slapohunterquote:
Gelukkig. Anders moest ik mijn vakantie weer afzeggen.quote:
Je, als je het niet interessant vindt moet je het zeggen, hoor.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Die Renesite, wat een kutuser, maar wat een hoofd!
Hoi kloon.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:22 schreef Renesite het volgende:
Bella:
Ik denk dan altijd aan deze componenten
A) timing
B) wtf heeft-ie eerst gedaan
C) richtingsgevoel
D) op-een-openbare-weg?
en WAAAROM heeft die vrouw het raam open
Jaja Benny! Goed stel, wij tweeën.. Ik de brains, jij de ...quote:
Die timing vind ik echt het beste, ik bedoel, maar net op het hoogtepunt moet die kerel zijn ding doen, en zij heeft ook net dat raam open inderdaad!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:22 schreef Renesite het volgende:
Bella:
Ik denk dan altijd aan deze componenten
A) timing
B) wtf heeft-ie eerst gedaan
C) richtingsgevoel
D) op-een-openbare-weg?
en WAAAROM heeft die vrouw het raam open
BENNY IS HETEREAU.. heb ikje gister ook al verteld!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jaja Benny! Goed stel, wij tweeën.. Ik de brains, jij de ...
zij heeft hem gewoon geswaffeld.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die timing vind ik echt het beste, ik bedoel, maar net op het hoogtepunt moet die kerel zijn ding doen, en zij heeft ook net dat raam open inderdaad!
Dit is een meesterlijk geval van, op de verkeerde plaats zijn, op de verkeerde tijd.
Ik beaam ditquote:Op maandag 13 juni 2011 23:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
BENNY IS HETEREAU.. heb ikje gister ook al verteld!
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:27 schreef Gridlok het volgende:
benny hoeft je nergens voor te schamen hoor, ik word ook wel eens wild van een mooi gevormde man.
Kom hier, tijge(g)rrrrrrr!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:27 schreef Gridlok het volgende:
benny hoeft je nergens voor te schamen hoor, ik word ook wel eens wild van een mooi gevormde man.
Dit is precies de goeie...quote:Op maandag 13 juni 2011 23:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
lol verkeerde p.i hawtness ;$ :$ :$ :$
Inderdaadquote:
Oh ik dacht dat jij je 'love' aan een andere dude zou gevenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niiiice, wanneer wil je mijn love ontvangen?
Of je ziet het als Manly Love, voor iedereen geschikt. ( behalve kinderen )quote:Op maandag 13 juni 2011 23:33 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij je 'love' aan een andere dude zou geven
Wat is die gaysite van je ook weer.quote:
www.bullchat.nlquote:Op maandag 13 juni 2011 23:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat is die gaysite van je ook weer.
quote:
Misschien meer geschikt voor Bellaquote:Op maandag 13 juni 2011 23:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Of je ziet het als Manly Love, voor iedereen geschikt. ( behalve kinderen )
Volgend weekend pas. Anders wordt het zo duurquote:Op maandag 13 juni 2011 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
Maar ga je weer terug naar Amerika Avey?
Wasda?quote:
Vleesch van Sint Jakobsschelp én een klein dorp in Oregon waar ik heb gewoond.quote:
Als ik ga, ga ik in stijl ja.quote:
Oregonquote:Op maandag 13 juni 2011 23:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vleesch van Sint Jakobsschelp én een klein dorp in Oregon waar ik heb gewoond.
Mja dit weekend, waar wanneer geen idee :/quote:Op maandag 13 juni 2011 23:51 schreef Bellatrix het volgende:
Joah denk het wel. Ligt eraan wanneer enzo.
Ow jaquote:Op maandag 13 juni 2011 23:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
kom chatrouletten.. lekker geil enzo!
Jaquote:
Wou vragen of je je tieten wil laten zien. Maar toen zag ik een mannelijk poppetje naast je naamquote:
quote:
Kan nog steeds hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wou vragen of je je tieten wil laten zien. Maar toen zag ik een mannelijk poppetje naast je naam
En dat vraag je niet aan mij?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wou vragen of je je tieten wil laten zien. Maar toen zag ik een mannelijk poppetje naast je naam
Ja nu dus niet meer hequote:
We zullen het nooit wetenquote:
He? Is ze lesbisch?quote:
JAquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
He? Is ze lesbisch?
2 dozen voor de prijs van een?!
Hetero borsten zouden misschien nog sex met je willen, met lesbische weet je zeker dat er geen actie komt?quote:
Nietquote:
Manlovequote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:09 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG
he just reallly told me that he loves me
Whoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:09 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG
he just reallly told me that he loves me
Okquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zullen we keer samen op vrouwenjacht gaan?
