Kansloze sportschool dus.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:08 schreef Sasman het volgende:
Mijn sportschool is voor 2 weken dicht. Mensen zijn op vakantie...
Sport je al ? of wil je gaan sporten ?quote:Op zondag 24 juli 2011 23:43 schreef Kissofarose het volgende:
Jammer dat het hier een beetje dood is, wil wel meedoen
Dat dus.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:43 schreef Kissofarose het volgende:
Jammer dat het hier een beetje dood is, wil wel meedoen
Gewoon de draad weer oppakken, niet moeilijk doen over dat ene weekje en iets hoger vetpercentage.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 07:29 schreef Tompsen het volgende:
Even een vraagje.
Ik heb vorige lekker een vakantie gehad met wat vrienden, gewoon van genoten, geen moment aan m'n voedingsschema gedacht. Moet kunnen voor een week.
Ik ben niet aangekomen in gewicht, alleen ik kan aan m'n bovenlichaam wel zien dat m'n vetpercentage wat is toegenomen. Is dat in anderhalve week weer flink te verlagen? En hoe gaat dat het snelst?
Ohja, mijn schema is: 5 min crosstrainer(warming up), fullbody schema, en dan een loopschema(sprinten). Dat lopen is dan m'n cardio, soms ga ik en halfuur fietsen.
De menu's plan ik telkens per 2 weken in en ik zorg dat ik alles wat ik nodig heb telkens in huis heb en ik zorg dat ik geen honger lijd. Dan is de kans dat je overgaat tot het eten van snelle, vette brol al een stuk kleiner.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:49 schreef Tompsen het volgende:
Hoe houden jullie je gedisicplineerd aan je eetpatroon en hoe streng zijn jullie erin?
Ik heb er soms wel wat moeite mee, komt nu ook door vakantie. Daarnaast woon ik nog thuis, dus heb niet alles zelf in de hand qua eten. Maar ik zoek een beetje tips hoe ik een eetschema het makkelijkst volhoudt. Daarnaast klopt mijn eetschema ook niet goed denk ik. Ik zal hem morgen posten!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
De menu's plan ik telkens per 2 weken in en ik zorg dat ik alles wat ik nodig heb telkens in huis heb en ik zorg dat ik geen honger lijd. Dan is de kans dat je overgaat tot het eten van snelle, vette brol al een stuk kleiner.
Ik plan één keer per twee werken een dag om te zondigen in. Dat houdt in dat ik één maaltijd vervang door bv. shoarma (lams en zonder al teveel vette saus).
Vakantie of niet, ik houd me aan mijn schema. Je hebt nu dan nog mazzel met het slechte weer.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:29 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Ik heb er soms wel wat moeite mee, komt nu ook door vakantie. Daarnaast woon ik nog thuis, dus heb niet alles zelf in de hand qua eten. Maar ik zoek een beetje tips hoe ik een eetschema het makkelijkst volhoudt. Daarnaast klopt mijn eetschema ook niet goed denk ik. Ik zal hem morgen posten!
Hoezo. je kunt toch ook eigen dingen kopen en niet eten wat de pot schaft. Je hebt altijd een keuze. Sowieso ga je (in het begin) weerstand krijgen van anderen (familie/vrienden/werk) over je "nieuwe" levenswijze / voedingspatroon. Denk nog maar eens aan ze terug als je lekker gespierd bent t.o.v. van de office-papzakken / dunne stengels.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:29 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Ik heb er soms wel wat moeite mee, komt nu ook door vakantie. Daarnaast woon ik nog thuis, dus heb niet alles zelf in de hand qua eten. Maar ik zoek een beetje tips hoe ik een eetschema het makkelijkst volhoudt. Daarnaast klopt mijn eetschema ook niet goed denk ik. Ik zal hem morgen posten!
Als je hem dan post, dan kunnen we feedback geven.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:29 schreef Tompsen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |