Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Nah, KG doet denk ik eerder aan spannende datesquote:
Wat je nou bedoelde daarstraks?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar zit je nu achter
[..]
Wat uitleggen?
ik moet met een uurtje voorstaan en de Navi zegt dat ik nog een half uur moet rijden naar Jou.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:46 schreef Trevland het volgende:
Maar JJH, als je toch aardig in de buurt bent
Dat ie gay was?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Over dat ik je anders had ingeschat bedoel je?
Aha, maar op je pc/laptop?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk nu SBS over seriemoordenaars
[..]
Kut, moet ik een nieuwe kopen.
Damm, dat gaat dus niet lukken want je had hier wel koffie kunnen krijgenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:50 schreef JJH het volgende:
[..]
ik moet met een uurtje voorstaan en de Navi zegt dat ik nog een half uur moet rijden naar Jou.
Jep.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Over dat ik je anders had ingeschat bedoel je?
PGRquote:
Maar je hebt zelf het antwoord daarop al gegeven over dat je de rest de laatste tijd ook al gemeet had en ze dus daarom niet op je lijstje stondenquote:
Proost!quote:Op zondag 12 juni 2011 23:52 schreef Koen66 het volgende:
nu snap ik het niet meer
en dat na 1 slokje bier
Wat is dat voor bier? Duvel?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:52 schreef Koen66 het volgende:
nu snap ik het niet meer
en dat na 1 slokje bier
en dan zit ik alsnog met de loze km's die ik in de administratie kwijt moet, maar ik houd het in gedachten!quote:Op zondag 12 juni 2011 23:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, maar op je pc/laptop?
[..]
Damm, dat gaat dus niet lukken want je had hier wel koffie kunnen krijgen
Maar daar heb je dus ook radio opquote:Op zondag 12 juni 2011 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas, te ver weg.
[..]
Mjah ok
[..]
Ik zat te dollen
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:53 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn Trev zijn woorden he
nouja, kennelijk nu niet dus, maar goed
Das waar en doe dat maar nu kan het zo mooi omdat alleen thuisquote:Op zondag 12 juni 2011 23:53 schreef JJH het volgende:
[..]
en dan zit ik alsnog met de loze km's die ik in de administratie kwijt moet, maar ik houd het in gedachten!
werkt dat nou een beetje, zo'n cheap tablet?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
en ik heb een cheap tablet, met een internetradio app
Dat kan dus ookquote:Op zondag 12 juni 2011 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
en ik heb een cheap tablet, met een internetradio app
Beentjeeeequote:
Ja hoor werkt best, ik heb die van de Bartsmit. Internet werkt prima, en ik kan alle apps gewoon downloaden. Typen gaat niet zo best, maar als je alleen wilt lurken, geen probleem hoor.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
werkt dat nou een beetje, zo'n cheap tablet?
ik heb hier iemand die wil een e-reader, is het daar bruikbaar voor?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hoor werkt best, ik heb die van de Bartsmit. Internet werkt prima, en ik kan alle apps gewoon downloaden. Typen gaat niet zo best, maar als je alleen wilt lurken, geen probleem hoor.
Ja, dat schijntquote:Op zondag 12 juni 2011 23:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
jullie gaan weer lekker hard vandaag
wokquote:
Je hebt wel readers die dat kunnen, dus een beetje surfen en zoquote:Op zondag 12 juni 2011 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb hier iemand die wil een e-reader, is het daar bruikbaar voor?
Nee, het scherm is niet echt geschikt daarvoor, je kunt beter dan een echte e-reader kopen (zelfs een dure tablet is volgens mij niet echt bedoeld als e-reader), mijn zwager heeft een Kindle, dat is een echte e-reader.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb hier iemand die wil een e-reader, is het daar bruikbaar voor?
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
jullie gaan weer lekker hard vandaag
koentjequote:
quote:
yuki o+quote:
hansie, boomdanserquote:
gfquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je hebt wel readers die dat kunnen, dus een beetje surfen en zo
hmmmmmmmquote:Op zondag 12 juni 2011 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, het scherm is niet echt geschikt daarvoor, je kunt beter dan een echte e-reader kopen (zelfs een dure tablet is volgens mij niet echt bedoeld als e-reader), mijn zwager heeft een Kindle, dat is een echte e-reader.
Ik had trouwens nog gewoon koffie kunnen komen drinken bij jou, ik had een slaapkind bij thuiskomstquote:
Ohh, fijn zeg!quote:Op zondag 12 juni 2011 23:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
yuki o+![]()
het was weer geweldig, ze dachten dat ze me zouden zien bij opa en oma
ik werd dus onder de voer gelopen![]()
![]()
en mij schoonouders
we hadden bij bibliotheek een Sony geleend en die was prima, maarja Eur 200+quote:Op zondag 12 juni 2011 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, het scherm is niet echt geschikt daarvoor, je kunt beter dan een echte e-reader kopen (zelfs een dure tablet is volgens mij niet echt bedoeld als e-reader), mijn zwager heeft een Kindle, dat is een echte e-reader.
kom jij niet thuis voor je ventquote:Op zondag 12 juni 2011 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had trouwens nog gewoon koffie kunnen komen drinken bij jou, ik had een slaapkind bij thuiskomst
ssst!quote:Op zondag 12 juni 2011 23:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
koentje
[..]
[..]
yuki o+![]()
![]()
en mij schoonouders
[..]
hansie, boomdanser
[..]
gf
Heerlijk zulke dagenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
koentje
[..]
[..]
yuki o+![]()
![]()
en mij schoonouders
[..]
hansie, boomdanser
[..]
gf
Goed koop is het zeker nietquote:Op zondag 12 juni 2011 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we hadden bij bibliotheek een Sony geleend en die was prima, maarja Eur 200+
Die ik heb was 80 euroquote:Op zondag 12 juni 2011 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we hadden bij bibliotheek een Sony geleend en die was prima, maarja Eur 200+
Gentleeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:
nee, daar kruip ik nu mee in bedquote:
sliep tie.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had trouwens nog gewoon koffie kunnen komen drinken bij jou, ik had een slaapkind bij thuiskomst
En zo komen we weer terug bij samen slapenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, daar kruip ik nu mee in bed
Truste dan maar weerquote:Op maandag 13 juni 2011 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goedquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaquote:
Oja, natuurlijk. Dat hebben we hier niet morgenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iets met morgen vrijmaar ik ben zo wel weg
Jullie hebben dan weer Bank Holidaysquote:Op maandag 13 juni 2011 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oja, natuurlijk. Dat hebben we hier niet morgen
Tempo, na 100 postsquote:
Trusten STquote:Op maandag 13 juni 2011 00:02 schreef suikertaartje het volgende:
Slaap lekker allemaal![]()
![]()
En wok, goed dat je het zei van dans-Hans, daar moeten we het natuurlijk nog uitgebreid over hebben
Dat is waar maar daar valt deze niet onder. De laatste die we hadden was eind meiquote:
Sweet dreamsquote:Op maandag 13 juni 2011 00:02 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
En wok, goed dat je het zei van dans-Hans, daar moeten we het natuurlijk nog uitgebreid over hebben
Slaap zacht lief katjequote:
Tja, moet je maar weer terugkomen hequote:Op maandag 13 juni 2011 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar maar daar valt deze niet onder. De laatste die we hadden was eind mei
kennelijkquote:
trusten whiskeyquote:
Nee joh, dat zie ik voorlopig niet gebeurenquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn aandacht ging vooral uit naar MSN.
Voor een weekendje toch welquote:Op maandag 13 juni 2011 00:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh, dat zie ik voorlopig niet gebeuren
slaap ze suikertjequote:Op maandag 13 juni 2011 00:02 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Dat natuurlijk wel. Hopelijk eind Juliquote:
weltruste lieverdquote:Op maandag 13 juni 2011 00:02 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
ik zie ze nog zo weinig hier de laatste tijdquote:
Welterusten Trevorquote:Op maandag 13 juni 2011 00:05 schreef Trevland het volgende:
Iedereen die gaat slapen en iedereen die wakker blijft:
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Geef wel een gil dan he?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat natuurlijk wel. Hopelijk eind Juli
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:05 schreef Trevland het volgende:
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Tof, je word beroemd dusquote:Op maandag 13 juni 2011 00:05 schreef Stuart het volgende:
Over 2 weken heb ik een auditie voor een short-film
Druk met andere dingen, I guess?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie ze nog zo weinig hier de laatste tijd
vakantie ofzo
Ja, dat lijkt mij ook wel tof Koen!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:06 schreef Koen66 het volgende:
Ik zou jou toch ook wel eens willen meeten Stu
ik ook eigenlijk welquote:Op maandag 13 juni 2011 00:06 schreef Koen66 het volgende:
Ik zou jou toch ook wel eens willen meeten Stu
stuartquote:
Nee, dat is waar. Dit is meer om ervaring met de camera's op te doenquote:
die soepele heupbewegingenquote:
slaap ze trevquote:Op maandag 13 juni 2011 00:05 schreef Trevland het volgende:
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Ik denk dat zijn telefoon faalt met autocorrectie bij slapersquote:
TMI D.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:07 schreef D. het volgende:
Ben ik ff pissen, ben ik de draad kwijt
De figuurlijke he
quote:
Zie?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn telefoon faalt met autocorrectie bij slapers
Dat weet ik nog niet eigenlijkquote:
Wel leuk!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Dit is meer om ervaring met de camera's op te doen
Ja, ik denk ik kom even meedoenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:07 schreef D. het volgende:
Ben ik ff pissen, ben ik de draad kwijt
De figuurlijke he
oke, ik ben namelijk grotendeels weg in juliquote:Op maandag 13 juni 2011 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet eigenlijk
Ik hoop zelfs voor 2 weken te komen at some stage dus zal je op de hoogte houden. Zal niet voor eind juli zijn in ieder geval
Ja, lijkt mij ook leuk dus ik ben benieuwd. Krijg volgende week een deel van het script en dan een week later auditiequote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 12-06-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 252 D.Rose
02. 204 Trevland
03. 199 Karina
04. 119 Yuki
05. 116 TheFamousMan
06. 091 suikertaartje
07. 087 Pien85
08. 086 Koen66
09. 085 DaMart
10. 081 PriemGirl
11. 080 pgrferrari
12. 079 KapiteinGasthof
13. 075 goldfinger1963
14. 064 Dr_Flash
15. 060 RingBewoner
16. 055 RockNijntje
17. 048 JJH
18. 048 Bos81
19. 045 LovelyLady
20. 041 Solique
Reeks-statistieken!
als ik per ongeluk op mobiel ipv m'n mn typ dan maakt ie er minute van....quote:Op maandag 13 juni 2011 00:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn telefoon faalt met autocorrectie bij slapers
oepsquote:
Dan heb ik andere verplichtingen in London tot in ieder geval 25 juliquote:Op maandag 13 juni 2011 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oke, ik ben namelijk grotendeels weg in juli
Leuk dat dat er zo in blijft staan. Vreemd ook wel eigenlijkquote:
Ik kwam pas vrij laat online, en ben ook nog tijdje weggeweestquote:
Ja raar inderdaad.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk dat dat er zo in blijft staan. Vreemd ook wel eigenlijk
Ahhquote:
Heeft D. 20,000 euro voor moeten lappen om dat te veranderenquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heeft D. 20,000 euro voor moeten lappen om dat te veranderen![]()
G.Rose is leukerquote:Op maandag 13 juni 2011 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
en nog staat hij er hier inquote:Op maandag 13 juni 2011 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Baasquote:
Ik nam geen nieuwe, ik heb mijn username aan laten passen en mijn oude naam opnieuw gerestreerd zodat niemand anders dat zou doenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Baas
Waarom nam je eigenlijk een nieuw account?
Maar. Waarom? En hoe heb je dat gefixed?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik nam geen nieuwe, ik heb mijn username aan laten passen en mijn oude naam opnieuw gerestreerd zodat niemand anders dat zou doen
Ja, per ongelukquote:Op maandag 13 juni 2011 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heyyyy
je hebt het dit jaar al eerder gebruikt
jah, zijn wel meer mensen die willen renamenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maar. Waarom? En hoe heb je dat gefixed?
Maar iedereen was hier, en ben ook uren weggeweestquote:Op maandag 13 juni 2011 00:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag je sinds vanmorgen al online, ik zat af en toe te lurken tussen het dingen doen door
Wist niet dat je dat laatste gedaan hadquote:Op maandag 13 juni 2011 00:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik nam geen nieuwe, ik heb mijn username aan laten passen en mijn oude naam opnieuw gerestreerd zodat niemand anders dat zou doen
Waarom D.? Of waarom daarna weer D.Rose?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maar. Waarom? En hoe heb je dat gefixed?
Was een eenmalige actiequote:Op maandag 13 juni 2011 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jah, zijn wel meer mensen die willen renamen
Anders kan iedereen ermee aan de haal hequote:Op maandag 13 juni 2011 00:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wist niet dat je dat laatste gedaan had
Netjesquote:
troost je, ik mag morgen ook werkenquote:
Tuurlijkquote:
je hoeft dus nietquote:Op maandag 13 juni 2011 00:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
troost je, ik mag morgen ook werken
MAG of MOETquote:Op maandag 13 juni 2011 00:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Trusten alvast dan maar, en tot morgen. Tegen de tijd dat jij er uit komt lig ik er nog niet in denk ik.quote:
Jij gaat morgen bij GF 'werken'quote:
ik heb geen keuzequote:
quote:
hoe de neuk kom je op TheFamousManquote:Op maandag 13 juni 2011 00:19 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik probeerde B. eerst ook te nemen, en daarna Bart, en daarna BartR. en daarna iSay2Shae. en daarna TheFamousMan.
al sla je me doodquote:
Alleen kan ik die niet meer gebruikenquote:
liever geen smartquote:
ik heb echt totaal geen ideequote:
die kans is groot jaquote:Op maandag 13 juni 2011 00:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Trusten alvast dan maar, en tot morgen. Tegen de tijd dat jij er uit komt lig ik er nog niet in denk ik.
wel met spullen die bij hem vandaan komen slepenquote:
ik heb nog een kandidaat voor jequote:
Ik heb gisteren (zondag) de hele dag niet gefoktquote:
wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker wordenquote:
Ja, ik moest destijds een keuze makenquote:
Ik dit weekend meer dan de maand ervoorquote:Op maandag 13 juni 2011 00:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb gisteren (zondag) de hele dag niet gefokt
Ik zaterdag nietquote:Op maandag 13 juni 2011 00:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb gisteren (zondag) de hele dag niet gefokt
je kan het altijd proberen, martelen, of waterboarden ofzoquote:
Ik ken het, ik zit hier pas vanaf vorige week, maar blijf steeds hangen.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:22 schreef D. het volgende:
[..]
Was eigenlijk niet de bedoeling weer meubilair te worden, maar het was zo gezellig hier.....
taxi zekerquote:Op maandag 13 juni 2011 00:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die kans is groot ja
[..]
wel met spullen die bij hem vandaan komen slepen
[..]
ik heb nog een kandidaat voor je
Ik had in April en Mei ook minder samen in die 2 maanden dan afgelopen weekquote:
dat zegt iedereen die hier blijft hangenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:22 schreef D. het volgende:
[..]
Was eigenlijk niet de bedoeling weer meubilair te worden, maar het was zo gezellig hier.....
als het goe dia ben ik zometeen om half drie ofzo op schiphol en dan moet ik nog weer via ede en hengelo terug. Do the math.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die kans is groot ja
[..]
wel met spullen die bij hem vandaan komen slepen
[..]
ik heb nog een kandidaat voor je
Door de week kan ik sowieso niet zo lang hangen, dan moet ik vroeg op.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zegt iedereen die hier blijft hangen
'het was de bedoeling niet'
Ja, klopt, en zo gaat het al bijna 10 jaar nuquote:Op maandag 13 juni 2011 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zegt iedereen die hier blijft hangen
'het was de bedoeling niet'
Pfoe... Ik duik zo heerlijk m'n bed in, ben ik ook echt wel aan toequote:Op maandag 13 juni 2011 00:23 schreef JJH het volgende:
[..]
als het goe dia ben ik zometeen om half drie ofzo op schiphol en dan moet ik nog weer via ede en hengelo terug. Do the math.
Woohoo, you go girlquote:Op maandag 13 juni 2011 00:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik was laatst eerste, 1x is genoeg wat mij betreft hoor
Ik al meer dan 10 jaar nuquote:Op maandag 13 juni 2011 00:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, klopt, en zo gaat het al bijna 10 jaar nu
Ha dich!quote:
ik eigenlijk ookquote:Op maandag 13 juni 2011 00:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Door de week kan ik sowieso niet zo lang hangen, dan moet ik vroeg op.
* Joysa verstopt heul snel de pinda's voordat ze op zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |