Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Kak, had het vanmiddag ingesteld, ben het nu vergeten.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:25 schreef Zokunen het volgende:
Gaat het trouwens nog een keer naar 192 kbps?
Want de 128 kbps van nu vind ik niet echt fijn
ik draaide al 192quote:Op maandag 13 juni 2011 00:25 schreef Zokunen het volgende:
Gaat het trouwens nog een keer naar 192 kbps?
Want de 128 kbps van nu vind ik niet echt fijn
dat was net bij jou ookquote:
ah, dat verklaartquote:Op maandag 13 juni 2011 00:27 schreef Zokunen het volgende:
input kan 192 zijn, maar de output is echt 128.
Kan aan het nummer liggen, die komt bij een dubieuze bron vandaan..... En anders gewoon meer drinken.quote:
Mja, maar het klinkt nu dus eigenlijk kut... en heb het al 10x gevraagd ofzo, maar een reactie krijg ik niet.quote:
Nee dat mag niet. Zo goedquote:Op maandag 13 juni 2011 00:29 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
Ik ben gesmoltenkaas, ik las altijd mee, nu ben ik actief. Ik hou van indie britpop chillout en thats itMag ik nog wel meeluisteren?
Wat heb je gevraagd? Toch niet aan mij he?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:29 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Mja, maar het klinkt nu dus eigenlijk kut... en heb het al 10x gevraagd ofzo, maar een reactie krijg ik niet.
Inderdaad, ik bedoel Brittpop.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Nee, niet aan jou, maar ik heb meermaals gevraagd waarom er op 128 kbps gestreamed werd terwijl in de op over 192 kbps gesproken word.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:30 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat heb je gevraagd? Toch niet aan mij he?
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, ik bedoel Brittpop.
Petshop Boys niet te vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Is server side.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:31 schreef RingBewoner het volgende:
Sorry voor de kwaliteit, zal hier komende week eens naar kijken.
Geen potentiële DJ?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:29 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
Ik ben gesmoltenkaas, ik las altijd mee, nu ben ik actief. Ik hou van indie britpop chillout en thats itMag ik nog wel meeluisteren?
[..]
Niet die britpop! Meer richting coldplay, muse, snow patrol, athlete, the perishers hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die ook natuurlijk.quote:
[..]
Dat is geen britpop jongensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh dan ben je welkom.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:32 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
[..]
Niet die britpop! Meer richting coldplay, muse, snow patrol, athlete, the perishers haha
Hoiquote:Op maandag 13 juni 2011 00:29 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
128 kbps = 128 kbps en dat is vrij blikkerig.quote:
Het is popmuziek uit Groot-Brittannië boeiend joh.quote:
nee...quote:Op maandag 13 juni 2011 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is popmuziek uit Groot-Brittannië boeiend joh.
Haha nee helaasquote:Op maandag 13 juni 2011 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen potentiële DJ?En natuurlijk mag je meeluisteren, daar ging het niet om
indie en britpop zijn overigens ook mijn genres. New Alternative/Alternative zijn de genres waar je je dan op moet fixeren als je rooster kijkt.
Nee maar ik dacht dat de server de 192 terugbracht naar 128 of zo?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:33 schreef Zokunen het volgende:
[..]
128 kbps = 128 kbps en dat is vrij blikkerig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |