slapohunterquote:
Gelukkig. Anders moest ik mijn vakantie weer afzeggen.quote:
Je, als je het niet interessant vindt moet je het zeggen, hoor.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Die Renesite, wat een kutuser, maar wat een hoofd!
Hoi kloon.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:22 schreef Renesite het volgende:
Bella:
Ik denk dan altijd aan deze componenten
A) timing
B) wtf heeft-ie eerst gedaan
C) richtingsgevoel
D) op-een-openbare-weg?
en WAAAROM heeft die vrouw het raam open
Jaja Benny! Goed stel, wij tweeën.. Ik de brains, jij de ...quote:
Die timing vind ik echt het beste, ik bedoel, maar net op het hoogtepunt moet die kerel zijn ding doen, en zij heeft ook net dat raam open inderdaad!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:22 schreef Renesite het volgende:
Bella:
Ik denk dan altijd aan deze componenten
A) timing
B) wtf heeft-ie eerst gedaan
C) richtingsgevoel
D) op-een-openbare-weg?
en WAAAROM heeft die vrouw het raam open
BENNY IS HETEREAU.. heb ikje gister ook al verteld!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jaja Benny! Goed stel, wij tweeën.. Ik de brains, jij de ...
zij heeft hem gewoon geswaffeld.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die timing vind ik echt het beste, ik bedoel, maar net op het hoogtepunt moet die kerel zijn ding doen, en zij heeft ook net dat raam open inderdaad!
Dit is een meesterlijk geval van, op de verkeerde plaats zijn, op de verkeerde tijd.
Ik beaam ditquote:Op maandag 13 juni 2011 23:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
BENNY IS HETEREAU.. heb ikje gister ook al verteld!
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:27 schreef Gridlok het volgende:
benny hoeft je nergens voor te schamen hoor, ik word ook wel eens wild van een mooi gevormde man.
Kom hier, tijge(g)rrrrrrr!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:27 schreef Gridlok het volgende:
benny hoeft je nergens voor te schamen hoor, ik word ook wel eens wild van een mooi gevormde man.
Dit is precies de goeie...quote:Op maandag 13 juni 2011 23:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
lol verkeerde p.i hawtness ;$ :$ :$ :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |