Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
ik las 'on tour' een (waarschijnlijk) 49 Radio meet on tourquote:Op maandag 13 juni 2011 01:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daar is de mensheid je echt heel dankbaar voor. Volgend jaar een X-Raydio meet op Dour
Dan is het alsnog gerelateerd aan mij.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb zin in een Dour meet gekregen dankzij jouw muziek
On tour langs alle Belgische festivalsquote:Op maandag 13 juni 2011 01:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik las 'on tour' een (waarschijnlijk) 49 Radio meet on tour
Ik ga mee.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:43 schreef naatje_1 het volgende:
Zou wel leuk zijn, gewoon laptopje + headset inpakken, uitpakken op een festival, laptop aansluiten op je mobieltje voor internet en dan streamen naar 49 Radio.
Veel plezier.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:43 schreef ValHallen het volgende:
Nu echt weg. De voorbeschouwing begint.
Ik denk dat we geen luisteraars meer overhouden als we dat doen, iedereen wilt meequote:
Latersquote:Op maandag 13 juni 2011 01:43 schreef ValHallen het volgende:
Nu echt weg. De voorbeschouwing begint.
Ik schrijf me in voor Pukkelpopquote:Op maandag 13 juni 2011 01:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk dat we geen luisteraars meer overhouden als we dat doen, iedereen wilt meeMaar misschien moet je het dan gewoon verdelen, die doet rock werchter, die doet pukkelpop, etc.
Klinkt heel goedquote:
Tijdens het praten, je muziek zachter of uit zettenquote:Op maandag 13 juni 2011 01:46 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Stem ook, ben inmiddels wel teut en spreek met dubbel tong.
Doe ik zometeen.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:47 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Tijdens het praten, je muziek zachter of uit zetten
quote:
Nee.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:51 schreef naatje_1 het volgende:
Gaat er iets of iemand draaien om 2 uur?
Kan je ook vertellen waarom? Hopelijk kan ik er iets mee? Was het de dubbel tong of de variatie?quote:
Simpel: de buffer was weg. Alleen moet je echt proberen om het lullen over muziek af te leren, of je moet echt weten wanneer het echte liedje begint (wanneer de intro dus eindigt).quote:Op maandag 13 juni 2011 01:54 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Kan je ook vertellen waarom? Hopelijk kan ik er iets mee? Was het de dubbel tong of de variatie?
quote:
Thnx.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Simpel: de buffer was weg. Alleen moet je echt proberen om het lullen over muziek af te leren, of je moet echt weten wanneer het echte liedje begint (wanneer de intro dus eindigt).
Ik moet guppie aanzetten zo en dan slapen dus liever ff niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:58 schreef naatje_1 het volgende:
hmm, ik wil eigenlijk wel invallen nu, maar ik hoor wel ouders bovenkomen...
schijt aan tochquote:Op maandag 13 juni 2011 01:58 schreef naatje_1 het volgende:
hmm, ik wil eigenlijk wel invallen nu, maar ik hoor wel ouders bovenkomen...
Of Naatje draait tot een uurtje of 10 morgenochtend.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik moet guppie aanzetten zo en dan slapen dus liever ff niet.Anders een hele nacht geen Guppie...
Fijne showquote:Op maandag 13 juni 2011 01:59 schreef RingBewoner het volgende:
Voor degene die geluisted hebben en nog online zijn.
Wat vonden jullie ervan? Cijfer? Verbeterpunten?
Mag ook.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Of Naatje draait tot een uurtje of 10 morgenochtend.
Weet nie hoe manquote:Op maandag 13 juni 2011 02:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zet jij Guppie aan dan? Ik ga zo slapen.
Dankje. Denk dat het over het algemeen goed gaat, nu nog even de ruwe randjes eraf.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:00 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Fijne show
Maar wat al gezegd was, muziek uit tijdens praten of echt weten wanneer een intro eindigt.
Verder was het een toppie show
Ben je er al uit?quote:Op maandag 13 juni 2011 02:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dankje. Denk dat het over het algemeen goed gaat, nu nog even de ruwe randjes eraf.
Ben er nu uit.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ben je er al uit?
Ik luister niet mee sorry.
En of. Vanaf een uurtje of 19, een kwart fles Blue curacao en iets van 8 biertjes.quote:
Dankje en tot morgenavond 23u.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top dan staat Guppie nu aan. Slaap lekker en veel plezier nog vanacht.
Slaap zequote:Op maandag 13 juni 2011 02:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top dan staat Guppie nu aan. Slaap lekker en veel plezier nog vanacht.
quote:Op maandag 13 juni 2011 02:04 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
en voor 3fm, lees: x-raydio
twitter:naatje_1 twitterde op maandag 13-06-2011 om 01:54:58@paulinthedark Ga je eigenlijk ooit nog eens draaien op de piraat van onzin voor je leven? reageer retweet
twitter:
moet je bij outpost ff aandringen dat ie dat in zn collectie op moet nemenquote:Op maandag 13 juni 2011 02:11 schreef Redskillz het volgende:
Er staat niet eens elbow in die verzoekjes machien.
Slaap zequote:Op maandag 13 juni 2011 02:12 schreef RingBewoner het volgende:
Voor nu, Bedankt voor het luisteren, ik ga slapen. Morgen mijn muziekcollectie uitbreiden en van 23u tot 1u weer een goede show geven. Beter dan vannacht.
Max een slok dusquote:Op maandag 13 juni 2011 02:15 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nog ongeveer 1/5 biertje over. Daarna slapen.
quote:
vroeg ik me dus ook al afquote:Op maandag 13 juni 2011 02:31 schreef Stokstaart het volgende:
Welke held heeft Pet Shop Boys aangevraagd
Liefde enzoquote:Op maandag 13 juni 2011 02:32 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ben echt ZO fan van die gasten. Nieuwste cd was ook weer heerlijk
er staat in koeienletters dat het nummer automatisch wordt opgehoogd, gaat het nog mis en flink ook.quote:Op maandag 13 juni 2011 05:55 schreef kdrietjeh het volgende:
Wil de persoon die het volgende topic start het topicnummer veranderen naar 108? We hebben een paar dubbelle. Alvast bedankt!
We hadden een enthausiasteling, niets anders.. verder luister je ook? Of kom je alleen dit vermelden?quote:Op maandag 13 juni 2011 06:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
er staat in koeienletters dat het nummer automatisch wordt opgehoogd, gaat het nog mis en flink ook.
Is er een mogelijkheid dat als we willen streamen terwijl guppie aanstaat, dat ie dan gewoon automatisch uit gaat?quote:
nee, maar ik ben bezig met een verzoekmachine die dat wel kan. Guppie is maar tijdelijkequote:Op maandag 13 juni 2011 08:11 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Is er een mogelijkheid dat als we willen streamen terwijl guppie aanstaat, dat ie dan gewoon automatisch uit gaat?
Dank u!quote:Op maandag 13 juni 2011 08:12 schreef Viro het volgende:
[..]
nee, maar ik ben bezig met een verzoekmachine die dat wel kan. Guppie is maar tijdelijke
quote:Op maandag 13 juni 2011 08:12 schreef Viro het volgende:
[..]
nee, maar ik ben bezig met een verzoekmachine die dat wel kan. Guppie is maar tijdelijke
dan kan ieder1 sneaky gaan draaien en dan word het chaosquote:Op maandag 13 juni 2011 08:12 schreef Viro het volgende:
[..]
dat is wat er kan gebeuren, daarom twijfel ik of ik die functie moet meenemen in de verzoekmachinequote:Op maandag 13 juni 2011 08:14 schreef 129383 het volgende:
[..]
dan kan ieder1 sneaky gaan draaien en dan word het chaos
of iets instellen zoals vaste tijden voor guppiequote:Op maandag 13 juni 2011 08:16 schreef Viro het volgende:
[..]
dat is wat er kan gebeuren, daarom twijfel ik of ik functie moet meenemen in de verzoekmachine
dat is wat ik nu heb in de verzoekmachine, die guppie gaan vervangen.quote:Op maandag 13 juni 2011 08:18 schreef 129383 het volgende:
[..]
of iets instellen zoals vaste tijden voor guppie
van 2uur s'nachts tot 10uur ofzo
okequote:Op maandag 13 juni 2011 08:21 schreef Viro het volgende:
[..]
dat is wat ik nu heb in de verzoekmachine, die guppie gaan vervangen.
quote:Op maandag 13 juni 2011 08:39 schreef Viro het volgende:
zo ik ga ff slapen. Heb genoeg gefeest afgelopen weekend.
Ben helemaal brak. Tot later op de dag
dunnoquote:Op maandag 13 juni 2011 09:05 schreef Melting het volgende:
Zow.... wat zal ik vandaag eens gaan doen?
Stukken beter. Gisteren als een oud wijf aan de groentesoep gezeten, veel water, op tijd naar bed. Nu weer fris en fruitig. Heb zowaar iets nuttigs gedaan (wasje gedraaid)!quote:
Heeft jij dit nummer aangevraagd?quote:Op maandag 13 juni 2011 09:51 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Stukken beter. Gisteren als een oud wijf aan de groentesoep gezeten, veel water, op tijd naar bed. Nu weer fris en fruitig. Heb zowaar iets nuttigs gedaan (wasje gedraaid)!
Misschien... En misschien ook de volgende.....quote:Op maandag 13 juni 2011 09:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heeft jij dit nummer aangevraagd?
Iets van Wildchild ofzo? Lijkt er wel een beetje op.quote:Op maandag 13 juni 2011 09:53 schreef robdriessen het volgende:
En voor 10 punten, welke sample zit hier in? (In I'm alive dus)
Luister nog maar eens naar Boogie Wonderland van Earth, Wind & Firequote:Op maandag 13 juni 2011 09:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Iets van Wildchild ofzo? Lijkt er wel een beetje op.
Heb je bier mee?quote:Op maandag 13 juni 2011 10:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik verveel me kapot, geen klap te doen omdat er plek genoeg is om alle auto's op de bouw te parkeren, en toch blijven tot 13:00
Jep, ik vond het wel genoeg geweest.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:32 schreef robdriessen het volgende:
Shit, daar gaat mijn 40 minuten onafgebroken guppie streak
Fair enoughquote:Op maandag 13 juni 2011 10:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jep, ik vond het wel genoeg geweest.
Daar hebben we gister een hele discussie over gehad. Hou t nou maar zo want als t goed is klopt de het zo weer. Nu all1 nog een modje die alle nummers wil hernoemen vanaf topic 2.quote:Op maandag 13 juni 2011 05:55 schreef kdrietjeh het volgende:
Wil de persoon die het volgende topic start het topicnummer veranderen naar 108? We hebben een paar dubbelle. Alvast bedankt!
Kijk daar eens. Hij is op tijd wakker om de deur open te maken. Nu kun je zelfs nog thuis opruimen en schoonmaken voor ik er benquote:Op maandag 13 juni 2011 10:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar hebben we gister een hele discussie over gehad. Hou t nou maar zo want als t goed is klopt de het zo weer. Nu all1 nog een modje die alle nummers wil hernoemen vanaf topic 2.
Redskills wil evt een website maken dat bepaalde personen vanaf daar Guppie aan en uit kan zetten dus je kan evt ook eerst wat anders gaan doen dan komt jou gup later wel.quote:Op maandag 13 juni 2011 08:12 schreef Viro het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juni 2011 10:48 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Kijk daar eens. Hij is op tijd wakker om de deur open te maken. Nu kun je zelfs nog thuis opruimen en schoonmaken voor ik er ben
Ik zal Smintjes meenemen.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Zal ook wel moeten ook.
Oh en even mn tanden poetsen want ik moest je van knetter een tongzoen geven namens haar.
Ik ook niet, maar je hapte wel mooiquote:Op maandag 13 juni 2011 10:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Ik was niet van plan om t echt te doen eigenlijk.
![]()
Ga jij zometeen draaien???quote:Op maandag 13 juni 2011 10:48 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Kijk daar eens. Hij is op tijd wakker om de deur open te maken. Nu kun je zelfs nog thuis opruimen en schoonmaken voor ik er ben
Tja zo een lekker ding als ik heb wel gekkere dingen mee gemaakt dus je weet maar nooit.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:00 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar je hapte wel mooi
Ik wil van 14.00 tot 16.00 wel draaien?quote:Op maandag 13 juni 2011 11:06 schreef robdriessen het volgende:
Mensen, vul dat rooster eens op vanaf 14 uur! Dan kunnen we zonder zorgen met Guppie naar de dierenarts
Ikquote:Op maandag 13 juni 2011 11:09 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
wie zorgt ervoor dat guppie om 1 uur uit gaat
okequote:
hierquote:
En welke stijl gaat het worden?quote:
Dat ga je niet menen hè? Schiet jij aan de whiskey als je net uit bed komt?quote:Op maandag 13 juni 2011 11:46 schreef Watertornado het volgende:
Wat smaakt whisky trouwens raar als je net uit bed komt![]()
Wat de neuk? Ontbijten met whisky?quote:Op maandag 13 juni 2011 11:46 schreef Watertornado het volgende:
Wat smaakt whisky trouwens raar als je net uit bed komt![]()
Lekker man. Cornflakes met baileys ipv melk!quote:Op maandag 13 juni 2011 11:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat ga je niet menen hè? Schiet jij aan de whiskey als je net uit bed komt?
Nah, da's niet de volledige waarheid. Maar met een vermoeid hoofd weer terug mijn nestje ingekropen en nu net er weer uit. Met borrelnootjes en whisky. (Jan de wandelaar rood hoor).quote:
ToTteriaans...... nee, dan is het kwaliteitsmuziek.quote:
Whehehe ach het is te drinken!quote:Op maandag 13 juni 2011 11:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nah, da's niet de volledige waarheid. Maar met een vermoeid hoofd weer terug mijn nestje ingekropen en nu net er weer uit. Met borrelnootjes en whisky. (Jan de wandelaar rood hoor).
Borrelnooitjes met whiskey.... dat is net zoiets als wat Rob voorstelde: cornflakes met Baileys.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nah, da's niet de volledige waarheid. Maar met een vermoeid hoofd weer terug mijn nestje ingekropen en nu net er weer uit. Met borrelnootjes en whisky. (Jan de wandelaar rood hoor).
Nee zo op de semi-nuchtere maag zal dat niet echt goed gaan!quote:Op maandag 13 juni 2011 11:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat het nu nog niet te peaty moet zijn hoor!
quote:Op maandag 13 juni 2011 11:51 schreef robdriessen het volgende:
Ach, die goeie ouwe tijd. Breakfast of champions.
- Koude pizza van gisteren
- Koude chinees van gisteren
- Koude shoarma van gisteren
Wat heb jij gisteren gevarieerd gegeten zeg!quote:Op maandag 13 juni 2011 11:51 schreef robdriessen het volgende:
Dat doet me denken, dat laatste, aan hoe ik een keer shoarma heb gegeten.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:51 schreef robdriessen het volgende:
Er lagen gewoon 3 dooie schapen versnipperd op je bord?quote:Op maandag 13 juni 2011 11:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat doet me denken, dat laatste, aan hoe ik een keer shoarma heb gegeten.
Gewoon té lomp. Denk je dat je klaar bent voor een beschrijving?
Neh, het ging niet per sé om de hoeveelheid.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Er lagen gewoon 3 dooie schapen versnipperd op je bord?
De knoflooksaus zat op een gegeven moment onder je oksels?quote:Op maandag 13 juni 2011 11:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Neh, het ging niet per sé om de hoeveelheid.
Komt dichter in de buurt.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:53 schreef ToT het volgende:
[..]
De knoflooksaus zat op een gegeven moment onder je oksels?
Jij eet zeker ook met mes en vork uit je neus?quote:Op maandag 13 juni 2011 11:55 schreef Melting het volgende:
Wat zijn jullie ranzig zeg...... tafelen doe je netjes.
Nee, ik eet niet uit mijn neus. Maar schranzen..... nee, die tijd heb ik wel gehad.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:56 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Jij eet zeker ook met mes en vork uit je neus?
ontbijten als een echte baasquote:Op maandag 13 juni 2011 11:51 schreef robdriessen het volgende:
Oké, hier komt het dan.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:55 schreef Melting het volgende:
Wat zijn jullie ranzig zeg...... tafelen doe je netjes.
MIjn honger zou al over zijn.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oké, hier komt het dan.
Ten eerste zat ik niet aan tafel maar ik hing met mijn benen uit het raam, midden in de stad. Met foute muziek fleurde ik de buurt op. Mijn bord vol met shoarma lag op mijn schoot, en ik had geen bestek. De broodjes lagen op een ander bord. Nu komt het: er moest knoflook bij. Dus ik pak zo'n bakje knoflook en scheur hem open. Ik hield hem gewoon op zijn kop, paar keer schudden, totdat de hele inhoud *kwak* deed op mijn bord.Daarna met je handen nog wat uitschrapen en toen kon het sausmengproces aanvangen!
Lekker met je handen door je shoarmabagger roeren. Na deze excercitie kwam het moeilijkste.
Er een eetbaar broodgeheel van maken. Met cholestrolklauwen dus. Dat kwam neer op het broodje gebruiken als 'lepel' om de shoarmameuk op te scheppen en zo af te kauwen.
Ja, dat was leuk.
Lekker man, dat ware leuke tijden. Maar ik ben dan ook een cholestrolkoning!quote:Op maandag 13 juni 2011 12:02 schreef Melting het volgende:
[..]
MIjn honger zou al over zijn.![]()
Over honger gesproken.... eens kijken wat ik kan gaan eten.
Klinkt redelijk ranzig!quote:Op maandag 13 juni 2011 12:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oké, hier komt het dan.
Ten eerste zat ik niet aan tafel maar ik hing met mijn benen uit het raam, midden in de stad. Met foute muziek fleurde ik de buurt op. Mijn bord vol met shoarma lag op mijn schoot, en ik had geen bestek. De broodjes lagen op een ander bord. Nu komt het: er moest knoflook bij. Dus ik pak zo'n bakje knoflook en scheur hem open. Ik hield hem gewoon op zijn kop, paar keer schudden, totdat de hele inhoud *kwak* deed op mijn bord.Daarna met je handen nog wat uitschrapen en toen kon het sausmengproces aanvangen!
Lekker met je handen door je shoarmabagger roeren. Na deze excercitie kwam het moeilijkste.
Er een eetbaar broodgeheel van maken. Met cholestrolklauwen dus. Dat kwam neer op het broodje gebruiken als 'lepel' om de shoarmameuk op te scheppen en zo af te kauwen.
Ja, dat was leuk.
En het kon ook nog niet apporteren of pootjes geven?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:11 schreef robdriessen het volgende:
Zometeen een klein bakje lasagna de oven in. Eigenlijk al 3 dagen over de houdbaarheidsdatum heen, maar dat kan vast geen kwaad. Zag nog geen groene haren.
Hahaha, Peter Schilling staat in Guppie. Heb 'm aangevraagd hoor!!!quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hahaha, Peter Schilling staat in Guppie. Heb 'm aangevraagd hoor!!!
Hey Ring, lekkere show gehad vannacht?quote:
Ging wel, kreeg op een gegeven moment een dejavu. Ik klaagde om 1 uur dat ik nog maar 5 biertjes had. Een uur later had ik een beetje spijt van dat 5e biertje.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:19 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hey Ring, lekkere show gehad vannacht?
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:19 schreef Watertornado het volgende:
Die sjonnie wolker wordt wel steeds smeriger trouwens.
Dat gevoel ken ik. Bier en radio ga ik niet meer doen. Een goeie whisky en radio daarentegen! (met matequote:Op maandag 13 juni 2011 12:21 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ging wel, kreeg op een gegeven moment een dejavu. Ik klaagde om 1 uur dat ik nog maar 5 biertjes had. Een uur later had ik een beetje spijt van dat 5e biertje.
Uhhhh....over Majror Tom.....en völlig ausgelöscht enne......MOND HOUWE!quote:
Daar staan alleenquote:Op maandag 13 juni 2011 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Uhhhh....over Majror Tom.....en völlig ausgelöscht enne......MOND HOUWE!NIET BIJDEHAND DOEN JA????
Over Major Tom van David Bowie, astronaut die te horen krijgt dat ie niet meer thuiskomt.quote:
Inderdaad!quote:Op maandag 13 juni 2011 12:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Over Major Tom van David Bowie, astronaut die te horen krijgt dat ie niet meer thuiskomt.
Maar die El Cheapo whisky die als eerste namen, vond je die ook te pruimen?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja baas!Ik ga denk ik gewoon die Ardbeg 10YO kopen.
Lekker hoor.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:30 schreef robdriessen het volgende:
Had iemand het over goeie whisky? Deze staat bij mij thuis
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:30 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zei je? Ging je die als prijs in je show weggeven?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:30 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, heb nog 4 krasloten liggen. Die gaan eerstquote:Op maandag 13 juni 2011 12:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat zei je? Ging je die als prijs in je show weggeven?
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat zei je? Ging je die als prijs in je show weggeven?
Ja, zeker! Maar wel duidelijk een stuk zachter. Eigenlijk is sjonnie nog best scherp, maar zonder body. Beetje stom.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar die El Cheapo whisky die als eerste namen, vond je die ook te pruimen?
Volgende keer als je komt kunnen we wel ff een lading daarvan inslaan?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, zeker! Maar wel duidelijk een stuk zachter. Eigenlijk is sjonnie nog best scherp, maar zonder body. Beetje stom.
Ja..... jullie zijn er over begonnen, dus ik dacht.... nog maar even wat aanvragen dan.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:37 schreef ToT het volgende:
Aber, aber, aber, noch MEHR Deutsche schallplatten!
Hoe bedoel je "lading" inslaan?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgende keer als je komt kunnen we wel ff een lading daarvan inslaan?
Merde zo goedkoop?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon een flinke voorraad flessen à 7 euro per stuk kopen?
idd, ik was net weer een nieuw Duits nummer aan het aanvragen. Okee die was wel HEEL ernstig, dus misschien trok hij het inderdaad niet!quote:
Disco Pogo?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:39 schreef ToT het volgende:
[..]
idd, ik was net weer een nieuw Duits nummer aan het aanvragen. Okee die was wel HEEL ernstig, dus misschien trok hij het inderdaad niet!
Nee, Mattias Rheim - Verdammt ich lieb' dich!quote:Op maandag 13 juni 2011 12:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Disco Pogo?
Hoeveel zit er in die fles trouwens (inhoud)?
Snel erinduiken ja! Als het kan.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:41 schreef ToT het volgende:
Zal ik anders weer ff wat gaan draaien om de stilte op te vullen?
Dan is 'ie neem ik aan gewoon precies 3 jaar gerijpt?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, Mattias Rheim - Verdammt ich lieb' dich!![]()
Enne: gewoon 0,7 liter.
Ja..... ToT draait tot 13.00 uur, want dan mag jij er in.quote:
oke is goedquote:Op maandag 13 juni 2011 12:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... ToT draait tot 13.00 uur, want dan mag jij er in.
We horen straks wel hoe je je voelt.quote:
Op het label staat "Old scotch whisky", maar dat zegt geen ruk natuurlijk.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan is 'ie neem ik aan gewoon precies 3 jaar gerijpt?
Ik kan het niet op de seconde nauwkeurig beloven, maar ik doe m'n best!quote:Op maandag 13 juni 2011 12:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ToT ga je er precies 1 uur uit ?
okequote:Op maandag 13 juni 2011 12:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan het niet op de seconde nauwkeurig beloven, maar ik doe m'n best!
Bijt ie?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:50 schreef robdriessen het volgende:
Hmmm, hoort lasagne licht te mousseren op je tong?.....
Ligt eraan: loop je te metselen samen met prosecco?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:50 schreef robdriessen het volgende:
Hmmm, hoort lasagne licht te mousseren op je tong?.....
Beetje maar. Heb je je versterker op de groond gezet?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:54 schreef ToT het volgende:
Had ik net trouwens een echo, of viel dat mee?
viel meequote:Op maandag 13 juni 2011 12:54 schreef ToT het volgende:
Had ik net trouwens een echo, of viel dat mee?
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Beetje maar. Heb je je versterker op de groond gezet?
Niemand die me advies kan geven?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:41 schreef Melting het volgende:
Trouwens.... ik wil volgende maand weer eens naar de Ardennen gaan. Hebben jullie tips van dingen die ik moet bezoeken? Ik ben er een paar jaar geleden ook al geweest, dus heb al wat gezien.
Dat is wel zo eerlijk hè?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:00 schreef ToT het volgende:
Zal ik 'm maar afkappen voro the brother of Kufununumakakaki?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |