Bij een goede bakker?quote:Op zondag 18 december 2011 13:12 schreef JimmyJames het volgende:
Waar vind je brood dat lekkerder is dan bij de Subway?
Dat is balen, ja. De kwaliteit verschilt heel erg per vestiging. Ik heb ook een keer gehad dat ze er juist belachelijk veel op dedenquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:34 schreef Mula het volgende:
Ik vond de laatste 2x dat ik Subway heb gegeten echt zwaar tegenvallen. Er zat echt nauwelijks beleg op. Het was die bijna-¤7,- gewoon echt niet waard.
Das idd jammer, ik heb tot nu toe nooit te klagen gehad, altijd meer dan genoeg beleg en groenvoer eropquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:34 schreef Mula het volgende:
Ik vond de laatste 2x dat ik Subway heb gegeten echt zwaar tegenvallen. Er zat echt nauwelijks beleg op. Het was die bijna-¤7,- gewoon echt niet waard.
Welke van de twee, of beide? Het is al een tijdje geleden dat ik een broodje heb gehaald en er staat me iets bij dat ik toen dezelfde ervaring hadquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:36 schreef Fratz het volgende:
Subway Groningen is waardeloos met beleggen. Komt nauwelijks iets op. Zelfs als je vraagt om iets extra's als extra olijven (wat veel mensen toch niet nemen) krijg je maar twee of drie stukjes extra.
Eigenlijk elke keer als we het weer proberen een teleurstelling.
Haha nee van 15 cmquote:Op maandag 16 april 2012 14:49 schreef JimmyJames het volgende:
Misschien leeft er een worm in je maag want 3 sandwiches van 30 cm dat kan toch geen mens op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |