwezig waren naast de feesttent vannacht? jackass was er niks bij haha.
Hahahaaa fucking vet toch!
WIJ WILLEN DOOIEN ZIEN! _O-
  dinsdag 14 juni 2011 @ 20:16:26 #195
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_98171165
Nu weet ik pas wat ik allemaal heb gemist de afgelopen jaren. Wat was Pinkpop ontiechelijk vet. Kan nu al niet wachten tot volgend jaar.
Flesje bier
pi_98171682
Wat ik trouwens echt wel een gigantisch minpunt vond was het gebrek aan punten om godverdomme normaal je handen te kunnen wassen na toiletbezoek.

Die stomme voetpompdingen op het festivalterrein waren na 2 uur al leeg. Waardeloos.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 20:29:13 #197
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_98171876
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 09:19 schreef ioko het volgende:

[..]

Jij spreek zelf Sam uit met een A in het midden, op zijn Nederlands? Je weet dat het nummer in het engels wordt gezongen?
Ja, no shit Sherlock :'). Hij zingt het alleen zo snel wat het zo lelijk maakt, alsof het Sems is, terwijl het Sam+s is. Maar het zal wel.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 20:34:25 #198
19954 VisStick
Blub ik ben een VisStick
pi_98172160
Het was een super feest, met de Foo Fighters als perfecte afsluiting!

Enige minpunt wat mij betreft was dat we bij aankomst ruim 2 uur in de rij voor camping B stonden (de rij schoot niet op, omdat velen het nodig vonden om heel asociaal aan de buitenkant langs de rij te lopen en vlak voor de ingang weer in de rij gingen staan) en toen we op nog geen 10 meter voor de ingang stonden te horen kregen dat de camping vol was.

Avenged Sevenvold was voor mij wel een positieve verrassing. Had ze niet eerder live gezien en ze maakten er een leuke show van met veel interactie met het publiek, dit itt KOL die hun nummertjes speelden (dat overigens wel goed deden) en weer vertrokken.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 20:42:23 #199
315510 Guitar93
Vis een optie?
pi_98172687
Tim knol was echt dronken, zag hem op camping A

Trouwens weet 1 van jullie waar alle optredens staan? want op 3voor12 staat niet alles op
U mad bro? U jelly?
pi_98172723
Vrienden van me schijnen deadmau5 gezien te hebben op camping A. :o _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')