Haha ja, dan zien ze lekkere chick bij me staan en denken ze hmmm hoe komt hij aan geile chick hij moet goed in bed zijn! BETER EVEN MEE GAAN BUURTEN.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ja, dan zien ze lekkere chick bij me staan en denken ze hmmm hoe komt hij aan geile chick hij moet goed in bed zijn! BETER EVEN MEE GAAN BUURTEN.
En dan roep ik Niiiiice in mijn hoofd.
Ik heb geen hulp nodigquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maar hoe kan ik jou helpen in je panty-rooftoch? Ik heb een baard, helpt dat?
Met spul erinquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:17 schreef Gridlok het volgende:
Misschien kan ik je trakteren op een zelfgemaakte cake.
That'll doquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:17 schreef Gridlok het volgende:
met GHB?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:17 schreef Gridlok het volgende:
Die geef ik altijd gewoon aan iedereen die dicht in mijn buurt wil komen.quote:
Zat er kk in?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:18 schreef Gridlok het volgende:
Mijn laatste cake was kk lekker, gemaakt met stroopwafel koeken haha.
quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:36 schreef Bellatrix het volgende:
Ja sinds kort. Ik vind het even leuk maar na een weekend marathon wil ik het nooit meer zien.
botsquote:
Is dat nog steeds aan de gang?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:39 schreef Bellatrix het volgende:
The Office kan ik dan wél weer een heel weekend kijken. Maar dat doen ze niet.
Amerikaanse wel. Lopen hier achter. Will Ferrell heeft Steve Carell vervangen. Grootste faal ooit.quote:
Is al lang weer weg johquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Amerikaanse wel. Lopen hier achter. Will Ferrell heeft Steve Carell vervangen. Grootste faal ooit.
Meen je niet.quote:
Het is wel een beetje erg jaren 90quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:41 schreef Gridlok het volgende:
Zie daar de humor echt niet van in, Married with Children.
Aww vroegah, toen comedy central veel vaker The Office US uitzondquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:39 schreef Bellatrix het volgende:
The Office kan ik dan wél weer een heel weekend kijken. Maar dat doen ze niet.
Hell yeah! Veel eyecandyquote:
Ik heb het al een paar keer voorbij zien komen en ziet er wel goed uit inderdaad.quote:
Jep. En het is heerlijk over de top, en geweldige outfitsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb het al een paar keer voorbij zien komen en ziet er wel goed uit inderdaad.Het is ook wat suspense geloof ik he?
Met z'n korte broek.quote:
ja, en dat is bij mij het probleem steedsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:09 schreef Bellatrix het volgende:
O dat lijkt me wel wat. Als het klikt dan.
nope, rotterdam, utrecht is meer een noodoplossing, scheelt behoorlijk in reistijd als ik in rotterdam terecht kanquote:
Daar woon ikquote:
Jaaaaa, geniaalquote:
Nee, met m'n vriendin die daar studeertquote:
omdat fucking bostonquote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maar dan moet je Nederland verlatenwaarom zou je dat willen doen
Lang verhaalquote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maar dan moet je Nederland verlatenwaarom zou je dat willen doen
quote:
Ga je nog ooit terug naar Nederland? Als je chick haar studie heeft gefinished.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:29 schreef Avey het volgende:
[..]
Lang verhaalMaar we wilden geen long distance gedoe.
emigratie door bootycall, nicequote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:29 schreef Avey het volgende:
[..]
Lang verhaalMaar we wilden geen long distance gedoe.
Waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ga je nog ooit terug naar Nederland? Als je chick haar studie heeft gefinished.
USA RULESSSSquote:
Zeker weten.quote:
Zeg niet haten, gewoon overrated.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:37 schreef Bellatrix het volgende:
Stefan haat Amerika terwijl ie er nooit geweest is.
Dus je zus neukt bijna met haar vriend?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:27 schreef Bellatrix het volgende:
Intriiiiiige, zus neukt bijna met vriend van zus.
quote:
boks op je bovenlipquote:
gewoon van mijn oude dieetquote:
en je eetpatroon aanpassen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:36 schreef Pheno het volgende:
Ik vrees dat ik ook aan een dieet moet, door gewoon regelmaat en sporten val ik niet af.
Ik zou zeggen.... CAMBRIDGE!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:41 schreef Pheno het volgende:
Ik ontbijt, lunch en heb avondeten. Geen overmatige porties en toch blijft het groeien.
Rob is helemaal van de shakes afquote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:48 schreef Pheno het volgende:
Ja, maar met die shakes heb ik weer het idee dat ik mijn leven lang shakes moet gaan nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |