Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik FOK! op mijn werk door, maar dan alleen maar lurken meestal.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook
maar ik slaap door Fok vaak te kort
ik moet dringend OntFokken op vakantie
Hai muggenmoordenaarquote:
spannend! Heb je je goed voorbereid?quote:
Niets aan voor te bereiden, gewoon mezelf zijnquote:Op maandag 13 juni 2011 00:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
spannend! Heb je je goed voorbereid?
Ik hoop het ook. We zullen het zienquote:
Ik probeer juist NIET mezelf te zijn danquote:Op maandag 13 juni 2011 00:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niets aan voor te bereiden, gewoon mezelf zijn
Wie laat moet je?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:26 schreef Joysa het volgende:
Ik moet ook werken morgen
Laatste dagje Jumbo![]()
![]()
ik zit tegenwoordig met teveel mensen in 1 ruimtequote:Op maandag 13 juni 2011 00:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik FOK! op mijn werk door, maar dan alleen maar lurken meestal.
Als het moet acteer ik ook wel een beetje hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 00:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik probeer juist NIET mezelf te zijn dan
Jaaaaaa, dat zeggen ze allemaalquote:Op maandag 13 juni 2011 00:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niets aan voor te bereiden, gewoon mezelf zijn
Komt omdat ik genoeg ervaring heb in wat ik doe hierquote:
Pfoequote:Op maandag 13 juni 2011 00:28 schreef JJH het volgende:
Tulip, rusten dan voor meteen. En het stomme is, ik heb morgenochtend om 11u alweer iemand op de stoep staan, en s avonds nog mamarijkje helpen. Als ik daarna thuiskom ben ik echt tot net onder de knieeen afgesleten denk ik.
Ik maak het scherm wat kleiner en met de auto update ziet het er vanuit de verte niet uit als Fok!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit tegenwoordig met teveel mensen in 1 ruimte
voorheen Fokte ik aardig door overdag
Moet ook wel, als je echt jezelf bent (ik spreek voor mijzelf dan), dan wordt het niets.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als het moet acteer ik ook wel een beetje hoor
ja, ff de kurketrekker pakkenquote:
Onderschat mij niet he?!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet ook wel, als je echt jezelf bent (ik spreek voor mijzelf dan), dan wordt het niets.
Goed bezigquote:Op maandag 13 juni 2011 00:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb sinds vandaag toch zeker wel 3 maanden geen alcohol meer gedronken, en 4 maanden niet meer geblowed
Omgekeerde wereld, want wijn heeft tegenwoordig een draaidop.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja, ff de kurketrekker pakken
bierflessen met een kurk..wie verzint dat
Misschienquote:
goed manquote:Op maandag 13 juni 2011 00:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb sinds vandaag toch zeker wel 3 maanden geen alcohol meer gedronken, en 4 maanden niet meer geblowed
Doe maar, en als ik er niet ben moet je maar f zeggen bij kassa dat ze me roepen, want ik ga dus echt niet meer werken morgenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien.
Ik moet met ons mam op pad, dus wie weet.
Nog geen 24 uur geleden zat ik aan de drank en sigarettenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:29 schreef TheFamousMan het volgende:
ik rookte niet en kon niet teveel drinken want moest nog rijdenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nog geen 24 uur geleden zat ik aan de drank en sigaretten
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:31 schreef JJH het volgende:
TUlip? Juist. Ik bedoelde yuukje.
Ik ga nog even de papieren op orde brengen en wat vluchtnummers checken en dan rijden.
Dames.![]()
heren
![]()
Hansie, werkze he!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:31 schreef JJH het volgende:
Ik ga nog even de papieren op orde brengen en wat vluchtnummers checken en dan rijden.
Dames.![]()
heren
![]()
werkse kerelquote:Op maandag 13 juni 2011 00:31 schreef JJH het volgende:
Dames.![]()
heren
![]()
Ik klets ook teveel maar dan kom ik zelfverzekerd overquote:Op maandag 13 juni 2011 00:30 schreef Karina het volgende:
[..]
NooitMaar ik ben nogal een flapuit en met een sollicitatie kan dat ECHT niet.
Werk zequote:Op maandag 13 juni 2011 00:31 schreef JJH het volgende:
Dames.![]()
heren
![]()
Veel succes, tot latersquote:Op maandag 13 juni 2011 00:31 schreef JJH het volgende:
Dames.![]()
heren
![]()
quote:
Welterusten Hansquote:Op maandag 13 juni 2011 00:31 schreef JJH het volgende:
Dames.![]()
heren
![]()
Whehequote:Op maandag 13 juni 2011 00:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Doe maar, en als ik er niet ben moet je maar f zeggen bij kassa dat ze me roepen, want ik ga dus echt niet meer werken morgen
Dat ligt er ook aan waar je voor solliciteert.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik klets ook teveel maar dan kom ik zelfverzekerd over
En het is je geluktquote:Op maandag 13 juni 2011 00:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat ligt er ook aan waar je voor solliciteert.
Voor mijn baan moest ik heel veel kletsen
ik heb zelfs wijn in een pak staanquote:Op maandag 13 juni 2011 00:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld, want wijn heeft tegenwoordig een draaidop.
Dat wel, maar als je teveel zegt wat je denkt, geen goed idee. Ik flapte er een keertje uit dat ik het nogal raar vond dat ze geen koffie haddenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik klets ook teveel maar dan kom ik zelfverzekerd over
Toen lag ik al op bedquote:Op maandag 13 juni 2011 00:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nog geen 24 uur geleden zat ik aan de drank en sigaretten
da's echt ranzig spul vind ikquote:
Wat heb je gevonden dan? Je verstandquote:Op maandag 13 juni 2011 00:33 schreef D. het volgende:
Ik heb wat gevonden
Teruglezen hoeft vast niet
Volgens mij heeft ie 15min ofzo naar iets lekkers gezochtquote:
Mijn ma vind die lekker dus dan haal ik datquote:
Ik ging naar bed toen de zon alweer op kwamquote:Op maandag 13 juni 2011 00:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Toen lag ik al op bed!
Na aan de drank gezeten te hebben![]()
...
Jij gaat door voor de koelkastquote:Op maandag 13 juni 2011 00:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie 15min ofzo naar iets lekkers gezocht
Ik zeg ook vaak teveel van dat soort dingen jaquote:Op maandag 13 juni 2011 00:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel, maar als je teveel zegt wat je denkt, geen goed idee. Ik flapte er een keertje uit dat ik het nogal raar vond dat ze geen koffie hadden
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ging naar bed toen de zon alweer op kwam
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie 15min ofzo naar iets lekkers gezocht
Dat eerste heb ik ook nog niet gevonden...quote:
Toen werd ik weer wakkerquote:Op maandag 13 juni 2011 00:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
*trots*quote:Op maandag 13 juni 2011 00:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat is datquote:
Ken het niet, maar ik houd niet zo van likeur.quote:
Dat ziet er beter uitquote:Op maandag 13 juni 2011 00:36 schreef MPG het volgende:
En dit is dus echt wel f*cking goed spul:
[ afbeelding ]
Ik heb de fles ooit gekregen en ga 'm nu proberenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is dat?
Soort Jägermeister? Of meer een Asbach Uralt?
Jaquote:
Was je er nog?quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb de fles ooit gekregen en ga 'm nu proberen
Dat mag ook wel. Das atm. de beste die ik heb staan hierquote:
Succes alvast dan maar!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja
Kon gelijk met het eerste trainingsprogramma mee doen
En gelukkig werkte oude werk mee
Whisky preuvequote:Op maandag 13 juni 2011 00:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat mag ook wel. Das atm. de beste die ik heb staan hier.
Wel opletten DMquote:Op maandag 13 juni 2011 00:39 schreef DaMart het volgende:
Gaat weer erg hard hier... bleef weer in vorige topic hangen.
Opa kan het niet meer aanquote:Op maandag 13 juni 2011 00:39 schreef DaMart het volgende:
Gaat weer erg hard hier... bleef weer in vorige topic hangen.
Dankje!quote:
Mijn whiskey is gisteren opgegaanquote:Op maandag 13 juni 2011 00:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat mag ook wel. Das atm. de beste die ik heb staan hier.
Deze moet je écht eens preuve... Mits ik er een drupje water bij mieter, want hij is behoorlijk sterkquote:
No thanksquote:Op maandag 13 juni 2011 00:40 schreef Joysa het volgende:
Wie wil suikerpinda's?
ik word er misselijk van
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:40 schreef Joysa het volgende:
Wie wil suikerpinda's?
ik word er misselijk van
hmmmmmquote:
Nee, ik hoef die zooi echt nietquote:Op maandag 13 juni 2011 00:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Deze moet je écht eens preuve... Mits ik er een drupje water bij mieter, want hij is behoorlijk sterk. Hij is serieus lekker, en ik denk zelfs dat jij hem wel ok vindt als je preuft
...
Water in goeie whisky...ze zouden je aan je ballen op moeten hangenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Deze moet je écht eens preuve... Mits ik er een drupje water bij mieter, want hij is behoorlijk sterk. Hij is serieus lekker, en ik denk zelfs dat jij hem wel ok vindt als je preuft
...
Ikquote:Op maandag 13 juni 2011 00:40 schreef Joysa het volgende:
Wie wil suikerpinda's?
ik word er misselijk van
Met een pipet een druppel mineraalwater in een cask strength druppelen is helemaal niks mis meequote:Op maandag 13 juni 2011 00:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Water in goeie whisky...ze zouden je aan je ballen op moeten hangen
Pipetquote:Op maandag 13 juni 2011 00:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Met een pipet een druppel mineraalwater in een cask strength druppelen is helemaal niks mis mee.
een pipet een druppel?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Met een pipet een druppel mineraalwater in een cask strength druppelen is helemaal niks mis mee.
Net homeopathiequote:Op maandag 13 juni 2011 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een pipet een druppel?
dat proef je dan toch heul niet
Dit is serieus heel wat anders dan dat spul @BBQquote:Op maandag 13 juni 2011 00:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee, ik hoef die zooi echt niet
Toen ik met de barbecue ging proeven vond ik het ook echt goor
Ja, zo doen we dat als we geen pipet hebben. Maar thuis heb ik dus serieus een pipet daarvoor.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
PipetGewoon je vinger in een mok met kraanwater douwe en dan ongeveer een druppel dr in laten vallen.. ik weet wel hoe jullie dat doen
nadruppelen? ik schud er een keer mee dan...proberen niks kapot te slaanquote:Op maandag 13 juni 2011 00:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
PipetGewoon je vinger in een mok met kraanwater douwe en dan ongeveer een druppel dr in laten vallen.. ik weet wel hoe jullie dat doen
Wedden?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een pipet een druppel?
dat proef je dan toch heul niet
Whisky is whiskyquote:Op maandag 13 juni 2011 00:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit is serieus heel wat anders dan dat spul @BBQ!
[..]
Ja, zo doen we dat als we geen pipet hebben. Maar thuis heb ik dus serieus een pipet daarvoor.
nog 1 glas dan vindt ie het lekkerquote:Op maandag 13 juni 2011 00:44 schreef Stuart het volgende:
Dan zou ik die fles heel snel legen in de gootsteen
quote:
nah, sterke drank is dat toch geen probleem?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog meer staan, maar flessen die al 10 jaar aangebroken zijn vertrouw ik niet zo
Ik vind het gewoon niet lekker.quote:
Daar zou ik me ook maar niet aan wagenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog meer staan, maar flessen die al 10 jaar aangebroken zijn vertrouw ik niet zo
Afgelopen nacht ging ik om 5 uur liggen, sliep ik tegen 6 uur. Rond 11 uur er weer uit.quote:
Mag ik meedansen op mijn favoriet?quote:
Herr Generaal!quote:
quote:
Wat is jouw favoriet?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mag ik meedansen op mijn favoriet?
jalalalalalalalaaaaaaaaaquote:Op maandag 13 juni 2011 00:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mag ik meedansen op mijn favoriet?
Dans je de hele nacht met mijjjjjjjjjjjjjjjjjquote:
I'm in!quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dans je de hele nacht met mijjjjjjjjjjjjjjjjj![]()
Lalala lalalalaaaaaaaaaaaaa
De derde krijg je van mij , doorzuipen schatquote:
Wel lekker sterk dus?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:48 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk steeds minder, want ik voel 'm wel
PoezeligDingquote:Op maandag 13 juni 2011 00:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De derde krijg je van mij , doorzuipen schat
Er is nog één, die vind ik ook gaaf; Laura Lynnquote:
Bekende man!quote:
heeeee een naamgenoot van jequote:
Oh die ken ik niet, even zoeken.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er is nog één, die vind ik ook gaaf; Laura Lynn
Meer van hetzelfde, of zit er iets anders in?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De derde krijg je van mij , doorzuipen schat
Ja leuk, doen we die ook nog ff!quote:
De Sjonnies zijn tofquote:
Gewoon uit jouw fles joh, proef je nu toch niet meer.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:50 schreef D. het volgende:
[..]
Meer van hetzelfde, of zit er iets anders in?
Ik zeg: DOENquote:Op maandag 13 juni 2011 00:51 schreef Koen66 het volgende:
damn
ik wilde gaan slapen
nu krijg ik zin in een neut
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja leuk, doen we die ook nog ff!
Wat let je?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:51 schreef Koen66 het volgende:
damn
ik wilde gaan slapen
Doen, heerlijk toch?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:51 schreef Koen66 het volgende:
damn
ik wilde gaan slapen
Ik drink, netjes, uit een glas hequote:Op maandag 13 juni 2011 00:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gewoon uit jouw fles joh, proef je nu toch niet meer.
Jij zat toch met een blondje?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:51 schreef Koen66 het volgende:
damn
ik wilde gaan slapen
Dat is ZO lekkerquote:Op maandag 13 juni 2011 00:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is niets, probeer maar een keertje Absinth
Daar slaap je alleen maar beter vanquote:Op maandag 13 juni 2011 00:51 schreef Koen66 het volgende:
damn
ik wilde gaan slapen
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Karina, die is maar 35 sec.
Als ik het doe, doe ik het goed!
Geeft niet johquote:
Oranjebitter?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:52 schreef Joysa het volgende:
MPG?
Hoe heet dat bittere spul ook alweer wat T. toen had met uiteten?
Ik had dat ook hequote:Op maandag 13 juni 2011 00:52 schreef Joysa het volgende:
MPG?
Hoe heet dat bittere spul ook alweer wat T. toen had met uiteten?
Wat een verlepte namaaktatjanaquote:Op maandag 13 juni 2011 00:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Karina, die is maar 35 sec.
Als ik het doe, doe ik het goed!
een keer een Absinth meetquote:Op maandag 13 juni 2011 00:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is niets, probeer maar een keertje Absinth
Oh jaquote:
Nee dusquote:
denk dat ze aanmerkelijk jonger en strakker is dan Tatjanaquote:
Ze kan anders heel wat beter zingen dan Tatjanaquote:
Goed spul hequote:Op maandag 13 juni 2011 00:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh ja
Dat wil ik keer hebben
[..]
Nee dus
in een afgesloten kamer met het licht uitquote:Op maandag 13 juni 2011 00:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze kan anders heel wat beter zingen dan Tatjana
ummmmm mosterd....quote:Op maandag 13 juni 2011 00:55 schreef Karina het volgende:
Tweede poging
Ik ken die hele Laura niet trouwens
Ja, dat was echt lekkerquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:55 schreef ArTiC het volgende:
Ik moet ineens aan Metaxa denken, dat heb ik lang niet meer gehad
Whehehehehequote:Op maandag 13 juni 2011 00:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja, dat was echt lekker
Ik hoor het jullie nog zeggen 'lust je toch niet......'
Ik vind FB leuk maar eigenlijk alleen voor mensen die ik regelmatig ziequote:
Ik heb geen hyves of fb, als ze wat willen kom maar op msn of bel me.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind FB leuk maar eigenlijk alleen voor mensen die ik regelmatig zie
hallo geest uit het verledenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:56 schreef Stuart het volgende:
Het is hier nu ook bijna maandag
Jullie zijn dus mensen uit de toekomst voor mij
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
PD postte de goede versie al, vandaar mosterd
Zeg Stuart, jij bent ook niet van gisterenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:56 schreef Stuart het volgende:
Het is hier nu ook bijna maandag
Jullie zijn dus mensen uit de toekomst voor mij
Dat kan ook. MSN is te tijdrovend thoughquote:Op maandag 13 juni 2011 00:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen hyves of fb, als ze wat willen kom maar op msn of bel me.
De wereld vergaat toch overal op dezelfde tijd?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:59 schreef Koen66 het volgende:
als de wereld 13/6 vergaat zijn wij al dood en Stu nog net niet
Nog welquote:Op maandag 13 juni 2011 00:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zeg Stuart, jij bent ook niet van gisteren
oh, dat ben je wel
Ik merk dat heel veel mensen niet meer op MSN zitten inderdaad.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan ook. MSN is te tijdrovend though
Je had nog 17secquote:Op maandag 13 juni 2011 00:59 schreef ArTiC het volgende:
fuck..de tijd is om om nog meer tijdgrapjes te maken
Hahahahaquote:Op maandag 13 juni 2011 00:59 schreef Koen66 het volgende:
als de wereld 13/6 vergaat zijn wij al dood en Stu nog net niet
Precies om 01:00:00quote:
Ik doe niets meer met MSN. Bel me, FB me of Tweet mequote:Op maandag 13 juni 2011 00:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik merk dat heel veel mensen niet meer op MSN zitten inderdaad.
Jawel hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 01:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Wij hebben hier geen raspatat volgens mij.
Jij woont toch in A'dam ?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Wij hebben hier geen raspatat volgens mij.
Ik wil jouw skills wel eens ervaren danquote:
Oh vandaarquote:Op maandag 13 juni 2011 01:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doe niets meer met MSN. Bel me, FB me of Tweet me
Snackbar hier om de hoek niet hoor en ik weet er ook geen een hier in de buurt die het WEL heeft.quote:
Komt hij weerquote:Op maandag 13 juni 2011 01:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil jouw skills wel eens ervaren dan...
een vrije maandagquote:
Hier nietquote:Op maandag 13 juni 2011 01:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij woont toch in A'dam ?
Daar hebben ze het juist ! Hier niet
Ik kan je wel een telefoonnummer gevenquote:Op maandag 13 juni 2011 01:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh vandaar
[..]
Snackbar hier om de hoek niet hoor en ik weet er ook geen een hier in de buurt die het WEL heeft.
quote:
Hier is het geen vrije maandagquote:Op maandag 13 juni 2011 01:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een vrije maandag
Dus dit is niet van toepassing vandaag:
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Je kent me toch.
En wat ik van jouw skillzzz ken, is de moeite waard![]()
...
met zijn witte harnasquote:
Dan mag jij meezingenquote:
0906-...quote:Op maandag 13 juni 2011 01:03 schreef D. het volgende:
[..]
Die kan die persoon van dat telefoonnummer je geven
Geen idee wat hij allemaal heeft verbodenquote:Op maandag 13 juni 2011 01:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog ff alles doen wat God verboden heeft
Maondaagmorge.. 7.03..quote:
I'm forbidden!quote:Op maandag 13 juni 2011 01:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog ff alles doen wat God verboden heeft
Dat je je daar druk om maaktquote:Op maandag 13 juni 2011 01:04 schreef Stuart het volgende:
Mensen die je volgen op Twitter om je dan niet meer te volgen
Best veel, geloof ikquote:Op maandag 13 juni 2011 01:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee wat hij allemaal heeft verboden
Die mensen mogen branden in het eeuwige vuur van de helquote:
Ik houd me daar niet mee bezigquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die mensen mogen branden in het eeuwige vuur van de hel
Zo ben ikquote:Op maandag 13 juni 2011 01:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik houd me daar niet mee bezig
[..]
cru hoor
Da's lang hoor, eeuwigquote:Op maandag 13 juni 2011 01:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die mensen mogen branden in het eeuwige vuur van de hel
Hoofddorp? Happy Snack? Niet gegoogeld trouwens, ik heb daar ooit iets besteld voor mijn werk.quote:
We? Kun je het niet alleen af?quote:
Ja, hadden ze het maar niet moeten dusquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maondaagmorge.. 7.03..
Ik krijg kriebels in mn buik van dat liedje
(Nee niet van die, die jij postte)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |