Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Nah, KG doet denk ik eerder aan spannende datesquote:
Wat je nou bedoelde daarstraks?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar zit je nu achter
[..]
Wat uitleggen?
ik moet met een uurtje voorstaan en de Navi zegt dat ik nog een half uur moet rijden naar Jou.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:46 schreef Trevland het volgende:
Maar JJH, als je toch aardig in de buurt bent
Dat ie gay was?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Over dat ik je anders had ingeschat bedoel je?
Aha, maar op je pc/laptop?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk nu SBS over seriemoordenaars
[..]
Kut, moet ik een nieuwe kopen.
Damm, dat gaat dus niet lukken want je had hier wel koffie kunnen krijgenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:50 schreef JJH het volgende:
[..]
ik moet met een uurtje voorstaan en de Navi zegt dat ik nog een half uur moet rijden naar Jou.
Jep.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Over dat ik je anders had ingeschat bedoel je?
PGRquote:
Maar je hebt zelf het antwoord daarop al gegeven over dat je de rest de laatste tijd ook al gemeet had en ze dus daarom niet op je lijstje stondenquote:
Proost!quote:Op zondag 12 juni 2011 23:52 schreef Koen66 het volgende:
nu snap ik het niet meer
en dat na 1 slokje bier
Wat is dat voor bier? Duvel?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:52 schreef Koen66 het volgende:
nu snap ik het niet meer
en dat na 1 slokje bier
en dan zit ik alsnog met de loze km's die ik in de administratie kwijt moet, maar ik houd het in gedachten!quote:Op zondag 12 juni 2011 23:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, maar op je pc/laptop?
[..]
Damm, dat gaat dus niet lukken want je had hier wel koffie kunnen krijgen
Maar daar heb je dus ook radio opquote:Op zondag 12 juni 2011 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas, te ver weg.
[..]
Mjah ok
[..]
Ik zat te dollen
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:53 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn Trev zijn woorden he
nouja, kennelijk nu niet dus, maar goed
Das waar en doe dat maar nu kan het zo mooi omdat alleen thuisquote:Op zondag 12 juni 2011 23:53 schreef JJH het volgende:
[..]
en dan zit ik alsnog met de loze km's die ik in de administratie kwijt moet, maar ik houd het in gedachten!
werkt dat nou een beetje, zo'n cheap tablet?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
en ik heb een cheap tablet, met een internetradio app
Dat kan dus ookquote:Op zondag 12 juni 2011 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
en ik heb een cheap tablet, met een internetradio app
Beentjeeeequote:
Ja hoor werkt best, ik heb die van de Bartsmit. Internet werkt prima, en ik kan alle apps gewoon downloaden. Typen gaat niet zo best, maar als je alleen wilt lurken, geen probleem hoor.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
werkt dat nou een beetje, zo'n cheap tablet?
ik heb hier iemand die wil een e-reader, is het daar bruikbaar voor?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hoor werkt best, ik heb die van de Bartsmit. Internet werkt prima, en ik kan alle apps gewoon downloaden. Typen gaat niet zo best, maar als je alleen wilt lurken, geen probleem hoor.
Ja, dat schijntquote:Op zondag 12 juni 2011 23:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
jullie gaan weer lekker hard vandaag
wokquote:
Je hebt wel readers die dat kunnen, dus een beetje surfen en zoquote:Op zondag 12 juni 2011 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb hier iemand die wil een e-reader, is het daar bruikbaar voor?
Nee, het scherm is niet echt geschikt daarvoor, je kunt beter dan een echte e-reader kopen (zelfs een dure tablet is volgens mij niet echt bedoeld als e-reader), mijn zwager heeft een Kindle, dat is een echte e-reader.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb hier iemand die wil een e-reader, is het daar bruikbaar voor?
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
jullie gaan weer lekker hard vandaag
koentjequote:
quote:
yuki o+quote:
hansie, boomdanserquote:
gfquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je hebt wel readers die dat kunnen, dus een beetje surfen en zo
hmmmmmmmquote:Op zondag 12 juni 2011 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, het scherm is niet echt geschikt daarvoor, je kunt beter dan een echte e-reader kopen (zelfs een dure tablet is volgens mij niet echt bedoeld als e-reader), mijn zwager heeft een Kindle, dat is een echte e-reader.
Ik had trouwens nog gewoon koffie kunnen komen drinken bij jou, ik had een slaapkind bij thuiskomstquote:
Ohh, fijn zeg!quote:Op zondag 12 juni 2011 23:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
yuki o+![]()
het was weer geweldig, ze dachten dat ze me zouden zien bij opa en oma
ik werd dus onder de voer gelopen![]()
![]()
en mij schoonouders
we hadden bij bibliotheek een Sony geleend en die was prima, maarja Eur 200+quote:Op zondag 12 juni 2011 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, het scherm is niet echt geschikt daarvoor, je kunt beter dan een echte e-reader kopen (zelfs een dure tablet is volgens mij niet echt bedoeld als e-reader), mijn zwager heeft een Kindle, dat is een echte e-reader.
kom jij niet thuis voor je ventquote:Op zondag 12 juni 2011 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had trouwens nog gewoon koffie kunnen komen drinken bij jou, ik had een slaapkind bij thuiskomst
ssst!quote:Op zondag 12 juni 2011 23:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
koentje
[..]
[..]
yuki o+![]()
![]()
en mij schoonouders
[..]
hansie, boomdanser
[..]
gf
Heerlijk zulke dagenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
koentje
[..]
[..]
yuki o+![]()
![]()
en mij schoonouders
[..]
hansie, boomdanser
[..]
gf
Goed koop is het zeker nietquote:Op zondag 12 juni 2011 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we hadden bij bibliotheek een Sony geleend en die was prima, maarja Eur 200+
Die ik heb was 80 euroquote:Op zondag 12 juni 2011 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we hadden bij bibliotheek een Sony geleend en die was prima, maarja Eur 200+
Gentleeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:
nee, daar kruip ik nu mee in bedquote:
sliep tie.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had trouwens nog gewoon koffie kunnen komen drinken bij jou, ik had een slaapkind bij thuiskomst
En zo komen we weer terug bij samen slapenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, daar kruip ik nu mee in bed
Truste dan maar weerquote:Op maandag 13 juni 2011 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goedquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaquote:
Oja, natuurlijk. Dat hebben we hier niet morgenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iets met morgen vrijmaar ik ben zo wel weg
Jullie hebben dan weer Bank Holidaysquote:Op maandag 13 juni 2011 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oja, natuurlijk. Dat hebben we hier niet morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |