abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99669584
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 12:08 schreef Sasman het volgende:
Mijn sportschool is voor 2 weken dicht. Mensen zijn op vakantie :( ...
Kansloze sportschool dus. :')
pi_99671152
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 17:07 schreef Halcon het volgende:

[..]

Kansloze sportschool dus. :')
Train thuis en wees geen slaaf van de sportschool en hun kakkerlakken de Personal Trainer!
  zondag 24 juli 2011 @ 23:43:05 #193
351418 Kissofarose
I say something!
pi_99902401
Jammer dat het hier een beetje dood is, wil wel meedoen :D
Don't worry, be happy!
pi_99902617
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:43 schreef Kissofarose het volgende:
Sport je al ? of wil je gaan sporten ?
pi_100303405
Even een vraagje.

Ik heb vorige lekker een vakantie gehad met wat vrienden, gewoon van genoten, geen moment aan m'n voedingsschema gedacht. Moet kunnen voor een week.

Ik ben niet aangekomen in gewicht, alleen ik kan aan m'n bovenlichaam wel zien dat m'n vetpercentage wat is toegenomen. Is dat in anderhalve week weer flink te verlagen? En hoe gaat dat het snelst?

Ohja, mijn schema is: 5 min crosstrainer(warming up), fullbody schema, en dan een loopschema(sprinten). Dat lopen is dan m'n cardio, soms ga ik en halfuur fietsen.

[ Bericht 18% gewijzigd door Tompsen op 04-08-2011 07:38:30 ]
  donderdag 4 augustus 2011 @ 14:06:24 #196
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_100312701
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:43 schreef Kissofarose het volgende:
Dat dus.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 4 augustus 2011 @ 16:20:05 #197
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_100317758
Ik ben vandaag terug begonnen. Het was wel effe wennen want er was maar 1 persoon in de gym. :') Maar wel chill.
Trotse Belg.
pi_100320185
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 07:29 schreef Tompsen het volgende:
Even een vraagje.

Ik heb vorige lekker een vakantie gehad met wat vrienden, gewoon van genoten, geen moment aan m'n voedingsschema gedacht. Moet kunnen voor een week.

Ik ben niet aangekomen in gewicht, alleen ik kan aan m'n bovenlichaam wel zien dat m'n vetpercentage wat is toegenomen. Is dat in anderhalve week weer flink te verlagen? En hoe gaat dat het snelst?

Ohja, mijn schema is: 5 min crosstrainer(warming up), fullbody schema, en dan een loopschema(sprinten). Dat lopen is dan m'n cardio, soms ga ik en halfuur fietsen.
Gewoon de draad weer oppakken, niet moeilijk doen over dat ene weekje en iets hoger vetpercentage.

Ga anders een keertje extra naar de gym om alleen wat cardio doen als je je daar goed bij voelt.
pi_100391478
Wat blijft squashen toch fijn zeg. Alleen wel een zootje benauwd vandaag in dat hok.

Wel fijn rustig op het moment in de sportschool met de vakanties, weinig mensen dus je kan met fitness overal meteen bij.

Wat voor doelen heeft iedereen trouwens met fitness? (denk aan afvallen, voorbereiding op een marathon etc). Zelf om sowieso gezond te blijven, das de prio. Daarnaast ziet het er vaak beter uit en vind ik het simpelweg erg leuk om te doen.
pi_100391844
Spieren kweken. Nog een paar kilo dan vind ik het genoeg en dan gewoon bijhouden.
pi_100533967
Hoe houden jullie je gedisicplineerd aan je eetpatroon en hoe streng zijn jullie erin?
pi_100534131
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 23:49 schreef Tompsen het volgende:
Hoe houden jullie je gedisicplineerd aan je eetpatroon en hoe streng zijn jullie erin?
De menu's plan ik telkens per 2 weken in en ik zorg dat ik alles wat ik nodig heb telkens in huis heb en ik zorg dat ik geen honger lijd. Dan is de kans dat je overgaat tot het eten van snelle, vette brol al een stuk kleiner.

Ik plan één keer per twee werken een dag om te zondigen in. Dat houdt in dat ik één maaltijd vervang door bv. shoarma (lams en zonder al teveel vette saus).
pi_100535775
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 23:52 schreef Halcon het volgende:

[..]

De menu's plan ik telkens per 2 weken in en ik zorg dat ik alles wat ik nodig heb telkens in huis heb en ik zorg dat ik geen honger lijd. Dan is de kans dat je overgaat tot het eten van snelle, vette brol al een stuk kleiner.

Ik plan één keer per twee werken een dag om te zondigen in. Dat houdt in dat ik één maaltijd vervang door bv. shoarma (lams en zonder al teveel vette saus).
Ik heb er soms wel wat moeite mee, komt nu ook door vakantie. Daarnaast woon ik nog thuis, dus heb niet alles zelf in de hand qua eten. Maar ik zoek een beetje tips hoe ik een eetschema het makkelijkst volhoudt. Daarnaast klopt mijn eetschema ook niet goed denk ik. Ik zal hem morgen posten!
pi_100535923
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 00:29 schreef Tompsen het volgende:

[..]

Ik heb er soms wel wat moeite mee, komt nu ook door vakantie. Daarnaast woon ik nog thuis, dus heb niet alles zelf in de hand qua eten. Maar ik zoek een beetje tips hoe ik een eetschema het makkelijkst volhoudt. Daarnaast klopt mijn eetschema ook niet goed denk ik. Ik zal hem morgen posten!
Vakantie of niet, ik houd me aan mijn schema. Je hebt nu dan nog mazzel met het slechte weer. :)

Inplannen, discipline houden, geen maaltijden overslaan, etc... Verder komt het vooral aan op jezelf.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 10:19:11 #205
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_100542504
quote:

[..]

Hoezo. je kunt toch ook eigen dingen kopen en niet eten wat de pot schaft. Je hebt altijd een keuze. Sowieso ga je (in het begin) weerstand krijgen van anderen (familie/vrienden/werk) over je "nieuwe" levenswijze / voedingspatroon. Denk nog maar eens aan ze terug als je lekker gespierd bent t.o.v. van de office-papzakken / dunne stengels.
na na na na na na na Badjasman!
pi_100586184
quote:

[..]

Als je hem dan post, dan kunnen we feedback geven.
pi_101709771
Mijn voedingsschema post ik nog een keer.

Want ik heb nu even wat anders, door omstandigheden kan ik een tijdje niet naar de sportschool. En wil nu thuis trainen. Is dit dan een geschikt schema?

http://www.scoobysworkshop.com/schedadvanced.htm

Ik ben dan wel van plan om enkele spiergroepen samen te doen op een dag, en niet elke dag een aparte spiergroep, maar er bijvoorbeeld 3 trainingsdagen van maken. Is dit wat dan?

En ja ik weet dat het in een sportschool sneller gaat, heb ik ook gemerkt afgelopen tijd, maar het zit er gewoon niet in. alvast bedankt voor de'feedback' :)
pi_101715315
Zetaos had p90x als thuisschema vraag aan hem of dat wat is
  donderdag 8 september 2011 @ 17:27:01 #209
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_101715395
Was dit topic een tijdje uit het oog verloren. Deze week lekker getraind.
Trotse Belg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')