quote:
quote:
Was het er geen? Ik drukte gewoon op open nieuw deel en het werkte toch?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:14 schreef Ambrosius het volgende:
Even een reeksje van gemaakt, zal vast niet het laatste topic zijn.
Volgens mij is het dan niet meteen een reeks, maar dat weet ik niet zeker eigenlijk.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was het er geen? Ik drukte gewoon op open nieuw deel en het werkte toch?
Eerste week vorig jaarquote:Op maandag 13 juni 2011 15:16 schreef franklop het volgende:
Vorig jaar hadden we er in de eerste week 16, tweede week 4
Kwam dat niet door Isner - Mahut?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:16 schreef franklop het volgende:
Vorig jaar hadden we er in de eerste week 16, tweede week 4
quote:
En nog wel een aantal krakers hoorquote:
natuurlijk, best out of 3 in the quali's. Best out of 5 is pas voor het hoofdtoernooiquote:
Ik hoop dan op:quote:Op maandag 13 juni 2011 20:26 schreef BobW het volgende:
Gekozen voor Federer. Ik hoop het vooral, maar ik geef hem zeker een goede kans. Gaat spannend worden tussen de top 4. Als alle top 4 seeds doorgaan naar de halve finale, wat voor loting hopen jullie dan?
[...]
Hoe bedoel je dat? die kans is er toch gewoon; waarom zou het niet gebeuren?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Federer-Nadal
Murray-Djokovic
Gewoon 0% kans op weer zo'n trieste Federer-Nadal finale. Die wedstrijd lijkt me veel beter als semi. Murray-Djokovic op gras kan gezien Murray zijn spel in Rome ook leuk zijn.
Djokovic-Federer dan als finale met een wedstrijd van Federer van RG semi niveau en van Djokovic nog iets hoger.
Heb je vandaag gekeken? Hij stond heel positief op de baan. Maar inderdaad, normaal gesproken is het een drama.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:01 schreef H0D3NPYL het volgende:
Urgh Murray, ik kan die gozer echt niet uitstaan. Als je tegenstander een mooi punt maakt waar je niks aan kunt doen, en dan nog zo gaat jammeren. En na elk mini foutje half gaat janken... :S :S
Den Hoorn?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:01 schreef H0D3NPYL het volgende:
Urgh Murray, ik kan die gozer echt niet uitstaan. Als je tegenstander een mooi punt maakt waar je niks aan kunt doen, en dan nog zo gaat jammeren. En na elk mini foutje half gaat janken... :S :S
Nou, in mijn gewenste loting dus niet, dan zou dat alleen een semifinale kunnen zijn.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? die kans is er toch gewoon; waarom zou het niet gebeuren?
Ik snap 'm. En mee eens. Federer-Nadal lijkt me geen succes, behalve voor degenen die hopen dat Nadal wint. zoveel maakt het voor Nadal volgens mij niet uit dat hij op gras speelt in plaats van op gravel./ Het enige is dat Nadals foehand op gras misschien wat minder hoog opspringt naar Federers backhand - maar goed, na twee weken ziet het eruit als een zandbak en misschien heeft het dan dezelfde eigenschappen als gravel.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:17 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Nou, in mijn gewenste loting dus niet, dan zou dat alleen een semifinale kunnen zijn.
iets bekend over een Android App?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:35 schreef TheGeneral het volgende:
De iPhone app van Wimbledon is ook weer geupdate voor de 2011 editie.
En in tegenstelling tot de RG app, is dit wel een fijne app.
Je weet zelf hoelangzaam dat gras tegenwoordig is. Waarschijnlijk is het gewoon een lange game.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:46 schreef Szura het volgende:
Scoreboard zuigt sowieso helft van de tijd.
Zo staat Suarez Navarro al meer dan een uur met 5-2 voor in de 3e
[...]
1977.....quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:55 schreef Szura het volgende:
http://www.wimbledon.com/en_GB/players/overview/wta120281.html
WTF deze bijna 44-jarige staat ook
gewoon te spelen in de kwalificaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |