hierquote:
En welke stijl gaat het worden?quote:
Dat ga je niet menen hè? Schiet jij aan de whiskey als je net uit bed komt?quote:Op maandag 13 juni 2011 11:46 schreef Watertornado het volgende:
Wat smaakt whisky trouwens raar als je net uit bed komt![]()
Wat de neuk? Ontbijten met whisky?quote:Op maandag 13 juni 2011 11:46 schreef Watertornado het volgende:
Wat smaakt whisky trouwens raar als je net uit bed komt![]()
Lekker man. Cornflakes met baileys ipv melk!quote:Op maandag 13 juni 2011 11:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat ga je niet menen hè? Schiet jij aan de whiskey als je net uit bed komt?
Nah, da's niet de volledige waarheid. Maar met een vermoeid hoofd weer terug mijn nestje ingekropen en nu net er weer uit. Met borrelnootjes en whisky. (Jan de wandelaar rood hoor).quote:
ToTteriaans...... nee, dan is het kwaliteitsmuziek.quote:
Whehehe ach het is te drinken!quote:Op maandag 13 juni 2011 11:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nah, da's niet de volledige waarheid. Maar met een vermoeid hoofd weer terug mijn nestje ingekropen en nu net er weer uit. Met borrelnootjes en whisky. (Jan de wandelaar rood hoor).
Borrelnooitjes met whiskey.... dat is net zoiets als wat Rob voorstelde: cornflakes met Baileys.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nah, da's niet de volledige waarheid. Maar met een vermoeid hoofd weer terug mijn nestje ingekropen en nu net er weer uit. Met borrelnootjes en whisky. (Jan de wandelaar rood hoor).
Nee zo op de semi-nuchtere maag zal dat niet echt goed gaan!quote:Op maandag 13 juni 2011 11:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat het nu nog niet te peaty moet zijn hoor!
quote:Op maandag 13 juni 2011 11:51 schreef robdriessen het volgende:
Ach, die goeie ouwe tijd. Breakfast of champions.
- Koude pizza van gisteren
- Koude chinees van gisteren
- Koude shoarma van gisteren
Wat heb jij gisteren gevarieerd gegeten zeg!quote:Op maandag 13 juni 2011 11:51 schreef robdriessen het volgende:
Ach, die goeie ouwe tijd. Breakfast of champions.
- Koude pizza van gisteren
- Koude chinees van gisteren
- Koude shoarma van gisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |