ik check elke dag Maastricht maar de euroactie nooit gezien, wel 4,95 dusquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Gewoon de social deal site in de gaten houden, het komt een keer in de maand terug. Amsterdam, Maastricht en Roermond hebben deze actie gehad.
Sittard heeft die actie wél gehad. Roermond liep tot 00:00 vanavond. Maar dit zijn regelmatig terugkerende acties dus je moet gewoon eventjes wachten. En hopen dat het om een Subway in je buurt gaat anders heeft het weinig zin.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik check elke dag Maastricht maar de euroactie nooit gezien, wel 4,95 dus
Das dan idd een tijdje geleden, er zijn er nu al 4quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:06 schreef Yankee het volgende:
[..]
Welke van de twee, of beide? Het is al een tijdje geleden dat ik een broodje heb gehaald en er staat me iets bij dat ik toen dezelfde ervaring had
Zeurpieten zullen er altijd zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:27 schreef Rode_banaan het volgende:
Veel te duur voor wat je krijgt. Een broodje met gore niet verse meuk er tussen. Bah.
Im cumming to polandquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:06 schreef hemarookworst het volgende:
Zo net terug van Polen. Een 15cm sub voor maar 4,95 zloty. Omgerekend iets meer dan een euro!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |