Zeurpieten zullen er altijd zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:27 schreef Rode_banaan het volgende:
Veel te duur voor wat je krijgt. Een broodje met gore niet verse meuk er tussen. Bah.
Im cumming to polandquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:06 schreef hemarookworst het volgende:
Zo net terug van Polen. Een 15cm sub voor maar 4,95 zloty. Omgerekend iets meer dan een euro!!!!
Ben er toevallig vorige week ofzo geweest. Het personeel wordt daar volgens mij niet aangenomen om de vriendelijkheidquote:Op maandag 2 januari 2012 21:36 schreef Sylvana het volgende:
In Almelo hebben we nu ook een Subway, maar ben er nog niet eens geweestBinnenkort maar eens ff checken dus
Gvd, ik betaalde voor extra kaas en extra bacon en ik kreeg 5 plakken kaas en 3 plakjes bacon op mijn Spicy Italian 30cmquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:54 schreef CrashO het volgende:
stuk of 5 plakken kaas op een 30cm sub denkt? gewoon 1 laag met diagonale plakken.
dubbel doen ze er (in oldenzaal iig) ook letterlijk dubbel op, dus ipv alleen een laag op de bodem ook een laag aan de bovenkant.
Probeer de Subrise app eensquote:Op zondag 2 juni 2013 21:44 schreef Amarantha het volgende:
Italian BMT & Surimi Crab
Alleen jammer dat het zo duur is haha. Ik eet er echt te vaak. Subway doet niet aan kortingsbonnen zeker? Ik wil kortingsbonnen voor de Subway
Doe ik! Ik ben nu ook op Scoupy uitgekomen. 2 15cm subs voor de prijs van 1 en 3 koekjes voor 1 euroquote:
Wel jammer dat the Weel of Surprise weg is....nu is er nog maar 1x per 2 weken ofzo nieuwe aanbieding op die appquote:Op zondag 2 juni 2013 21:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doe ik! Ik ben nu ook op Scoupy uitgekomen. 2 15cm subs voor de prijs van 1 en 3 koekjes voor 1 euro
Alsnog 57 aanbiedingen in dit kut dorpjequote:Op zondag 2 juni 2013 21:58 schreef Trusten het volgende:
[..]
Wel jammer dat the Weel of Surprise weg is....nu is er nog maar 1x per 2 weken ofzo nieuwe aanbieding op die app
Bedoelde de Surprise appquote:Op zondag 2 juni 2013 22:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alsnog 57 aanbiedingen in dit kut dorpjeIk ben blij. Maar dit had me echt de afgelopen maanden zovéél geld kunnen besparen haha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |