Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Da's een grossier van Raspatat voor o.a. de Randstadquote:Op maandag 13 juni 2011 01:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoofddorp? Happy Snack? Niet gegoogeld trouwens, ik heb daar ooit iets besteld voor mijn werk.
Oh ok. Ik ga morgen de stad in, misschien dat ze het daar ergens hebben.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:08 schreef D. het volgende:
[..]
Da's een grossier van Raspatat voor o.a. de Randstad
Ja, ik ben soms best gezellig hoorquote:
Zit je al aan de neut?quote:
Waar heb jij last van? Geen aandacht in TALquote:Op maandag 13 juni 2011 01:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
HOEZEEEE, driewerf hoera!![]()
Kusje op je verdriet!
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
HOEZEEEE, driewerf hoera!![]()
Kusje op je verdriet!
Mjammie, mag ik een slokkie?quote:
Zeg jijquote:Op maandag 13 juni 2011 01:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar heb jij last van? Geen aandacht in TAL
* Koen66 geeft PD een lekker glaasje donkere rumquote:
jawelquote:
Ja, natuurlijk! Goeie rum ga je toch niet vernaggelen door er zooi doorheen te gooienquote:
Of waterquote:Op maandag 13 juni 2011 01:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk! Goeie rum ga je toch niet vernaggelen door er zooi doorheen te gooien?
Ja ik ga sowieso de vrijdagavond missenquote:Op maandag 13 juni 2011 01:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ga je missen op de vrijdagavond!
Ach gossie, je hebt niets beters te doen dan om naar de KSC te komen om over mij te klagen. Nou, vervelend als je niets anders te doen hebt maar ik ga niet verder op je reagerenquote:Op maandag 13 juni 2011 01:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zeg jijIk heb een leven buiten fok hoor, geen postaantalen van 900+ , en schreeuw niet om aandacht om half 3 's nachts.. :
Wat is het hier rustig
Wat is het hier saai![]()
Nou, cola is toch wel vaak een 'standaard'quote:Op maandag 13 juni 2011 01:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk! Goeie rum ga je toch niet vernaggelen door er zooi doorheen te gooien?
Fijn! Hoezee, driewerf hoera!quote:Op maandag 13 juni 2011 01:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach gossie, je hebt niets beters te doen dan om naar de KSC te komen om over mij te klagen. Nou, vervelend als je niets anders te doen hebt maar ik ga niet verder op je reageren
Waar wel?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:14 schreef Karina het volgende:
Tim Knol was trouwens totaal niet grappig bij Dit was het Nieuws.
Ja, ok, maar nog wel zonde van de meeste betere rumquote:Op maandag 13 juni 2011 01:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, cola is toch wel vaak een 'standaard'![]()
![]()
Eigenlijk heb ik het nog nooit puur geprobeerdquote:Op maandag 13 juni 2011 01:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ok, maar nog wel zonde van de meeste betere rum.
Dat vind ik sowieso een beetje een knulletjequote:Op maandag 13 juni 2011 01:14 schreef Karina het volgende:
Tim Knol was trouwens totaal niet grappig bij Dit was het Nieuws.
Ja, het is wel een broekie inderdaad.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso een beetje een knulletje
Doorzup'n!quote:
Tim Knol is VETquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Even een vrolijk liedje, dan kan ik met een gerust hart hier weer vertrekken.. ik weet Karina nu te vinden
Dat klopt wel ja...quote:
You like it?quote:
nee, Koen heeft een laatste glaasje drank gepaktquote:Op maandag 13 juni 2011 01:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Koen ligt al onder tafel vrees ik ...
Uhm , nee, vertel eens .. schenk ik er nog één voor je bij.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:19 schreef D. het volgende:
[..]
Tim Knol?
NeeIk dacht dat jij wel wist 'what I like'
Mja een feeder is eng, maar wie zich laat feeden is ook niet in orde.quote:
Weer dat vieze spul?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Uhm , nee, vertel eens .. schenk ik er nog één voor je bij.![]()
hou op ik krijg een MIquote:Op maandag 13 juni 2011 01:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mja een feeder is eng, maar wie zich laat feeden is ook niet in orde.
Klopt. Misschien nog wel erger.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mja een feeder is eng, maar wie zich laat feeden is ook niet in orde.
Oh gossie, net al de wasmachine, kijken op tv wat je vrouw wilt zien, morgen meubels kijken.quote:
Paar vrienden gesproken, uit lunchen geweest (irl) en een heel leuke dag met acterenquote:
Je mag ook een ander fles aanrukken, ik tap gewoon door..quote:
Gezellig dat je mee 'mag'quote:Op maandag 13 juni 2011 01:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
op zoek naar nieuwe tafel en nieuwe kast
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh gossie, net al de wasmachine, kijken op tv wat je vrouw wilt zien, morgen meubels kijken.
Is meelij al gepast?
Wat is er mis met de oude?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
op zoek naar nieuwe tafel en nieuwe kast
Doe maar iets andersquote:Op maandag 13 juni 2011 01:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je mag ook een ander fles aanrukken, ik tap gewoon door..
Leuk! Ik heb de was gedaan en mijn bed verschoondquote:Op maandag 13 juni 2011 01:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Paar vrienden gesproken, uit lunchen geweest (irl) en een heel leuke dag met acteren
het interesseert me geen ruk van mij mag zij alles uitkiezenquote:
Hij is niet de Generaal thuis...quote:
Rustig dagje dus. Welke seriequote:Op maandag 13 juni 2011 01:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb de was gedaan en mijn bed verschoondEn een serie gekeken.
Nee, dat is wel duidelijkquote:Op maandag 13 juni 2011 01:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij is niet de Generaal thuis...
onnederlands goed singer/songwriter talent jaquote:Op maandag 13 juni 2011 01:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Tim Knol is de shit, en nog veel meer dan dat
nope, ik heb op z'n zachts gezegd een vrouw met issuesquote:Op maandag 13 juni 2011 01:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij is niet de Generaal thuis...
Nou, laat haar dan lekker alleen gaan met een vriendin ofzoquote:Op maandag 13 juni 2011 01:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het interesseert me geen ruk van mij mag zij alles uitkiezen
Nog nooit van gehoord. Was het wat thoughquote:
nee, dan maak ik me er weer te makkelijk vanafquote:Op maandag 13 juni 2011 01:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, laat haar dan lekker alleen gaan met een vriendin ofzo
Vrouwen, wat moet je ermeequote:Op maandag 13 juni 2011 01:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, ik heb op z'n zachts gezegd een vrouw met issues
Was te proberenquote:Op maandag 13 juni 2011 01:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, dan maak ik me er weer te makkelijk vanaf
Nou, nog netquote:Op maandag 13 juni 2011 01:25 schreef DaMart het volgende:
Even kijken of deze post nog voor het slotje komt, maar welterusten allemaal.
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:25 schreef DaMart het volgende:
duurt nog wel 200 postsquote:Op maandag 13 juni 2011 01:25 schreef DaMart het volgende:
Tot nu toe wel aardig ja, maar het is niet echt nieuw hoor, van vorig jaar al volgens mij. Aliens die op aarde komen.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:25 schreef DaMart het volgende:
ik nietquote:Op maandag 13 juni 2011 01:26 schreef Koen66 het volgende:
heeft er iemand die SF film op RTL4 gekeken vanavond?
Vergeten, ik wilde het opnemenquote:Op maandag 13 juni 2011 01:26 schreef Koen66 het volgende:
Nope, niet gezienquote:Op maandag 13 juni 2011 01:26 schreef Koen66 het volgende:
kloptquote:
ik had van de week al de helft op MegaVideo gekekenquote:Op maandag 13 juni 2011 01:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Vergeten, ik wilde het opnemendat wordt weer downloaden.
Vervelend, zal er geen flauwe grappen meer over maken.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, ik heb op z'n zachts gezegd een vrouw met issues
ach het went, meesten hier weten wel waar het over gaatquote:Op maandag 13 juni 2011 01:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vervelend, zal er geen flauwe grappen meer over maken.
Mijn nederige excuus en nog een slokje rum en we hebben het er niet meer over?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach het went, meesten hier weten wel waar het over gaat
Ja idd, laten we het eens over kerels met issues hebben!quote:
nee joh, ik probeer het sowieso vrolijk te zienquote:Op maandag 13 juni 2011 01:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mijn nederige excuus en nog een slokje rum en we hebben het er niet meer over?
Breek me de bek niet openquote:Op maandag 13 juni 2011 01:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja idd, laten we het eens over kerels met issues hebben!
Limburg vergaatquote:
Wat wil je van me weten?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja idd, laten we het eens over kerels met issues hebben!
damn...dat is nog veel nachtjes slapenquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:30 schreef D. het volgende:
als we het over mannen gaan hebben is het bedtijd
volgens mij wel...ik heb niks gehoord dus ze is met de stille trom vertrokken...quote:
Laf hoor.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:30 schreef D. het volgende:
als we het over mannen gaan hebben is het bedtijd
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
volgens mij wel...ik heb niks gehoord dus ze is met de stille trom vertrokken...
Ik blijf nog een half uurtje en ben dan ook wegquote:Op maandag 13 juni 2011 01:31 schreef Karina het volgende:
Ik blijf ook niet meer zo lang, het wordt een beetje koud hier.
* Koen66 houdt Karina een beetje warm op afstandquote:Op maandag 13 juni 2011 01:31 schreef Karina het volgende:
Ondanks die 'hell fires'?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:31 schreef Karina het volgende:
Ja ik ook zoiets.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik blijf nog een half uurtje en ben dan ook weg
Ik weet al niet meer wat ik toen deedquote:Op maandag 13 juni 2011 01:32 schreef TheFamousMan het volgende:
24 uur geleden stond ik nog te party-en in Landgraaf
Klinkt leuk!quote:Op maandag 13 juni 2011 01:32 schreef TheFamousMan het volgende:
24 uur terug was ik onderweg naar huisquote:Op maandag 13 juni 2011 01:32 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
* Koen66 houdt Karina een beetje warm op afstand
Ja, kun je nagaan.quote:
Dat is alleen voor slechte mensenquote:
Was het ookquote:
ik zat gisterenavond om 23:00 nog buiten op een terras, zonder jas en korte mouwenquote:Op maandag 13 juni 2011 01:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik heb het ook al 2 avonden koud, dikke trui aan, dubbel dekbed.. en dat in half juni.
Manic Street Preachers, Simple Plan, Elbow, de Staat, Coldplay, en ik heb Dave Grohl zien lopenquote:
De Bijbel is daar vrij duidelijk overquote:
Met drank in het ruige lijf zeker?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zat gisterenavond om 23:00 nog buiten op een terras, zonder jas en korte mouwen
Elbowquote:Op maandag 13 juni 2011 01:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Manic Street Preachers, Simple Plan, Elbow, de Staat, Coldplay, en ik heb Dave Grohl zien lopen
Ja, na middernacht wordt het best nog koud,quote:Op maandag 13 juni 2011 01:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik heb het ook al 2 avonden koud, dikke trui aan, dubbel dekbed.. en dat in half juni.
Ik weet niets van de Bijbelquote:
zit jij ook een andere tijdzone?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:34 schreef PoezeligDing het volgende:
nah dat viel reuze mee, moest immers nog 1.5 uur terug naar huis rijdenquote:Op maandag 13 juni 2011 01:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Met drank in het ruige lijf zeker?
Daar kun je de antwoorden op je vraag vindenquote:Op maandag 13 juni 2011 01:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, na middernacht wordt het best nog koud,
[..]
Ik weet niets van de Bijbel
Jij ook?quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar kun je de antwoorden op je vraag vinden
Davequote:Op maandag 13 juni 2011 01:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Elbow
Coldplay
Dave Grohl OMG ben je op de foto gegaan. Ik zou hem stalken![]()
van ver weg, hij stond bij de kleedkamers, achter het terrein, ik was de enige die hem zag staanquote:Op maandag 13 juni 2011 01:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Elbow
Coldplay
Dave Grohl OMG ben je op de foto gegaan. Ik zou hem stalken![]()
Dat ding gaat toch ook zonder dop in de glasbak?quote:
ik zit in mijn eigen wereldquote:
Cool manquote:Op maandag 13 juni 2011 01:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
van ver weg, hij stond bij de kleedkamers, achter het terrein, ik was de enige die hem zag staan![]()
Kan ook leuk zijn!quote:
ideaal zelfsquote:
Ik moest gelijk aan jou denken, Gentle, toen ik 'm op het podium zag staanquote:
Wat dan? Ik heb hem al jaren niet meer gezienquote:Op maandag 13 juni 2011 01:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik moest gelijk aan jou denken, Gentle, toen ik 'm op het podium zag staan![]()
Welterusten Poesquote:Op maandag 13 juni 2011 01:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik wens jullie een fijne nacht en een zalige 2e pinksterdag!![]()
Weet ik, weet ik, maar gewoon, ik moest even aan jou denken, een korte connectiequote:Op maandag 13 juni 2011 01:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat dan? Ik heb hem al jaren niet meer gezien
Ik was 12 toen we die playbackshow deden en dat is een paar dagen terug dus
* Stuart voelt zich nu stokoud
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Ja, ik ben er ook vandoorquote:Op maandag 13 juni 2011 01:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Hehequote:Op maandag 13 juni 2011 01:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Weet ik, weet ik, maar gewoon, ik moest even aan jou denken, een korte connectie
Slaap zacht Poezelewoepsjequote:Op maandag 13 juni 2011 01:41 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Welterusten Koen en succes morgen met de meubelsquote:Op maandag 13 juni 2011 01:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga met je mee!!!!!
welterusten allemaal en tot gauw![]()
![]()
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook vandoor
Iedereen welterusten, en voor de dames, een warme nacht gewenst
Welterusten Deequote:Op maandag 13 juni 2011 01:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook vandoor
Iedereen welterusten, en voor de dames, een warme nacht gewenst
En Koen ookquote:Op maandag 13 juni 2011 01:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga met je mee!!!!!
welterusten allemaal en tot gauw![]()
![]()
ik heb geen dames op bezoekquote:
quote:
Love it!quote:
Klooooooptquote:
Nope, maar ik weet wel dat hij daar in speeldequote:
Ook leukquote:Op maandag 13 juni 2011 01:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nope, maar ik weet wel dat hij daar in speelde
Eigenlijk. Alles!quote:
Ken ik niet? Is het wat?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Serie. http://www.imdb.com/title/tt0460644/
Nou, dat is natuurlijk fantastisch om te horen manquote:Op maandag 13 juni 2011 01:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Eigenlijk. Alles!
Gewoon, alles, de laatste tijd, iedere keer gebeurd er weer iets waardoor ik weer een boost krijg, of weer zo ongelooflijk gelukkig voel, en dan besef ik hoe enorm blij eigenlijk wel niet ben!
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Eigenlijk. Alles!
Gewoon, alles, de laatste tijd, iedere keer gebeurd er weer iets waardoor ik weer een boost krijg, of weer zo ongelooflijk gelukkig voel, en dan besef ik hoe enorm blij eigenlijk wel niet ben!![]()
Het enige is dat ik me zo veel zorgen maak om iedereen om me heen, dat ik soms m'n eigen shit vergeet, en te veel denk aan manieren om anderen te helpen, of denk ik te veel aan alles en iedereen wat er mis gaat bij iedereen, waardoor ik m'n eigenen humeur weer omlaag haalquote:Op maandag 13 juni 2011 01:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dat is natuurlijk fantastisch om te horen man![]()
![]()
Op zich is het goed dat je anderen wilt helpen maar je moet inderdaad niet jezelf vergeten!!quote:Op maandag 13 juni 2011 01:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het enige is dat ik me zo veel zorgen maak om iedereen om me heen, dat ik soms m'n eigen shit vergeet, en te veel denk aan manieren om anderen te helpen, of denk ik te veel aan ze, waardoor ik m'n eigenen humeur weer omlaag haal ;@
En dat wil niet altijd even goed lukken, maar ik krijg het steeds beter onder de kniequote:Op maandag 13 juni 2011 01:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op zich is het goed dat je anderen wilt helpen maar je moet inderdaad niet jezelf vergeten!!
Komt vanzelf wel goed dan. Ben in ieder geval blij te lezen dat je zo happy bentquote:Op maandag 13 juni 2011 01:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
En dat wil niet altijd even goed lukken, maar ik krijg het steeds beter onder de knie
Sowieso niet overal teveel over nadenken. Dat probleem heb ik ook altijd. Je moet dingen kunnen laten gaan.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
En dat wil niet altijd even goed lukken, maar ik krijg het steeds beter onder de knie
Zekerweten, en bijna vakantie, heb er echt heel veel zin in, lekker veel met vrienden, geen zorgen om school, dat komt later wel weer, heerlijk genieten van het weer en alles en iedereen om me heenquote:Op maandag 13 juni 2011 01:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel goed dan. Ben in ieder geval blij te lezen dat je zo happy bent
Heerlijk, bijna vakantie en inderdaad lekker relaxen met je vrienden. Goed bezig!quote:Op maandag 13 juni 2011 02:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zekerweten, en bijna vakantie, heb er echt heel veel zin in, lekker veel met vrienden, geen zorgen om school, dat komt later wel weer, heerlijk genieten van het weer en alles en iedereen om me heen
Maar, hoe gaat het daar over het kanaal? Alles een beetje in orde? Beetje goede hoop voor morgen?
Ik ga voor je duimenquote:Op maandag 13 juni 2011 02:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heerlijk, bijna vakantie en inderdaad lekker relaxen met je vrienden. Goed bezig!
Ja hoor, hier alles wel okay. Vandaag was top en ik heb best vertrouwen in morgen. Joh, mocht het niets zijn dan maar niet. Ik ben gelukkig in de positie dat ik niet direct afhankelijk ben
Ik hoor van iedereen om me heen dat ik veel te veel met anderen bezig ben, en eigenlijk nooit aan mezelf denk. Het is gewoon zo moeilijk, als iedereen om me heen zoveel verdriet en depressiviteit heeft, om naast hun zo blij te blijven, en om aan mezelf te blijven denken...quote:Op maandag 13 juni 2011 01:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Sowieso niet overal teveel over nadenken. Dat probleem heb ik ook altijd. Je moet dingen kunnen laten gaan.
Thanks en sweet dreams Karinquote:Op maandag 13 juni 2011 02:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga voor je duimenWelterusten boys, ik ga slapen, wil morgen nog even de stad in.
Dat is heel fijn voor je, en je hebt reuze gelijk, als het niets word, is het ook niets voor je. Geruststellend idee dat je altijd nog een positie hebt om op terug te vallen, je hebt het goed voor elkaarquote:Op maandag 13 juni 2011 02:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heerlijk, bijna vakantie en inderdaad lekker relaxen met je vrienden. Goed bezig!
Ja hoor, hier alles wel okay. Vandaag was top en ik heb best vertrouwen in morgen. Joh, mocht het niets zijn dan maar niet. Ik ben gelukkig in de positie dat ik niet direct afhankelijk ben
Ik zal zeker ook voor je gaan douwen Gentlequote:Op maandag 13 juni 2011 02:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga voor je duimenWelterusten boys, ik ga slapen, wil morgen nog even de stad in.
Welterusten! Ik ga heel hard voor je duimen, en tot morgen, en vertel me gelijk hoe het ging!quote:Op maandag 13 juni 2011 02:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Thanks en sweet dreams Karin![]()
* Stuart gaat ook slapen![]()
kom er maar gezellig bij danquote:
Wou dat 't kon maar moet over een uur op t werk zijn voor 1 uurtjequote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 06:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Achteraan aanschuiven jij!
Ho wacht, dat klonk niet zoals bedoeld..
quote:Op maandag 13 juni 2011 06:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Achteraan aanschuiven jij!
Ho wacht, dat klonk niet zoals bedoeld..
voor 1 uurtjequote:Op maandag 13 juni 2011 06:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wou dat 't kon maar moet over een uur op t werk zijn voor 1 uurtje
Ja, voor 1 uurtje... Ik wil tussen kwart over 9 en half 10 weer in bed liggenquote:Op maandag 13 juni 2011 06:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor 1 uurtje![]()
ik moet tot 7 uur vanavond
quote:Op maandag 13 juni 2011 06:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, voor 1 uurtje... Ik wil tussen kwart over 9 en half 10 weer in bed liggen
Toch wel... Ben tot vanavond alleen thuisquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 07:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Toch wel... Ben tot vanavond alleen thuis
Misschienquote:Op maandag 13 juni 2011 07:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
vanavond de schade dus inhalen
quote:
snel naar je werk danquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 07:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb niet eens zin in ochtendporno
Neh heb al een bak koffie staan en mn eerste peuk is al opquote:
's avonds doorhalen gaat me ook beter afquote:Op maandag 13 juni 2011 08:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Neh heb al een bak koffie staan en mn eerste peuk is al opHeb even tijd nodig, ben echt geen ochtendmens.
Ah hoe was Yuki trouwensquote:Op maandag 13 juni 2011 08:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
's avonds doorhalen gaat me ook beter af![]()
Verdorie wees eens een beetje internetheld manquote:
gelukkig was ze met de auto want fietsen kan niet meer....quote:Op maandag 13 juni 2011 08:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Verdorie wees eens een beetje internetheld manMaar ik hoor dat jullie het leuk gehad hebben
tja, ik zou dat best willenquote:Op maandag 13 juni 2011 08:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
De regen is weer weg
Is er iemand die zin heeft om mij even van Utrecht naar Den Haag te rijden? En dan vervolgens naar Noordwijk? Kan ik mooi nog even slapen
quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 08:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, ik zou dat best willen
en qua drukte zou het ook kunnen.....
jammer dat ik op mijn plek moet blijven
er zijn idd mensen die ik al in 6 plaatsen heb gemeetquote:Op maandag 13 juni 2011 08:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]Dan zou ik me wel verplicht voelen om wakker te blijven, beetje jammer om een mini-meet door te slapen
Zouden we wel kunnen zeggen dat we al in 3 plaatsen gemeet hebben
Laat me raden:quote:Op maandag 13 juni 2011 08:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er zijn idd mensen die ik al in 6 plaatsen heb gemeet
quote:Op maandag 13 juni 2011 08:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Laat me raden:
De keuken, de slaapkamer, de badkamer, de wcbureau, de eettafel en de bank
interessante MI levert dit opquote:Op maandag 13 juni 2011 08:56 schreef LovelyLady het volgende:
Werkze KG
Uit bed en in mijn badjashet is alleen een beetje warm
ja dus? dat kan juist heel ergquote:Op maandag 13 juni 2011 09:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom interessant?
ik heb mijn nachtpondingjurkjedingie hoe heet zoiets er onder aan
Dus... koffie wok?quote:Op maandag 13 juni 2011 09:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja dus? dat kan juist heel ergzijn
losse stof over een bijna naakt vrouwen lichaam....
graagquote:
mooi strak terrasquote:Op maandag 13 juni 2011 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
Die ziet er nu zo uit
[ afbeelding ]
Vandaag weer verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |