ik check elke dag Maastricht maar de euroactie nooit gezien, wel 4,95 dusquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Gewoon de social deal site in de gaten houden, het komt een keer in de maand terug. Amsterdam, Maastricht en Roermond hebben deze actie gehad.
Sittard heeft die actie wél gehad. Roermond liep tot 00:00 vanavond. Maar dit zijn regelmatig terugkerende acties dus je moet gewoon eventjes wachten. En hopen dat het om een Subway in je buurt gaat anders heeft het weinig zin.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik check elke dag Maastricht maar de euroactie nooit gezien, wel 4,95 dus
Das dan idd een tijdje geleden, er zijn er nu al 4quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:06 schreef Yankee het volgende:
[..]
Welke van de twee, of beide? Het is al een tijdje geleden dat ik een broodje heb gehaald en er staat me iets bij dat ik toen dezelfde ervaring had
Zeurpieten zullen er altijd zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:27 schreef Rode_banaan het volgende:
Veel te duur voor wat je krijgt. Een broodje met gore niet verse meuk er tussen. Bah.
Im cumming to polandquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:06 schreef hemarookworst het volgende:
Zo net terug van Polen. Een 15cm sub voor maar 4,95 zloty. Omgerekend iets meer dan een euro!!!!
Ben er toevallig vorige week ofzo geweest. Het personeel wordt daar volgens mij niet aangenomen om de vriendelijkheidquote:Op maandag 2 januari 2012 21:36 schreef Sylvana het volgende:
In Almelo hebben we nu ook een Subway, maar ben er nog niet eens geweestBinnenkort maar eens ff checken dus
Gvd, ik betaalde voor extra kaas en extra bacon en ik kreeg 5 plakken kaas en 3 plakjes bacon op mijn Spicy Italian 30cmquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:54 schreef CrashO het volgende:
stuk of 5 plakken kaas op een 30cm sub denkt? gewoon 1 laag met diagonale plakken.
dubbel doen ze er (in oldenzaal iig) ook letterlijk dubbel op, dus ipv alleen een laag op de bodem ook een laag aan de bovenkant.
Probeer de Subrise app eensquote:Op zondag 2 juni 2013 21:44 schreef Amarantha het volgende:
Italian BMT & Surimi Crab
Alleen jammer dat het zo duur is haha. Ik eet er echt te vaak. Subway doet niet aan kortingsbonnen zeker? Ik wil kortingsbonnen voor de Subway
Doe ik! Ik ben nu ook op Scoupy uitgekomen. 2 15cm subs voor de prijs van 1 en 3 koekjes voor 1 euroquote:
Wel jammer dat the Weel of Surprise weg is....nu is er nog maar 1x per 2 weken ofzo nieuwe aanbieding op die appquote:Op zondag 2 juni 2013 21:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doe ik! Ik ben nu ook op Scoupy uitgekomen. 2 15cm subs voor de prijs van 1 en 3 koekjes voor 1 euro
Alsnog 57 aanbiedingen in dit kut dorpjequote:Op zondag 2 juni 2013 21:58 schreef Trusten het volgende:
[..]
Wel jammer dat the Weel of Surprise weg is....nu is er nog maar 1x per 2 weken ofzo nieuwe aanbieding op die app
Bedoelde de Surprise appquote:Op zondag 2 juni 2013 22:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alsnog 57 aanbiedingen in dit kut dorpjeIk ben blij. Maar dit had me echt de afgelopen maanden zovéél geld kunnen besparen haha
Ik ben die nu aan het installeren! Ben benieuwdquote:Op zondag 2 juni 2013 22:03 schreef Trusten het volgende:
[..]
Bedoelde de Surprise appscoupy ga ik eens bekijken!
Probeer Scoupy idd en hier in de plaatselijke krant staan vaak wel kortingsbonnen, maar weet niet of dat op andere plekken ook zo is.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:44 schreef Amarantha het volgende:
Italian BMT & Surimi Crab
Alleen jammer dat het zo duur is haha. Ik eet er echt te vaak. Subway doet niet aan kortingsbonnen zeker? Ik wil kortingsbonnen voor de Subway
Als je veul vleeschquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:45 schreef Greys het volgende:
Voor het eerst de steak & cheese genomen.
OMG, wat een schriebelig beetje vlees dat je krijgt
Het broodje was niet eens bedekt met dat vleesschaafsel. En dan een plaatje er bij doen van een dikke laag vlees van 3 cm hoog![]()
Wel lekker, daar niet van...
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:52 schreef Trusten het volgende:
[..]
Als je veul vleeschwil moet je de Subway club nemen.
Dank voor de tip... en welk sausje raad je daarbij aan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:52 schreef Trusten het volgende:
[..]
Als je veul vleeschwil moet je de Subway club nemen. De 'beef' is sowieso veel lekkerder dan de steak
Ik nam in het begin de honing/mosterd op subway club, maar vind southwest (chipotle) toch veel lekkerder...quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank voor de tip... en welk sausje raad je daarbij aan?
Ik had die Chipotle op de Steak and Cheese. Wil dan nu een andere proberen
Dat zoete uiensausje klinkt hier in het topic als een favorietje, is die lekker op de Sub Club?
Of naar de VS gaan. Lang geleden maar in mijn herinnering kreeg ik daar veel meer van alles op m'n sub.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:52 schreef Trusten het volgende:
[..]
Als je veul vleeschwil moet je de Subway club nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |