quote:Op maandag 13 juni 2011 22:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
punk is dood. en dat houden we graag zo
Op Lowlands komt toch altijd wel wat punk, ook niet veel volgens mij maar wel wat. Ik verkies overigens niet voor niets een festival als Groezrock boven dit soort festivals alleen al voor de muziek.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Punk is overal wel weinig te vinden. Net als reggae overigens. Doodzonde!
Recent of al weer lang geleden? NOFX is geniaal btwquote:
Versa Emerge is met die chickie toch?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:47 schreef frankerdt het volgende:
[..]
VersaEmerge en All Time Low is er een klein aftreksel van punk
qftquote:Op maandag 13 juni 2011 22:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Foo Fighters geeft pas waar voor je geld. In tegenstelling tot Coldplay.
Extralongquote:Op maandag 13 juni 2011 22:54 schreef Evertjan het volgende:
je weet gewoon dat ze over Everlong 10 min gaan doen
'98 vrij recent dusquote:Op maandag 13 juni 2011 22:54 schreef inZanity het volgende:
Recent of al weer lang geleden? NOFX is geniaal btw
1986 was het hartstikke druk! Was mijn eerste jaar.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dank je fusion door jou voel ik me jongwat stond er in 86?
Da's 13 jaar geleden gek!quote:
Gelijk heeft iequote:Op maandag 13 juni 2011 22:55 schreef alors het volgende:
[..]
ja die heeft wel de tijd van zijn leven
Die heb ik in de studio bij MTV's Most Wanted gezien, had nog geen idee wie het waren. Vond de zanger welquote:Op maandag 13 juni 2011 22:54 schreef whosvegas het volgende:
Mijn vetste pp optreden, was toch wel Bush
Weet niet meer welk jaar dat was
quote:Nummers die live gespeeld zijn:
"Badoor Hold On to Me" door Eddie Money
"Back in Black" door AC/DC
"Blackbird" door The Beatles
"Born on the Bayou" door CCR
"Bridge of Sighs" door Robin Trower
"Bullet with Butterfly Wings" door Smashing Pumpkins
"Carry On My Wayward Son" door Kansas
"Communication Breakdown" door Led Zeppelin
"Hate to Say I Told You So" door The Hives
"Lovin' Touchin' Squeezin'" door Journey
"Lyla" door Oasis
"Keep the Car Running" door Arcade Fire
"Next to You" door The Police
"Now I'm Here" door Queen
"Purple Rain" door Prince
"Rhiannon" door Fleetwood Mac
"Sheer Heart Attack" door Queen
"Show Me the Way" door Peter Frampton
"Song 2" door Blur
"Stairway to Heaven" door Led Zeppelin
"Sunday Morning Coming Down" door Kris Kristofferson
"Tie Your Mother Down" door Queen
"Tiny Dancer" door Elton John
"We Will Rock You" door Queen
"With Arms Wide Open" door Creed
"Hocus Pocus" door Focus
"Holiday in Cambodia" door Dead Kennedys (ft. Serj Tankian)
Ze staan van 2100 - 2230 op het programma, zoals iedere dagafsluiterquote:Op maandag 13 juni 2011 22:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Uhmmm wat zeuren jullie nou? Pinkpop is pas om 23:00 afgelopen dus nog ruim binnen de tijd.
1996 was echt een topjaar inderdaad, mijn 2e Pinkpop. Was ook het eerste jaar van de "dance"tent die toen nog tussen de 2 podia instond. Underword, Chemical Brothers en Orbital waren toen net aan het doorbreken.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Pinkpop in de jaren 90 was wel wat anders dan wat er nu staat. Ik ben in 1996 de maandag geweest, eerst 2 dagen naar Dynamo, en dan kreeg je gewoon RATM, Sepultura,Chemical brothers,prodigy en therapy? Als je dat eens vergelijkt met die bagger die er nu staat
Hohohoho, jij bent diegene die hier de hele tijd loopt te huilen en trollen.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Uhmmm wat zeuren jullie nou? Pinkpop is pas om 23:00 afgelopen dus nog ruim binnen de tijd.
Of hij boekt wat meer goede onbekende bandjes en wat minder bekende bandjes.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:55 schreef frits22 het volgende:
Jantje moet gewoon 2x FF boeken i.p.v. Coldplay
Haha daar zou ik liever heen gaan dan deze editiequote:Op maandag 13 juni 2011 22:55 schreef Felixa het volgende:
[..]
1986 was het hartstikke druk! Was mijn eerste jaar.
Cure, Cult, Claw Boys Claw, Fine Young Cannibals... en nog veel meer.
Jemig Bullet With Butterfly Wings ben ik wel benieuwd naar zegquote:Op maandag 13 juni 2011 22:55 schreef Evertjan het volgende:
ze hebben ook een coverlist van hier tot tokyo
[..]
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Of hij boekt wat meer goede onbekende bandjes en wat minder bekende bandjes.
Nee, de mensen willen namen zien.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Denk dat ie liever volle bak ziet dan een halfleeg veld.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Denk dat ie liever volle bak ziet dan een halfleeg veld.
Dan snap je Pinkpop niet, das gewoon 75% mainstream / iig een hitje gehad, aangevuld met wat 'onbekends'.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:56 schreef Evertjan het volgende:
potdomme het zou toch nog ff geweldig zijn als Eric Corton met een gitaar het podium nu zou oplopen
en aanstaande week kaarten te winnen bij Giel op 3FMquote:Op maandag 13 juni 2011 22:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Lees net dat VOLBEAT op 15 november dit jaar in Ahoy optreed! Kaartverkoop begint a.s. vrijdag![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was m'n eerste, ik was op maandag gegaan, speciaal voor Travis.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:56 schreef whosvegas het volgende:
ff opgezocht: Pinkpop 2000:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pinkpop_2000
Tegenwoordig wel ja, helaas....quote:Op maandag 13 juni 2011 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
Dan snap je Pinkpop niet, das gewoon 75% mainstream / iig een hitje gehad, aangevuld met wat 'onbekends'.
Met een beetje hulp van 3fm moet een volle bak wel lukken.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan krijg je helemaal eenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Met een beetje hulp van 3fm moet een volle bak wel lukken.
Ik denk dat je dan geen leeg veld krijgt maar misschien wel minder mak publiekquote:Op maandag 13 juni 2011 22:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Purple Rainquote:Op maandag 13 juni 2011 22:55 schreef Evertjan het volgende:
ze hebben ook een coverlist van hier tot tokyo
[..]
toen was ik er op maandagquote:Op maandag 13 juni 2011 22:56 schreef whosvegas het volgende:
De Dijkquote:Op maandag 13 juni 2011 22:56 schreef whosvegas het volgende:
Laat dan dus op z'n minst je tieten zien bij zo'n bordquote:
Als je 3fm de muziekpromotie laat doen? Denk het niet. Pinkpop moet gewoon de goede onbekende bandjes kiezen, waarna 3fm ze promoot. Niet andersom, dat 3fm de bandjes kiest.quote:
En dat was echt tofquote:
^^ dit de rollen zijn omgedraaidquote:Op maandag 13 juni 2011 22:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je 3fm de muziekpromotie laat doen? Denk het niet. Pinkpop moet gewoon de goede onbekende bandjes kiezen, waarna 3fm ze promoot. Niet andersom, dat 3fm de bandjes kiest.
quote:Jumping Landgraaf
De weilliswaar behoorlijk flitsende tv-registratie van Pinkpop was één langdradige vrijwel kritiekloze promoclip voor de artiesten die daar optraden. Lobbes Jan Smeets mag dan nog steeds het gezicht en de spreekbuis van Pinkpop zijn, als het gaat om de programmering van dit tegenwoordig driedaags festival heeft MOJO/Double You Concerts de touwtjes stevig in de handen en lijkt Smeets nog slechts lijdzaam te mogen toezien. De uitgebreide aandacht voor Pinkpop op met name de televisie maakt het voor de platenindustrie extra interessant daar (desnoods tegen afbraakprijzen?) acts neergezet te krijgen die zij hevig willen promoten. Gewapend met een overdosis lawaaipapegaaien en een tent vol veelal slechts aan knoppen draaiende dance-acts mikte Pinkpop dit jaar met succes op de jongste generatie alternatieve popfans. Een stevig bijpilsende en/of pillenslikkende meute, die bij iedere noot muziek gelijk een kudde opgejaagde kangoeroes heftig begon te springen of te crowdsurfen. De naam Pinkpop kan in het vervolg dan ook beter in Jumping Landgraaf veranderd worden.
Opvallend was dit jaar het vrijwel ontbreken van echt grote acts, zoals uit de alternatieve popsector bijvoorbeel The Smashing Pumpkins. Waarom zou MOJO/Double You Concerts deze groep één keer op Pinkpop zetten. terwijl zij hiermee meerdere malen Ahoy (of straks de Arena) kan uitverkopen? Nee, dan liever voor de derde maal in successie door de multinational Sony gevoede salonanarchisten van Rage Against The Machine. Net een nieuwe cd uit, dus precies op tijd voor een promotionele push. Er stonden dit jaar op Pinkpop wel erg veel artiesten waar helemaal niemand om had gevraagd en die daar alleen maar hun kunstjes vertoonden, omdat de platenindustrie ons ze koste wat kost in de maag wil splitsen. Veelal ging het hier om acts, die elders miljoenen platen verkopen, maar hier nog geen of weinig poot aan de grond hebben kunnen krijgen, zoals Bush, Dave Matthews Band en Radiohead. Maar ook bijvoorbeeld Ocean Colour Scene, Rancid Pennywise, Metal Molly, CIV en Life of Agony leken voornamelijk op Pinkpop te figureren uit promotionele overwegingen. De greep van de platenindustrie op Pinkpop was dit jaar wel erg groot. De presentatoren van de televisieregistratie hadden in hun rol van onafhankelijke journalisten kritische kanttekeningen kunne plaatsen bij het promocircus waarin Pinkpop voor een deel is ontaard. Maar nee hoor, zij deden hier even hard aan mee. Is Pinkpop nog wel voor maar niet meer van het publiek?
(Bron: Harry van Nieuwenhoven OOR 1996)
Ik vond KoL juist fucking vetquote:Op maandag 13 juni 2011 22:59 schreef Droopie het volgende:
Foo fighters hebben er wel zin in. Vergeleken met Kings of Leon.
Netjes.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:00 schreef Tourniquet het volgende:
Zie net dat men in 1996 ook al kritisch was
[..]
Nah, dat gaat gewoon écht niet lukken, daar is de naam al te 'besmet' voor. Lowlands is hier gewoon qua grote festivals de meest alternatieve. Pinkpop is na de magere jaartjes de weg van de stadionacts ingeslagen en kan nu eigenlijk gewoon niet meer terug. Ze moeten uit blijven verkopen om dat te bekostigen, en vice versa.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Met een beetje hulp van 3fm moet een volle bak wel lukken.
Elbow!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:00 schreef Elusive het volgende:
uitslag bazen van pinkpop:
foo fighters
band of horses
tim knol
1996 was wel een ongelofelijk topjaar op pinkpopquote:Op maandag 13 juni 2011 23:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
troll is obviousquote:Op maandag 13 juni 2011 23:01 schreef Modus het volgende:
Na U2 is FF toch wel met afstand ongeveer de meest overgewaardeerde band aller tijden.
laat me raden, je bent radiohead fan ?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:01 schreef Modus het volgende:
Na U2 is FF toch wel met afstand ongeveer de meest overgewaardeerde band aller tijden.
Ojee. The return of the troll!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:01 schreef Modus het volgende:
Tim Knolquote:Op maandag 13 juni 2011 23:00 schreef Elusive het volgende:
uitslag bazen van pinkpop:
foo fighters
band of horses
tim knol
Precies, dat hebben ze net bewezen. Kutshowquote:Op maandag 13 juni 2011 23:01 schreef Modus het volgende:
goh, verrassing.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:01 schreef Allrounder het volgende:
Toppers van Pinkpop: KoL, FF en Coldplay ook wel.
Ik vind KOL niet verkeerd, begrip me goed. Maar de zanger stond erbij als iemand op een begrafenis met een plakje cake. Foofighters doen echt overkomen dat ze er zin in hebbenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:00 schreef wise het volgende:
[..]
Ik vond KoL juist fucking vet![]()
btw; komt hier ook een dvd van¿ Of moet je de stream maar downloaden van 3voor12
Oké, dan zet je FF, KoL en Coldplay neer, maar moet je dan perse ook al die andere bekende meuk neerzetten?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah, dat gaat gewoon écht niet lukken, daar is de naam al te 'besmet' voor. Lowlands is hier gewoon qua grote festivals de meest alternatieve. Pinkpop is na de magere jaartjes de weg van de stadionacts ingeslagen en kan nu eigenlijk gewoon niet meer terug. Ze moeten uit blijven verkopen om dat te bekostigen, en vice versa.
ja altijd weer dat commerciele radioheadquote:Op maandag 13 juni 2011 23:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
ieder zijn expressiequote:Op maandag 13 juni 2011 23:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik vind KOL niet verkeerd, begrip me goed. Maar de zanger stond erbij als iemand op een begrafenis met een plakje cake. Foofighters doen echt overkomen dat ze er zin in hebben
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik et vorige topic stond ergens een linkjequote:Op maandag 13 juni 2011 23:05 schreef Elusive het volgende:
wat was de setlist van de foo fighters? heb de helft gemist
Jantje denkt van wel, en er is gewoon een publiek voor. Mijn ding is het de afgelopen jaren niet, dus ik ga dan ook niet (meer). Ik snap het probleem niet zo, het verkoopt strak uit, er is dus gewoon een / genoeg publiek voor, wat is het probleem dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oké, dan zet je FF, KoL en Coldplay neer, maar moet je dan perse ook al die andere bekende meuk neerzetten?
Dan ga ik toch echt voor Goldplay, wat een bagger is dat.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:01 schreef Modus het volgende:
Vast niet, dan was het hier wel gepost.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:06 schreef VdStouwe het volgende:
Wie heeft die speech gezien van Smeets. Zei hij nou op het einde dat hij na volgend jaar gaat stoppen?
Ik werd gebeld dus ik heb het niet echt gevolgd....quote:Op maandag 13 juni 2011 23:06 schreef VdStouwe het volgende:
Wie heeft die speech gezien van Smeets. Zei hij nou op het einde dat hij na volgend jaar gaat stoppen?
iemandquote:Op maandag 13 juni 2011 23:00 schreef wise het volgende:
btw; komt hier ook een dvd van¿ Of moet je de stream maar downloaden van 3voor12
Die volgen na FF.quote:
Jawel. Hij zei volgend jaar na 2012 dat hij ermee gaat stoppen of iets in die zin.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vast niet, dan was het hier wel gepost.
nou ik heb dat niet gehoordquote:Op maandag 13 juni 2011 23:06 schreef VdStouwe het volgende:
Nee.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:08 schreef VdStouwe het volgende:
[..]
Jawel. Hij zei volgend jaar na 2012 dat hij ermee gaat stoppen of iets in die zin.
Ja, ik zat tijdens Radiohead op de trap aan de zijkant naar The Prodigy te kijken, had geen benen meer over na Sepultura en RATM.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:05 schreef whosvegas het volgende:
pp 96, was ik er ook
Kan me herhinneren dat ik Therapy? en Sepultura had gezien
Maar dat ik voor Radiohead naar huis ben gegaan, omdat we de regen zat waren, baal daar nu nog van. Een van me favo nummers:
Lift
Nou leuk dat je dat even kwam vertellenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Die volgen na FF..
Fijn hoor, dat ze zo energiek zijn, applausniet dat die drummer ook maar 1 uitdagend ritme speelt dus tja gek dat je het dan 2 uur volhoudt.
. En verder zijn alle nummers volkomen inwisselbaar, als ze geen bandlid met de naam Dave Grohl hadden gehad had geen hond naar ze omgekeken wegens algehele oppervlakkigheid.
3voor12 kan ook, maar die updaten niet snel. KoL staat daar ook nog nietquote:Op maandag 13 juni 2011 23:08 schreef VdStouwe het volgende:
Wil het ff ergens terug zien maar staat vast nog niet online. Ff afwachten wat Ned 3 doet.
Als je steeds uitverkoopt, kan je ook net zo goed de onbekende bandjes ook een kans geven in plaats van alleen maar bekende bandjes. Vorig jaar pinkpop heb ik C-Mon & Kypski ontdekt en dit jaar Hurts, maar dat is echt niets in vergelijking met lowlands. Alhoewel daar ook de mainstream acts opkomen... 3voor12 moet zich eigenlijk veel meer in de programmering mengen, wat dat betreft. 3fm heeft én mainstream én alternatief. pinkpop heeft alleen het mainstream gedeelte van 3fm.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jantje denkt van wel, en er is gewoon een publiek voor. Mijn ding is het de afgelopen jaren niet, dus ik ga dan ook niet (meer). Ik snap het probleem niet zo, het verkoopt strak uit, er is dus gewoon een / genoeg publiek voor, wat is het probleem dan?Dat het niet 100% is zoals jij wil?
Welkom in de wereld van festivals, er ontbreekt altijd wel een band die aan het touren is en je graag gezien had, of er staat wat meuk wat je kan missen als kiespijn.
waarom neem je de moeite om dit te posten ?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Die volgen na FF..
Fijn hoor, dat ze zo energiek zijn, applausniet dat die drummer ook maar 1 uitdagend ritme speelt dus tja gek dat je het dan 2 uur volhoudt.
. En verder zijn alle nummers volkomen inwisselbaar, als ze geen bandlid met de naam Dave Grohl hadden gehad had geen hond naar ze omgekeken wegens algehele oppervlakkigheid.
hij heeft wel gelijk.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:10 schreef Elusive het volgende:
[..]
waarom neem je de moeite om dit te posten ?
Wat snap je niet aan een forum?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:10 schreef Elusive het volgende:
waarom neem je de moeite om dit te posten ?
Maar goed, dat zegt ook iets over jou, aangezien Hurts en C-mon & Kypski nou juist NIET in de categorie 'onbekende bandjes' vallen.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je steeds uitverkoopt, kan je ook net zo goed de onbekende bandjes ook een kans geven in plaats van alleen maar bekende bandjes. Vorig jaar pinkpop heb ik C-Mon & Kypski ontdekt en dit jaar Hurts, maar dat is echt niets in vergelijking met lowlands. Alhoewel daar ook de mainstream acts opkomen... 3voor12 moet zich eigenlijk veel meer in de programmering mengen, wat dat betreft. 3fm heeft én mainstream én alternatief. pinkpop heeft alleen het mainstream gedeelte van 3fm.
Ben jij een man of een vrouw?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Godver, die drummer is wel een lekker hapje zeg.
quote:
Hurts kende ik al, qua muziek, maar wist niet dat het live zo goed was. Ik luisterde enkel 3fm en daar hoorde je geen C-Mon & Kypski. De mainstream mensen weten over het algemeen niet wie C-Mon & Kypski zijn...quote:Op maandag 13 juni 2011 23:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar goed, dat zegt ook iets over jou, aangezien Hurts en C-mon & Kypski nou juist NIET in de categorie 'onbekende bandjes' vallen.
want¿quote:
quote:
twitter:LeoBlokhuis twitterde op maandag 13-06-2011 om 22:56:41Nee, die willen ook niet. RT @91Sanne: @LeoBlokhuis 30 seconds to mars ook niet? reageer retweet
twitter:LeoBlokhuis twitterde op maandag 13-06-2011 om 23:03:41Sommige artiesten willen niet uitgezonden worden. Bang voor bootlegs. Of bang voor magere kwaliteit. Van de band of van ons. Vinden zij hè. reageer retweet
Enkel YT vrees ik.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:14 schreef wise het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/tv/#/41129661/44827802/0
die in de gaten houden en YT
Die zijn genoeg gedraaid de afgelopen jaren.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hurts kende ik al, qua muziek, maar wist niet dat het live zo goed was. Ik luisterde enkel 3fm en daar hoorde je geen C-Mon & Kypski.
zal dan ook voor KoL gelden. Had er ook allang op gemoetenquote:
Jammerquote:Op maandag 13 juni 2011 23:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]twitter:LeoBlokhuis twitterde op maandag 13-06-2011 om 22:56:41Nee, die willen ook niet. RT @91Sanne: @LeoBlokhuis 30 seconds to mars ook niet? reageer retweet
twitter:LeoBlokhuis twitterde op maandag 13-06-2011 om 23:03:41Sommige artiesten willen niet uitgezonden worden. Bang voor bootlegs. Of bang voor magere kwaliteit. Van de band of van ons. Vinden zij hè. reageer retweet
kijk is op de youtube account van Twitwouter of 3FMVid daar staan een hoop clips op van 101tvquote:Op maandag 13 juni 2011 23:15 schreef wise het volgende:
[..]
zal dan ook voor KoL gelden. Had er ook allang op gemoeten
er staat al een beknopte samenvatting van dag 1 en 2 op. Helaas niet alles en niet van de bands die ik wil zienquote:Op maandag 13 juni 2011 23:16 schreef Loveless85 het volgende:
Morgen iig eens op Usenet kijken voor deze Foo show
Die beelden zijn ook echt uitgezonden, maar dat wil KoL dus niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kijk is op de youtube account van Twitwouter of 3FMVid daar staan een hoop clips op van 101tv
Ya thx, Al iets van gezien, dan daar maar vandaan halenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kijk is op de youtube account van Twitwouter of 3FMVid daar staan een hoop clips op van 101tv
Noel Gallagherquote:Op maandag 13 juni 2011 23:17 schreef peaceman het volgende:
Nou mensen... wie zullen er volgend jaar headliner zijn?
QOTSAquote:Op maandag 13 juni 2011 23:17 schreef peaceman het volgende:
Als hij deze lijn doortrekt iets van Rolling Stones of iets wat 1,5 miljoen kostquote:Op maandag 13 juni 2011 23:17 schreef peaceman het volgende:
zal vanavond op teletekst staan of morgen in de krant.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:17 schreef peaceman het volgende:
hij was dit jaar heel erg dichtbij U2quote:Op maandag 13 juni 2011 23:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als hij deze lijn doortrekt iets van Rolling Stones of iets wat 1,5 miljoen kost
Als Pearl Jam komt dan doe ik een moord om erbij te zijn.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:20 schreef Elusive het volgende:
dit was een dure dus volgend jaar gok ik op blof en golden earring
quote:
Musequote:Op maandag 13 juni 2011 23:17 schreef peaceman het volgende:
oh die zullen ook niet voor minder dan 1,2 miljoen hun nest uitkomen, stelletje rattenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij was dit jaar heel erg dichtbij U2
Pearl Jam heb ik in 1992 op Pinkpop gezien, vooral het nummer ''Alive'' liet op mij een verpletterende indruk achter. Ook de Cult kon mij destijds wel bekoren.quote:
Lucky Fonz.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:17 schreef peaceman het volgende:
U2 + Muse + Slipknot.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:23 schreef naatje_1 het volgende:
Wie brengen er, qua grote artiesten, volgend jaar allemaal een album uit?
Ben ik het helemaal met je eens. En toch, ben ik blij dat die 1,3 miljoen op tafel is gesmeten voor Coldplay zodat ik ze kon zien. Puur eigenbelang.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Leuk dat je miljoenen binnenharkt hoor, helemaal prima. Maar in mijn optiek als je als artiest écht van muziek houdt ga je niet zulke idiote bedragen vragen voor een festivaltour. Festivals zijn toch een beetje het walhalla van de muziekliefhebber, en ze hoeven echt niet voor een kistje bier en 10 consumptiebonnen op boerenrock in ieder dorpje te gaan staan, maar gewoon een schappelijke prijs zodat het voor wat meer festivals te betalen is, of er nog wat overblijft om andere 'grote' bands te boeken zou geen overbodige luxe zijn. Het is tenslotte qua show (belichting / podium) een wat mindere show dan bv, een stadionshow, en vaak ook korter.
RHCP brengen in september weer een album uitquote:Op maandag 13 juni 2011 23:23 schreef naatje_1 het volgende:
Wie brengen er, qua grote artiesten, volgend jaar allemaal een album uit?
Nou, die komen in ieder geval.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
RHCP brengen in september weer een album uit
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:24 schreef inZanity het volgende:
ik vind 'Use Somebody' echt zo'n schijtnummer he
U2 pas eind van het jaar + zullen wel veelste veel geld vragen die vallen af.quote:
Queens of the stoneage¿quote:Op maandag 13 juni 2011 23:25 schreef bartajax het volgende:
[..]
U2 pas eind van het jaar + zullen wel veelste veel geld vragen die vallen af.
Ik ga voor Muse en RHCP
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Met John Frucicante was het idd geval nog een beetje te pruimen
inderdaad, klinkt altijd zo slap en laf... terwijl het zulke briljante muzikanten zijn.quote:
don't be hatingquote:Op maandag 13 juni 2011 23:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als Muse komt, koop ik een dagticket. Als QOTSA komt, dan blijf ik heel ver weg.
Is wel met meer bands he. Op album geweldig, live ruk.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:27 schreef Elusive het volgende:
[..]
inderdaad, klinkt altijd zo slap en laf... terwijl het zulke briljante muzikanten zijn.
zanger is het live ook een beetje verleerd lijkt het (misschien dat John daarom vertrokken is)
Muse daarentegen!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Is wel met meer bands he. Op album geweldig, live ruk.
Ik vind het niks. Standaard rock met niks wat me raakt.quote:
alleen als hij de lion king nummers speeltquote:Op maandag 13 juni 2011 23:28 schreef Evertjan het volgende:
of gewoon is gek doen en Elton John boeken
Net als bij Glastonbury zo'n golden oldie boeken.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:28 schreef Evertjan het volgende:
of gewoon is gek doen en Elton John boeken
Iddquote:
Eens, erg slecht is wel wat overdreven, maar zeker niet goed. En zonder Frusciante verwacht ik er niet veel beters vanquote:
Da's niet van the Lion King.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:29 schreef Elusive het volgende:
[..]
alleen als hij de lion king nummers speelt
DOOOONT LET THE SUUUN GOOO DOOOOWWN ONN * Elusive traantje laat
gelukkig verschillen smakenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind het niks. Standaard rock met niks wat me raakt.
Caaaaan you feel the looooove tonight!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:30 schreef Elusive het volgende:
[..]
oh kut
caaaaaaan you feeeel theeee loooove tonight
die wel toch
highschool rock¿quote:Op maandag 13 juni 2011 23:31 schreef Elusive het volgende:
wat is de benaming voor dat soort muziek ?
He, niet haten op Green Dayquote:Op maandag 13 juni 2011 23:31 schreef Elusive het volgende:
simple plan, ook zo'n typisch amerikaans puber bandje
van die slappe greenday kant en klare hap
highschool rock ofzo? ik noem het gewoon kutmuziek.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:31 schreef Elusive het volgende:
simple plan, ook zo'n typisch amerikaans puber bandje
van die slappe greenday kan en klare hap
Papaikwileenlippiercingvoorm'n16everjaardag-muziek.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:31 schreef Elusive het volgende:
Eendagsvliegje.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:32 schreef inZanity het volgende:
Wie is die LAura Janssen toch in hemelsnaam?
daar hou ik het dan ook maar bij, kutmuziek!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:32 schreef alors het volgende:
[..]
highschool rock ofzo? ik noem het gewoon kutmuziek.
quote:
lekker dingquote:Op maandag 13 juni 2011 23:32 schreef inZanity het volgende:
Wie is die LAura Janssen toch in hemelsnaam?
Want?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:33 schreef Evertjan het volgende:
en natuurlijk de band of artiest die dit jaar de hit hebben tijdens het glazen huis van 2011
quote:
Covertje van KoL.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja maar welke talentenjacht heeft ze gewonnen?
(Ik zou d'r ook doen hoor daar niet van)
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat het publiek te bekijken en dacht "hey verrek die rooie... wacht effe."
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat het publiek te bekijken en dacht "hey verrek die rooie... wacht effe."
Zullen ze waarschijnlijk moeten openenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:37 schreef Pino112 het volgende:
Chef'Special volgend jaar is ook wel tof. Dit jaar al op LL, dus als die nog meer doorbreken
Toch wel heel goedquote:
Echt, superhandig ding, vooral ook vanwege het verstelbare schermpje. En super geluidskwaliteit!quote:
Zorgt al voor 23k views, goed bezig.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt, superhandig ding, vooral ook vanwege het verstelbare schermpje. En super geluidskwaliteit!
vind alleen de eerste 2 platen leuk, maar alleen op een warme zomer avond met een ijs koud coronatje in de hangmat of schommelstoelquote:
jij ninjaquote:Op maandag 13 juni 2011 23:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
Uhm Fred Durst is toch van Limp Bizkit of ben ik nou gek?
was maar klein stukje hoor.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:46 schreef Pino112 het volgende:
Mmmmmmmmmmbop niet gehoord hebben omdat je naar de plee moet.
Jij Blij!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:46 schreef Pino112 het volgende:
Mmmmmmmmmmbop niet gehoord hebben omdat je naar de plee moet.
vond ik ook, maar echt ik dacht dat het geverfd was, omdat het zo plots lijkt te zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |