Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Da's een grossier van Raspatat voor o.a. de Randstadquote:Op maandag 13 juni 2011 01:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoofddorp? Happy Snack? Niet gegoogeld trouwens, ik heb daar ooit iets besteld voor mijn werk.
Oh ok. Ik ga morgen de stad in, misschien dat ze het daar ergens hebben.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:08 schreef D. het volgende:
[..]
Da's een grossier van Raspatat voor o.a. de Randstad
Ja, ik ben soms best gezellig hoorquote:
Zit je al aan de neut?quote:
Waar heb jij last van? Geen aandacht in TALquote:Op maandag 13 juni 2011 01:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
HOEZEEEE, driewerf hoera!![]()
Kusje op je verdriet!
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
HOEZEEEE, driewerf hoera!![]()
Kusje op je verdriet!
Mjammie, mag ik een slokkie?quote:
Zeg jijquote:Op maandag 13 juni 2011 01:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar heb jij last van? Geen aandacht in TAL
* Koen66 geeft PD een lekker glaasje donkere rumquote:
jawelquote:
Ja, natuurlijk! Goeie rum ga je toch niet vernaggelen door er zooi doorheen te gooienquote:
Of waterquote:Op maandag 13 juni 2011 01:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk! Goeie rum ga je toch niet vernaggelen door er zooi doorheen te gooien?
Ja ik ga sowieso de vrijdagavond missenquote:Op maandag 13 juni 2011 01:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ga je missen op de vrijdagavond!
Ach gossie, je hebt niets beters te doen dan om naar de KSC te komen om over mij te klagen. Nou, vervelend als je niets anders te doen hebt maar ik ga niet verder op je reagerenquote:Op maandag 13 juni 2011 01:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zeg jijIk heb een leven buiten fok hoor, geen postaantalen van 900+ , en schreeuw niet om aandacht om half 3 's nachts.. :
Wat is het hier rustig
Wat is het hier saai![]()
Nou, cola is toch wel vaak een 'standaard'quote:Op maandag 13 juni 2011 01:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk! Goeie rum ga je toch niet vernaggelen door er zooi doorheen te gooien?
Fijn! Hoezee, driewerf hoera!quote:Op maandag 13 juni 2011 01:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach gossie, je hebt niets beters te doen dan om naar de KSC te komen om over mij te klagen. Nou, vervelend als je niets anders te doen hebt maar ik ga niet verder op je reageren
Waar wel?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:14 schreef Karina het volgende:
Tim Knol was trouwens totaal niet grappig bij Dit was het Nieuws.
Ja, ok, maar nog wel zonde van de meeste betere rumquote:Op maandag 13 juni 2011 01:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, cola is toch wel vaak een 'standaard'![]()
![]()
Eigenlijk heb ik het nog nooit puur geprobeerdquote:Op maandag 13 juni 2011 01:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ok, maar nog wel zonde van de meeste betere rum.
Dat vind ik sowieso een beetje een knulletjequote:Op maandag 13 juni 2011 01:14 schreef Karina het volgende:
Tim Knol was trouwens totaal niet grappig bij Dit was het Nieuws.
Ja, het is wel een broekie inderdaad.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso een beetje een knulletje
Doorzup'n!quote:
Tim Knol is VETquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Even een vrolijk liedje, dan kan ik met een gerust hart hier weer vertrekken.. ik weet Karina nu te vinden
Dat klopt wel ja...quote:
You like it?quote:
nee, Koen heeft een laatste glaasje drank gepaktquote:Op maandag 13 juni 2011 01:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Koen ligt al onder tafel vrees ik ...
Uhm , nee, vertel eens .. schenk ik er nog één voor je bij.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:19 schreef D. het volgende:
[..]
Tim Knol?
NeeIk dacht dat jij wel wist 'what I like'
Mja een feeder is eng, maar wie zich laat feeden is ook niet in orde.quote:
Weer dat vieze spul?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Uhm , nee, vertel eens .. schenk ik er nog één voor je bij.![]()
hou op ik krijg een MIquote:Op maandag 13 juni 2011 01:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mja een feeder is eng, maar wie zich laat feeden is ook niet in orde.
Klopt. Misschien nog wel erger.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mja een feeder is eng, maar wie zich laat feeden is ook niet in orde.
Oh gossie, net al de wasmachine, kijken op tv wat je vrouw wilt zien, morgen meubels kijken.quote:
Paar vrienden gesproken, uit lunchen geweest (irl) en een heel leuke dag met acterenquote:
Je mag ook een ander fles aanrukken, ik tap gewoon door..quote:
Gezellig dat je mee 'mag'quote:Op maandag 13 juni 2011 01:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
op zoek naar nieuwe tafel en nieuwe kast
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh gossie, net al de wasmachine, kijken op tv wat je vrouw wilt zien, morgen meubels kijken.
Is meelij al gepast?
Wat is er mis met de oude?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
op zoek naar nieuwe tafel en nieuwe kast
Doe maar iets andersquote:Op maandag 13 juni 2011 01:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je mag ook een ander fles aanrukken, ik tap gewoon door..
Leuk! Ik heb de was gedaan en mijn bed verschoondquote:Op maandag 13 juni 2011 01:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Paar vrienden gesproken, uit lunchen geweest (irl) en een heel leuke dag met acteren
het interesseert me geen ruk van mij mag zij alles uitkiezenquote:
Hij is niet de Generaal thuis...quote:
Rustig dagje dus. Welke seriequote:Op maandag 13 juni 2011 01:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb de was gedaan en mijn bed verschoondEn een serie gekeken.
Nee, dat is wel duidelijkquote:Op maandag 13 juni 2011 01:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij is niet de Generaal thuis...
onnederlands goed singer/songwriter talent jaquote:Op maandag 13 juni 2011 01:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Tim Knol is de shit, en nog veel meer dan dat
nope, ik heb op z'n zachts gezegd een vrouw met issuesquote:Op maandag 13 juni 2011 01:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij is niet de Generaal thuis...
Nou, laat haar dan lekker alleen gaan met een vriendin ofzoquote:Op maandag 13 juni 2011 01:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het interesseert me geen ruk van mij mag zij alles uitkiezen
Nog nooit van gehoord. Was het wat thoughquote:
nee, dan maak ik me er weer te makkelijk vanafquote:Op maandag 13 juni 2011 01:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, laat haar dan lekker alleen gaan met een vriendin ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |