Inderdeed ik had 7 flessen sterke drank in mijn bagage. Alleen mijn polsbandje werd gecheckt. overigens, bij camping D rookt de beveiliging gewoon wiet op, en bij een man werd 2 flessen jack daniels in beslag genomen waarna ze naar een kwartier aan de jack daniels zaten. Hoe sneuquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:33 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die lange rijen voor de ingang waren ook eigenlijk alleen op zaterdag een probleem.
Controle bij de camping stelde inderdaad ook niet zoveel voor.Beveiliging wilde mij wel controleren, maar eigenlijk had ik totaal geen zin om mijn hele stapel af te gaan bouwen, zeker niet omdat ik sowieso helemaal niks verboden in mijn tas had zitten. Heb er eigenlijk ook niet aan meegewerkt en na wat voelen aan de tas liet ze me gewoon door. Terwijl ik de rugzak met alle drank (alleen blikken) gewoon op mijn rug had hangen zonder dat er gecontroleerd werd.
Niet serieus te nemen. Alles word neergesabeld...wat een zure mannetjes zijn die recensenten toch altijd.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:27 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)ie-van-Pinkpop.dhtml
Volkskrantquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:27 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)ie-van-Pinkpop.dhtml
Geen idee of ik jou heb gezien, maar zoals je je hier uitlaat ben je zelf een debiel hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik mag toch vinden dat er gigantisch veel debielen rondliepen op dat terrein? De 2e en 3e dag waren ze ineens verdwenen en op de camping heb ik ze ook niet gezien. Heeft niks met short-minded te maken, er waren gewoon een groot aantal mensen waarbij devanuit mijn kleine tenen kwam. Er is gewoon een bepaalde ondergrens...ook bij mij.
Maargoed, ik snap dat je die ondergrens voor een hartstochtelijk 30STM-fan met een vergrootglas moet zoeken.
Die recensie van het nieuwe album van Foo Fighters daar ook: alleen maar geklaag dat het geen Nirvana isquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet serieus te nemen. Alles word neergesabeld...wat een zure mannetjes zijn die recensenten toch altijd.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Godverdomme, wat heb ik die vaak gehoord!Desalniettemin was camping B een supertoffe camping waar ik volgend jaar zeker terugkom, ditmaal met eigen tent!
Hiiii!quote:
ze hebben volkomen gelijk m.i. In dit gevalquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet serieus te nemen. Alles word neergesabeld...wat een zure mannetjes zijn die recensenten toch altijd.
Je was erbij? Of kom je zelfs hier de trollturk uithangen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
ze hebben volkomen gelijk m.i. In dit geval
ik was er niet bij, heb m'n contacten en volg het uiteraard intensief. Maar om het hiermee eens te zijn, hoef je er toch niet bij geweest zijn?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je was erbij? Of kom je zelfs hier de trollturk uithangen?
Prima vent...ik heb het in eerste instantie helemaal niet over de kleding van mensen, maar gewoon op de indruk die ze maken in die 5 seconden dat je ze ziet. Ik ben echt genoeg gewend qua alternatieve figuren en wazige tokkies, maar na 100 mensen met t-shirts met van die quasi-grappige teksten van het kaliber:"100% aftrekbaar" kan ik mijnquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Volkskrant_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[..]
Geen idee of ik jou heb gezien, maar zoals je je hier uitlaat ben je zelf een debiel hoor
Maargoed, alles wat anders is dan jij is zo te lezen eng in jouw ogen.
Moet toch zwaar voor je zijn.
Waar zie je trouwens dat ik een hartstochtelijke 30STM-fan ben? Coldplay waren de helden van Pinkpop in mijn ogen. 30STM deden het leuk. Maar vertel eens, wat heeft dat te maken met jouw haat jegens andersgekleden?
Ik had trouwens een shirt, korte broek en nikes aan, dus je vooroordeel over mij gaat jammerlijk voor jou niet op.
Nogal matig om een oordeel te hebben over iets wat je niet zelf hebt meegemaakt, hmm?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:46 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
ik was er niet bij, heb m'n contacten en volg het uiteraard intensief. Maar om het hiermee eens te zijn, hoef je er toch niet bij geweest zijn?kritiek op je feestje is direct trollen? Verder tof dat je je zo hebt vermaakt dit weekend, geen probleem.
Wil je dat andersom aub ook niet doen? En anders blijf je volgend jaar weg uit Landgraaf. Denk dat weinig mensen je gaan missenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Prima vent...ik heb het helemaal niet over de kleding van mensen. Ik ben echt genoeg gewend qua alternatieve figuren, maar na 100 mensen met t-shirts met van die quasi-grappige teksten van het kaliber:"100% aftrekbaar" kan ik mijn-gezicht echt niet inhouden. Wil je mij a.u.b. niet jouw wansmaak opdringen?
Serieus? bij 1 van die huizen heb ik gepist.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
Camping D
Voordat je het bruggetje overgaat naar rechts en je loopt zo ongeveer mijn straat in
Bij elke albumrecensie zijn de recensenten ook bij de gehele opname geweest?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nogal matig om een oordeel te hebben over iets wat je niet zelf hebt meegemaakt, hmm?
Sterker nog, ik kom volgend jaar gewoon weer terug. Ik snap je probleem sowieso niet echt. Ik zeg enkel dat ik het pauper-gehalte redelijk hoog vond op de eerste dag. Als jij je daardoor aangevallen voelt moet je misschien maar eens bij jezelf te rade gaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nogal matig om een oordeel te hebben over iets wat je niet zelf hebt meegemaakt, hmm?
[..]
Wil je dat andersom aub ook niet doen? En anders blijf je volgend jaar weg uit Landgraaf. Denk dat weinig mensen je gaan missen
Hmm, ik post teveel hier
Zo ongeveerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:48 schreef Guitar93 het volgende:
[..]
Serieus? bij 1 van die huizen heb ik gepist.
woon je dus tegen over een veldje met wat bomen?
Dan gaat het om het album. Hier gaat het om de sfeer, de impressie, wat je van de organisatie vond, hoe je de bands vond klinken. Sfeer proeven kan je niet via via te horen krijgen, via TV ook niet. Een recensie over een festival terwijl je er niet geweest ben is dan ook onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bij elke albumrecensie zijn de recensenten ook bij de gehele opname geweest?
Wat een kromme vergelijking. Een festival bestaat gewoon uit live-performances, de sfeer in het publiek e.d. Dat is niet alleen te beoordelen op basis van camera-shots. Als ik het terugkijk ziet het er ook veel tammer uit dan toen ik er zelf tussen stond. Wie heeft er dan gelijk?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bij elke albumrecensie zijn de recensenten ook bij de gehele opname geweest?
Ik stopte toen ik de link van nu.nl zag.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:53 schreef Piger het volgende:
Als je de review's van nu ziet, valt die van volkskrant erg mee:
zie recensie's als dit:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)dverbandreclame.html
Ik voel me niet aangesproken, maar ik vind het gewoon scheef dat je anderen zo door het slijk haalt omdat ze niet voldoen aan jouw gewenste profiel. Je denkwijze stoort me. Dat is al wat ik zegquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sterker nog, ik kom volgend jaar gewoon weer terug. Ik snap je probleem sowieso niet echt. Ik zeg enkel dat ik het pauper-gehalte redelijk hoog vond op de eerste dag. Als jij je daardoor aangevallen voelt moet je misschien maar eens bij jezelf te rade gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |