Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
ik las 'on tour' een (waarschijnlijk) 49 Radio meet on tourquote:Op maandag 13 juni 2011 01:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daar is de mensheid je echt heel dankbaar voor. Volgend jaar een X-Raydio meet op Dour
Dan is het alsnog gerelateerd aan mij.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb zin in een Dour meet gekregen dankzij jouw muziek
On tour langs alle Belgische festivalsquote:Op maandag 13 juni 2011 01:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik las 'on tour' een (waarschijnlijk) 49 Radio meet on tour
Ik ga mee.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:43 schreef naatje_1 het volgende:
Zou wel leuk zijn, gewoon laptopje + headset inpakken, uitpakken op een festival, laptop aansluiten op je mobieltje voor internet en dan streamen naar 49 Radio.
Veel plezier.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:43 schreef ValHallen het volgende:
Nu echt weg. De voorbeschouwing begint.
Ik denk dat we geen luisteraars meer overhouden als we dat doen, iedereen wilt meequote:
Latersquote:Op maandag 13 juni 2011 01:43 schreef ValHallen het volgende:
Nu echt weg. De voorbeschouwing begint.
Ik schrijf me in voor Pukkelpopquote:Op maandag 13 juni 2011 01:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk dat we geen luisteraars meer overhouden als we dat doen, iedereen wilt meeMaar misschien moet je het dan gewoon verdelen, die doet rock werchter, die doet pukkelpop, etc.
Klinkt heel goedquote:
Tijdens het praten, je muziek zachter of uit zettenquote:Op maandag 13 juni 2011 01:46 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Stem ook, ben inmiddels wel teut en spreek met dubbel tong.
Doe ik zometeen.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:47 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Tijdens het praten, je muziek zachter of uit zetten
quote:
Nee.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:51 schreef naatje_1 het volgende:
Gaat er iets of iemand draaien om 2 uur?
Kan je ook vertellen waarom? Hopelijk kan ik er iets mee? Was het de dubbel tong of de variatie?quote:
Simpel: de buffer was weg. Alleen moet je echt proberen om het lullen over muziek af te leren, of je moet echt weten wanneer het echte liedje begint (wanneer de intro dus eindigt).quote:Op maandag 13 juni 2011 01:54 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Kan je ook vertellen waarom? Hopelijk kan ik er iets mee? Was het de dubbel tong of de variatie?
quote:
Thnx.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Simpel: de buffer was weg. Alleen moet je echt proberen om het lullen over muziek af te leren, of je moet echt weten wanneer het echte liedje begint (wanneer de intro dus eindigt).
Ik moet guppie aanzetten zo en dan slapen dus liever ff niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:58 schreef naatje_1 het volgende:
hmm, ik wil eigenlijk wel invallen nu, maar ik hoor wel ouders bovenkomen...
schijt aan tochquote:Op maandag 13 juni 2011 01:58 schreef naatje_1 het volgende:
hmm, ik wil eigenlijk wel invallen nu, maar ik hoor wel ouders bovenkomen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |