quote:
quote:
Was het er geen? Ik drukte gewoon op open nieuw deel en het werkte toch?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:14 schreef Ambrosius het volgende:
Even een reeksje van gemaakt, zal vast niet het laatste topic zijn.
Volgens mij is het dan niet meteen een reeks, maar dat weet ik niet zeker eigenlijk.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was het er geen? Ik drukte gewoon op open nieuw deel en het werkte toch?
Eerste week vorig jaarquote:Op maandag 13 juni 2011 15:16 schreef franklop het volgende:
Vorig jaar hadden we er in de eerste week 16, tweede week 4
Kwam dat niet door Isner - Mahut?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:16 schreef franklop het volgende:
Vorig jaar hadden we er in de eerste week 16, tweede week 4
quote:
En nog wel een aantal krakers hoorquote:
natuurlijk, best out of 3 in the quali's. Best out of 5 is pas voor het hoofdtoernooiquote:
Ik hoop dan op:quote:Op maandag 13 juni 2011 20:26 schreef BobW het volgende:
Gekozen voor Federer. Ik hoop het vooral, maar ik geef hem zeker een goede kans. Gaat spannend worden tussen de top 4. Als alle top 4 seeds doorgaan naar de halve finale, wat voor loting hopen jullie dan?
[...]
Hoe bedoel je dat? die kans is er toch gewoon; waarom zou het niet gebeuren?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Federer-Nadal
Murray-Djokovic
Gewoon 0% kans op weer zo'n trieste Federer-Nadal finale. Die wedstrijd lijkt me veel beter als semi. Murray-Djokovic op gras kan gezien Murray zijn spel in Rome ook leuk zijn.
Djokovic-Federer dan als finale met een wedstrijd van Federer van RG semi niveau en van Djokovic nog iets hoger.
Heb je vandaag gekeken? Hij stond heel positief op de baan. Maar inderdaad, normaal gesproken is het een drama.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:01 schreef H0D3NPYL het volgende:
Urgh Murray, ik kan die gozer echt niet uitstaan. Als je tegenstander een mooi punt maakt waar je niks aan kunt doen, en dan nog zo gaat jammeren. En na elk mini foutje half gaat janken... :S :S
Den Hoorn?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:01 schreef H0D3NPYL het volgende:
Urgh Murray, ik kan die gozer echt niet uitstaan. Als je tegenstander een mooi punt maakt waar je niks aan kunt doen, en dan nog zo gaat jammeren. En na elk mini foutje half gaat janken... :S :S
Nou, in mijn gewenste loting dus niet, dan zou dat alleen een semifinale kunnen zijn.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? die kans is er toch gewoon; waarom zou het niet gebeuren?
Ik snap 'm. En mee eens. Federer-Nadal lijkt me geen succes, behalve voor degenen die hopen dat Nadal wint. zoveel maakt het voor Nadal volgens mij niet uit dat hij op gras speelt in plaats van op gravel./ Het enige is dat Nadals foehand op gras misschien wat minder hoog opspringt naar Federers backhand - maar goed, na twee weken ziet het eruit als een zandbak en misschien heeft het dan dezelfde eigenschappen als gravel.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:17 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Nou, in mijn gewenste loting dus niet, dan zou dat alleen een semifinale kunnen zijn.
iets bekend over een Android App?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:35 schreef TheGeneral het volgende:
De iPhone app van Wimbledon is ook weer geupdate voor de 2011 editie.
En in tegenstelling tot de RG app, is dit wel een fijne app.
Je weet zelf hoelangzaam dat gras tegenwoordig is. Waarschijnlijk is het gewoon een lange game.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:46 schreef Szura het volgende:
Scoreboard zuigt sowieso helft van de tijd.
Zo staat Suarez Navarro al meer dan een uur met 5-2 voor in de 3e
[...]
1977.....quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:55 schreef Szura het volgende:
http://www.wimbledon.com/en_GB/players/overview/wta120281.html
WTF deze bijna 44-jarige staat ook
gewoon te spelen in de kwalificaties
En shoppenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:58 schreef de_boswachter het volgende:
Achja. Kan ze wel lekker dubbelen.
Rus
quote:
quote:Kraai ligt er alweer uit
quote:
quote:
En elke keer dat ik stukjes over haar lees in tennisbladen staat er dat het mentaal goed zit en dat er goeie dingen gaan gebeuren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:20 schreef Norrage het volgende:
Misaze speelt echt niet slecht ofzo, echt mentaal allemaal dat falen
Maar dan toch niet op de tennisbaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
En elke keer dat ik stukjes over haar lees in tennisbladen staat er dat het mentaal goed zit en dat er goeie dingen gaan gebeuren.
Hmm, nee, dat staat er inderdaad nooit bij.quote:
Minder.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:00 schreef Norrage het volgende:
Schoorel eruitook echt kutloting tegen guccione.
226, maar heeft al wel top 70 gestaan, dus is echt geen koekenbakker, zeker niet op gras met z'n service.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:06 schreef San_Andreas het volgende:
die guccione staat iets van 275 op de ranking toch?
Hij had ook een voorbereiding van 0 op gras.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:10 schreef San_Andreas het volgende:
hij heeft dus gewoon van een ervaren gast verloren, nou ja jammer.
quote:Hewitt mogelijk niet op Wimbledon
Uitgegeven: 14 juni 2011 22:13
Laatst gewijzigd: 14 juni 2011 22:13
AMSTERDAM - Lleyton Hewitt twijfelt over deelname aan Wimbledon. De 30-jarige Australiër moest dinsdag in de eerste ronde in Eastbourne opgeven omdat hij te veel last had van een oude kwetsuur aan zijn linkerenkel.
© ANP"Het moet een stuk beter gaan wil ik op Wimbledon kunnen spelen", baalde Hewitt.
De voormalig nummer één van de wereld ging in maart al onder het mes, waarna hij vorige week in Halle zijn rentree maakte.
In Duitsland reikte de huidige nummer 130 van de wereld tot de kwartfinale, maar Hewitts blessure speelde weer op.
"Ik wist al dat er weinig verbetering was ten opzichte van Halle, maar ik wilde het toch proberen."
In Eastbourne moest Hewitt bij een 6-2 3-0 achterstand de strijd staken tegen Olivier Rochus.
"Ik heb er echter vertrouwen in dat er nog verbetering kan komen. Met de juiste mensen om mij heen en een paar rustige dagen gaat het hopelijk een stuk beter."
Ok nu ga je te verquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
Hewitte kan beter stoppen.
Irritant ventje vond ik hem in zijn toptijd.
Come on en dan dat kutvuistje![]()
![]()
Op de één of andere manier kan ik 'm wel waarderen, al vond ik het prachtig toen Karlovic titelverdediger Hewitt eraf meptequote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
Hewitte kan beter stoppen.
Irritant ventje vond ik hem in zijn toptijd.
Come on en dan dat kutvuistje![]()
![]()
Jezus, na zo'n RG er in de eerste ronde quali's afgaanquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:21 schreef Szura het volgende:
Sijsling speelt tegen de Belg Goffin, nummer 219.
Die versloeg in de eerste ronde Rosol, hoogst geplaatste speler in de kwali's.
kom je nu pas achter, hij draait al minstens 10 jaar meequote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben Hewitt achteraf steeds meer gaan waarderen. Wát een wedstrijdmentaliteit
Echt?quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:00 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
kom je nu pas achter, hij draait al minstens 10 jaar mee
quote:1 Rafael NADAL (ESP) [1]
2 Novak DJOKOVIC (SRB) [2]
3 Roger FEDERER (SUI) [3]
4 Andy MURRAY (GBR) [4]
5 Robin SODERLING (SWE) [5]
6 Tomas BERDYCH (CZE) [6]
7 David FERRER (ESP) [7]
8 Andy RODDICK (USA) [8]
9 Gael MONFILS (FRA) [9]
10 Mardy FISH (USA) [10]
11 Jurgen MELZER (AUT) [11]
12 Jo-Wilfried TSONGA (FRA) [12]
13 Viktor TROICKI (SRB) [13]
14 Stanislas WAWRINKA (SUI) [14]
15 Gilles SIMON (FRA) [15]
16 Nicolas ALMAGRO (ESP) [16]
17 Richard GASQUET (FRA) [17]
18 Mikhail YOUZHNY (RUS) [18]
19 Michael LLODRA (FRA) [19]
20 Florian MAYER (GER) [20]
21 Fernando VERDASCO (ESP) [21]
22 Alexandr DOLGOPOLOV (UKR) [22]
23 Janko TIPSAREVIC (SRB) [23]
24 Juan Martin DEL POTRO (ARG) [24]
25 Juan Ignacio CHELA (ARG) [25]
26 Guillermo GARCIA-LOPEZ (ESP) [26]
27 Marin CILIC (CRO) [27]
28 David NALBANDIAN (ARG) [28]
29 Nikolay DAVYDENKO (RUS) [29]
30 Thomaz BELLUCCI (BRA) [30]
31 Milos RAONIC (CAN) [31]
32 Marcos BAGHDATIS (CYP) [32]
quote:1 Caroline WOZNIACKI (DEN) [1]
2 Kim CLIJSTERS (BEL) [2]
3 Vera ZVONAREVA (RUS) [3]
4 Na LI (CHN) [4]
5 Victoria AZARENKA (BLR) [5]
6 Maria SHARAPOVA (RUS) [6]
7 Francesca SCHIAVONE (ITA) [7]
8 Serena WILLIAMS (USA) [8]
9 Petra KVITOVA (CZE) [9]
10 Marion BARTOLI (FRA) [10]
11 Samantha STOSUR (AUS) [11]
12 Andrea PETKOVIC (GER) [12]
13 Svetlana KUZNETSOVA (RUS) [13]
14 Agnieszka RADWANSKA (POL) [14]
15 Anastasia PAVLYUCHENKOVA (RUS) [15]
16 Jelena JANKOVIC (SRB) [16]
17 Julia GOERGES (GER) [17]
18 Kaia KANEPI (EST) [18]
19 Ana IVANOVIC (SRB) [19]
20 Yanina WICKMAYER (BEL) [20]
21 Shuai PENG (CHN) [21]
22 Flavia PENNETTA (ITA) [22]
23 Shahar PEER (ISR) [23]
24 Venus WILLIAMS (USA) [24]
25 Dominika CIBULKOVA (SVK) [25]
26 Daniela HANTUCHOVA (SVK) [26]
27 Maria KIRILENKO (RUS) [27]
28 Jarmila GAJDOSOVA (AUS) [28]
29 Ekaterina MAKAROVA (RUS) [29]
30 Roberta VINCI (ITA) [30]
31 Bethanie MATTEK-SANDS (USA) [31]
32 Lucie SAFAROVA (CZE) [32]
Echt prima dat ze juist wel geplaatst zijn. Wimbledonquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:10 schreef Szura het volgende:
Wat een bullshit dat die Williams zussen geplaatst zijn.
Hou je toch gewoon aan de wereldranglijst.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:10 schreef Szura het volgende:
Wat een bullshit dat die Williams zussen geplaatst zijn.
Hou je toch gewoon aan de wereldranglijst.
Wat zou dat? Ik zeg het niet omdat het om de Williamsen gaat, als het bij pakweg een Jankovic was geweest als die in dezelfde situatie zat was m'n reactie dezelfde geweest. De plaatsing van Venus gaat ten koste van een speelster die in de top-32 staat, wat kan zij er aan doen dat Venus geblesseerd raakt?quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
![]()
Alsof Serena niet bij de top 8 favorieten hoort. Ze heeft de afgelopen twee Wimbledons gewonnen.
Dit alleen maakt de Wimbledon formule het al waard. En ik ben totaal geen Williams fan.
Dat is wel ziek eigenlijkquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:16 schreef Norrage het volgende:
En ze waren anders ook gewoon geplaatst geweest. Serena is met 1 toernooiresultaat gewoon 24e van de wereld
helemaal niet. Venus en Serena staan gewoon in de top 32. En zijn hoger geplaatst vanwege hun oude Wimbledon resultaten. Als Jankovic vorig jaar Wimbledon had gewonnen was ze ook 10 plaatsen hoger geplaatst.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat zou dat? Ik zeg het niet omdat het om de Williamsen gaat, als het bij pakweg een Jankovic was geweest als die in dezelfde situatie zat was m'n reactie dezelfde geweest. De plaatsing van Venus gaat ten koste van een speelster die in de top-32 staat, wat kan zij er aan doen dat Venus geblesseerd raakt?
Venus staat 33.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
helemaal niet. Venus en Serena staan gewoon in de top 32. En zijn hoger geplaatst vanwege hun oude Wimbledon resultaten. Als Jankovic vorig jaar Wimbledon had gewonnen was ze ook 10 plaatsen hoger geplaatst.
Dat is eigenlijk nog laag, maar WTA overwaardeert die kleine toernooitjes. Op de ATP ben je met enkel één GS 12de op dit moment, en met dubbel verdedigend Wimbledon kampioen zou je ongeveer 5de seed staan.quote:
Niet ten tijde van de entry voor Wimbledon. Leer je feiten.quote:
Zelf betere resultaten halen? De normale rankings, noch de Wimbledon rankings, zijn niet geheim voor wie dan ook. Dit is de formule, dus dit zijn de rankings. En die zeggen dat Venus hoger geplaatst is dan speler X. Wat kan Venus eraan doen dat speler X niet goed genoeg is om hoger te staan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat zou dat? Ik zeg het niet omdat het om de Williamsen gaat, als het bij pakweg een Jankovic was geweest als die in dezelfde situatie zat was m'n reactie dezelfde geweest. De plaatsing van Venus gaat ten koste van een speelster die in de top-32 staat, wat kan zij er aan doen dat Venus geblesseerd raakt?
Maar waarom moet het op Wimbledon anders dan de rest van de toernooien? We hebben niet voor niks een wereldranglijst.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:23 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Zelf betere resultaten halen? De normale rankings, noch de Wimbledon rankings, zijn niet geheim voor wie dan ook. Dit is de formule, dus dit zijn de rankings. En die zeggen dat Venus hoger geplaatst is dan speler X. Wat kan Venus eraan doen dat speler X niet goed genoeg is om hoger te staan?
Omdat gras zo weinig voorkomt begrijp ik wel dat ze daar wat correctie op willen maken. En wat mij betreft volledig terecht. En zo vaak veranderen er ook geen dingen. Bij de mannen is er bijvoorbeeld maar 1 plaatsing veranderd, die van Roddick. Als er iets verandert is het meestal gewoon ten faveure van oudkampioenen of spelers die het echt verdienen daar te staan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar waarom moet het op Wimbledon anders dan de rest van de toernooien? We hebben niet voor niks een wereldranglijst.
De ranglijst is bedoelt om de sterkte/gevaarlijkheid van spelers te bepalen aan de hand van de resultaten van het afgelopen jaar. Aangezien er zo weinig op gras gespeeld wordt zijn de rankings voor Wimbledon daar niet helemaal geschikt voor. Dus worden grasresultaten extra benadrukt. Als je goed bent op bijvoorbeeld gravel is dat al meer in je ranking meegenomen, aangezien je daar veel punten op kan halen. Hetzelfde geldt voor hard.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar waarom moet het op Wimbledon anders dan de rest van de toernooien? We hebben niet voor niks een wereldranglijst.
Mwa. Niet noodzakelijk. Roddick is bijvoorbeeld achtste seed. Ik vind Roddick de stomste speler in de top 20, maar hij hoort wel bij de beste 8 grasspelers en het maakt zeker wel verschil of je in de vierde ronde of in de kwartfinale tegen Nadal speelt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:32 schreef Szura het volgende:
Tja, ik zou zeggen so be it. De spelers die goed zijn op gras komen vanzelf wel boven.
Door een verhoogde ranking wordt er echter wel een ander "gedupeerd".
grmbl!quote:
Ja in de 4e ronde maak je zelfs meer kans tegen Nadal dan in de ....-finalesquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:40 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Mwa. Niet noodzakelijk. Roddick is bijvoorbeeld achtste seed. Ik vind Roddick de stomste speler in de top 20, maar hij hoort wel bij de beste 8 grasspelers en het maakt zeker wel verschil of je in de vierde ronde of in de kwartfinale tegen Nadal speelt.
Gewoon niet waar. De een staat hoger op de Wimbledon ranking dan de andere en is daarom hoger geplaatst. Die ranking komt niet uit de lucht vallen maar wordt ook via (een andere) formule berekend, die is even verdiend als de gewone ranking.
quote:Wimbledon Wimbledon
Kim Clijsters has been forced to withdraw from The Championships after injuring her foot. "I'm very very disappointed" she said
Was er vandaag ook in Engeland - what else - regen? Morgen zelfde programma?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:22 schreef Szura het volgende:
Sijsling morgen 3e partij vanaf 11u op baan 14.
Er staat sowieso weer regen op het programma morgen daar ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:26 schreef FlorisRijkaard het volgende:
[..]
Was er vandaag ook in Engeland - what else - regen? Morgen zelfde programma?
Mogelijke SFs dus:quote:Murray in Djokovic's half of the draw, Roger and Rafa together
Ronde 1:quote:Roddick, Soderling, Monfils in the bottom half Seeds 4, 5, 8 and 9 are down the bottom with Nole.
Dit zegt BBC, dus toch? Volgende loting moet dat ook wel want daar kwam eerst Nadal, toen Murray, toen Federer en toen Djokovic als laatst.quote:The Scot could meet defending champion Rafael Nadal in the semi-finals, with Roger Federer and Novak Djokovic in the opposite half.
wtf, er is ook enorme discussie op MTF hierover...de loting op Wimbledon is elk jaar vaagquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:28 schreef BobW het volgende:
[..]
Dit zegt BBC, dus toch? Volgende loting moet dat ook wel want daar kwam eerst Nadal, toen Murray, toen Federer en toen Djokovic als laatst.
Dus toch Nadal - Murray, Federer - Djoko
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:31 schreef danusz1986 het volgende:
De vrouwen loting komt zeker na de mannen?
yupquote:
Aan de ene kant blijft Federer - Nadal de mooiste finale tussen twee grote, maar iets anders is ook wel eens leuk inderdaad.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:34 schreef Norrage het volgende:
Wat naar....dus toch Murray bij Rafa en Fed bij Djokodat is al de 6e keer op rij dat het zo uitkomt, achterlijk....(of toevallig)...ik wil eens wat anders!
Het is vooral ernstig dat het dus de 6e keer op rij is dat Djoko in Fed zijn helft zit en Murray bij Rafa...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:35 schreef BobW het volgende:
[..]
Aan de ene kant blijft Federer - Nadal de mooiste finale tussen twee grote, maar iets anders is ook wel eens leuk inderdaad.
Delpo kan niet op gras tennissen...quote:
Voordeel is dat ze dan gewoon de hele nacht doorkunnen spelenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:45 schreef NJ het volgende:
Whahaha. Weer Isner - Mahut. Volgens Andy Murray verdienen die Centre Court..
Absoluut, heel gek misschien, maar dat gevoel heb ik ook heel sterk. In een SF geef ik Murray een goede kans tegen Nadal, in een finale geef ik hem vrijwel geen kans.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:38 schreef danusz1986 het volgende:
Ik denk dat dit alleen maar beter is voor de Federer fans. Ik zie Murray eerder in de halve finale winnen van Rafa dan in de finale. [...]
quote:
Altijd geweest.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:28 schreef Alovenac het volgende:
Sinds wanneer is het best of 5 sets in de laatste voorronde van Wimbledon?
Verdascoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:21 schreef jojomen4 het volgende:
Jeetje zeg, balen van deze loting. Rafa heeft al z'n moeilijkste tegenstanders in z'n lijst: Verdasco, Delpo, Murray. Allemaal hardhitters.
Gelukkig is Rafa de beste van de wereld, en zal hij het toernooi gewoon weer winnen. Het maakt namelijk geen kloot uit wie hij wanneer tegenkomt. Hij is gewoon de beste.
Nee. Wimbledon blijft toch wel een beetje uniekquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:09 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Valt me ook nu pas op.. Is bij de overige grandslams toch niet?
Delpo op gras moeilijk vindenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:21 schreef jojomen4 het volgende:
Jeetje zeg, balen van deze loting. Rafa heeft al z'n moeilijkste tegenstanders in z'n lijst: Verdasco, Delpo, Murray. Allemaal hardhitters.
Gelukkig is Rafa de beste van de wereld, en zal hij het toernooi gewoon weer winnen. Het maakt namelijk geen kloot uit wie hij wanneer tegenkomt. Hij is gewoon de beste.
Ik moet er ook nog steeds om lachenquote:
Zou lachen zijn als het gewoon weer de baan van vorig jaar zou zijn xDquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:18 schreef BobW het volgende:
[..]
Ik moet er ook nog steeds om lachenhet is toch niet voor te stellen
Zouden ze centre court krijgen of weer dezelfde baan als vorig jaar?
Scoreboard kan in ieder geval langer mee dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:19 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Zou lachen zijn als het gewoon weer de baan van vorig jaar zou zijn xD
Nadal Djoko kan inderdaad niet. Fed Nadal had gekund, maar voor de 12e keer uit de laatste 13 is Fed-Djoko de mogelijke semifinale.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:46 schreef Norrage het volgende:
Ik denk dat we gewoon dezelfde halve finales gaan krijgen als met RG. Daarom zo jammer dat die loting elke keer hetzelfde is. Ik had wel een Nadal Djoko halve of Fed Nadal halve willen zien, maar dat kan kennelijk gewoon niet....
Ohja, maar ik refereerde ook nog wel aan de tijd dat Fed #2 stond en dat Djoko nog steeds in Feds helft terecht kwam. En die statistiek van 12 uit 13 wist ik nog, wat bizar zeg.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:04 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Nadal Djoko kan inderdaad niet. Fed Nadal had gekund, maar voor de 12e keer uit de laatste 13 is Fed-Djoko de mogelijke semifinale.
Helemaal als mensen denken dat de wedstrijd van vorig jaar nog niet afgelopen was.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:19 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Zou lachen zijn als het gewoon weer de baan van vorig jaar zou zijn xD
Ze hebben uren geleden al besloten dat ze niet meer zouden spelen hoor.quote:
Je hebt gelijk, ik haalde het van de live Wimbledon draw blog, maar die zaten er bij Murray/Federer ook al naastquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet toch? Serena in het tweede kwart en Venus in het vierde.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Helemaal als mensen denken dat de wedstrijd van vorig jaar nog niet afgelopen was.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:42 schreef Plus_Ultra het volgende:
Mahut moet weer tegen Isner in de eerste ronde
Verdasco en Murray.... ja dat zijn echte hardhittersquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:21 schreef jojomen4 het volgende:
quote:Harrison slips retrieving ball, he's ok but NOT happy: 'why dont we put ice skates on & play another stanley cup final?!'
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Helemaal als mensen denken dat de wedstrijd van vorig jaar nog niet afgelopen was.
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:18 schreef groenen het volgende:
Staat dat bolletje van de service wel goed? Of is dit een WTA-wedstrijd?
Nog niet bekend.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:45 schreef tompsv18 het volgende:
Tegen wie moet hij nu in de eerste ronde?
Precies. Niks verwachten en hopen dat je een leuke pot speelt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:53 schreef luckass het volgende:
Leuk voor die jongen, 1e keer hoofdtoernooi.
Toompjequote:
Niet gek, hij is gewoon in topvorm (voor zijn doen). Dit jaar al 11 graswedstrijden in de benen incl. qualifiers hier. Uiteraard wel allemaal challenger niveau, maar met Ball (2x), Matosevic en Reynolds toch wat leuke kanonnen verslagen afgelopen wekenquote:
Toompje.quote:
Op zichzelf niet, maar als hij ergens een wildcard krijgt wordt er nogal eens gedaan alsof hij er niets van kan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet gek, hij is gewoon in topvorm (voor zijn doen). Dit jaar al 11 graswedstrijden in de benen incl. qualifiers hier. Uiteraard wel allemaal challenger niveau, maar met Ball (2x), Matosevic en Reynolds toch wat leuke kanonnen verslagen afgelopen weken
Ah, Sijsling. Beetje onhandig opgeschreven bij een wedstrijd tussen Igor en Igor. Dacht al dat je een sukkel wasquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:05 schreef F.M.D. het volgende:
Igor treft Koenitsin. Ervaren speler die wel lekker speelt op gras. Haalde deze week halve finale in Eastbourn.
Zal een lastige opgave worden.
Hoe oud is hij, 12 ofzo?quote:Op zondag 19 juni 2011 00:36 schreef Tim86 het volgende:
Op dit moment echt nog maar een toompje.
[ afbeelding ]
18 schijnbaarquote:
Alsof Nalby de 3e ronde gaat halenquote:Op zondag 19 juni 2011 10:54 schreef Nalbandian het volgende:
Nalby komt Fed tegen in de 3e ronde....leuke match-up.
Hij heeft met zijn achttiende levensjaar als 4 ton bij elkaar geslagen..wat heb jij gedaan met je levenquote:Op zondag 19 juni 2011 09:58 schreef Norrage het volgende:
Die Tomic is echt de grootste pusher zonder uitstraling en bovendien een kneus die de tour ooit heeft gehad zeg. ECht, die jongen kan echt niet tennissen...hoe hij de bal over het net krijgt is echt te beschouwen als een wonder...
Achja, hij zal vast heel goed worden ofzo
quote:
Ik zal je eerlijk zeggen, toen ik de eerste keer de foto van Robert M. op het nieuws zag, dacht ik "Tomic?quote:Op zondag 19 juni 2011 10:56 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind tomic wel iets weg hebben van Robert M.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een filmpje van mijn dieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Federer-fan op 19-06-2011 11:57:19 ][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Of Vlaamse.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:35 schreef franklop het volgende:
Gefeliciteerd FF!
Overigens heeft ook Kenny De Schepper het hoofdtoernooi gehaald. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat hij Nederlandse (voor)ouder(s) heeft
kan ook iddquote:
GEfeliciteerd :0quote:Op zondag 19 juni 2011 11:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zal je eerlijk zeggen, toen ik de eerste keer de foto van Robert M. op het nieuws zag, dacht ik "Tomic?"
Ik ben trouwens vandaag jarig.Omdat ik niet op snoep en chips kan trakteren trakteer ik jullie op een vandaag bedachte grap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die .org doet het ook nog steeds hoor.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:49 schreef Plus_Ultra het volgende:
.com? Wimbledon zat in het verleden op het .org domein!
De .org redirect naar .comquote:Op zondag 19 juni 2011 16:49 schreef Plus_Ultra het volgende:
.com? Wimbledon zat in het verleden op het .org domein!
quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 12:00 schreef BobW het volgende:
Gefeliciteerd Federer-fan! Dat is eens een andere traktatie maar niet minder leuk dan snoep en chips
quote:
quote:
Bedankt voor jullie fantastische reacties.quote:
Ach, Gasquet zal wel weer heel goed spelen, 2-0 in sets voor staan en dan alsnog verliezen.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:36 schreef Szura het volgende:
Ik hoop dat Gasquet weer eens wat moois kan laten zien hier. Heeft al eens de halve finales gehaald en maakt een goed jaar door. Mogelijk tegen Murray in de 8e finale, dat kan een mooie pot worden.
Ik werk twee weken lang halve dagen (van 09.30-13.30 uur). Dan heb ik nog maar twee weken over en die neem ik op tijdens de laatste week van de US Open en tijdens de Masters.quote:
Dank je wel!quote:
Bedankt!quote:
gewoon 1tje die ze van de BBC hebben gekocht lijkt het opquote:Op zondag 19 juni 2011 19:00 schreef Ambrosius het volgende:
In Studio Sport van 19.00 een voorbeschouwing op Wimbledon.
Feli FF.
Ja, was alleen wel weer op z'n Studio Sports.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:00 schreef Ambrosius het volgende:
In Studio Sport van 19.00 een voorbeschouwing op Wimbledon.
Bedankt.quote:Feli FF.
Dank je wel.quote:
Het is nog steeds bezig hoor....quote:Op zondag 19 juni 2011 19:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, was alleen wel weer op z'n Studio Sports.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar dan? Ik zie hem niet op 1, 2 of 3.quote:
Bedankt.quote:En nog gefeliciteerd!![]()
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:54 schreef luckass het volgende:
Oh, geen belangrijke verjaardagen vandaag dus.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar dan? Ik zie hem niet op 1, 2 of 3.
[..]
Bedankt.
[..]
[..]Dat stuk over Wimbledon was het laatste kwartiertje. Interviews met Sijsling en Haase en stukjes over Venus en Serena en Wozniaki die Djokovic interviewdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
AJB niet. Dat Engelsen gaan klappen voor een Schot is toch wel ergquote:Op zondag 19 juni 2011 21:47 schreef luckass het volgende:
Oh ja, ik hoop dat Murray het toernooi wint.
Ik ookquote:Op zondag 19 juni 2011 21:47 schreef luckass het volgende:
Oh ja, ik hoop dat Murray het toernooi wint.
Nee, die hadden een contract voor 3 jaar geloof ik en vorig jaar was het laatste jaarquote:Op zondag 19 juni 2011 22:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het is vast al een paar keer langsgekomen, maar heeft Net5 geen uitzendrechten meer?
Dat is matig, ze hadden het altijd goed voor elkaar met die livestreams...quote:Op zondag 19 juni 2011 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, die hadden een contract voor 3 jaar geloof ik en vorig jaar was het laatste jaar
Inderdaad. Ook geen Jacco meer met topreportagesquote:Op zondag 19 juni 2011 22:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat is matig, ze hadden het altijd goed voor elkaar met die livestreams...
Tuurlijk, maar die kiezen natuurlijk toch wat meer voor de Engelse spelers en stoppen bovendien altijd voor de laatste partij klaar is. Sport 1 zendt het wel gewoon allemaal uit vanaf verschillende banen tegelijk.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:39 schreef Wilskracht het volgende:
BBC 1 en 2 zenden toch veel uit.
Beter commentaar dan net5 vroeger.
Wie zijn die WTA'erts?quote:
ivokarlovic ivo karlovicquote:
Petkovic en Azarenka.quote:
Ik moest even zoekenquote:Op zondag 19 juni 2011 23:12 schreef luckass het volgende:
De Turs
http://twitter.com/#!/TursunovTales/status/82443140115603457
Het zou me serieus niks verbazen....quote:
Als je er een spoiler voor zet, kan het wel.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:54 schreef luckass het volgende:
Ik wilde eerst moeder Murray zeggen maar dat kan ik jullie niet aandoen.
Dat zou wel humor zijn.quote:
Dan gaan ze wel weer over naar Laura Robson, die wordt ook elk jaar weer opgehemeld zonder dat je haar de rest van seizoen ziet.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat zou wel humor zijn.Dat de Engelse pers en het publiek meteen voor een jaar uit de droom geholpen zijn.
Waar baseer je deze opmerking op?quote:Op maandag 20 juni 2011 00:53 schreef AssyriskaFF het volgende:
Mensen die van fan van Murray zijn, kun je geen tennisliefhebber noemen.
Jij nomineert jezelf alvast voor de dorpsidioot van de Wimby 2011 reeks.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:53 schreef AssyriskaFF het volgende:
Boeit me niet. Je moet mijn post niet zo serieus nemen joh.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:09 schreef luckass het volgende:
[..]
Jij nomineert jezelf alvast voor de dorpsidioot van de Wimby 2011 reeks.
Ik ben fan van Murray, bovendien tennisliefhebber. Al heb ik wel een gezonde haat jegens Djokovic en lichte irritaties mbt Nadalquote:Op maandag 20 juni 2011 00:53 schreef AssyriskaFF het volgende:
Zijn attitude op de baan staat me ook niet aan, maar zeggen dat ie geen wapens heeft en hij geen leuk spel heeft om naar te kijken is een teken dat je niks van tennis afweet.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:13 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Boeit me niet. Je moet mijn post niet zo serieus nemen joh..
Murray speelt zo lelijk tennis. Zijn mentaliteit, zijn houding en zijn laffe manier van spelen. Het is niet spannend of leuk om naar te kijken.
En dat gezeik op de BBC elke keer met Wimbledon. Murray dit Murray dat. zo'n bijzondere tennisser is hij niet. Hij heeft geen fatsoenlijke wapens zoals de top 3 wel heeft. Hij trekt altijd zo'n rotkop.
Heb je zijn finale tegen Tsonga (Queens) gezien vorige week, was best een leuke pot om te zien, tuurlijk moet hij dat balletje door de benen niet doen, maar om nou te zeggen dat het geen leuke pot was?quote:Op maandag 20 juni 2011 01:13 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Boeit me niet. Je moet mijn post niet zo serieus nemen joh..
Murray speelt zo lelijk tennis. Zijn mentaliteit, zijn houding en zijn laffe manier van spelen. Het is niet spannend of leuk om naar te kijken.
En dat gezeik op de BBC elke keer met Wimbledon. Murray dit Murray dat. zo'n bijzondere tennisser is hij niet. Hij heeft geen fatsoenlijke wapens zoals de top 3 wel heeft. Hij trekt altijd zo'n rotkop.
Was ook bij RG !quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 11:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Was ook bij RG !
Maar net 5 had vorig jaar toch die site met alle banen ?
Ah !quote:Op maandag 20 juni 2011 11:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Maar ja die hebben de rechten niet meer, RTL kreeg de begroting niet rond vandaar dat die de rechten niet hebben gepakt.
De NOS kan de SF en de F live uitzenden omdat die wedstrijden 'A' evenementen zijn volgens de mediawet en dus op het open net uitgezonden moeten worden, als iemand voor die duels de rechten pakt. Dat heeft de NOS dus gedaan.
Dat vind ik ook hoor. 9 van de 10 keer is het vreselijk om zijn wedstrijden te kijken.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zijn attitude op de baan staat me ook niet aan, maar zeggen dat ie geen wapens heeft en hij geen leuk spel heeft om naar te kijken is een teken dat je niks van tennis afweet.
Wimbledon zou wel stuk duurder zijn. Daarnaast zal het ook wel te dicht op de Tour de France zitten en elke twee jaar heb je natuurlijk ook EK of WK voetbal om deze tijd, zal niet te combineren zijnquote:Op maandag 20 juni 2011 11:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap niet dat de NOS gewoon het hele toernooi pakt... waarom wel Roland Garros en niet Wimbledon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |