quote:Op maandag 13 juni 2011 00:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En de DJ die voor hem draait is ook altijd wel baas.
Moet je daarvoor geen apparatuur hebben? Of is het helemaal softwarematig?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben een DJ ja, en halve crew (nu geen tijd voor het crewgedeelte). Aangezien er maandagmiddag een heel groot leeg gat is, dat opgevuld dient te worden ben ik even aan het proberen jou als DJ te strikken.
Naatje_1, DJ AltoNaatje zijn de namen waaraan je me kan herkennen op het rooster.
Zo is dat!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij snapt het. We doen hier niet aan slechte DJ's
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij snapt het. We doen hier niet aan slechte DJ's
Allemaal software.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:44 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
[..]
Moet je daarvoor geen apparatuur hebben? Of is het helemaal softwarematig?
Dat zou echt teveel zijn. Eerst een bosmongool die klassiek draait, daarna een uur lang nieuwe herrie. Een DJ erna zorgt voor diepe dalen in het aantal luisteraars.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
@RingBewoner: meestal draait er niemand na mij in de vrijdagnacht
van vrijdag op zaterdag, of van zaterdag op zondag?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:45 schreef RingBewoner het volgende:
En Zaterdag van 0u tot 2u ga ik ook graag.
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:45 schreef RingBewoner het volgende:
En Zaterdag van 0u tot 2u ga ik ook graag.
Vrijdag op Zaterdag that is.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
van vrijdag op zaterdag, of van zaterdag op zondag?
Dat. Tenzij je ook wilt praten, dan heb je een mic nodig. Waar je mee zou kunnen beginnen is denk ik via VDJ draaien. Met Edcast heb ik geen goede ervaringen (daar draaide ik net mee), maar dat zou je ook kunnen proberen. Het schijnt ook zo te zijn dat je met VLC kan draaien en met winamp moet het volgens mij ook kunnen. Voor die laatste 2 moet je echter niet bij mij zijn, ik kan enkel helpen met VDJ en Edcast.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:44 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
[..]
Moet je daarvoor geen apparatuur hebben? Of is het helemaal softwarematig?
Tuurlijk wel, komende week de muziekcollectie uitbreiden en uren maken.quote:
Of ik ga voortaan na jou draaien en dan maken we er een vrijdag freaknacht van. Gewoon alles jatten van 3FMquote:Op maandag 13 juni 2011 00:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
@RingBewoner: meestal draait er niemand na mij in de vrijdagnacht
Mijn plek wat doe jequote:Op maandag 13 juni 2011 00:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, komende week de muziekcollectie uitbreiden en uren maken.
Haha.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Of ik ga voortaan na jou draaien en dan maken we er een vrijdag freaknacht van. Gewoon alles jatten van 3FM
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oke je heet nu DJ Ring.. en Rings the night in
schatje.. eerder inplannen.. moet ik je die week erop opzetten?quote:
Precies.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Of ik ga voortaan na jou draaien en dan maken we er een vrijdag freaknacht van. Gewoon alles jatten van 3FM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |