Kijk, dat klinkt goed.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oke je heet nu DJ Ring.. en Rings the night in
Doe maar, en aankomende vrijdag van 2200 - 0000quote:Op maandag 13 juni 2011 00:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
schatje.. eerder inplannen.. moet ik je die week erop opzetten?
Iets met hete hits?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dinsdag een surprise show
Ik weet ook niet wie of wat er gaat draaien
Hoezo dat eigenlijk?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:50 schreef ValHallen het volgende:
Ohnee wacht, ik kan vrijdag niet van 2200 - 0000 draaien
Muziekcollecties samenstellenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:50 schreef RingBewoner het volgende:
Ik had echt een vette muziekcollectie, kutcrash van pc. Morgen overdag maar even druk bezig om die uit te breiden.
geen idee. kreeg een pm van een onbekende fokker met de vraag of ik een surprise show wou inplannen.. en dat degene die mij pmde niet de dj zou zijnquote:
Die weekendshow van mij en Viro is ook gewoon de amateurversie van Ekstra Weekend dus dit kan er ook nog wel bij.quote:
wat doe je.. je houd me bezig.. en ik had nog wel zoiets moois neergezetquote:Op maandag 13 juni 2011 00:50 schreef ValHallen het volgende:
Ohnee wacht, ik kan vrijdag niet van 2200 - 0000 draaien
* RingBewoner 3D printer bestelt.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:52 schreef Stiffler1988 het volgende:
Kratje bier voor de DJ
[ afbeelding ]
Ik hoop op een show van tong80quote:Op maandag 13 juni 2011 00:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geen idee. kreeg een pm van een onbekende fokker met de vraag of ik een surprise show wou inplannen.. en dat degene die mij pmde niet de dj zou zijn
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:52 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
* RingBewoner 3D printer bestelt.
Ah, dan kan je toch gewoon draaien, terwijl je daar bij de jeugd van voetbal bent? Gewoon even x-raydio of 49 radio of UR radio opstarten via een computer en op boxen aansluiten en ze hebben muziekquote:Op maandag 13 juni 2011 00:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Afluisting van de jeugd bij het voetbal
Meh dat gaan ze niet waarderenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, dan kan je toch gewoon draaien, terwijl je daar bij de jeugd van voetbal bent? Gewoon even x-raydio of 49 radio of UR radio opstarten via een computer en op boxen aansluiten en ze hebben muzieken wij hebben meer luisteraars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |